onko goalla halpaa?

Avainsanat: goa halpaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.02.2008 - 19:29

on todella halpaa! ruokailu ja shoppailu on huomattavasti halvempaa kuin useimmissa lomakohteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2008 - 09:11

Löytyi jokin Goaa koskeva sivu:
goagovt.nic.in/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2008 - 06:55

on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2008 - 12:03

Goalla on halpaa jos osaa tinkiä. Useimmissa kaupoissa ja kojuissa pystyy tinkimään, mutta jos jossain lukee hinta tai fixed price, niin silloin ei saa tinkiä. Marketeissa, apteekeissa, ravintoloissa, useimmissa hotelleissa ja virallisemmissa kaupoissa, joissa myydään esim. pattereita ja vettä, on kiinteät hinnat. Kannattaa tarkistaa kuuluuko tuotteen hintaan jo vero, vai tuleeko se vielä päälle. Joskus tuli yllätyksiä kun hinta olikin kalliimpi kuin mitä lapussa luki.

Tinkimisen oppii, käy lukemassa miun matkavinkeistä miten tingitään Goalla.