Teetkö itse kotikaljaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 15:36

Lopetin kotikaljan valmistamisen kun kerran korkki lensi pullon suusta ja koko sisältö lensi kaarena kohti kattoa. Keittiössäni istui silloin joukko nuoria, jotka saivat osansa kaljasta ulkonaisesti.

Ja minä sain mainetta kiljun keittäjänä.

Kysyjän kommentti

Lopetin siman tekemisen,kun kävi samalla tavalla,kun sun kotikaljan kanssa.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 12:18

joskus on tullut uutteesta tehtyä. muuten en tee. pelkkä vesi riittää juotavaksi tai sit välillä punaviini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 12:42

JOSKUS ON YRITETTY EI SEN PAHEMPAA JUOMAA OLE.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 12:43

Olen harkinnut monesti mutta käyn suunnilleen kerran viikossa syömässä abc-asemilla ja heillä on aina erittäin hyvää kotikaljaa. Olen toistaiseksi saanut kaljan himon tyydytettyä siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 12:52

teen,kesäisin,ja hyvää on,maku tekijän mukaaan,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 12:56

en tee mutta lammilla aina välillä pääsee maistamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 13:25

Ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 13:29

kyllä kotikaljaa useinkin ja varsinkin kesällä hyvää janojuomaa...mieheni sen tekee ja uutteesta, mutta on sekin ihan hyvää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 14:10

noup

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2009 - 14:12

Olen tehnyt vuosia sitten useinkin. On erittäin hyvää kylmänä. Nykyisin jäänyt. Juon vain vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 14:19

En. Ostan valmiina kaupasta, koska niin harvoin ja vähän juodaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 14:53

Kulutus niin olematonta ettei kannata ruveta tuhraamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 15:06

en, en ees juo sitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 18:57

Kaikkinaisen juomien valmistamisen olen jättänyt suosiolla ammattilaisten tehtäväksi,
(muutamista kotiviinikokeilun viisastuneena)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 20:20

Ite en (vielä) ole tehnyt/kokeillut, mutta silloin kun esim. joku koulutuspäivä tms. ja siellä ruokatarjoilu, niin silloin otan nimen omaan kotikaljaa ruokajuomaks (vaikka himpes sitä maitoo/piimää), en tie kuka tehnynnä, mut on niin hyvää, raikasta ja niin miu maun mukkaa, jot..., harmi, ettei sitä kovin monis (ruoka) paikois tarjota, Palmian ruokalois aineskii, muistelen näin... jään/jäämme odottelee hyvin reseptei...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 21:24

Olen tehnyt kotikaljaa vuosia sitten uutteesta,En enää viitsi tussata sen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 22:10

pari kertaa vuodessa tulee tehtyä.Hyvää on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:47

tarpeen mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:53

Tein joskus aikoinaan. Nyt on jäänyt. Vapuksi simaa kylläkin.