Lenkkeilettökö päivittäin?

Kuinka menette työmatkan. Käyttekö ruokakaupassa autolla vaikka matka olisi lyhyt?
Onko Bensa kallista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2009 - 20:33

Kävelen työmatkan. Päivittäisostokset kävellen. Pitkät isot hakureissut autolla kauppakeskuksista kerran vk. Hauva, joten joka pvx4 ulkoilua kävellen. Bensa musta tällä hetkellä edullista, näkee kyllä autoilijoita joiden mielestä sikahalpaa huomioiden moottorinrääkkäykset ja tyhmät kaasuttelut ja kiihdyttelyt.

Kysyjän kommentti

Vastauksesi oli erittäin hyvä, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2009 - 20:04

yritän joka päivä käydä lenkillä.. menen kouluun autolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 20:23

Käyn ruokakaupassa joskus jalkasin ystävättäreni kanssa,sillon en kanna mitään painavaa,lenkillä käydään arkipäivisin jos sää sallii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 21:03

Juoksut on juostu, mutta 10-15 kilsaa tulee talsittua päivittäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 21:04

en päivittäin.. hyvä kun viikottain :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2009 - 21:53

Pitäisi kyllä joka päivä lenkkeillä, mutta mutta, kun se laiskuus joskus estää lähtemästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 21:56

samoilla linjoilla olen kissanaisen kanssa. mutta toivon keväästä tulevan kaunis niin silloin kyllä tulee käveltyä päivittäin useamman kerran päivässä. kaupoilla käydään autolla koska ostan aina pari kassillista tavaraa. pyörällä menisin mut tarvitsis ostaa uusi pyörä. emme katso bensan hintaa..kaiketi se kallista on, koskapa menemme huoltsikalle ja otamme joko 10, 15 tai 20 eurolla bensaa. tankkii tulee se mitä tulee ja sillä mennään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 00:01

kyllä se aamulenkki kuuluu vakio-ohjelmaan, pääsee ikäänkuin liikkeelle sillä tavalla ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 00:14

Käyn kerran viikossa autolla ostoksilla. Tavaraa on niin paljon, etten jaksa kantaa sitä kotia.

Minun on lähdettävä köpöttelemään lähimetsikössä olevalle kuntoradalle, jos haluan kävellä. Kovin halukas en ole viime aikoina ollut. Mutta tänään ihana aurinko sai minut ulkoilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 01:29

En ehdi. Ja tää ei ole tekosyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 01:37

Ehdottomasti kymppi joka päivä kävellen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 11:02

täytyis...mutku...lenkkeillylle....no kaupassa käyn autolla 5km ja huonot kontit ja 2 krt viikossa käyn kaupassa, niin ei jaksais kantaa ja bensa on kylläkin ihan liian kallista, vaikkakin minulla ei paljoa bensaa kulu, kun käyn muutaman kerran viikossa keskustassa 10km edes takas...yhteensä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 11:44

Käyn n. 3 kertaa viikossa lenkillä. Kauppa ja työmatkat teen autolla, koska matkat ovat pitkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 16:06

Kouluun meen pyörällä (n. 1 km) ja nyt kun ilmat alkaa lämpenemään alan käydä säännöllisesti lenkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 14:03

joka toine päivä tai 3. sillon ku tekee mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.03.2009 - 10:36

koiran kanssa.