Mikä / mitä sinulla on ruudullasi taustakuvana? Vaihteletko sitä usein?

Minulla tällä hetkellä "Gaudin kirkko" nostureineen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 09:17

Ihan se mikä tuli kun avasin koneen, joku koneen valmistajan tausta.
Aikaisemmissa koneissa oli muita kuvia, mutta en jaksa enää niiden kanssa pelailla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 23:46

Minulla on vihreä niitty muistuttamassa kesästä. En enää viitsi vaihdella. Se aika on jo ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 23:50

Olen niin tylsä tyyppi, että olen melkein aina suosinut tasaista väriä.Taustakuva tekee työpöydästä sekavan ja epäselvän.

Nyt minulla on taustalla itse tekemäni yksinkertainen tekstuuri joka muistuttaa jotain kangasta, mattoa tai ehkä vanhaa paperia. Väriltään se on suunnilleen laivastonsininen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 23:50

Eräs vauhdikas matkakuva tällä hetkellä. Ollut jo puoli vuotta, en vaihda usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 23:56

Harvoin tulee vaihdettua,
yksinäinen luoto Suomenlahdella, lähes peilityynessä meressä, tasan auringonlaskun aikaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:20

Niityillä mennään . ei vaihdeta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:27

Rauhoittava tasainen pelkkä sininen tausta.
Epäilen (en tiedä), että taustakuva "syö käyttömuistia" ja kone ei ole kovin tehokas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:52

Mulla on lempijoukkueen 2006 joukkuekuva,kun he voittivat SM-Kultaa.Joten en vaihtele usein. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 06:19

tässä läppäris on jotain sinistä, mutta tuolla isolla koneella , ovat nämä pojat , jotka ovat nim.merk.kuvassakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 07:35

Taustakuvana kaunis maisemakuva eräältä Välimeren saarelta. On ollut jo pitkään eikä vaihtoa ole näköpiirissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 07:50

minulla on yksi ihana mies <3 joka on toiv. kohta mun oma.. ennen vaihdoin useemmin, nykyään pidän aika kauan samaa kuvaa,
isolla koneella meillä on lewis hamilton taustakuvana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 08:25

Maisemakuva Antarktikselta, ollut jo pitkään, paikka johon olen päättänyt olla itse menemättä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 09:15

Miulla on kaunis auringonlasku,en vaihda sitä ainankaan vielä,kun minusta se on vain niin nätti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 09:23

tommonen hiekka-aavikko, lapset sitä vaihtelee välillä, minulle käy mikä siinä kulloinkin on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 09:35

Poika tyttäriensä kanssa hymyilee ensimmäisenä minulle, kun avaan koneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 10:28

Toinen kuva tässä esittää koiraa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 11:10

Taustakuvani vaihtelee parin tunnin välein.Kaikki luontokuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 11:23

taustakuvana on ollut jo jonkin aikaa järvi maisema. oikein kaunis sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 12:42

kokoelma kalligraafisia merkkejä, viimeisimmät viisi vuotta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 12:51

Pasilan Kyösti Pöysti,pikkuveljet yleensä näitä kuvia vaihtelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 13:08

tällähetkellä on thaimaasta otettu maisema kuva, auringon laskiessa mereen, sivuilla näkyy hieman palmua.. en vaihtele kovinkaan usein kuvaa,kun ei oo löytyny vielä sellasii sopivia. toi on nyt tosi kaunis:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 13:15

yleensä matkoilta joku kuva tai sit on joku tosi kuuma mies:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 19:15

Auton kuva näkyy olevan taustakuvana : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 11:24

oman läppärin taustana on lähikuva lapin sammaleisesta kivestä - otin muuten saman kuvan pankkikorttiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:53

Enkeli Gabriel