Mikä auttaa sydänkipuihin? Ei lääkkeillä! Muita vaihtoehtoja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 21:27

Rakastu uudelleen! Rupea nuorekkaaksi, rentoudu, rauhoitu, lepää kunnolla, syö terveellisesti, ulkoile... : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 21:34

Siis tarkoitin ihan oikeisiin sydänkipuihin. Anteeksi, ymmärsitte väärin kysymykseni.:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:42

syö terveellisesti, liiku.. lopeta tupakointi ja alkoholin juonti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 21:44

En juo, mutta poltan .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:45

Nythä taas vaikee tuli, jos lääkäriin meet, niin lääkärikään ei pysty tuohon kysymykseen vastaamaan, kun ei mitään tietoo taustajutuist, fyysist vai henkist sydänkipuu, millon ilmenee, jne.. voi minnuu, ku en nyt näil eväil tiiä, yllä hyvii vinkkei coconutil huomioon ottaen 'vihjeet' kysyjältä, jos henkisest 'sydänkivust', niin pitää käydä läpi ensin tämä oma henkinen kipu/käsitellä asia/hyväksyä, jne.. jos lisävinkkejä kysymykseesi laitat, niin varmaan saat ihka hyviä/osuvia neuvoja, kokemuksia, tms. napsulaisilta =avaudu hyvä mies/nainen/anonyymi:)

Lisätty: 17.03.2009 - 21:49

Kun tätä vastaustain väsäsin, niin olikin tullut jo sinulta tarkennus kysymykseesi, mutta, mutta, ei nuillakaan vihjeillä mistään saa mitään kiinni, jot millast, millon, koko ajan, kauanko kestänyt/ilmennyt, rasitukses, levos, puristavaa, rytmihäiriöit,, auta nyt vastaajii viel...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:47

Lepo on yksi vaihtoehto, rauhoittaa ja rentouttaa, ei välttämättä poista kipua. Toinen ja parempi on puoli-istuva asento. Istu vaikkapa lattialle, nojaa seinään tai vastaavaan ja laita polvet koukkuun. Tämäkään ei ole mikään takuuvarma, mutta kannattaa yrittää.
Ainoat toimivat ovat lääkkeet. Nitro joko tablettina tai suihkeena on perinteinen akuuttien sydänvaivojen ja -kipujen hoito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:48

Minä aion marssia pikimmiten lääkäriin. Pari kertaa on ottanut rinnasta oikein ilkeästi. Nyt tämä tyttö tutkitaan . Minä en menisi millään terveyskeskukseen. Mutta mentävä on.

Kyllähän sitä neuvotaan syömään kauraa ja muuta viljaa, että suonen seinämistä ylimääräiset rasvat kulkeutuisivat pois. Mutta jos sinne on muodostunut jo ahtautumia niin eivät omat konstit taida riittää.

Lähde vaan sinäkin lääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:53

tämä napsu on todella hyvä tietolähde, mutta tuollaiseen kysymykseen on vaikea vastata, kun pitäisi otaa kokeita ym..jotta saatais tietää, mikä on sinun lähtökohtasi , siis terveytesi, jotta osaisi sanoa miten hoidat itseäsi..en ole lainsinkaan mikään terveyden asiantija, mutta maalais järki on minulla, toivon , että myöskin sinnulla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:11

Kyllä on sinun parasta mennä lääkäriin. Pitää tutkia kunnolla,onko sinlta otettu esim. sydänfilmiä koskaan? Se ehkä helpottaa tuskaa kun täältä kyselee. Tämä on kumminkin vakava asia,että mars,mars lääkäriin.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:19

Lepo, vitamiinit ja tupakanpolton lopettaminen voi helpottaa asiaa aluksi, mutta vain lääkäri voi antaa tarkat ohjeet, koska aiheuttajaa ei tiedetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:20

Hae luntaituotekaupasta Grataegus tippoja, hyvä ensiapu. Homeopatiassa on myös loistavia aineita, esim Auruplex.Tai digitalis. Rauhoitu. Harvoin sydän kipuilee hilajkseen, se on yleensä sellaine kipu kun iskee, että sen erotta. Ihmiset usein luulevat, että sydän on kipeä kun on jottain muuta siinä lähistöllä. Ota ihan iisisti ja koeta kotikonsteja.. ja käy lääkärillä jos oireet jatkuvat:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 22:32

Terveelliset elämäntavat ja lääkitys. Ei siihen muuta hoitoa ole, paitsi pahemmissa tapauksissa leikkaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 01:55

Rauha ja rakkaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 03:38

Tupakasta tulee minulle ainakin sydänvaivoja. Ehdottomasti siitä on sinun luovuttava ja sitten vaan rukoilet kovasti ja yritä olla stressaamatta turhia! Ja syöt vitamiinipitoista ruokaa eli paljon vihanneksia, hedelmiä ja kuitua. Luontaistuotteita on olemassa, joista voi olla hyötyä! Tilaa esim. www.verkkoapteekki.com, www.hyvinvoinnin.fi, www.apteekkituotteet.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 09:04

Jos sinulla on oikeita sydänkipuja,niin äkkiä lääkäriin.Muuten ota rauhallisesti ja jätä stressi pois elämästäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:38

sydän kipujen kanssa ei ole leikkimistä. hakeudu äkkiä hoitoon. ällä ressaa itseäsi kovilla ponnistuksilla. luovu rasvaisista ruuvista jos olet niitä käyttänyt. siirry kevyemään vaihto ehtoon. sydän ystävällinen ruoka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:47

Lopeta tupakointi,osta apteekista primaspan 100 mg,tai asperin cardio 100 mg, estää sydänkohtauksen,weefi esitti rukoilemista ,tässä kohdin se on ihan turhaa,se ei autamitään.Muista jos koskee lopeta juoksentelu,kävely tekee hyvää ,lepää jos koskee,mene lääkäriin ja sano sydämeen koskee,lääkäri tutkii jos tarve lähteettää pallolaajennukseen,Lääkärissä ei mitään pelättävää,olen ollut ohitus leikkauksessa noin kolme vuotta sitten, ja se teki hyvää,sydän vaivat loppui siihen.