Naiset: kiinnostaisko lempi toisen naisen kanssa jos tulisi tilaisuus?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 10:36

ei kiinosta en halua olla mikään lesbo.ja vaikka olis tilaisuus sano EI KIITOS.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 11:00

Ei todellakaan kiinnosta. Rehellisesti sanottuna ällöttää pelkkä ajatuskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 11:04

kiitos, mutta täytyy sanoa ei kiitos..!!!! minulla on yksi mies joka on unelmien täyttymys ja riittävä kailla saroilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 11:07

Ei, olen hetero. Muutaman kerran on joku "heikäläinen" yrittänyt tehdä tuttavuutta, täysin tuntematon ihminen, ja se todella ällöttää. Ne tapaukset muistaa aina vaikka ensimmäisestä on jo muutama vuosikymmen, silloin en edes tajunnut mistä on kyse, vasta jälkeenpäin asia valkeni. Silloin ei Suomessa edes puhuttu moisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 11:20

Tämä kysymys näköjään juontaa iltalehden seksifantasia keskustelusta. Useampia se näköjään ei kiinnosta taas fanatasioissa se on mukana... Yllättävää sinänsä, että on fantasioissa. Suomen homofopiamaassa. Minusta rakkaus ja seksuaalisuus on kuin veteen piirretty viiva. Kaikissa on vähän kaikkia. Tarkoittaako kysyjä lemmellä nimenomaan seksiä? Rakastan hyvin paljon ystävääni joka on nainen. Mutta seksiä en toki harrastaisi hänen kanssaan. En edes osaisi:)Enkä halua.Mutta tykkään olla lähellä ja ilmaista kiintymystäni. Lempeäkö?Nuorena kaiketi kaikilla on tunteita myös omaa sukupuolta kohtaan. Itse ainakin olin joskus palavan "rakastunut" koulukaveriini joka oli tyttö.Minulla ei ole kokemusta toisen naisen kanssa olemisesta. Ja naimisissa olevana uskollisena ihmisenä tuskin koskaan kokeilenkaan. Mutta kaikenkaikkiaan naiset ovat hyvin viehättäviä ihmisiä:)Sitä ei kieltäminen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 11:25

Tuntuu jotenkin liian henkilökohtaiselta kysymykseltä,näin netti foorumissa,kuka täällä kertoisi jos olisi kiinostunut seksistä saman sukupuolen kanssa.
Fomofopinen ilmapiiri on niin hallitseva,ei asia mielestäni selviä täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 11:27

Ei kyllä kiinnosta pätkääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 11:33

Ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 11:44

ei kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 11:46

Tilaisuuksia olisi toki ollut, mutta ei ole kiinnostanut, eikä kiinnosta vieläkään.

Ravintola-alalla työskennellessäni oli alaisina, esimiehinä tai työkavereina homoja ja lesboja , mielestäni on jokaisen oma asia, pitääkö vastakkaisesta vai samasta sukupuolesta.

Homofobia tarkoittaa tosiasioihin perustumatonta vihaa, pelkoa, inhoa, vastenmielisyyttä tai syrjintää homoseksuaalisuutta tai homoseksuaalisia ihmisiä kohtaan.
www.homofobia.fi/?sivu=homofobia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 13:08

Ei kiinnosta,kiitos kysymästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 13:08

Määrittele "toinen nainen". Näin miehenä pitäisi kai vastata anonyymisti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 14:14

Ihan 100% hetero olen,niin ei kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 14:14

Antakaa nyt anteeksi, mutta nyt mummi ei tiedä naisen lempimisen tekniikkaa. En voi ottaa kantaa. Ei riitä mielikuvitus.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 15:30

Mulla taitaa olla toi homofobia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 15:40

Tutkimusten mukaan juuri ne jotka jyrkimmin kieltävät, että ei ikinä, ovat tosiasiassa kiinnotuneita homoerotiikasta mutta eivä kuvittelisikaan toteuttavan päiväuniaan. Niin että..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 16:33

Fantasioissani kyllä kiinnostaa. Pidän kauniin naisen vartalosta eikä se minua todellakaan inhota. En silti katso olevani lesbo. Kyllä tämä nainen tarvitsee seksiin miehen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 19:04

yäkyäkyäk! Ei kiinnosta ei!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 20:51

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 01:38

Nousee karvat pystyyn kun ajatteleekin semmosta,että ihan ällöttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 14:08

no eih.