Tjäreborg

Tjäreborg logo
  • Suomen kolmanneksi suurin matkanjärjestäjä.
  • Osa Thomas Cook Group -konsernia
  • Lentoja kahdeksalta kotimaan kentältä.
  • Mahdollista varata myös pelkät lennot tai hotelli.
  • Toimistoja seuraavissa kaupungeissa: Helsinki

Tjäreborg: Kokemuksia

Kerro kokemuksistasi!

Oletko ollut matkalla, jonka Tjäreborg on järjestänyt? Suosittelisitko tätä matkatoimistoa muille? Kerro kokemuksistasi!

Voit kertoa esimerkiksi matkajärjestelyjen toimivuudesta, opaspalveluista, matkatoimiston järjestämistä retkistä ja asiakaspalvelusta.

Ville
05.02.2024 klo 14:22

Jos lentoyhtiö hukkaa laukkusi, saat maksaa kaiken itse ja se on oma vika.
Lentohenkilökunnan kasvoilta paistaa suoranainen viha työtä ja asiakkaita kohtaan.
Teneriffan matka suoraan helvetistä.
Tehkää itsellenne palvelus, maksakaa hiukan lisää paremmasta kokemuksesta.

Arvosana matkatoimistolle:
Vieras
26.12.2023 klo 20:40

Matkustimme 10vuotta tjäreborgilla kaikki toimihyvin,muttanytvaikuoli enuskallalähteä yksinkarialle näiden kirjoitusten perusteela

Arvosana matkatoimistolle:
Matkassa
21.10.2023 klo 07:02

Tykkäsin siitä että Tjäreborgille pystyi maksaa varatun matkan itselle sopivissa erissä. Esim TUI:lle matka olisi pitänyt maksaa kaikki kerralla.

Itse kohteessa teimme retkiä omatoimisesti. Erääseen pieneen kylään saimme varattua taksin hotelli virkailijan toimesta, mutta paluukyyti olikin hankala, koska oma hotellimme ei vastannut puheluihimme ja suoraan taksifirmaan soitettuna ei pystytty kielimuurin kanssa asioimaan.

Otimme yhteyttä oppaaseen ja hän lupasi selvittää ja soittaa takaisin meille. Soittoa ei koskaan tullut, mutta viestillä tuli ohje jossa oli numero paikalliselle taksifirmalle, jonne jo olimme soittaneet. Opas ilmoitti viestillä että kylään hankala saada takseja, mutta voimme itse yrittää saada taksikyyti.

Pyysimme sitten paikallisen kylän ravintolan virkailijaa soittamaan meille taksi ja pääsimme takaisin omalle hotellille. Mutta matkan järjestäjän toiminta oli välinpitämätöntä.

Arvosana matkatoimistolle:
Anita
01.08.2023 klo 19:07

Hei!
Matkat tilaamme aina Tjäreborgilta, olemme olleet todella tyytyväisiä, kaikki on sujunut aina hyvin.
Tilasimme juuri ensi kevään matkat Canarialle.

Arvosana matkatoimistolle:
Äijä.
03.06.2023 klo 23:36

Olen matkustanut Tjäreborgin matkoilla muutaman kerran. Ei mitään valittamista koskaan. Näitä kommentteja lukiessa tuli mieleen , että mitenkähän nämä ihmiset pärjäisivät omatoimimatkoilla ? Aika heikosti varmaan.

Ei Tjäreborg
21.03.2023 klo 12:11

Tämä yhtiö on ihan paska! Täydellistä huijausta! \"Hinnat voivat muuttua saman päivän aikana useasti\" kerrottiin kun ihmettelin heidän sivuilta katsomaani hintaa ja 2h aikaisemmin saatua tarjousta matkasta! En suosittele tätä yhtiötä kenellekään, ihan huijari yritys!

Arvosana matkatoimistolle:
Pjk
12.02.2023 klo 17:00

Las Palmasissa ei ollut oppaita eikä kukaan tullut avaamaan hotellin ovea n,5 tuntia heitteillä eikä suomen toimisto osannut auttaa.Lopulta Suomalainen pariskunta tuli hotelliin ja avusti watsapin kautta huonekoodin saamiseksi.Törkeetä toimintaa.

Katri
30.01.2023 klo 20:24

Joulukuussa Kap Verdellä kaikki sujui hyvin. Oppaat vastasivat alle vuorokaudessa kyselyihin ja opastivat hyvin (sairastumisessa).

