Uutisissa perätään huumoria työpaikoille? Mites se teillä työssäkäyvillä on, naurattaako duunissa?

Avainsanat: luovuus ideat ilmapiiri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 10:56

Olen saanut työpaikankin iloisen ja valoisen luonteeni takia,sovin hyvin vanhustyöhön,näin kuului arvio minusta harjoittelun perusteella.Voit uskoa,että naurettiin paljon jos sitten itkettikin.Huumoria pitää olla ja sellaista,ettei loukkaa ketään.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastanneille. Huumori ja nauru oikeassa paikassa oikeaan aikaan pelastaa pilvisenkin päivän, työpaikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 10:17

Porukasta kiinni riittääkö sitö sitä huumoria arkipäivään ..

-se parhaiten nauraa joka pomolle nauraa-
(ja on ekana jonossa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 10:29

silloin kun olin työelämmässä, niin kyllä me naurettiin melkein joka käänteesssä...olen aina kova nauramaan ja mikä sen hauskempaa kuin tilanne komiikka...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:09

Itselläni on sopivasti huumoria myös työssä. Mutta eihän se tarkoita että idioottimaisesti nauraa hohotetaan....
Itsestävi väitetään että olen harvinainen nainen kun on huumorintajua... ja kun ensimmäisen kerran tuon kommentin kuulin kauan sitten, aloin kiinnittää asiaan huomiota ja naisilla ei huumorintajua yleisesti ottaen ole, kaikkein vähiten oman itsensä suhteen.
Huumori ei missään tapauksessa ole jollekin toiselle ilkkumista, se on sivistymätöntä ja saattaa lähennellä jo henkistä väkivaltaa.

Lisätty: 16.03.2009 - 13:26

Huumorissa täytyy olla myös älyä mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:13

Kun olin vielä töissä, pomo sanoi pitääkö kaikelle nauraa,sanoin en kyllä töissä viitsi itkeäkkään.Työkaverien kanssa oli tapoina pitää huumoria yllä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:18

Nyt en ole 2 vuoteen ollut työelämässä, mutta työtovereita on 30 vuoden takaa ja 20 vuoden , pitävät minua ahkerana työntekijänä jolla on sana hallussaan, työnjohtajat kävivät merkkipäivääni muistamassa 2 v. taaksepäin, Ja eivät voi koskaan minua unohtaa, olen juttuja kertonut eri ikä vuosikymmenille, samoin tilanne komiikkaa , ei kaikki heti hokaa.En koskaan ole pelännyt ketään ja tosikotkin on minun huumorille joutuneet myhäilemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:25

Tietysti huumori on kiva asia, joka piristää kunhan se ei kohdistu henkilökohtaisesti työkaveriin. Tietysti jos henkilö on sellainen joka pitää itseironiasta ja tykkää nauraa itselleen. Mutta aivan tilannekomiikka on kaikkein hauskinta ja voihan niitä vitsejäkin viljellä kohtuudella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:46

Ei siellä muuten pärjää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 14:07

naaarattaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 14:35

Sellaisissa työyhteisöissä joissa vaihtuvuus on kohtuulisen pientä, samat naamat pakertaa kimpassa vuodesta toiseen, löytyy esimerkkejä kummastakin ääripäästä.

Siellä voi kehittyä niin hyvää yhteishenkeä ja huumorin sävyttämään jokapäiväistä puurtamista, ettei kaikilta löydy vastaavaa työelämän ulkopuolelta. Toisessa ääripäässä sitten ollaan niissä kiusaamisen ja kiduttamisen taidoissa ylivoimaisia, ja uudet tulokkaat ja muuten epäsuosioon joutuneet saadaan raiteiltaa yhden tilivälin aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 16:40

voi kyllä sitä tulee yhdessä asiakkaiden kanssa naurettua, joskus jopa vedet silmissä. eli ei omassa työpaikassa kyllä murjoteta. onhan paljon kivempi tehdä töitäkin, kun on iloinen ilmapiiri :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:49

Yhenään nauratti, kun työssä olin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:51

En ole ollut kovin huumorintajuisessa työyhteisössä mukana. Henkilökunta vaihtui niin usein, etten kerennyt päästä kovin läheisiin väleihin kaikkien kanssa. Joissain työyhteisöissä työtahti on niin kiivas, ettei huumorinkukka kuki ainakaan työaikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 12:16

Huumorilla ohitetaan sellaiset turhat ongelmat, niihin oikeisiin sitten riittää enemmän paukkuja