viekö illalla juotu kavi yö unet? Minun äitini ainakin sanoo et häneltä menee yö unet jos juo ilta kavit.

iselläni ei ole ollut mitään haittaa vaikka juonkin. mutta luulen et poikani ei saa unta kun juo vielä ilta kavit. yö unet kärsii.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 14:59

Toisilla vie toisille ei vaikuta mitään. Eräs ystäväni sanoo aina piruuttaan,että jos pannuun jää kahveeta niin silloin hältä menee yöunet :o)

Kysyjän kommentti

MOI.VALITSIN SUT PARHAIMMAKSI NYT:KIITOS SIITÄ:

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 11:14

Ei vie

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 11:16

jos veisi, minä en nukkuisi koskaan, kun kuitenkin nukun hyvin yöuneni vastaus on, ei ainakaan minulta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 11:27

en osaa nukkua ilman iltakahvia eli ihmiset reagoi erilailla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 11:43

Kyllä vie ,en ole enää juonut kahvia ,klo 14:00 jälkeen ,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 13:16

Kahvin sisältämä kofeiini lienee syy siihen, että illalla joillekin ei uni tahdo tulla. Toiset juovat siitä syystä iltasella teetä, unohtavat kuitenkin myös teen sisältävän samaa kofeiinia. Joten, ota siitä sitten selvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 13:19

iltakahvilla tai teellä minulle ei ole vaikutusta uneen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 13:24

ei vie ainakaan minulta riippuu tietty ihmisestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 13:47

riippuu ihmisestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 13:56

Kyllä vie. Juon kahvia muutenkin vain aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 15:23

Ei vie kun sitä ei juo, muta jos teetä juo kannullisen/pannullisen niin se voi viedä. Alkaa nimittäin armoton toiletissa ravaaminen joka kestää läpi yön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 15:58

Ei minulta kahvi varsinaisesti yöunia vie, mutta minun täytyy yöllä sitten vessassa juosta ja en meinaa saada uudelleen unta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 16:17

mieheltäni vie, jos ei juo yö kaffeit, mutta minulta vie , jos juon nuo yö kaffeet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 17:25

Kyllä miutakin kahvinjuonti valvottaa,jos juon sitä myöhään,ainakin vessassa ravaaminen karistaa unet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 20:05

Yöunet jäävät kokonaan väliin, jos juon illalla kahvia. Nukahdan vasta viiden aikaan aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:41

en ole koettanut:) en usko, että mikään ulkoinen vie jos väsyttää mukavasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:13

mie en saa unta jos kahvipannussa on vielä kahvia jäänyt eli mulla ei merkitystä sillai unen menetykseen ainoastaan jos en juo niin saattaa mennä unet (pienenä tippunut vissiin kahvipathaan) mutta suurimmalla joukolla ihmisistä jotka tunnen menee unet .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 23:28

Ei välttämättä vie yöunia, mutta en juo illalla kahvia sen piristävän vaikutuksen vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 12:57

Viehän se,ei tule juotua kahvia seitsemän jälkeen.