Arvosana matkatoimistolle:
Katri
27.01.2023 klo 00:12

Huhtikuussa kreetalla lasten kanssa. Puhelinpalvelun numero tuli Suomeen, josta he ottivat yhteyttä illalla Kreetan oppaisiin. Kysyttiin pätjäämmekö ruotsinkielellä tai englannilla, jos muutakin kuin suomenkielinen opas tavoitettavissa? ( asiamme oli poliisiin liittyvä liireellinen). Kyllä sopi meille ja saimme hoidettu asian kuntoon yöllä .

Arvosana matkatoimistolle:
Sara
08.12.2022 klo 16:09

En voi suositella kenellekään, asiakaspalvelu täysin välinpitämätöntä ja eivät noudata edes pakottavaa lainsäädäntöä.

Arvosana matkatoimistolle:
Ennen tätä toiminut hyvin
11.11.2022 klo 09:44

Vuosien saatossa usein Tjäreborgilla, jatkossa en käytä. Otan aina kuljetukset kentältä/kentälle. Nyt opasta ei löytynyt mistään, yhtään bussia jossa olisi ollut kohteen tai Tjäreborgin nimikylttiä en löytänyt. Yli tunnin etsimisen jälkeen jouduin ottamaan taxin. Ei korvata oli vastaus kun kysyin korvausta taximatkan hinnasta. Hinta ei iso, mutta periaate on. Jos huonon opaspalvelut takia tulee lisäkuluja, en toista osta kyseiseltä palveluntuottajalta. Jakossa en käytä enää Tjäreborgia.

Arvosana matkatoimistolle:
huijattu
18.10.2022 klo 12:19

Varasimme vuosi sitten tämän vuoden toukokuulle matkan Italiaan ja maksoimme matkan loppusumman eräpäivään mennessä.

Koska maailman tilanne kuitenkin matkaa odottaessa paheni (korona jatkui ja Venäjä...), peruimme matkan puhelimitse hyvissä ajoin eli yli pari kuukautta ennen matkan alkua.

Suureksi yllätykseksemme perumiskuluina perittiin kahdelta hengeltä yhteensä 800 euroa tuosta yhden viikon matkasta!
Eli lähes puolet koko matkan hinnasta.

Nettisivuilla mainittiin toimistokuluina vain 200e/hlö, joka sekin on paljon enemmän kuin muilla matkan järjestäjillä. (Esim. Aurinkomatkoilla toimistokulut ovat 100 e/hlö.)

Tuli varsin huijattu olo, varsinkin kun emme saanee Tjäreborgiin enää uudelleen yhteyttä asian selvittämiseksi!

E-I I-K-I-N-Ä E-N-Ä-Ä Tjäreborgin matkoille!

jalat äänestää seuraavan kerran
16.10.2022 klo 18:42

toukokuussa 2022 kreetalla pitkästä aikaa. Lennot ja siirrot toimivat hyvin, hotelli hyvää tasoa vaikkakaan ei lähellä keskustaa.
Opaspalvelu ala-arvoista. Oppaiden tavoittaminen, tiedon saanti toivotonta. Kehoitetaan lataamaan aps, mutta ei onnistunut vaikka moni yritti. Hotellissa ei mitään karttoja eikä esitteitä retkistä.
Vastaaotto kopioi jostakin pienen lipareen keskustan kartasta. Puolitoista päivää meni hakiessa paikallistietoa. Sitä löytyi kyllä runsaasti kun turisti-info viimein löytyi.

Tjäreborg kauppaa myös Gouda-vakuutuksia. Ostimme helppouden takia. Kun sitten piti olla yhteydessä heihin, eipä saanut ensin yhteyttä, ja lopulta englanninkielellä vastataan puheluun. Sähköpostitiedusteluun ei vastattu lainkaan. Kun haettiin korvausta, päätökset englanninkielellä. ei mahdollisuutta asiaoida sillä kielellä, millä vakuutuksen otti. Silloin takuuvarmasti gouda voittaa monia päätöksiä, kun ei jaksa väänttää teknokieltä valituksissa

Arvosana matkatoimistolle:
Teide Mar
25.08.2022 klo 17:33

Juuri samanlainen kokemus kuin Split kroatialla, mutta vaan Teneriffalla. Tuli sairauskohtaus ja puoliso ambulanssilla sairaalaan. Mitään apua emme matkatoimistolta ja oppailta saaneet. Mahdoton tavoittaa ja täysi välinpitämättömyys. Itse oli jotenkin selviydyttävä. Ilman hotellin huolenpitoa ei varmaan olisi selviydytty, kiitos heille. Pelottava kokemus oli!

