Mikä on mitiLättäri tanssi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 10:03

se on sellaista rytmikästä, ja se on lähtöisin kuubasta, sellaista vähän kuin karnevaaleissa tanssitaan, no tämä on nyt aikas hankalaa ilmaista..mutta joskos saisit tuolta googlesta jonkun sivun auki , jossa sitä tanssitaan...en kylläkään ole varma onko sielläkään sitä....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 10:56

mitiLättäri on nimi jota en ole kuullut, enkä lötänyt surffaamallakaan. Ihan kuvitellen voisi johdatella lattareista so. latinalais-amerikkalaisista tansseista ja jos tuo etuliite viitaisi johonkin pienimuotoisempaan, niin näillä järkeilyillä arvaisin että kyse on rytmillisestä ketkutuksesta jota harjoitetaan kadulla karnevaaliaikoihin.

Olipahan arvaus, meniköhän sinne päinkään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 11:19

Nimellä mitilättäri ei löytynyt,mutta mukaillen MIDI LATINOS -hakusanalla avautuu vaikka mitä,yleensä esp.sivuja ja linkkejä
www.tuttogratis.es/musica_gr...ratis.html
Mun mielestä "ylitarkan" määritelmä/arvaus stemmaa ja tosiaan latinalais-amerikkalaista ketkutusta,mutta niin rentouttavaa,kuten soca ym.vastaavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 11:20

latino ameriikkalaista..tuolta etelä-väli ameriikasta kotoisin olevaa rytmikästä mussiikkia:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 12:10

Kai tuossa on LATTARI musaa ja tanssia tarkoitettu, kysymys tehty ilmeisesti hieman huonossa hapessa...