mitä mieltä olette suomen kylpylöistä? onko teillä mukavia vai ikäviä kokemuksia. itse tykkään Nokian Edenistä, ja Turun Karipiast

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 16:06

Nokian Edenissä on tullut käytyä pari kertaa,tosi hieno paikka. Tykkään siittä ulko-altaasta,jossa voi käydä talvisin.

Lisätty: 25.03.2009 - 17:32

Noo oon tää jo n. kolme kuukautta käyny :)

Kysyjän kommentti

Hyvä vastaus. minä myös pidän siitä ulkoaltaasta siellä eedenssä. Taidat olla uusi täällä napsussa???? mutta kiva kun myös uudetkin vastailevat kysymyksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 15:20

oon käynyt kauan sitten turun karibiassa, ja kivaa oli.. oli mukavaa ku käytiin siinä hesellä uimisen välissä :) myös katinkullan kylpylässä melkein joka vuosi käyn.. kiva paikka, kyllä siellä viihtyy.. pienenä vielä pidempään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 15:41

caribiassa ole käynyt ja tykästynnyt kylläkin... käyppä sinäkin...joskus.. jos turkkuseen päin eksyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 15:47

Caribia on hyvä , mulla matkaa vajaa kilometri sinne. Nokian Eedenissä olen käynyt kerran ja ihan hyvä sekin, Naantalin kylpylä on kiva kans, olen ollut siellä hieronnoissa ja syömässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 16:42

Ikaalisten kylpylä on mielestäni erittäin hyvä. Jo se että pääsee tunneleita pitkin vaikka kuinka kaukaa altaalle ja takas on varsinkin lapsiperheille aikaa ja hermoja säästävä asia.
Peurunka Laukaalla hieman jo vanhentunut ja pakkaspäivinä erittäin kylmä. Johtuu varmaan siitä että on niin iso kupoli ja toisella puolella iso urheilukenttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 16:53

Ehkä hienoja laitoksia ? mutta "hinnoitelleet itsensä pihalle".
Siksi ei kiinnosta. Sillä rahalla saa paljon mielekkäämpääkin.
Kylpyläloma
alkaen 150 € / standard-huone = 900 Fmk / yö
alkaen 175 € / superior-huone

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 17:00

Positiivisia molemmista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 19:21

Oulussa, Turussa, Kuopiossa ja Siilinjärvellä olen käynyt, mutta en tykkää enää. Jostain sain aikoinani jälkoihin sellasen sienen ja pöpön että lääkekuuri kesti 3 kk ja oli aivan kamala. Suussa maistui metalli ja oli oksettava olo. Joten olen kiertänyt kylpylät kaukaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 19:54

Oltiin viime kesänä lasten kaa Rovaniemellä SantaSportissa. Kylpyläosa mukavan kokoinen, ei iso, ei pieni. Siistiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:32

pelkästään mukavia kokemuksia mutta olen , kun lapset oli pieniä, käynyt niissä itseni irti. Ei kiinnosta enää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:47

Paras kylpyläkokemus suomessa on Holiday ClubTampereen kylpylästä. Todella kauniit ja tilavat huoneet, hyvää ruokaa, ihanat hoidot ja todella rauhallista.
Kamalin kokemus on Anttolanhovista, sillä siellä oli kylmää, allasosasto mitätön, hoitojen valikoima vaatimaton ja ruoka mautonta laitosruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 21:33

Ei minkäänlaisia kokemuksia. En tykkää käydä sellaisissa paikoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:48

Eipä pahaa puhuttavaa yhdestäkään Suomen kylpylästä. Kaikissa on omat puolensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:31

Olen vain kuullut niistä eikä kaikki ole positiivista suinkaan. Eiköhän se Ikaalisten kylpylä liene paras, sitä ei ole kukaan kovasti moittinut. Muissa siisteys ei oikein "pysy" ,ulkomaalaiset syynä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 12:45

Katinkulta on ehdoton mun suosikki! tietysti siksi,kun se on suhteellisen lähellä omaa kotia ja onhan se muutenkin todella viihtyisä. Oulun Edenissä olen käynyt ja ihan jees, mutta en menis välttämättä enää uudestaan. Ikaalinen oli ihan kamala!!siellä ei ollu sitten yhtään mitään meille ja ruoka oli järkyttävää..siit on vaan aikaa, että onhan asiat voineet muuttua. eikös Serenakin ole kylpylä vai luokitellaanko se vesipuistoksi..siellä on kyllä toimintaa ihan kaiken ikäisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 11:37

Aulangon kylpylä on pieni ja siisti paikka. Tosin yksi liukumäki isommille ja aikuisille. Olisi ollut mukavaa jos pienemmätkin lapset olisi huomioitu.
Saunoja on kolme. Höyrysauna, tavallinensauna sekä relaxsauna jossa soi linnunlaulu taustalla.
Kylpylästä löytyy kylmävesiallas, ulkoallas, lapsille +37 asteiseksi lämmitetty allas joissa on leluja sekä iso allas.