Kun sanotaan ,että voita ei mikään voita..Käytätkö voita?????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 14:32

Käytän kaikkea kohtuudella (paitsi suklaata;)) joten myös voita tulee käytettyä etenkin piirakoiden tekoon ja lihan paistoon. Lihapullista ei kyllä saa maukkaita ellei niitä paista voissa! Ja kalafileetkin saa kauniin ruskeiksi voilla. Ja mitä olisi voisilmäpulla ilman voita tai kaurapuuro ilman voisilmää! Eli voita siellä mihin se kuuluu.

Kysyjän kommentti

Smanlainen voinkäyttö minullakin....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 13:39

eN TAI JOo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 13:42

en käytä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 13:48

kun valvova silmä vältää, joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 13:55

Kyllä käytän, esim. pihviä tai yleensä lihaa paistaessa. Käytän valurautapannua, sellaista tosi vanhaa ja se vaatii voita, pelkkä oliiviöljy ei riitä. Lihaan tulee voilla kanunis ruskea pinta.

Lisätty: 18.03.2009 - 10:48

Kalafileet paistan aina voilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 14:01

Mä käytän oiva riiniä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 14:26

en edes muista millaista se on,muistelen epäterveellistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 14:43

käytän harkiten herkutellessa, on juttuja joissa voita ei korvaa mikään, esimerkiksi neulamuikkujen paisto

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 17.03.2009 - 14:52

En käytä, säästää muutaman kilon vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 15:21

Erittäin harvoin, tosin jääkaapissa sitä on melkein aina - varmuuden vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 15:48

Kalan paistamiseen ja leivontaan käytän voita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 16:14

hauen paistamiseen , ja kalan paistamiseen yleensä on käytettävä voita, mutta ,kun sen käytöstä tulee morkkis, niin kevennän sitä , kasvisrasvalla , noin puolet ja puolet..muuten käytän oivariini sinistä, joka on hyvää sydämmelle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 17:05

EN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 17:14

Käytän voita kalan paistamiseen,kakkuihin,pullataikinaan,voileivän päälle oivariiniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 18:49

Käytän voita aina leipomiseen : ) voi on aina voita ja on maut kohallaan : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 19:24

Kalan paistamiseen Oivariinia, pihvinpaistoon myös. ihan reilua voita en ole ostanut pitkään aikaan. Töissä höystetään vanhusten ruokaa silloin tällöin oikeella voilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:37

harvoin nautiskellen:) terveellisempää ja parempaa kuin kaikenmaailman keinolevitteet. En käytä niitäkään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:03

käytän oikeaa voita enkä myrkkymarkariineja,,,aikoinaan oli telkkarissa ohjelma jossa oltiin testattu markariinejä ja niissä testeissä huomasi iso yleisökin että ne eivät sula elimistössä vaan jäävät sinne (ROTTA kokeet)oikea voi poistui elimistöstä. Ei ole mitään höpöjä lisä aineita voissa, sitä meillä on syöty aina,Meidän jääkaapista ei löydy luultavati koskaan markariinejä, vain voita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 21:12

En käytä voita, ja muukin rasvan käyttö on ihan minimissään. Kalaan öljyä ja Keijua. Ihan hyvää minun mielestäni, mutta eiköhän se ole tottumiskysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:58

Käytän ruoanlaitossa, en leivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 11:04

voit käytä joskus ruokaan mutta hyvin vähän. becel on se mitä käytän leivän päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 15:15

Käytän joskus sellasiin ruokiin mihin pitää laittaa.