Käytkö kosmetologilla kasvo-käsi-tai jalkahoidossa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 21:24

en ole käynyt..nyt mietin että kasvohoidot tarttis aloittaa.

Kysyjän kommentti

Parempi myöhään kun ei milloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 16:24

Kyllä tulee kasvohoidossa käytyä jokunen kerta vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 16:29

Minä käyn jalkahoidoissa joka toinen kuukausi sekä kasvohoidossa aina keväällä ja syksyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 16:31

Elämäni naiset ovat kimpassa muutaman kerran ostaneet minulle lahjaksi (lahjakortin) manikyyriin ja pedikyyriin (naaman sentään jättivät rauhaan). Ne lahjat olen käynyt nauttimassa, vaikka mukavaa olikin, en sentään innostunut jatkuvasti käymään.

-Olisko nyt kerran kymmenessä vuodessa sellainen äijälle sopiva tahti? ei mene pubi-uskottavuus-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 16:33

harvemmin, enään.. .joskus tulikin useimmin käytyä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 16:35

ihan nolottaa myöntää, että eipä ole tullut koulutus aikojen jälkeen käytyä..mutta niinhän se on sanonta, "ettei suutarin lapsella ole kenkiä"..sama se kai on itselläkin..omaa kosmetologin ammatin ja silti ei huolehdi itsestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 16:54

kasvohoidossa sillon tällön ku on varaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2009 - 17:06

Enpä ole käynyt sitten nuoruusvuosien. Itse olen hoitanut vaihtelevalla menestyksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 17:48

Jalat hoidatutan pari kertaa vuodessa. Kädet milloin sattuu. Naama saa olla rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 17:59

Matkoilla hoidatutan jalat ennen kotiinpaluuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 18:06

Säännöllisesti jalkahoidossa kesät talvet. Tekee hyvää jaloille ja mielelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 20:15

Kävin vähäaikaa sitten jalkahoidossa,kasvohoidossa en ole käynyt vuosiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:16

En ole käynyt milloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:41

EN toistaiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 08:23

En käy. Nuorena eli alle 20 vee menin kosmetologille kun muutkin siellä kävivät. Kysyi: mitä mä sulle tekisin! Ja totsei ettei ole mtiään tarvetta tehdä hoitoja kun ei ole näppylän näppylää ja iho loistava. Antoi puhdistus-ym. ohjeita.Ihoni on kautta aikojen ollut niin hyvä että hoidosta selviän ihan itse. Sukuvika, sama tilanne oli äidilläni ja myös muilla suvun jäsenillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 10:47

Just kävin kasvohoidossa, kesti 75 min- mahtava fiilis sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 13:21

ei ole tullut käytyä. vain vyöhyketerapiassa eli jalkapohja hieronnassa. jotain 10 vuotta sitten. voi olla et olis enempikin aikaa.