Tapahtui pääsiäisenä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 21:29

maalattiin munia.... tehtiin varpuja pajuista jotka koristeltiin höyhenillä ja uskottiin noitiin... noita nokinenään joka asui kyöpelivuorella : ))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 20:56

ja nousi ylös ...saa jatkaa kertomusta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:58

kaikkien iloksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:57

Juutalaisuudessa pääsiäistä vietetään Egyptin orjuudesta vapautumisen, eli vapaaksi pääsemisen (mistä johtuu myös sana pääsiäinen) muistoksi, en nyt muut tähän ossoo vastata, mut tämä ainakin tapahtui pääsiäisenä.

Kysymyksestä en löytänyt kylläkään avainsanoja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 22:16

ihmisten keksimä hömppä juhla.. munineen ja raikasveineen, uskonnon kanssa ei ole sillä mitään tekemistä. Vappapäiviä töistä. Ihan kiva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 22:21

Kysyppäs pääsiäisen jälkeen uudestaan. Silloin tiedän mitä tapahtui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:22

Niit on niin paljon takanapäin, ei millään jaksa muistaa kaikkia mitä on tapahtunut:) Kivoja vapaapäiviä, totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:23

Tapahtui pääsiäisenä? Olin töissä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 23:35

Ahdistavaa,usein työmatkalla silloin.Viime pääsiäisen jälkeen Pohjoisessa,helpotti P.tuskaa.Aurinkoa,lunta ja rinteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 04:20

Kukko oli käynyt munimassa tyynyn alle suklaamunan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 09:15

Olen käynyt Bethlehemissä kaikissa pyhissä paikoissa ja uskon siihen,mitä Raamattu kertoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:47

Juhlat ovat paikallaan. Eniten pidän juuri kirkollisista juhlapäivistä. Mukavaa poiketa arjesta jota riittää ihan tarpeeksi.