Syötkö joka päivä hadelmiä tai marjoja??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2009 - 23:18

syön joka päivä välipalaksi yhden ison omenan ja iltapalaksi 150g mansikkaa.. joskus syön myös mustikoita, vadelmia ja punaherukoita..

Kysyjän kommentti

Hyvä...Minkä nuorena oppii sen vanhana-taitaa......

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2009 - 23:06

Ainakin tarkoitus on. Nyt on edessä banaaniterttu ja pari appelsiinia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2009 - 23:19

En joka päivä. Kun ehtivät aina loppua ennen seuraavaa kauppareissua, niin saattaa jäädä parikin päivää väliin. Silloin syön enemmän vihanneksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 23:38

Hedelmän tai kaksi,mutta marjat on harvinaista herkkua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 00:01

En ihan joka päivä, mutta salattia kylläkin tulee syötyä ainakin koulussa. Ostan aina kaupassa käydessäni jotain hedelmiä. No nyt kun kysyit, tänään olen syönyt todella vähän hedelmiä, salaattiakin vain niukalti. Iski ruisleipä himo, joten sitä olen puputtanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 00:11

Hedelmiä menee joka päivä, välillä ihan turhankin paljon, marjat alkaa olla pakastimesta loppu, joten niiden kanssa jää pitkiäkin välejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 01:22

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 03:06

syön molempia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 04:04

Kyllä vaan. Pakkasesta otan päivttäin mustikoita,mansikoita tai vadelmia.Toisinaan teen niistä sekoituksen. Hedelmiä napsin päivässä paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 04:05

Kyllä minä syön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 05:27

En syö läheskään joka päivä hedelmiä. Omenoiden ja päärynöiden syönnin lopetin aikoinaan sappivian takia. Nyt voisin niitä kyllä syödä, mutta harvoin syön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 07:28

Nyt on ollut taukoa hedelmien syömisessä,ei ole vain maistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 07:51

Joka päivä omena ja sen lisäksi muutakin. Marjoja, banaaneja, päärynöitä, mandariineja jne. mitä aina satun ostamaan. Enempikin voisin syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 07:58

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:37

Syön ja lisäksi vielä valkosipulia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:53

Hedelmiä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 10:01

Kyllä. Omenaa ja appelsiineja, raakaa porkkanaa kuluu paljon kuin myös vihannessalaattia ilman kastiketta. Marjat ovat jo loppuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 10:56

kyllä , mutta olikin pettymys nuo jaffat, kun ei kuori irtoa ja eivät oleet oikke makeitkaan...olikos sitten vain yksi erä huonoa, mutta en usko että niitä enään ostan, joten hedelmä tiskille tarkastelemaan satoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:08

kyllä syön hedelmiä ja vihanneksia joka päivä. vaikka joskus hedelmä voi unohtua syömättä.

Lähteet:
totuus josku voi hedelmän unohtaa syömättä tai ei ole muistanut ostaa hedelmiä kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 12:52

eeen joka päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 14:21

Syön paljon hedelmiä ja marjoja, mutta en joka päivä :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 15:40

Yritys on kova,kyllä sitä melkein joka päivä tulee syötyä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 16:31

Kyllä viikolla syön töissä välipalana hedelmiä, viikonloppuna usein unohtuu välipalat. Usein on myös vihreää salaattia ruuan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 19:41

Kyllä syön paljon erinlaisia marjoja joita olemme itse pomineet, hedelmien syönnin olen vaihtanut salattiin jossa on tomaatteja, kurkkuja, ja kaalia. Pysyy kilot kondiksessa.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 14:00

yleensä omenan päivässä. :) joskus enempi, joskus vähempi :P