Split kroatia
14.08.2022 klo 23:56

En koskaan enään uskalla matkustaa tjäreborgin matkatoimiston kautta.Me olimme tjäreborgin pakettimatkalla 3-10.8.2022 kroatian Splitissä.
Matkaopas ei edes tiennyt missä meidän hotelli on.
Olimme noin klo 23.30 paikalla ja linja-auto pysähtyi päätien sivuun.
Kysyin ulkopuolella että missä meidän hotelli on matkaopas sanoo ettei hän itseasiassa tiedä,koska ei koskaan ole tuonut vielä ketään tähän kohteeseen.
No hän soitti hotellin omistajalle ja sanoi että hänellä on hotellin asiakkaat nyt tulossa ,mutta kukaan ei ole heitä vastassa.
Meille sanottiin jääkää tähän odottaan niin teitä tullaan kohta hakemaan,mitään yhteystietoja ei meille annettu jos olis käynytkin niin ettei meitä haeta.Matkaopas lähti kiireellä sisälle bussiin,siinä sitten odoteltiin että meidät haetaan. Yöllä pimeällä kadulla.

Järkyttävin virhe tämän loman aikana jouduttiin kokemaan oli kun tyttäreni loukkaantui ja hänen jalkansa kipsattiin ja ilmoitin siitä tietysti matkatoimistolle,koska tiesin että lentomatka vaatii erityisjärjestelyn sen takia kun jalka ei taivu, kipsattu yli polven.
Aloin soittamaan heti tapaturman jälkeen seuraavana päivänä tjäreborgille.Siitä päivästä alkoi tämä painajainen.
Tjäreborg ei osannut meitä neuvoa oikein,ilmoitin heille että kuinka on käynyt jne,, he neuvovat että soita Finnairille tein just niin kuin he neuvoivat.Sitä pompottelua Finnairin ja tjäreborgin välillä oli kaksi päivää ja loppupeleissä ei Finnair eikä Tjäreborg ottanut vastuuta virheellisestä informoinnista.
Keskiviikkona kun oli kotiinlähdön aika, lentokenttä virkailija sanoo meille lähtöselvitys tiskillä , teille on määrätty lentokielto.Kone on täynnä ja meille ei ole järjestetty ylimääräistä istumapaikkaa.Lentokielto tuli Finnairilta sen takia kun emme olleet täyttäneet mediff lomaketta joka vaaditaan kun kyseessä on jokin poikkeus terveydentilassa ja tässä tilanteessa meillä oli vain täytettynä ilmoitus liikuntarajoitteesta mitä Finnair oli meidän käskenyt täyttää.

Meidät jätettiin suoraan sanottuna heitteille. Matkaopas ei osannut meitä lähtöselvitystiskillä auttaa yhtään,hän jähmettyi täysin.
Kone lähti Suomeen me jäätiin Splitin lentokentälle, matkaopas lähti uusien turistien kanssa kohteisiin mitä Suomesta tuli.
Me aloitettiin uudestaan puhelimen kautta selvittään mitä tehdään mistä saadaan majoitus,oltiin matkavakuutusyhtiöön yhteydessä.
Kertaakaan en ole tämän matkan aikana saanut tjäreborgilta oikeanlaista informaatiota. Kotiin päästiin perjantaina yölennolla.Kroatiassa jouduimme viettää kaksi ylimääräistä päivää ja nekin eri hotelleissa.
Koko ajan oltiin epätietoisia koska pääsemme kotiin ja mitä seuraavaksi tapahtuu.
Tjäreborgilla kuulemma loppuu vastuu siinä vaiheessa kun lomalainen ei ole enään kohteessa. Heidän vastuu on siinä.

Tästä alkaa nyt sitten meidän osalta oikeusprosessi,haemme oikeutta siihen kuka on vastuussa virheellisestä informaatiosta miksi pakettimatkan ostaneille ei kuulu oikea tiedonkulku ja opastus ja miten meidät voidaan jättää heitteille. Kiire oli oppaalla mennä vastaan uusia lomalaisia,huolta heillä ei enään siinä vaiheessa ollut meistä kun jäimme kentälle.
Pääasia että he sai täyden rahan meiltä kun erehdyimme ostamaan heiltä pakettimatkan. Onneksi ei tarvitse enään koskaan käyttää heidän palveluitaan.

Toivon sydämmeni pohjasta ettei kukaan ikinä varaa matkaa tjäreborgin kautta.
He ei ole tarpeeksi päteviä,oppaat on huonosti perehdytetty työhön,palvelu on todella heikkoa.
Hotelliluokitukset on virheellisesti arvosteltu. Meidänkin kohde 4 palloa,todellisuudessa kaksi jos itse saisin arvioida.
Tiedonkulku niin huonoa että puheluihin vastataan välillä jopa kreikasta ja sitten yhdistetään sieltä oikealla matkaoppaalle.
Jos olisimme olleet omatoimimatkalla olisimme heti tajunneet soittaa ja lähteä hoitamaan asiaa oikeanlaista kanavaa pitkin.
Emme tienneet että tjäreborg ei osaa neuvoa oikein ja luotimme liikaa niiden puheisiin. Ja siihen että tämä on matkatoimiston pakettimatka.
Halusin kertoa tämän että jokainen tietää minkäläistä kohtelua heiltä saa ja se että heihin ei voi luottaa ja osaa varautua jos tulee ongelmia,Niin ei missään nimessä kannata kysyä heiltä mitä meidän kuuluu tehdä vaikka onkin pakettimatka.

