Onko sinulla jokin tunti määrä päivässä minkä olet tietokoneellasi?Itselleni en ole laittanut mitään aikarajaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 21:09

Alati, kun kissain kutsu käy.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,tetveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 21:10

Eipä minulla mitään aikatauluja tai aikarajoitteita ole. Kone on valmiustilassa ja piipahdan siinä kun asiaa tulee. Työhommat on sitten asia erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 21:12

En oo laittanu mutta vois olla ihan hyvä juttu ettei kukkuisi tässä koko iltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 21:13

Ei ole mitään aikarajaa. Kone on auki koko päivän. Aamulla luen uutiset ja päivänmittaan käyn tarkistamassa sähköpostia, Napsuttelen silloin tällöin. Mesessä tulee keskusteltua jonkun verran. Joskus en ole koneen äärellä koko päivänä. Langaton laajakaista mahdollistaa netinkäytön melkein paikassa kuin paikassa. Tietysti haen mieltäni kiinnostavia artikkeleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 21:17

Enpä kehtoo aikuinen ihminen aikarajoja asetella ihtelleni. Tärkeysjärjestys on selvä. Nettailu vähäisintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 21:32

Ei ole sellaisia, 0 -5h/vrk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 21:35

aikaisemin pidin muutaman tunnin päällä, mutta nyt kun koukussa olen en malta laittaa kiinni laisinkaan konetta, joten auki koko päivän, jos en ole sitten lähtenyt jonnekkin muualle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 22:03

Auki on kone silloin kun kotona olen. Elikkä melkein aina. Yöt tietenkin kone nukkuu, niin kuin minäkin. Napsuilen ja nettailen pitkin päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 22:06

ei ole.. oon niin kauan ku haluan.. valvoin tällä viikolla yhden yön kokonaan ku juttelin kaverin kanssa mesessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 22:30

Asian vierestä - laskeskelin tuossa että:
Koti- (pöytä) tietokone voi kuluttaa putkimonitorin kanssa 300 W.
jos se on auki 12 h/vrk ja jos sähkö maksaa 0,1344 e/kWh
niin hintaa tulee 0,48 e/vrk ja 14,51 e/kk
Opetus: kannattaisi sammuttaa ainakin monitori (100-150 W) välillä.

Lisätty: 13.03.2009 - 23:26

Läppäri on tässä mielessä järkevä, ihan eri luokkaa

Lähteet:
Excel

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 22:40

Ei aikoja, mutta päivittäin selaan posteja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 00:49

Ei ole aikarajaa, nettisurffailulle pitäisi laittaa kyllä aikaraja, koska muuten muut työt jää tekemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 02:27

aamulla ja ilta myöhällä katson s-postit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 07:13

Kone on auki aamusta iltaan ja välillä käyn katselemassa, mitä on menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 08:23

Ei ole muuta rajaa, mut iltaisin koetan pysyä koneelta pois ja kiinni laitan aina klo 21.00

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 09:46

Ainoastaan Napsuun olen laittanut itselleni rajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 17:14

ei aikarajaa, eikä aikaakaan kauhiast olla:) sopivasti omasta mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 20:48

ei ole aikarajaa, mutta olen yrittänyt pysyä siinä että arkisin pistän klo: 22.00 koneen kiinni. vkl:na vapaa käyttö.