mitä ajattelette ruuan hinnasta? onko se mielestänne kallista?

minun mielestäni se on. koska ruoka ostoksiin menee melko nopeasti 50 euroa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 12:08

Kaikki on suhteellista, mutta jos nuudelipaketti maksaa 0.20e/kpl en pidä sitä kovinkaan kalliina.
Joidenkin hinta on noussut enemmän ja toisten vähemmän ja on sellaisiakin joiden ei ollenkaan.
Ei tässä vielä olla nälkään nääntymässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 10:20

Kauhean kalllista, nyt olen jopa ruvennut miettimään etukäteen mitä laitetaan ruuaksi jotta pääsis vähän halvemmalla : )
Eilen kävin kaupassa ja meni 60€ ruokiin, mut suunnittelin etukäteen jo 3 päivän ruuat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:22

kyllä hintoihinsa tulee syöminen, ja onhan niitä selvityksiäkin lehdissä nähnyt, että syystä tai toisesta Suomessa ruuan hintataso on EU huipputasoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:24

Kun oppisi olemaan syömättä niin säästyisi ainakin 600€ kuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:24

Kyllä ruoka on kallista, minä katson kauppojen mainokset ja mitä tarjouksessa on niin sen mukaan teen ruokalistaa ja ostan pakastimeen varastoon ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:32

Kamalan kallista,pakastinta ei ole,mutta suunnittelemalla ja harrastamalla vaatimatonta ruokaa,säästää paljon.Faktahan on,että on pakko syödä,muuten käy kuin tumman hevoselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:39

kyllä on todella kallista, kaikki hinnat nouseet moninkertaisesti, itsekkin , kun kävin kaupassa eikä ollut oikeastaan mitään erikoista, kuin perustarvikkeita ja kisssojen ruokaa niin hups täti iski kassakoneeseen lukeman 86e kotona ihmettelin , että mihin se raha meni, kun ei ollut vielä tunkuakaan jääkaapissa..markka aikaan tuolla summalla ois ostanut puolenkuun ruuat, mutta nyt tuskin edes viikkoakaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:52

Kyllä ruoka on liian kallista,täytyy miettiä tarkasti mitä ostaaa ja käyttää tarjoukset hyväkseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:58

Kyllä tuo kallista on.Tuntuu kuin markat olisivat muutettu euroiksi 1:1. Paljon tulee käytettyä "köyhien" osastoa eli ostamme tuotteita jotka ovat viimeisessä myyntipäivässä.Suurin osa pakkaseen ja siintähän useimmiten saa päivän sapuskat.Yksi tapa hillitä ruokamenoja.Eihän sieltä tietysti kaikkea löydy mutta hyvänä lisänä.Tarjousten perässä ei juosta sillä se on vaan itsensä huijaamista bensiinikuluineen.Mikäli asioimassamme kaupassa on tarjoustuotteita ja niille on olemassa tarve niin tottakai ostetaan pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 11:22

Suomessa kyllä voi vielä halvallakin syödä.. Lihatuotteet on kalliita, juusto ja leipä. Niissä se raha palaa. Mielestäni meillä ruokalaskut ovat ihan kohtuulliset mutta syödään aika tavallista ruokaa ja käytän kaiken tyynni, haaskuulle ei mene juuri mitään:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 11:24

äiti ostaa mun ruuat vielä ku kotona asustelen.. mut kyllä ne taitaa olla kun kaikki niistä valittavat.. ainakin jäätelö maksaa ihan hirveesti :((

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 12:34

Ruoka maksaa ja tulevaisuudessa yhä enemmän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2009 - 12:39

Kallista on. Olenkin siirtynyt jo ajat sitten keittolinjalle. Tulee paljon edullisemmaksi kuin muut ruoat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 16:16

Kyllä se kallista on! Markka-aikana samalla (esim.60€) rahalla olisi saanut kassi tolkulla ruokaa, nyt 2 kassia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 17:24

Onhan se kallista. Pitäis nousta barrikadeille, mut me suomalaisethan siedetään mitä vaan ja maksetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:44

ihan liian kallista. opiskelijana varsinkin, tai huonopalkkaiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:37

Aivan liian kallista!