Onko alettu jo ikkunoita pesemään??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 18:01

En ole pessyt, viime vuonnakin taisi jäädä väliin, noloa.

Kysyjän kommentti

Nyt on varmaan syytä pestä keväällä,että ei tarvi sanoa noloa enään.......

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 15:32

Ei ihan vielä, muutamat räntäsateet on tulematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 15:35

vältellään niin pitkään kuin mahdollista, kun aurinko paistaa mennään ulos ettei tule outoja ajatuksia aiheesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 15:38

Minä odotan männyn kukintaa. Kun se on loppunut ikkunat pestään ja ikkunalaudoille laskeutunut keltainen siitepölykerros pyhitään pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 15:39

Eipä ole vielä vaikka ovat aika likaisennäköiset kun aurinko paistaa, mutta pitää odotella pidemmälle kevääseen muuten se on tehtävä kohta uudelleen ja laiskan luonteen takia en viitsi kuurata niitä montaa kertaa vuodessa. Onneksi ei näy ulospäin onko ne pesty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 15:40

ei.. ei me paljon ikkunoita pestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 16:01

Olohuoneesta ja keittiöstä pesin sisäpuolelta ikkunat kun olivat niin likaiset, mutta muuten tuo touhu saa vielä odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 16:05

ei olla vielä, mutta eipä täällä edes tuo arska paista...yhtä harmaata on , mut eiköhän nämä ikkunat sitten pestä, kun ilmat lämpiää, pääsenkin tai mieheni pääse , ne pesemään ulkopuolelta ihan terassiltakin , ettei tarvitse koko ikkunaa avata..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 16:37

ei sitä ihan vielä..sisäpouolelta tulee aina kissojen nuolemis jäljet puhdistettua, mutta suur urakka saa vielä odottaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2009 - 17:05

Ei vielä. Yleensä tuossa Vapun tietämissä teen sen homman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 18:13

Oompa sitä muutaman kerran tos aatellu ku on ollu aurinkoista ja parveke mukavan lämmin,mut empä oo viel pessy....onneks.Olipa tuol otsikko,et kevät peruttu,lunta tulee noin 10 senttiä =( .
Joka vuos sama juttu,ain rupeen suunnittelee kevät siivouksia sun muuta...sitte on tunnelmat pilal,lunta tupaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 19:22

Toisen asunnon ikkunat pesin viimeksi kun siellä kävin, oli pakko kun ei huomannut enää kaveria joka kuulemma heilutti parinkymmenenmetrin päässä.
Tiskiaineella lähti kun kolme kertaa pesi kaikki ja viimeisteli säämiskällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 21:05

En minäkään pese ennen,kun mänty on kukkinut ,meillä on tässä paljon mäntyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 21:26

en ole vielä miettinyt moista..kyllähän nuo auringon paistaessa ovat jokseenkin likaiset..mut verhot on keksitty joten ei lika näy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 22:51

Ei täällä vielä... oisko vapaaehtoisia?? :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:18

On ollut vielä noita pakkasia niin en ole vielä pessyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:42

Kyllä vain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 08:25

Ensi perjantina siivoojamme pesee ainakin osan ikkunoista. Ei kyllu perussiivoukseen mutta onnistuin ylipuhumaan ja lupasi tehdä sen. Sää on harmaa mutta kyllä se aurinkokin näyttäytyy vielä ja silloin on ikävä kun ikkunat ovat harmahtavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 10:31

Ei vielä ole tullut alotettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 17.03.2009 - 14:56

Ei vielä, tarttis kyllä aloittaa, ei oikein näe enää ikkunoista kohta enää lävitse =)