mitä tekisin kun on tylsää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 14:54

lähde lenkille.. katso joku hyvä elokuva.. lue kirjaa.. näe joku ystäväsi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 14:00

Pelaa pelejä, niin minä välillä teen kun on tylsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 14:03

Onhan noita vaihtoehtoja :
Lähde läksyjen jälkeen ulos lenkille.
Ota hyvä kirja ja uppoudu seikkailujen maailmaan.
Soita kaverille, keksikää jotakin yhdessä, vaikkapa pelaamalla pelejä.

Nämä ja lukuisat muut vain odottavat tekijäänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 14:04

Tee maailman suurin lumi-ukko pihalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 14:39

Voi ,kun on vaikea keksiä sinulle mielekästä tekemistä,minullakin on välillä kamalan tylsää,torjun tylsyyttä lukemalla tai täyttämällä ristikoita,tai sit vaan lähden ulos tuulettumaa,pieni lenkki,kun on kierretty pää on jo uusia ideoita täynnä,niin tykkäätkö käydä kirjastossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2009 - 15:36

Sukset jalkaan ja hiihtämään. Lue, pelaa pelejä tietsikalla, tee läksyjä, siivoa huoneesi tai auta äitiä kotitöissä. Voi voi, tekemistä riittää kyllä, jos vaan on haluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 16:09

Mulla kun on tylsää niin oikein nautin siitä tylsyydestä, eli vastaus on nauti siitä ettet tee tai saa mitään aikaseks : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 16:14

Keksi paikka mihin haluaisit matkustaa ja sitten alat etsimään lentoja ja majoitusta.. itse saan kulutettua tuohon kokonaisia päiviä :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 17:25

Mee pihalle. Ihana sää, ainakin täällä.. Ah

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 18:03

Mene vaikka lenkille tai kavereiden kanssa. Tai voi myös pelata pelejä täällä napsussa. Oletko käynyt pelaamassa ilta sanomien pelikoneen pelejä siellä on myös hyviä pelejä. Myös voi kirjoittaa googleen PELIT sieltä niitä löytyy. Tiedän tilanteen jos on tylsää. Mutta ei kannata masentua soita vaikka jollekin kaverille tai muulle tutulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 18:11

Onko sulla jo spotify? Siellä on monipuolisesti musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:58

teroittele

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 10:06

Millaistahan silloin on kun on tylsää, ei ole kokemusta? Itsellä enemmän tuota terävää...