Vieras
Kysytty: 15.03.2009 - 16:58

Mitä teen kun digiboxin kanavakortti lakkasi toimimasta? Aikaisemmin toiminut hyvin.Kävin Puh.yht. ja kortti on kulemma OK?

Näytölle tulee laatikko jossa lukee Tarkasta kortti. Olen sammuttanut laitteet ja tarkistanut piuhat mutta mikään ei auta, teksit tulee aina kun laitan kortin kortinlukijaan.



Avainsanat: digiboxi ja ohjelmakortti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Käyttäjien valitsema paras vastaus

Vastattu: 15.03.2009 - 17:34

Oletko koittanut palauttaa tehdas asetukset ja ladata kanavat uudelleen. Kyllä kortin myöntäjä on velvollinen esittämään sinulle että kortti toimii.


  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2009 - 17:04

Hanki uusi


  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2009 - 18:46

Vie se sinne yhtiöön takaisin, ja pyydä kokeilemaan siellä toimiiko. Jos ei, ovat velvolliset antamaan uuden, jos sopimusaikaa on vielä jäljellä.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 23:27

Jos sulla kaapelikortti,ota yhteyttä Welhoon,mutta muista ei tietoa,ottaisin myyjään yhteyttä.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:10

Hanki uusi kortti -eli käyt vaihtamassa korttisi toiseen.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 17:05

Alunperin katselukortit aktivoitiin vain käyttöönoton yhteydessä. Nykyään jotkut (esim. plusTV) maksu-tv -yhtiöt 'tappavat' kortit kuun vaihteessa ja lähettävät laskunsa maksaneiden korteille uudet aktivointikoodit aina kuun vaihteessa. Katselukortini tulee olla paikallaan ja boksin päällä jollakin maksukanavalla (ei kuitenkaan Urheilu+ -kanavalla). Aktivointi (valtuutus) saattaa kestää kauankin (1-2 tuntia), jos huonosti käy. Kuun alussa koodeja lähetetään tiuhaan, ettei käyttäjä yleensä ehdi huomata mitään, mutta loppukuusta dataa lähetetään vähemmän. Seuraavassa PlusTV:n tiedote asiasta:

PlusTV katselukortti päivitetään kuukausittain kun PlusTV-paketin tilaus on voimassa. Jokainen kortti saa siis ns. valtuutusviestin TV-lähetyksen mukana kuukauden ensimmäisen viikon kuluessa. Saatuaan tämän päivityksen kortti toimii kuukauden ajan aina seuraavaan päivitykseen asti. Jos kortti on asennettu digiboksiin ja boksilla katsellaan normaalisti televisio-ohjelmia tapahtuu kortin päivittyminen automaattisesti, eikä siitä tarvitse erikseen huolehtia. Jos kortti on pitkään pois digiboksista tai boksi on pitkään pois päältä, esim. lomamatkan ajan, ei kortilla välttämättä ole uusinta päivitystä (valtuutusviestiä). Kortti päivitetään laittamalla se digiboksiin, jättämällä boksi päälle jollekin PlusTV-pakettiin kuuluvalle kanavalle. Noin tunnin kuluessa kaikki kanavat näkyvät kortilla normaalisti.



Lähteet:
www.plustv.fi/site/asiakaspa...atenaanay?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:09

Kanattaa heilutella korttia. Meilläkin sama ongelma et joskus menee 5 min et saadaa kortti toimimaa ku sitä pitää heilutella et se lukee sen. kannattaa yrittää pikku hiljaa tunkee sisää ja heilutella 8)


  Ilmoita asiaton vastaus
Tämä kysymys on suljettu, mutta voit edelleen vastata siihen. Et kuitenkaan tienaa pisteitä vastauksestasi tähän kysymykseen.

Vastaa kysymykseen

Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!

Rekisteröidy

Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
You may login with either your assigned username or your e-mail address.
The password field is case sensitive.

Ohjeita vastaajalle

  1. Vastaa esitettyyn kysymykseen.
  2. Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
    Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei".
  3. Noudata Napsun sääntöjä.
  4. Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
  5. Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
  6. Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
  7. Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.
Pieni hetki, sivua ladataan.