Oletko käynyt kesällä Heinävedellä Valamon luostarissa? Mistä olet pitänyt siellä eniten/mikä puhutellut sinua?

Avainsanat: maisema rauha puutarha tuotteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2009 - 10:19

En ole minäkään käynyt, mutta kuvittelisn rauhallisuuden, hiljaisuuden ja kiireettömyyden puhuttelevan. Olen joskus harkinnut vaikkapa vain viikoksi menemään Lintulaan, ja "unohtamaan" kaiken sen mitä yritän paeta reissaamalla ulkomailla.
Olen öitsenyt Turussa viikon verran nunnien vieraana:
www.kolumbus.fi/birgitta.tur...dex.fi.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2009 - 10:10

En ole käynyt,mutta jos tilaisuus tulisi,lähtisin heti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 10:20

En ole minäkään siellä käynyt,aikomus on sinne mennä ensikesänä saa nähdä menenkö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 10:29

On tullut käytyä vuosia sitten. Ortodoksisuus uskontona ikoneineen ja jotenkin ihmisläheisempänä kirkkona on ehkä se kiinnostava osa. Yleisesti ottaen viime käynnistä Valamossa jäi vähän kaupallinen maku. Mutta, kohteena kiinnostava, joten suosittelen muillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 11:11

Olen. Rauha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 13:07

enpäs ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 15:15

kävin noin 30v sitten rauhallinen paikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2009 - 17:23

Haluaisin sinne kesäksi vaikka töihin puutarhaan. Olisi luonto ja rauha lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2009 - 19:53

Kyllä olen siellä käynyt, rauhallinen paikka, silloin sattui juuri olemaan kirkollinen hartaus, se oli mielenkiintoinen kynttilöineen sa savuineen. Siellä on muuten hautuumaakin johon on haudattu kaikkien tuntemia suomalaisia.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 19:55

Tuo äskeinen oli minun vastaukseni, unohdin kirjautua.

Lähteet:
Oma tieto.