Haluaisitko muuttaa ulkomaille?

Mihin maahan, ja miksi juuri sinne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 21:48

Haluan muuttaa ulkomaille ja se vielä tapahtuukin : ) ootellaan vielä muutama vuosi : ) halut on kovat mut en unhoita kotimaatani koskaan, olen suomalainen : ) mut terveyteni vuoksi olisi hyvä olla talvet lämpimässä ja kesällä lämpimässä täällä kotimaassa : ))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 21:36

en rakastan tätä kotimaatani ja kotiani ylikaiken...täällä on kaikki rakkaani..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:40

En halua jättää kotimaatani,oma maa mansikka muumaa mustikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:41

todellakin haluaisin!!! kanadaan, kun on mies siellä.. mutta myös ranskaan tai afrikkaan.. tai amerikkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:59

Ainakin talviajat olisi miellyttävä viettää lämpimässä, kesät taas täällä kotomaassa.
Hyviä talviajan kohteita ovat mm. Espanja ja Portugali. Lisälämpöä saa rutkasti vähän kauempaa, esim. Thaimaasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:16

En vielä ehdi muuttaa mihinkään, pitää katsoa myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:20

En näe asiaa ajnkohtaiseksi.Kenties myöhemmin talviajaksi,sillä Suomen kesää ja tuhansia järviä ei voita mikään. Pysyvästi en halua muuttaa sillä Suomi on aina kotimaani tuttuineen ja sukulaisineen. Kohdevaihtoehtoja on lukemattomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:21

myöhemmin.. talveksi pois ja kesät täällä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 22:34

Haluaisin, mutta kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Maa olisi jossain lämpimässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:43

Itelläni tää Suomessa on ihan hyvä olla,en muuttaisi pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:53

Haluaisin,tällä hetkellä Ranska,Bordeauxin suunta,ei välttämättä tarttis olla mikään superlämmin paikka,mutta keskeinen sijainti Euroopassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 23:15

En pysyvästi - ainakaan vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 23:19

Haluaisin kovastikkin. Lähtö voi tapahtua milloin vain, viikon päästä tai venähtää vuodella. Ei tarkkaa suunnitelmaa vielä, eikä määränpääkään varma. Kunhan katsellaan minne tieni vie....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 23:48

Haluan asua välillä kotimaassa ja välillä vaikkapa Espanjassa. Koska siellä on aurinko, palmuja ja meri, mutta se on kuitenkin Eurooppaa ja lyhyt matka kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 00:20

Ei isommasti hinkua, ei ole tiedossa paikkaa joka olisi riittävän ylivoimainen näihin kotioloihin verrattuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 01:44

halut ja mahdollisuudet ei aina osu yksiin, näillä näkymin pysyn kotikuntani asukkaana kunnes kuopataan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 01:54

Marraskuulla olen yleensä 4 - 6 viikkoa lämpimillä vesillä ,jouluksi kotiin kevättä odottelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 03:39

minä olen todennut minulle oikea tapa on asua ulkomailla noin 8...10 kk vuodessa,,erimaissa voi asua aina mieltymysten mukaan,suosittelen pattayaa ympäri vuotisen asunnon pitämiseen,sieltä hyvä lähteä eri puolille aastaa ja austraaliaa.,mielestäni vanhemmalle ihmiselle suomen talvesta on harmia.Pattaylla ollessaan pärjää hyvin pelkällä suomen kielellä,sopii siten hyvin pelkkää suomea puhuville

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 06:28

Nuorempana haaveilimme että muuttaisimme johonkin lämpimään maahan, ei enää tee mieli muuttaa kun on noita lapsenlapsia , tulisi niin kova ikävä suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 09:03

Kyllä.Lissaboniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:26

Ei kokonaan mutta tulevaisuudessa osittain tulee oltua poissa Suomesta. Ranska on maa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:49

vain vähäksi aikaa, jonnekkin lämpöisille saarille, ja sitten kipin kapin takaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 11:49

Kyllä sinne Kanadaan mieli tekisi.Eläke päiviä viettämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 12:11

voisin asua talvi ajat thaimaassa ja sit kesäksi tulis suomen suvesta nauttimaan. espanja kiinnostaisi myös, vaikka pidemmäksikin ajaksi. töitä jos löytyisi, ei varmasti olis mahdoton ajatus. lämpöhän kiehtoo aina:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 16:21

Kyllä voisi talvet asua jossain lämpöisessä, mutta en kyllä kotimaatani ikinä kokonaan jättäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 17:30

Talvikuukausiksi kyllä.
Maata en ole niin harkinnut, kunhan nyt tutustun ensin millaista on Portugalissa. Manner-Espanja vois olla yksi vaihtoehto. Enää en halua mihinkään kuumaan maahan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:30

Haluaisin! Mielellään isoon kaupunkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:42

Haluaisin. Ehkä sinne Kanarialle. Olisi lämmintä, rauhallinen liikennekulttuuri ja meri.