saako pienemmät kiusata isompii

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 16:06

Kuule, jos ne haluaa herättää sun huomiota ja ovat siksi hankalia. Ne haluaisvat olla sun kavereita.
Yritä kestää niitä miehevästi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 15:56

Ei kukaan saa kiusata ketään. Ei ketään. Ja piste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 16:05

Ei saa kiusata, ei isot eikä pienet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 16:16

Maailmassa on paljon mitä ei saa tehdä mutta tehdään silti. Ole sinä esimerkkinä muille äläkä välitä kiusaajista äläkä liity heidän joukkoon. Kyllä niidenkin mielenkiinto lopulta häviää kun et ole milläsikään heidän puuhista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 16:36

kukaan ei saa kiusata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 16:37

ei saa kiusata ketään. se ei ole lainkaan mukavaa. vaikka asiaa ajattelisi toisinkin päin niin. mä sanon ei ole hytään kivaa kohta kelläkään. ja kiusaukset poi kokonaan mielestä. keksittävä parempaa tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 16:42

Ei saa kiusata ketään,ei pieniä eikä isoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 17:45

Aina sanotaan että isompi ei saa kiusata pienempää,joten tulee käsitys että pienempi saa isompaa,mutta ketään ei saa kiusata!mistääs syystä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 17:50

Isot ei saa kiusata pieniä, eikä pienet isoja. Kiusaaminen on raukkamaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 18:04

kiusaus on suuri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 18:34

Sovitaanko, että heikompi ja tyhmempi saa "kiusata" vahvempaa ja viisaampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 19:16

Kuten yllä sanottiin, niin ei tietty saa kiusata kumminkaan päin, mutta jos pienempi kiusaa isompaansa, niin voipi olla kyseessä myös se, että hän haluukin huomiota sulta ja kaverii susta , eli ei siis kiusaa varsinaisessa kiusausmielessä... mietipä tätä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 19:40

ketään eisaa kiusata, mutta jos sillai leikisti kiusii, niin se on vain rakkautta..siitä älä suutu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 20:52

Ei saa kiusata, ei kukaan ketään. Ala-arvoista käyttäytymistä kiusaaminen ja kertoo kiusaajan huonosta itsetunnosta, joka taas saattaa johtua moninaisista asioista. Sisarusten kohdalla vanhempien syytä pohtia omaa osuuttaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 01:37

Kukaan ei saa kiusata ketään. Siitä tulee paha mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 02:32

ei ole hyväksi pienemmän omalle terveydelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 05:14

ei saisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 16:43

ei saa kiusata. kukaan ei saa kiusata toisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 13:59

Ei :)