käytättekö hius värejä? mikä on teidä merkkine niistä?

blondi värejä on minulla nyt ollut itselläni jo jonkun aikaa. kaikki värit eivä tartu hiuksiin niin hyvin kuin toiset. en tiedä mistä se johtuu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 11:21

käytän, koska ne on parempia kun kampaajan värit ja halvempia. en aina ota samaa merkkiä.. en just nyt muista minkä merkkistä viimeksi käytin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 11:25

En käytä muuta kuin raidoitukseen ja sen teetän kampaajalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 11:29

minulla tekee raidat ja värin kampaaja...samalla on tukan muotoon leikkaus, jota saakin usein leikata, kun on lyhyet hiukset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 11:39

Ei vastaus kysymykseen;olen "luomu" eli harmaahko nykyään,mutta aiemmin käytin hennaa,joka passas mun kuivalle,luonnonkiharalle hiustolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 11:42

Kampaaja peittelee minun mummo harmaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 11:56

kyllä ne on ihan ammattivärit mitä käytän omaankiin tukkaani eli työkaverini värjää tai jos on kiire nii sit itse suherran kotona peilin edessä. käytössäni on igora royalin kestovärit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2009 - 12:44

Kampaaja värjäsi viimeksi. Itse kun yritin, ei tarttunut väri laisinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 12:47

Kampaajalla käyn otattamassa raitoja, muuten en värjää hiuksiani ja itse en uskalla värjätä ollenkaan kun on aika huonoja kokemuksia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 15:28

Värjäytän kampaajalla hiukseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 16:13

Kampaajalla värjään hiukseni. Viimeksi kun itse värjäsin käytin muistaakseni Live coloria..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 17:49

Vaihtelee merkit, kestovärejä, tummanruskea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:52

Kerran olen erehtynyt värjäämään hiukset vielä tummemmiksi,
se virhe ei toistu enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:44

Loreal on paras.