Vastaukset kysymykseen:"Mitä miehet ajattelevat hiljaisista naisista" sai minut hämmennyksiin. Eikö teistä kukaan pidä naisista?

Lisätty: 16.03.2009 - 23:51

Veljeni vähäviisas! Kadun tomussa ja tuhkassa typerää kysymystäni. Minulla on näemmä luetun ymmärtäminen tänään hukassa.

Avainsanat: väheksyntä mies nainen huumori

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 23:08

Mitäs hämmästelet sisko hyvä?

Löysin sieltä neljän miehen vastaukset, jotka kaikki olivat humoristisen positiivisia. Vaikka he selvästikkään eivät ole tavanneet kovin montaa hiljaista naista, niin siitä huolimatta lähes varauksetta sellaisen hyväksyisivät. Eikä niitä vähemmän hiljaisakaan mitenkään mollaamaan ruvettu, niiden kanssa on opittu elämään.

Eli summa summarum, vastaukset osoittivat kiitettävää perehtymistä asiaan ja vähintäänkin myötämielistä suhtautumista tarkastelun kohteeseen. Pohjolan hillitty urho ei julkisesti tämän selvemmin rakkauttaan tunnusta.

- ja sinä vielä pitämistä epäilet -

Kysyjän kommentti

voi sinua! ei tiedä itkisikös vai nauraisikos sun vastauksille. niin kutkuttavia ne ovat!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 22:46

On naiset ainaki kivempia kuin miehet, toisinaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 23:05

Eivät mielestäni kiinnitä huomiota ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 23:33

en ole huomannut ko. keskustelua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:24

Juna hiljaista miestä kuljettaa hiljaisen naisen luokse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 06:11

kyllä siellä oli todella harkkituja vastauksia ja vähänviisaan vastaukselle sai kyllä oikein nauraa, oli se sen verran harkitusti kirjoitettu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 07:54

miehet haluu vaan seksiä ja ne pettää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 08:31

Hiljaisia naisia ei huomata, siksi oletetaan ettei niitä edes ole. Kokemuksesta tiedän että on, heistä ei saa mitään nyhdettyä kun on tilanne että pitäisi jotain sanoa (koulutus-ym. tilanteissa).
Miehet varmaan pitävät hiljaisista naisista, heudän kanssaa voi "pelata" menestyksellisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 11:14

Hiljaisuus ei ole pahe,mutta hiljainen jää huomiotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:54

Meidän naapurissa on nainen, joka huutaa kuin hirviö miehelleen. Ehkä se hiljainen olisi parempi, kaikkien mielestä. :P