Miltäs tuntuu lääkäristä tulo.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 21:35

Yleensä mie huomaan,kun olen päässyt sieltä ulos,et voi,voi nyt jäi tuokin asia kysymättä.

Kysyjän kommentti

kysymättä aina jotain jää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 11:14

Ja onko seuraava kysymys: miten koette lääkärissäolon?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:16

no voi tuntua aika ihmeeliseltä. riippuu mitä lääkäri on sanonut. ja mitä on tutkittu lääkärissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:17

Mieli kevyt (jos on); lasku raskas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:21

Perheessäni on kaksi lääkäriä. Kummasti niihin tottuu, kun on niitten pyllyjä pessyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:26

helpottavalta jos ei vikkaa, vikkaa, vikkaa...löytynyt, mutta aikas kaammelle, kun on jotain todella vakavaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:28

Yleensä aika helpottuneelle silloin harvoin kun on käynyt. Se lasku sitten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:29

Riippuu tuomiosta. Ei kummemmalta kuin mennessäänkään. Hammaslääkärin jälkeen saattaa olla suuvärkki vähän puutunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:29

ihan hyvältä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:31

45 MIN. palkkio on sen mukainen ja kassa ottaa maksun myös palvelusta. Mutta olen tähän selkävammaani saanut lisätietoa ja piirtelen kuvia paperiin kuten pienet lapset, kirkkovene on 1 vuodessa kutistunut jollaksi ja tullut ryppysemmäksi, Onneksi tämä napsu on minulle vielä ilmaista ja kykenen näin kirjoittamaan. Sekä mielipiteitä vaihtamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:45

Riipuu vähän minkä asian takia on käynny lääkärissä.Onko hyvä vai paha mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 13:26

onneksi voin ajatella ensi vuonna uudestaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 14:09

usein on vähän hölmistynyt olo, jotta siinäkö kaikki:) ja etten saanut sitäkään sanotuksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2009 - 14:09

Hyvillä mielin, jos kaikki OK. Muissa tapauksissa sekavin tuntein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 14:23

Olen käynyt lähinnä vain tarkastuksissa ja välillä tuntuu että ovat ihan omaa turhaantumistaan varmuuden vuoksi ehdotelleet 'jotain terveellisempää'.

Yleensä ottaen hyvä mieli siitä että asiat (toistaiseksi) OK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 16:02

Kysymykseen Miltäs tuntuu lääkäristä tulo. Vastaisin, jotta varmaan lääkäristä tulo tuntuu varmaan yhtä hyvältä jos ei paremmaltakin kuin monil muilla työtä tekevillä (tuo tulon saanti):)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 19:31

Olisiko kysymys pitänyt muotoilla toisin. Esim. Millä mielellä tulet lääkäkärissä käynnin jälkeen.
Tai miltäs tuntuu lääkäristä tulo, lääkäri vastaa: ihan mukavalta nähdä tuttuja.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 23:01

Yleensä helpottuneelta kun lääkäri on varmistanut että olen sairasloman tarpeessa eikä tarvii enää pohtia että pystyisikö sitä mennä töihin vai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:44

Helpottunut, etenkin hammaslääkärin jälkeen. Muutaman kerran olen ollut niin typertynyt lääkärin kommenteista etten ole saanut sanaa suusta, ei tutkinut kunnolla. (tk-lääkäri.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:48

Lääkäristä tulo tuntuu ansaitulta.