Kuka voittaa tuon matkalahjakortin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 10:53

Toivon että sellainen joka on yrittänyt vastata kysymyksiin rehellisesti eikä joka kerta vaan peesaillut muita.

Kysyjän kommentti

aivan samaa mieltä! En ymmärrä miksi monet matkivat toisten vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 20:08

Toivottavasti minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:11

En ole ennustaja eukko,jos tietäisin niin kertoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:14

minä, hope so

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:26

Se jolla käy paras tuuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:27

Käsittääkseni käy kuin Lotossa, yksikin arpalippu/piste Napsussa voi sen tuoda, pääpotin.Toivon, että sellaiselle henkilölle, joka panostanut kysymyksiin ja vastauksiin ihka sydämestään ja näin ollen ansainnut myös tämän palkinnon/matkalahjakortin. Toivon kaikille paljon onnea tähän kisaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:27

sen vois oikeestaan jo kääriä pakettiin valmiiksi ja mun nimi päälle:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:32

Eiköhän se ole tuuripeliä. En kalasta sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:38

minulle ei ikinä ole onnetar antanut avujaan, niin nyt on sellainen kutina kantapäässä, että tänne se tulee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:44

jos mie olisin päättämässä ja jos en arpois vaan tietäisin meidän kaikkien taustat niin antaisin sen kaikista köyhimmälle ja selaiselle jolla ei töitä nyt ja jolla pitkä työura takanaan ilman lomaa.. että semmoinen poika mie olisin(ja kun tuomari olisin niin itsehän en sitä ottais mistään hinnasta) mutta arpomalla se onnistuu parhaiten ja meistä onnekkain sen on ansainnut sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:06

ei voi tietää mutta toivossa on hyvä elää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:10

Jos saisin päättää niin antaisin sen sellaiselle ihmiselle: joka on hyvä toiselle, rehellinen, ystävällinen, sydän on täyttä kultaa, välittää kun elämä potkii päähän, uskoo kun et itse usko, kantaa sua jos et itse jaksa.... onko tälläisiä olemassa? Jokainen meistä on matkan arvoinen, jokainen matka elämässä on tärkeää....Antaa arvan tällä kertaa ratkaista : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:15

Joku jolla on rutkasti hyvää onnea mukanaan.. :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:57

minua ei onnetar suosi koskaan joten onnittelut etukäteen sille jolle tuo arpa napsahtaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 22:10

Jotenkin on sellainen kutina, että tällä kertaa menee mieshenkilölle. Onnea paljon jo etukäteen sille, joka sen voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:28

Se saattaapi olla vaikka vähäviisas. Tämä oli arvaus... Kyllä se oikealle henkilölle menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 23:08

Aina JOKU voittaa jotakin vaikka matkalahjakortin,onnea etukäteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 00:49

sehän se on ketä arpaonni potkasee sillä kohtaan , onnea vaan kaikille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 05:15

Kyllä sen sitten aikanaan saa tietää, ei etukäteen voi sitä tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 09:18

Kaikkihan sitä tavoittelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:45

aika näyttää kuka voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 12:18

onnekkain henkilö sen voittaa:).. arpahan sen ratkaisee. toivottavasti olis sellainen, jolla ei ole yleensä onnea arvonnoissa, olis sille aivan mahtava ylläri:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:49

joku onnetar, toivottavasti minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 00:06

se kellä käy paras Vapputuuri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:47

Varmaan kaikki toivoo omaa voittoaan, turha sellasta ennustella ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:43

Joku meistä. Pääasia, että joku voittaa. :)