oletteko matkustaneet comford luokassa finnairin lennol?millaista oli?mitä eroja turisti luokkaan?onko yhtään parempi ruoka?

Avainsanat: phuket

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 19:14

Finnairin koneista löytyy yleensä business -luokka. Jalkatilaa on enemmän kuin turistipuolella ja ruokapuoltakin on tarjolla runsaampi valikoima. Mutta, nythän on kyseessä lomalento, joten en tunne päivän käytäntöä.
Phuketiin lennetään myös Finnmatkojen koneella (TUI). Heillä saa eri maksusta tilata paikan jossa runsaammin jalkatilaa sekä kattavampi ateriavalikoima. Tätä kutsutaan comfort -luokaksi.
Toivottavasti näistä kysyjälle apua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 01:04

enpä ole itse moiseen osunut, mutta linkistä löydät sellaisten juttuja jotka ovat kerenneet kokeilemaan.

keskustelu.suomi24.fi/matkai...0042411391

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 09:26

Paremmat istuimet ja palvelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:28

Business-luokassa työmatkoja, mutta reittilennoilla lyhyemmillä matkoilla kelpaa kyllä turistiluokkakin . Muutamilla lentoyhtiöillä on loistava palvelu myös turistiluokassa. (Finnair ei kuulu niihin).