Napsus Napsulaiset!Montako tuntia /minuuttia keskim.päivittäin vietätte Napsun kanssa?

Avainsanat: napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 17:19

Vaihtelee suuresti. Saatan olla pidemmän ajan kerrallaan täi käydä välillä vilkaisemassa. On päiviä että koneeni on kokonaan kiinni. En ole pitänyt kirjaa. Ajan ja mielenkiinnon mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 17:14

Aika vaihtelee kovasti, työn ja vapaiden mukaankin. Menee päiviä etten käy ollenkaan joskus voin olla tunnin, parikin päivässä. Fiilisten mukaan myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 17:21

Vaihtelee minullakin. Välillä ei kerkiä olemaan ollenkaan ja joskus taas pidemmän aikaa, niinkuin tänäänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 17:24

Yleensä avaan päivittäin koneeni ja käyn myös Napsussa. Eli siis päivittäin noin puoli tuntia-tunti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 17:24

Kone on auki koko päivän ja välillä katson mitä on meneillään, joskus kauemmin kun pelailen napsun pelejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 17:25

vaihtelevasti, vällilä touhutaan muuta ja kurkitaan tännäkkin.....en osaa aikaa määritellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 17:29

Vaihtelee! Joinakin päivinä 5min ja joskus saatan olla jonkun tunninkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 17:31

Minulla myös vaihtelee täällä oleminen ja käyminen. Välillä täytyy hoitaa kotitöitä ja käydä kaupassa, sekä muilla asioilla.En kerkeä aina olemaan täällä, kun täytyy tehdä muutakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 17:41

vaikea arvioida kun se yleensä on sellaista muun koneella roikkumisen välissä piipahtamista oliskohan 15 min - 1 tunti noin kohdallaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 17:57

tosi paljon.. käyn melkein koko ajan tässä kattomassa jos on tullut jotain uutta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 18:05

Mullakin vaihtelee napsuttelu aika paljo, joskus olen monta kertaa päivässä ja nyt kyllä oli aika pitkä aika kun en kyennyt napsuttelemaan.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2009 - 18:35

Vaihtelee aika paljonkin. Kone on auki melkein koko päivän kotona ollessa. Poikkean välillä katsomassa, ja joskus roikun pidempäänkin yhteen menoon, kun äänestän parasta vastausta, tai on paljon kysymyksiä, joihin haluan vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 19:04

Vaihtelevasti. En joka päiväkään. Mutta keskimäärin tunti on jo iso aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 20:07

Pitäisi olla pitempään napsussa, nytkin olisi kirjoittamista kavereille kuulumisia, tosiaan riippuu ihan miten on aikaa, työpäivän jälkeen illalla napsuttelen ja katselen kysymyksiä ja vastailen, aika hujahtaa joskus hyvinkin nopeasti, voi mennä kaksikin tuntia, joskus taas sitten 15 min.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 20:48

Vaihtelee päivittäin, joinakin päivinä ei lainkaan ja toisina taas pidempikin aika. Tottakai asiaan vaikuttavat myös kiinnostavat kysymykset / vastaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:32

Hmm,nyt tuli paha,kai joku sellane 20-40 min. riippuu vähä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:53

En päivittäin, mutta vaihtelevasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 20:12

vaihtelee päivittäin, riippuu aina miten moneen kysymykseen käyn vastailee ja miten paljon jaksan aina kirjoittaa. en kyttää kelloa niin tarkkaan.