Minkäs tasoisen ajokortin omistat? Vieläkö sen edellyttämät tietotaidot hanskassa?

Avainsanat: ajokortti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.03.2009 - 22:14

Ei ole korttia minkäänlaista milloinkaan ollut, enkä ikinä ole metriäkään ajanut mitään moottoriajoneuvoa, mutta unessa ajelen autolla harvase yö. Omituista, miten sen unessa osaan, kun en oikeesti osaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2009 - 18:12

Minähän pidän vain ratista kiinni. Eikös se auto tee hommat? Hyvin hanska pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 18:46

Se vanha AB jolla sais ajella motukkaa kans. Heh, tarttis olla traumaryhmä valmiina, lanssis dieselit putputtaa ku meikä hyppäis pyörän selkään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 18:52

ABEC. On tuota raskaampaakin tullut vielä välillä ajettua. Joskus se oli työkalu. Uskoisin olevan kohtalaisesti homman hanskassa, mutta ison moottoripyörän jätän toisten ajettavaksi. Pitäisi aloitella taas pienemmällä ja siirtyä vähitellen isompaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 19:00

Epä omista minkään laista,niin on parempi itselleni ja muille,mut hyvä apukuski olen kumminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 19:36

ABCe .on tullut ajettua kaikilla mahdollisilla ja mahdottomillakin ajoneuvoilla +kaksipyöräisillä. monesti on itse miettinyt tuota samaa kuin kysyt mutta kyllä sitä näköjään pärjää (n.45000KM Vuodessa auton ratissa)tien päällä (ainoa mikä nyt huolestuttaa on vastaan tulevat rattijuopot,ajaakko yli vai,,,, mitä?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 19:42

Mulla on henkilöauton ajokortti. Niin kortillahan ei ajeta, auton ajamisen taidot on kyllä hyvin tallella.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 19:44

en omista korttia. auton kyllä. isäntä on kuskina yleensä...enkä usko että autokoulun opettaja ainekaan koeajon aikana minua kestäis. riittää kun annan ohjeita apukuskina :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 19:56

sain kortin 10kk sitten.. se on sellanen ihan normaali siis, enkä saa ajaa kuorma-autoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 20:18

Vanhan ajan AB -kortti, jolla saa käsittääkseni ajaa jopa moottoripyörää, no huh, en kyl ees uskaltais. Tiedot mielestäni hanskas vielä, no ite ajaminen tietty, mut myös nuo vilkun käytöt, vaihteet, moottorijarrutus, välimatkat edellä ajavaan ja ne liikennemerkit.... osaan jopa tankata ite:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 21:09

Noin 7 vuotta sit tuli hankittua B kortti.Autoa ei oo,paitsi välil lainas joten harvoin tulee ajeltua,mut taidot on kyl tallel.Yleensä ainaki siin vaihees ku asettuu ratin taakse ni muistuu mielee.Oon myös todella varovainen kuski ja tarkka.En ees yhtä olut pulloa juo jos lähen ratin taa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 00:11

lisenssiä vastaavat taidot tallessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 01:58

ABe Kyllä muut, mutta moottoripyörän kanssa en pärjäisi, koska en ole koskaan ajanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 20:31

pelkkä B kortti löytyy ja kyllä auto tiellä on pysynyt eikä sakkoja ole tullut saati polliisi setä pysäytelly