Mitä mieltä ollaan vastauksesta EVVK,näitäkin tulee silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 19:03

Jos paras mieleen tullut vastaus on EVVK (tai EVVVK) niin sen kyllä vois jättää sitten vastaamattakin

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.03.2009 - 08:51

Onhan se silloin paikallaan, jos asia ei vois vähempää kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:52

Osoittaa varmasti kiinnostuksen määrän, mutta onko tarpeellinen, sitä voi kysyä.Itsekin niin vastannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:55

Saa niitä pojoja vaikka vähemmän kysymys kiinnostaa, voi vaikka peesata , samoin sanoinkin edellisiä vastaajia, sitä sanotaan vastauksen gristalloimiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 09:30

Ihan kiva mitkä vastaukset tahansa,kun tekee kysymyksen ,eihän siihen edes vastaa ,kuin olisiko keskimäärin joku kymmenen ,niin kysymyskin voi olla,tämä EVVK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 09:47

EVVK. Siitä huolimatta vastasin.Ne voisi jättää pois ASAP.

Lähteet:
As Soon As Possible=niin pian kuin mahdollista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 10:08

lapseni käytti kyseistä sanontaa, niin paljon että meikän hyymörikin oli koetuksella...heh...no ei toki tarvitsekkaan kaikki asiat kaikia kiinnostaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 10:49

tämä yhteisö eläisi ja voisi ihan hyvin ilman noitakin (EVVK ja vast.) vastauksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:11

ihan hyvä vastaus joihinkin kysymyksiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:12

CRC ja DDR

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:55

Onhan se silloin hyväksyttävä jos kysytään että "seuraatko salattuja elämiä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 12:54

voisin sanoa nenä äänellä että ... ihan sama

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 13:29

Joskus ihan sattuva vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 15:43

naseva ja tyly, jos sellaisen vastauksen haluaa antaa, niin siitä vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 18:02

Yleensä varmaan aika turha ja kielteisellä tavalla esitetty mielipiteen ilmaus. Jos asialliseen kysymykseen tulee EVVK vastaus niin ei muuta kuin ilmoitus asiattomasta vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 01:13

No vastaus sekin, mutta ei asiallinen.