kuulin huhuja sateista phuketissa.onko totta.apua.aurinkoa ottamaan menossa.tarvitaanko nyt mukaan sadekamppeet?kuurojako vain?

Avainsanat: phuket

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 12:34

nyt pitäis olla parhainta aikaa phuketissa, eikä pitäis sateita olla, mutta eihän kaikki aina niin varmaa ole. ystäväni tuli viime viikolla phuketista ja sanoi että , kyllä siellä oli kahden viikon aikana satanu yllättävän paljon. joku päivä oli peräti 3 tuntia ihan putkeen. todella lämminhän siellä on tähän vuoden aikaan (35-40 astetta). itse olin näihin aikoihin siellä noin 2 vuotta sitten ja silloin siellä oli aivan mahtava keli koko kaksi viikkoisen loman aikana eikä sateesta ollu tietoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 18:31

Päivittäiset sadekuurot mahdollisia. Ohessa tietoa säästä ja muustakin.

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/724

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 19:13

Päivittäin sinne yhteydessä ja nyt alkaa olla sadetta ja ukkosia iltaisin.Lyhyitä kuuroja mutta sitäkin runsaampia.Päivisin aurinkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 23:23

Eiköhän ne ole trooppisia sadekuuroja,jotka tulee johonkin aikaan päivästä ja kastelee,mutta aurinko kuivattaa siinä samassa,tuskin tarvii mukaan kontioita,sydvestiä tai sadeviittaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 09:27

Phuketissa on ns.sadekausi,jolloin sataa päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 03:44

Juuri Phuketista tulleena voin sanoa, että ei kannata huolestua sateista. Sade/ukkoskuurot ovat päivittäisiä jotka kestävät max. 2 tuntia. Lämpötila päivittäin 36 astetta. Ja jos haluat vielä lämpimämpää niin kannattaa ehdottamasti ottaa Phuket Townista paatti ja mennä Phi Phi saarelle jossa on vielä kuumempi. Eli lämmintä riittää. Tarkoitus olisi mennä vielä kevään aikana Bangkokiin ja sitä kautta heilahtaa ehkä Phukettiin tai Laosiin.