Mikä olisi romanttinen ja edullinen honeymoon-matkakohde?

Olisi kiva, jos löytyisi myös upea hiekkaranta, mutta lähinnä haemme tunnelmallista kohdetta. Budjetti on aika tiukalla, joten kauhean kauas ei rahat varmaankaan riitä.

Avainsanat: honeymoon matkailu kuherruskuukausi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 16.01.2008 - 22:28

Finnmatkoilla on tosi kivan näköisiä Blue Villoja. Itsellä ei ole niistä kokemusta, mutta tarkoitus olisi ensi kesänä johonkin sellaiseen päästä. Niissä on kaikissa omat uima-altaat ja muutenkin näyttävät tosi mukavilta. Huviloita löytyy monesta maasta, mutta esim. Kreikassa on tosi upean näköisiä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2008 - 23:34

Meille opiskelijoille suositeltiin aikanamme Bulgarian Varnaa ja siinä vieressä olevaa Kultahietikkoa häämatkakohteeksi :) Edullinen ja kaikkea, mutta ei lähdetty. Nyt on 5 vuotta häistä, ja aiotaan tänä kesänä mennä vihdoinkin sinne häämatkalle, jos ei Bulgariaan, niin ehkä Espaniaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2008 - 20:53

Kokemusta ei ole mutta omassa top 5-unelmamatka listassanikin oleva Malesia on edullinen (lennot alkaen 500e), eksoottinen ja lämmin. Eikä rantoja ja ystävällisiä ihmisiäkään sovi unohtaa. Kuin Thaimaa, mutta edullisempi ja koskemattomampi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2009 - 22:16

Latvia esim. Jurmala tai paremminkin vaikkapa Liepaja. Edullista mennä ja kohtuu edullista olla. monta kymmentäkilometriä valkoista lämmintä hiekkaa. Eikä tule huono omatunto siitäkään, kun on tonnikaupalla tuhonnut taas kaunista sinistä planeettaa lentämällä toiselle puolelle maailmaa! Ei kannata mennä merta edemmäs kalaan, tai aurinkorannalle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:02

viro

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 16:50

Vain kerran elämässä (toivottavasti!) tehtävään matkaan kannattaisi satsata hieman enemmän, vaikka se sillä hetkellä vähän kukkaroa kirpaisisikin.
Nämä risteilyt eivät ole mahdottoman kalliita, koska dollari on edelleen halpa.
www.seascanner.com/reisen.ph...eederei=17
Saisitte takuulla muisteltavaa loppuelämäksi.
Matkat lähtösatamaan tosin ovat ikävän arvokkaita.
Me teimme tuollaisen matkan, eikä nyt aikojen päästä todellakaan kaduta, vaikka maksoikin "maltaita" aikoinaan.
oli kertakaikkiaan upea matka!