miten koette lääkäriin menon? itse jännitän lääkäriin menoa.

mut tarkoitan läkääriin menoa jonkun sairauden takia, tai muissa lääkäri asioissa. kuten hammaslääkäriin meno, omalle lääkärille meno, naistentautien lääkärille menon.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 10:27

kaikia lääkäreitä jännitän ihan yhtä paljon, nytkään , kun pitäis tilatta aika omalle lääkärille ei milään saa puhelinta kätöseen, vaan siirtää ja siirtää, kaikkein eniten pelottaa ne verikokeet ja mitä niistä taas löytyy....jospa nyt rohkaisis mielensä kuiten niin....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 10:30

En jännitä jollen pelkäisi jonkun vakavan diagnoosin takia.Hammaslääkärin penkkiin olen jopa nukahtanut. Uskomatonta, mutta totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 10:34

En ole koskaan kokenut asiaa sen kummemmaksi kuin kaupan kassaa jolloin jännitän , riittääkö cash tai muistanko pankkikortin tunnusluvun , se takana tuleva asiakas kun sen kärryn kanssa tunkee jo selkään ja yritän olla nopea, ja toivoisin että maksaisi myös.Lääkäri on asiakaspalvelussa myös, kuuntelee potilasta ja jos tarvetta on niin määrää lääkkeitä, ei se lääkäri ole sen ihmeellisempi kuin missitkään kaikki me kakitaan samantyyppisestä lävestä, synnytty alastomana ja poistutaan paita päällä.

Lisätty: 16.03.2009 - 10:51

Epävarmalle ihmiselle voin varmuudella sanoa ei tällä sivustolla saa muita vastauksia kuin toisilta samankaltaisilta. Ei ne jotka ovat tosi hyviä ja tietoisia tällä palstalla vastaile, ainoastaan mitä itsekin löytää googlettamalla, omat kokemukset joita täältä saat niin on varteenotettavia tämä on mielestäni mielipide sekä matkailupalsta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 10:46

kokemukisia vain hammaslääkäristä ja siitäkin on jo kaikki eksotiikka kadonnut, eipä ole jännittämisen paikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 10:51

Muutamaa päivää ennen lääkäriin menoa jännitän ihan sairaasti,nytkin on jännitys päällä,miulla on perjantaina lääkäri,mutta sitten,kun pääsen paikan päälle olen tyyni,kuin viilipytty.Olen yleensäkkin asiassa kuin asiassa etukäteis jännittäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:01

Hammaslääkäri etoo, pakotankin sen piikittämään pienenkin porailun uhatessa. Muille ronklauksille on yks hailee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:07

en jännitä.. just kivaa mennä esim hammaslääkärille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:26

Sillon kyllä jännitti,kun työterveys lääkäri antoi lähetteen sairaalaan,jatko tutkimuksiin kun sydän käyrät oli väärin,EKG,ssä.siilätiellä olin pariviikkoa.4 ohitusta tekivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:39

Ei jännitä minkäänlainen lääkäriin meno. Viime viikolla hammaslääkärissä käynti,se oli nautinto istua siinä ihanassa tuolissa. lääkärithän on ihan mukavia,tulee helpottunnu olo kun on käynny...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 13:22

ei jännitä mutta pohdin jos uusi lääkäri onko isotöinen koulutettava

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2009 - 14:07

Hammaslääkäriin meno jännittää ihan kauheesti. Vapisen jännityksestä ja olen kasvoiltani valkoinen, otsa hiessä. Taitaa olla pyörtyminen aina lähellä. Muut lääkäriin menot ei tunnu missään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 14:08

minusta lääkääriin pääsy/meno on toiveikas tilanne. Josko pääsis vaivoistaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 14:27

Käynyt vain 'määrävuosi katsastuksissa' eikä sitä nyt osaa/tarvitse sen enempää jännitellä. Tietysti joskus on lutkahtanut mieleen, että jos sittenkin jotain olisi päässyt salaa kehittymään... mutkun ei ole ikäviä kokemuksia niin ei niitä oikein osaa jännitelläkkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 18:44

Kiva käydä, kun saa kerrankin olla jakamattoman huomion kohteena, sairaana taas ei o kiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 21:34

hammaslääkäriin meno on kammoksuttavaa, muille lääkäreille ei jos ovat naispuoleisia. ainoa mitä jännitän lääkäriin mennessä on se että löydän oikean oven/huoneen. eli pelkään eksymistä esim. terveyskeskuksiisa ja sairaaloissa..tyhmää mutta niin totta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 23:04

Mua ei jännitä tai pelota mutta mietityttää aina että huomaako se lääkäri nyt varmasti että mulla on flunssa.. tai siis mietityttää lähinnä että onko siitä lääkäristä mitään hyötyä, ne sanoo aina että sulla on virus ja senhän tietää aina itsekin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:43

Jonkun verran jännittää, mutta yleensä jännitän turhaan. No viimeksi lääkärissä käydessäni kiukuttelin enkä antanut ommella itteeni vaikka olisi pitänyt. Pistivät sitten ottaan perhosteippiä ja karmee arpi jäi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:49

Olen ajoissa paikalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 12:15

Eipä ihmeempiä tunteita, tarve jos on niin sinne mennään kuin autokorjaamolle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:59

riippuen asiasta, mutta yleensä tulee ihanan rauhallinen fiilis ku lääkäri toteaa asioiden olevan kunnos.