hei napsulaiset, onko teillä yhtä vaikea valita parasta vastausta, kuin minulla?

niin että kun kaikilta tulee todella hyviä vastauksia, niin miten ihmeessä osaa niistä sitten sitä parasta valita, joten vois olla, että kaikki yhtähyviä tai 2 parasta..mitä mieltä ? OIKEIN HYVÄÄ VIIKONLOPPUA JOK IKISELLE!!!!! T: ciby ja kisut..otto ja onni...

Lisätty: 13.03.2009 - 11:58

nyt tulikin elämäni moka, anteeksi TERHI...hän olikin kysynyt tätä samaa ja saikin vastauksia..anteeksi vielä kerran, mutta jos ette pahastu nin voisitteko silti ystävällisesti vastata..kiitos ja anteeksi...

Avainsanat: vaikea paras valinta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 17:51

No peesauksia en yleensä valitse, sekin jo helpottaa

Kysyjän kommentti

kiitos hyvä vinkki...hyvää viikonloppua !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 11:58

välillä on vaikeeta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 12:01

Vaikeaa on tosiaankin, kun paljon hyviä vastauksia. Joskus sitten en pysty valitsemaan hyvistä parasta ja sit jätän sen yleiseen äänestykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 12:45

olen kysellyt niin vähän jotta eipä ole ollut ongelmia niiden harvojen kanssa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 12:51

kyllä on vaikeaa valita parasta vastausta. kun on paljon muitakin hyviä vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 13:01

Joskus valinta on vaikeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 13:02

Selviää kyllä ensi lukemalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 13:16

Hyviä vastauksia on useasti niin paljon että on tosiaan mietittävä minkä valitsee parhaaksi ja perusteltava ainakin itselleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 13:24

Ei ole jos on hauskoja vastauksia tai sit linkkejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 13:35

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 16:59

Kyllä se välillä on ,kun minäkin joudun valitsemaan usein,kun kyselen paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 17:27

Yleensä selkeästi erottuu paras vastaus. Ei siis ole vaikeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 19:11

Joskus on suht saman tyylisiä vastauksia esittämiini kysymyksiin tullut, ja mietin, missä näistä oli tarkemmin vastattu niihin, tms. ja kun Napsun ylläpidolta tulee ilmoitus, että sinulla on niin ja niin monta tuntia aikaa valita paras vastaus, niin aittelen, jotta onhan täs aikaa, pohdiskelempa asiaa...... ja kun seuraavan kerran meen Napsuun, niin....... aika olikin mennyt umpeen..........joten sit meni yleiseen äänestykseen, höh.. , eli täs tahon mie pyytää anteeks kaikilta vastaajilta, jotka vastanneet, en ole ylenkatsonut teitin vastauksii, vaan nauttinu niist, mut se aikaraja tullunna vastaan ... yritän olla nopsempi seuraavien paras vastaus - valinnoissani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 02:38

Jos vastaukset ovat samantyylisiä, paras vastaus on arpapeliä.