Mitä teet kun olet saunassa?

Minä yleensä mm. heitän kovat löylyt ja teen ihonkuorinnan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 23:52

Kesäaikaan vasta tehty vasta se on vasta vasta. Tuo saunaan hyvän tuoksun ja vastominen tuntuu mukavalle. Kosteat löylyt keskustellen ja välillä jäähdytellen. Tietysti uimaan jos on rantasauna.Talvella voi lisätä löylyveteen jotain eteeristä saunaöljyä vähän. Välillä vilvotellen ja lopuksi pesu ja olut tai vichypullo käteen ja parvekkeelle vilvottelemaan.

Kysyjän kommentti

Joo eugalyptysöljyä käytän minäkin kesät talvet lisään löylyveteen, avaa hengitysteitä. Meillä sanotaan vihta :) Kyllä se mökki ja rantasauna...ei taida parempaa ollakkaan! =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 23:36

Kastelen koko saunan,heitän hentoja löylyjä ja nautin vaan kosteasta lämmöstä enkä kuumuudesta.Lököilen ylälauteella ja funtsin syntejä syviä,hiljaisuudessa voi kuunnella hikipisaroiden tippumista lattialle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 23:37

Makaan ylälauteella ja tuijotan kattoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 23:39

Nakkaan löylyä, juttelen kavereiden kanssa jos ovat mukana, vaston, vilvoittelen, pesen itseni. Juon olutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 00:05

Istun ja hikoilen. Lopuksi suihku/pesu ja päälle saunakaljat. Siinä se koko rituaali.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 01:53

Makoilen lautehilla silmät suljettuina löylyä laiskasti pyydellen kylkeä kääntäen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 02:46

Minä pötköttelen rauhassa lauteilla. Kaipaan sitä aikaa kun vielä näin lukea saunassa. Liimasidoksiset kirjat vain hajosivat saunan löylyjen kosteudessa.

Peseydyttyäni saunapäivän rituaaleihin kuuluu puhdas yöpaita ja puhtaat vuodevaatteet. Mieluimmin ulkona kuivatut ja raikkaan tuoksuiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 05:11

Istun ja mietiskelen ja hunajalla itseäni sivelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 07:48

heitän löylyt, menen makaamaan ja mietin asioita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 09:02

En pidä saunomisesta,jostain syystä.Poikkeuksena on turkkilainen sauna,siitä pidän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:02

istun lauteilla ja heittelen vettä kiukaalle, mietteissäin. löylyttelen joskus reilusti jolloin mies ei kestä olla siinä kuumuudessa jossa minä. ja sitten kun mies heittää vähän päällensä vettä niin minä lähden (inhoan sitä kosteuden hajua jota tulee heti kun lauteita löylyissä kastelee) pesulle ja aamutakki niskaan ja kotiin parvekkeelle vilvoittelemaan ja tupakille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:13

Makaan lauteilla kun hylje, laiskasti nostelen jalkojani ja nautin löyöyn lämmöstä, mitein syntyjä syviä, rentoudun.... rakastan saunomista niinkuin olen monet kerrat täällä sanonut....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:27

ennen suorastaan inhosin saunaa,nyt ohitus leikkauksen jälkeen jopa nautin saunomusesta,eli istun lauteilla ja heittelan vettä kiukaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:33

istun lauteilla ja nautin löylyistä mieheni kanssa. peseydyn ja menen vielä uudesti löylyyn jonkun juoman kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 11:02

se on oma hiljentymispaikkani, varsinaiset tekemiset hyvin vähissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 11:06

Kotona mökötän, hallissa kilpailen ja mökillä laulan rumasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 11:10

Ihan vaan otan löylyset, oluset ja peseydyn. Enole enää niin inokas saunoja kun vaihdevuosissa on muutenkin usein kuuma, niin en tykkää kuumasta enää:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 12:08

istuskelen kaikessa rauhassa mukavan kosteassa löylyssä, jutustelen miehen kanssa mukavia ja mahdollisesti kuunnellaan sauna musiikkia saunakaiuttimista, sellaista rauhallista ja saunomiseen sopivaa..joskus kavereiden kanssa hieman menevämpää;), fiilis pohjan mukaan. välillä vilvoittelemaan ulos ja käynti ehkä ulkoporealtaassa ja sit takas löylyyn. kylmä siideri viikonloppuisin kruunaa kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2009 - 12:21

Sen harvan kerran kun käyn saunassa, istun löylyssä ja kiroan sitä kuumuutta ja kuivuutta, kun aiheuttaa hengen ahdistusta. Peseydyn ja lähden äkkiä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 14:44

Istuskelen ylimmällä lauteella ja mietiskelen asioita saunoessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 16:20

Otan löylyä ja turisen äijän kanssa. Tosin jos on tyttökavereita kylässä, niin saunassa juorutaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 16:22

istun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 17:29

Kylven, pesen ja ajattelen. Joskus oon ihan löylynlyömä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 17:52

makoilen jalat ylhäällä. kylmä olut kruunaa, muttei ollenkaan välttämätön

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:47

makaan, jalat ylhäällä seinää vasten, välillä heittäen löylyä, silmät kiinni, ja pyyhin ajatukset mielestä kokonaan pois. rentoudun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:46

Istun, rentoudun ja nautin kuumuudesta. Välillä heitän löylyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:42

En heitä liian kovia löylyjä, sillä se aiheuttaa couperosaa ja minulla on siihen taipumus. Nautiskelen, rentoudun ja heitän välillä löylyä. Jos saunon tyttären kanssa niin keskustelemme hänen mieltään askarruttavista asioista samalla. Sauna on hyvä paikka keskustella. :)