Miten valitset silmiesi värityksen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2009 - 20:30

Väri on väri minkä luoja soi, kirjavathan noi on mutta ilmaisen sen vallitsevan värin. Jos puhut värillisistä piilareista, riippuu väri siitä kehen haluan tehdä vaikutuksen...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2009 - 20:04

oon varmaan tyhmä mut en ymmärrä kysymystä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 20:58

Näillä alkuperäisen sinisillä olen yrittänyt pärjäillä (eivätkä ole edes haalistuneet vuosien saatossa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 21:04

Jospa kysyjä tarkoittaa luomiväriä. Niissähän on valinnan varaa. En osaa silmämeikkiä tehdä, joten vastaan lonkalta: väri riippuu silmälasieni kehyksistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 21:17

Silloin harvoin kun käytän luomiväriä, se on sininen tuo väri, koska silmäni ovat tummansiniset, niin ehkäpä siksi.... en ole perehtynyt sen paremmin siihen mikä väri korostaisi milloin minkäkin väristen silmien väriä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2009 - 21:52

En ole valinnut silmieni väriä, kyllä ne määräytyi jo ennen syntymääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 21:54

silmien väri on sininen...ripsiä värjään silloin tällöin mustax. muuta väritystä en harrasta...mitä nyt tummat silmänaluset loistaa siinä sivussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 22:30

Lieneekö urbaanilegendaa, että jos on äiti sinisilmä ja iskäkin sinisilmä, niin jos perillinen on ruskeasilmä, niin iskä olisi todella sinisilmäinen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 23:36

eipä ole tapana värjäillä silmiäni

Ramsekselle: ei se ole urbaanilegendaa, se on genetiikkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 01:27

Helppo valita kun ei voi vaihtaakaan, ja piilareitahan en laita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 10:57

piilareilla voi vaihtaa väriäsilmiin ja niitä onkin monen värisiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:56

en ole koskaan ajatellut tämmöistä asiaa. nää siniset käy mulle kun on luojalta lahjaksi saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 13:15

En voi itse valita silmieni väriä...väritystä. Siniset ovat olleet aina, harmaansiniset ja olen tyytyväinen..
En oikein kait ymmärrä tätä kysymystä...hiusten värityskysymys olisi mennyt kait paremmin jakeluun.