miksi täällä napsussa ei toimi läheskään kaikki pelit.? jotku on tosi huonoja.

yritin pelata useampaa peliä mutta en saanut niitä tomimaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 17:47

En ole minäkään saanut kaikkia Napsun pelejä toimimaan, ja ohjeet puuttuu kaikista.

Kysyjän kommentti

KIITOS KUN OLET SAMAA MIELTÄ KANSSANI NAPSUN PELI SIVUISTA.KUMPIKO MINÄ VAI SINÄ ILMOITETTAS NAPSUUN MIKSI NE PELIT EIVÄT TOMI EIKÄ NISSÄ OLE OHJEITA MITEN NIITÄ PITÄS PELATA.????

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 14:26

harmi.. en osaa sanoa mistä johtuu, kun en edes tiedä mistä pelistä puhut.. mut voisko johtua myös sinun tietokoneesta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 15:02

Ei ne minullakaan kaikki aukea ja ohjeita ei ole missään, en aina tajua mitä jossakin pelissä edes pitäisi tehdä kun peli on ohi jo. Game over.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 15:20

Ainut peli mitä pelaan tietokoneella on msn backgammon: zone.msn.com/en/backgammon/default.htm
ja
kirjebackgammon: www.itsyourturn.com/
Backgammon olisi parasta pelata face-to-face.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 16:09

Tarkoitat varmaan selainpelejä, jotka löytyvät Napsun viihdeosiosta. Kokeilin satunnaisesti useaa peliä ja ne ainakin toimivat.

Selainpelit tarvivat toimiakseen joko Javan:
www.java.com/en/

tai Flashin:
get.adobe.com/flashplayer/

Joitakin pelejä ohjataan näppäimistöllä, joitakin taas hiirellä. Yleensä peleistä löytyy ohjeet, joskin ne saattavat olla englanniksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 16:44

En pelaa pelejä napsussa enkä muuallakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 16:49

jaa kyllä minusta hyviäkin pelejä löytyy ajan kuluksi jos vaan keskittyy niiden pariin. ilta sanomien pelikone on hyvä ja siellä on myös kyllä hviäkin pelejä. kannattaa tutustua niihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 19:48

Mikäli pelit eivät toimi, antakaa palautetta Napsun ylläpitoon. Se lienee ainoa keino saada pelit kuntoon.

Palaute / virhe sivulla -linkit löytyvät sivun alareunasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 01:52

Jotkut pelit tarvitsevat tietyn ohjelman toimiakseen. Harmi kun ohjeet puuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 12:08

Todella napasun peleistä puuttuu ohjeet. Ottaa jonkun pelin ja ihmettelee vaan mitähän tässä pitäisi tehdä, voisihan niitä välillä pelata ajan-kuluksi..