Kiitos vast kosk Canaimaa, mutta valitettavasti kysymyksestäni jäi pois kaupunki Pto de la Cruz, siispä tuntisiko joku hotellia?

Avainsanat: puerto de la cruz espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 15.03.2009 - 10:12

Neuvon sinua katsomaan Googlesta kyseistä hotellia,jolloin näet kaiken itse omin silmin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.04.2009 - 17:15

Ihan siisti ei torakoita eikä muitakaan kotieläimiä näkynyt niin ja tosi rauhallinen apartamentos,kun se rakennustyömaakin on vieressä valmis.Olen asunut ko hotellissa kuutisen kertaa ja tyytyväinen olen ollut ,ei ole ollut valittamista millään kerralla.Hotelli taitaa olla perheyritys ja omistaja hoitaa respan ja muut hommat,tosin ei ole kokopäivää eikä yöllä paikalla,vaan asukkaat kulkevat rautaportista avaimet mukanaan joka tuo mukavaa yksityisyyden tunnetta asumiseen.Kaksioissa on parvekkeet molemmissa huoneissa joten auringonottokin sujuu omilta parvekkeilta tarvittaessa,tosin kattotasanteella on muutama aurinkotuoli.Kadun likipitäen toisella puolella on san borondon hotelli jonka uima-allasta sai käyttää.