Harkintaanko kysymysten ja vastausten pisteantien vaihto; minusta kyssärit vaativat solua vastailuja röyheämmin?

Lisätty: 13.03.2009 - 18:40

Vähäviisas alla haastaa tapansa mukaan viisaita. Minunkin oli tarkoitus esittää jatkoksi samaa (kysymyksen palkintaa), mutta nopea söi hitaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 18:34

Rohkenen epäillä että monelta loppuisi viitseliäisyys etsiskellä vastauksia jos kysymällä 'tienaisi' enemmän.

Totta puhut siinä mielessä, että hyvän kysymyksen laatiminen vaatii varmasti 'solua' enemmän kuin sellainen keskitasoinen vastaus. Olen joskus miettinyt, että parhaan vastauksen vastapainoksi voitaisiin valita ja palkita esimerkiksi päivän paras kysymys.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 18:44

En voi muuta kuin peesailla vähäviisasta. Se olisi tosiaan hyvä systeemi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 19:01

Kuinka moni täällä oikeasti on vain tienatakseen pisteitä? Pitääkö siksi keksiä kysyttävää ja vastata kahteen-kolmeen kertaan samaa vastausta toistaen. Eikö tuo ehdotus vain pahentaisi näiden pistekeräilijöiden maniavaihetta? Voisi oikeastaan vaikka saada 50 pistettä kun kirjautuu sisään niin ei vaikuttaisi tuo pisteiden keruu oikeaan mielipiteiden vaihtoon... Vai olenko täysin väärässä??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 19:10

Miten olisi sama pistemäärä on sitten kyseessä kysymys tai vastaus ja kuten vähäviisas mainitsi vuorokauden parhaan kysymyksen palkinta. Tässäkin yksi vaihtoehto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 19:16

Kyllä hyvistä kysymyksistä voisi tosiaankin palkita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 19:34

tuo oli vähänviisaltaa tosi viisasta, mutta kun tuottaa nytkin vaikeuksia valita parasta vastausta, kun vastaukset niin todella hyviä, niin miten vaikeeksi menee sitten kysymyksen valinta..huh....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 01:00

Joo, hyvä idea. Siis pahaimman kysymyksen palkitseminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 16:10

Viisain meistä lienee vähäviisas. Kannatetaan päivän parhaan kysymyksen palkitsemista. Yleisellä äänestyksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:20

Voisi olla jokin erikoissysteemi jolla annetaan pisteitä erinomaisista tai harvinaisista kysymyksistä. En kyllä tuohon pisteiden keruuseen oiken lämpene.
Kysymyksiä saattaisi tulla valtava määrä ja niitä sanoja jos pisteitä tulisi enemmän myös kysymyksistä.
Tiedonsaanti on mielestäni avainasia.