Kuulin uutisista,ajokortin hintaa aijotaan nostaa,mikä on mielipiteenne asiasta.

Itselläni korttia ei ole ,enkä aijo sellaista hankkiakkaan,muta mielestäni on jo muutenkin liian kallis.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2009 - 10:53

Tyttäreni ajoi juuri kortin ja kyllä hinta mielestäni on aivan liian suuri. Autolla ajaminen kun on kaikin puolin tarpeellinen taito aivan kuten peruskoulunkin käynti. En tiedä millä perusteilla itse ajokortin on oltava niin hintava, tuleehan valtiolle tarpeeksi rahaa siitä kun ajotaidon omaava ostaa auton ja maksaa siitä veroa.

Kysyjän kommentti

Paras vastus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2009 - 10:27

Kortin hinta pitäs saada kiinteäksi, ettei hintaa korotettaisi. Paitsi jos valtio keksii tähänkin lisää veroa, hintaa on pakko nostaa. Toisaalta autojen hinnat on jonkin verran laskussa, joten korotukselle ei ole perustetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 10:37

kunhan ei tarvitse alkaa vaihtamaan,ok

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 10:39

onhan tuo jo ihan mielettömän kallis..ei saisi nostaa..itselläni ei tarvetta kortiin , kun sellaisen joskus nuoruudessa ajoin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 11:01

Liian kallis se on jo nyt minun mielestä. On varmaan hinnassa reilusti ilmaa, mutta suomalaiset maksaa kiltisti kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 11:11

Kuuluu hallitusohjelmaan nostaa maksuja ja veroja, toivoo jykä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 12:13

Minun mielestä autokoulut ovat yksityisiä yrityksiä, kyllä sielläkin kulut nousee opettajien palkoissa, ym. pakolliset menot autot ja muut yritystoiminnan verot. Asiakas ne maksaa kukas muu.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 12:36

ei kiva liian kallis jo nyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 12:49

ajo-opetuksen voisi ihan hyvin lisätä peruskoulun opetusohjelmaan (niinkuin monessa massa asia onkin), pääsisivät vanhemmatkin vähän vähemmällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 13:07

ihan tyhmää ku on muutenkin niin kallista.. mut jos on mahdollista kannattaa isän tai äidin opettaa, tulee tosi tosi paljon halvemmaksi!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 14:59

Kallis on nytkin.. ei hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 15:03

nouseehan se siinä muiden korotusten myötä, varmaan olisi syytä miettiä uusiksi koko liikenneopetus systeemi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2009 - 17:26

Jostain kumman syystä tekisi mieli sanoa, että korottakaa vaan hintaa. Ehkä ajattelen sitä, että mitä kalliimpi, sen velvollisuudentuntoisimmaksi uudet kuskit tuntisivat itsensä. Ei se tietenkään noin ole, mutta toivoahan saa.