Miksi on niin paljon napsussa nukkuvia? Herätys::::Samat napsulaiset kysyy ja vastaa pääsä-asiassa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 01:12

luulisin että niitäkin on melkoinen joukko jotka vaan lukevat ja katselvat kuvia, niistä kun ei tiedä. Pitäisi varmaan olla sellainenkin laskuri joka kertoisi kuinka monta kertaa kysymys/vastaukset on luettu tai kuva tai muut kirjoitukset luettu (avattu).

Kysyjän kommentti

Se laskuri olisi ihan hyvä. Näkis miten paljon tänne kurkitaan......

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 00:09

Tähän aikaan jo nukuttaa vähän. Nettikin tökkii. Kyllä niitä kysyksiä joskus löytyy, joskus on etten keksi järkevää keskustelua, siksi ei tule kysyttyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 00:37

Taidan olla "sama napsulainen"; anteeksi. Täytynee pitää taukoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 00:38

vapaus olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 00:50

Näin se yleensä on, ja monet vastaa - en tiedä ?
Riippuu asiasta, kiinnostaako.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 05:58

hei loistavaa ylitarkka, täällä kanatetaan tuota laskuri homaa, ja pistäppä kaunis pyyntö ylläpitäjälle....oli todella loistava idea, juu niin hän se on että kyselijöitä on jos jonkin moisia, mutta aktiivisia vastaajia vain pien joukko, mutta kyllä täällä väkeä käy, ainakin kun katsoo uusia tulokkaita, etusivulta , mutta mihin sitten karkaavat kun ei ole vastaamassa..?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 07:06

haittaako se?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 07:16

Olen ihmetellyt samaa asiaa,miekin kyselen mitä sattuu ja miulle vastataan mitä sattuu.Minusta on kyllä mukavaa ,kun vastaatte.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 07:30

Niin, haittaako se, että samat täällä kysellään ja vastaillaan? Tulkaa muutkin mukaan ja täähän on vapaaehtoista kaikille. Minä tykkään kysellä, tyhmiäkin, mutta oon kauhean iloinen kun vastaatte, kiitos ja piste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 09:09

Eihän tänne ketään saa pakolla mukaan. Hyvä että on muutamia aktiivisiakin. Minä en yksinkertaisesti keksi sellaista kysyttävää johon en saisi itsekin etsittyä vastausta. Siksi olen pääasiassa tuota vastaajaporukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 09:42

niinpä... herätys !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 09:57

Satunnaisuus on ymmärrettävää. kait se "loppupiste" tulee itsekullekin aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 12:56

joo huomio uudetkin napsulaiset kysykää vaan mikä mieltä painaa. olis kiva jos muutkin vastais kun aina samat tietyt henkilöt vaan yksistään. ei muuta kun reippaasti mukaan tähän napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 15:39

Jostain syystä ihmisten joukossa on suuri määrä "pikkufasisteja",
jotka uskovat tietävänsä,
miten kaikkien muiden kuuluu elää ja toimia.