Onko teille käynyt näin?olet laittamassa viestiä napsukaverillesi ja just kun oot stä lähettämässä,huomaat kirjoittaneesi itselles

Miulle on käynyt tänään viimeeksi,olin kirjoittanut pitkän viestin,kun huomasi kirjoittavani itselleni.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2009 - 23:32

no silleenkin olen töpeksinyt, joten sinullekkin lohdutukseksi :

-ei syytä huoleen, sama vika Rahikaisella-

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2009 - 20:38

of course, my horse. Kiva aina silloin huomata olevansa välkky. Enkä kyl älynny vielkään miten ne kuvat lähetetään Napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 20:53

No minä tässä kerran olin vieläkin fiksumpi, odottelin pari päivää vastausta viestiini ja ihmettelin mistä nyt kenkä puristaa? ja vasta silloin hoksasin että olinkin lähettänyt sen uteluviestin itselleni. Tulipa fiksu olo.

hectorille, valitse (aloitusivulta)
- matkailu
- matkakuvat
- lisää kuvasi galleriaan ...

sen jäkeen aukeaa kyselylomake johon täyttelet kysytyt tiedot, kohdassa "tiedosto sijainti" paina -selaa- ja etsi siihen kuvasi, missä se sitten tietsikallasi onkaan

kun olet päässyt kupongin loppuun, paina -lähetä- ja sitä myöten homma on selvä

(jos vielä ongelmia, kysele)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2009 - 20:56

Niin kannatta ensin katsoa tekstilaatikon yläpuolella on nimi kenelle olet kirjoittamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 20:57

yep, oon jopa lähettäny itelleni :D ei kait siin ku kopioi vaa jutun ja lähettää sit sille oikeelle :DD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2009 - 21:49

Voi voi, monta kertaa. Sitä kun on olevinaan niin kiireinen, ettei jouda katsomaan mitä tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 23:09

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 03:17

ei ole käynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 05:37

Kyllä minä olen itselleni kirjoittanut muutaman kerran, mitäs on se mukava viestiä saada kun lähettäjä on samaa mieltä heh heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 08:03

On sattunut joskus kiireessä ja tulee sellanen olo, että huomasiko joku....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 10:44

ei vielä, mutta varmaankin niinkin tulee käymään, se on vain ajankysymys et milloinka ...