mitä tehdä kun meidän kissa hankaa päätänsä tien penkoissa koiran virtsaan.? kissa on leikattu narttu. mikä neuvoksi tähän.

kissa haisee sen jälkeen pahalle ei voi pitää sylissä ja hyväillä sitä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 11:24

Leikatulla eläimella on vähän kuin sukupuoli hukassa. Se on semmonen eunukki. Kai se haluais olla JOKU:) vaikka koira..vai luuleeko peräti olevansa koira? Meidän koirat hankaa kans itseään jos löytää jonkin ällötyksen. Peitehajuksi. Olisko samaa..konstia estää se. Vapaana liikkuvalla kissalla mahdotonta. Valjaissa kulkevalla sen voi estää.

Kysyjän kommentti

KIITOS HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA. tästä saankin hyvin tietoa mikä kissa vaivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 10:51

Kissa pitää jättää sisä kissaksi niin ei pääse paskaamaan turkkiansa.Toinen vaihto ehto kun tulee sisään niin pesulle heti,ajan kanssa voisi tajuta,ei passaa liata turkkia niin ei joudu pesulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 10:53

Meillä oli koira, joka hankasi lapojaan märäntyneisiin sieniin metsässä. En osannut tulkita sitä muuten kuin, että koira yritti peittää omaa hyvää kotihajuaan. Eläimethän ovat lähempänä luontoa vaistojensakin puolesta kuin me. Ja meidän hajumieltymyksemme ovat erilaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 11:19

yritää kait samaistua hajullaan esim.koiraan jotta se koira ei haistais että kissa on lähellä, ja koirathan eivät kaikki voi sietää kissoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 11:29

Ehäpä hän merkkaa reviiriään, kissa merkitsee paikkoja sekä jättää hajusignaaleja hankaamalla poskeaan niitä vasten.
Pese kissa sisälle tuotaessa tai ulkoiluta taluttimessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 11:39

Kissa erittää nenästä ainetta jolla merkitsee reviiriä. Pese kissa, tai pyyhi nenä ainakin ettei haise. Meillä oli ennen pitkäkarvainen kissa jota pesimme välillä kun rapaantui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 13:07

Kissasi mielestä se on maailman parasta parfyymiä.Minun koirani hieroo itseensä mädäntymisvaiheessa olevia metsäsieniä.Järkyttävä lemu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 13:33

taitaa olla hormoonit sekaisin