Mistä sait tietää että tällänen kiva napsu on olemassa???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 05:53

minut kutsiin ja uteliaana tietenkin kurkkasin ja kiini jäin ...tai koukkuun....miten sen nyt sanoisin..

Kysyjän kommentti

Näin kävi minullekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 00:21

Löysin ihan sattumalta tämän nyt vuodenvaihteessa vasta, kun olen ollut tuosta matkailusta kiinnostunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 00:36

matkailusivuja surffatessa tuli poikettua tännekkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 00:37

bannerista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 00:38

Vahinkoja sattuu; ehkäisy ei toiminut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 00:52

Etsin Googlella jotakin, en muista mitä, mutta hakutulos johdatti tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 00:53

Netissä löytää itsensä joskus mitä ihmeellisemmistä paikoista.
kun menee linkistä toiseen.
Onneksi ei vielä tosi elämässä käy näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 00:59

mikä lie tilapäinen mielenhäiriö ollut , no sattumaa joka tapauksessa, kuinkahan tätä tosi tarkoituksella oli osannut etsiäkkään ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 06:32

Mieheni kautta, hänellä oli joku tekniikka ongelma ja kyseli asiaa jossain keskustelu palstalla ja sieltä vastattiin kysy napsusta, ja kertoi minulle tästä, pelien takia minä tänne alunperin tulin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 07:06

äiti kerto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 07:19

Minut kutsui ystäväni,kenet oli taas kutsunut hänen ystävänsä.Se oli minulle hyvä juttu onpa minunkin koneellani käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 07:27

Elämäntoveri surffaili matkailuasioissa netissä ja mainitsi jostain Napsusta...mie muutaman päivän päästä uteliaana kurkkasin ja kiinni jäin. Taitaa jotakuta vähän harmittaa....mut itsepähän istui ennen aina netissä, kun mie oisin halunnut seurustella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 08:20

Googlen kautta. Estin syksyllä tietoa Vilnasta ja siellä oli maininta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 08:29

Google,sta katselin eri maita ,ja valuuttoja ,valuutta laskuri oli napsun.Katselin sitten montaviikkoa näitä sivuja,sitten kirjauduin tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 09:04

Kummityttöni kertoi näistä sivuista. Katselin muutaman päivän, ja sitten kirjauduin. Enkä ole katunut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 09:43

matkailusivuja selatessani löysin;) ihan kiva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 09:51

matkailusta etsin jotain tietoa, olisko ollu lentoja tai... asumisesta tai.. en muista enää, mikä oli se asia ja tämä löytyi siinä sivussa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 10:23

aivan sattumalta löysin tämän. kiinostuin ja kokeilin mikä tämä tällainen napsu on. mutta ihan hyvä juttu kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 12:18

Valuuttalaskurin kautta.
Tein tilausta ulkomailta ja etsin valuuttalaskuria.
Niitä tulikin pitkä lista ja yksi niistä oli Napsu-laskuri, tämä tapahtui kyllä jo viime kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 13:20

Sisareni kertoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 13:44

Kyllähän se Google oli matkailujuttuja kuten niin monella muullakin. Mielenkiintoinen otanta aktiivisimmista käyttäjistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 14:20

Anoppi ja poikaystävä suositteli tätä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 14:21

Muistelen tarttuneeni bannerin syöttiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 20:54

Etsin lentoja ja törmäsin tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 12:59

Etsiessäni tietoa tulevasta matkakohteestani.