Arvosana matkatoimistolle:
Lomailija
04.08.2022 klo 07:18

Eka ja viimeinen kerta Tjäreborilla. Retket olivat huonosti järjestettyjä ja eivät todellakaan olleet sitä mitä oli luvattu. Ei kannata osallistua. Oppaita ei saanut kiinni ja eivät pystyneet muuhun kuin pahoittelemaan ettei kuvaus retkestä vastannut todellisuutta. Lennot olivat myös surkeat. Jäimme kohteeseen ylimääräiseksi vuorokaudeksi emmekä saaneet mitään kompensaatiota. Ei ruokia eikä edes huoneen ilmastointia joka maksoi 8e/vrk.
Onneksi on muitakin matkatoimistoja.




Arvosana matkatoimistolle:
Pettynyt
27.03.2022 klo 19:31

Kannattaa matka tilata jostain muualta

Arvosana matkatoimistolle:
Kaijuli
26.07.2021 klo 14:20

Olen ollut tyytyväinen matkajärjestelyihin, mutta nyt olen tosi pettynyt Turun lentojen lopettamiseen Teneriffalle ja haluaisin tietää syyn tähän. Onko meidän kaikkien lähdettävä sinne Gran Kanarialle peittämään niitä siirtolaisten aiheuttamia tappioita vaikka suosikkisaaremme on Teneriffa? Kiitos vastauksesta ♡♡♡♡

Lissu
07.09.2020 klo 22:09

Kyllä on maksettu luottokortilla.

Arvosana matkatoimistolle:
Justi
27.08.2020 klo 10:46

Te jotka odotitte peruutetun maksan rahanpalautuksia, maksoitteko luottokortilla?

Lissu
20.08.2020 klo 20:42

Hirvittävää seurata yksinhuoltajaperheen tilannetta, kun Tjäreborg kiertää matkapakettilakia koronan varjolla. Pitäisi palauttaa maksetut rahat, kun matkalle ei päässyt (lasten kanssa). Ei voi suositella kenellekään.

Arvosana matkatoimistolle:
Voihan korona!
29.07.2020 klo 15:22

Matkamme keskeytyi maaliskuussa koronan takia. Rahat siitä saimme kesäkuun lopulla, joka mielestäni oli kohtuullinen aika tässä tilanteessa.

Arvosana matkatoimistolle:
Pettynyt 30 vuoden jälkeen
11.07.2020 klo 11:19

Matka varattu helmikuussa ennen covid-19 ongelmia, varausmaksu maksettu eräpäivänä jonka jälkeen alkoikin ongelmat... koronasta tuli tipoittain tietoa.. päivittäin kävin katsomassa Tjäreborgin sivuja ei tietoa.. loppumaksun aika oli käsillä laitoin ma kysymyksen onko matka toteutumassa, jotta en turhaan maksa loppumatkasta.sain vihdoin vastauksen matkaamme ei kohdistu muutoksia.. maksoin matkan.. pe se peruttiin.. nyt odotellaan rahoja takaisin... tänä kesänä ei lomailla kuin kotona rahat kiinni Tjäreborgilla.. peruuttamisen jälkeen ei mitään yhteydenottoja missä mennään... samaan aikaan uusia matkoja myydään kovalla tahdilla vaikka rahojen palautuksen viivästymisen syynä on resurssipula?? Uusia matkoja on resurssia hoitaa? Olin yhteydessä kohdemaan hotelliin mitään rahoja ei ole heille maksettu joten kysymys kuuluu missä on maksamani rahat?
Liki 30 vuoden asiakkuus loppuu tähän! Ehkä luottamus palaa joskus!

Arvosana matkatoimistolle:
Ei IKINÄ ENÄÄ!
06.07.2020 klo 18:39

Myös meillä pitkä asiakassuhde Tjäreborgin kanssa tuli tiensä päähän!
7.5. perutusta matkasta Malediiveille rahat edelleen Tjäreborgilla. Viimeisimmässä viestissään ilmoittivat 8.6. että saan odottaa rahojen palautusta vielä jopa 3kk. Toivon, etten koskaan olisi niin epätoivoinen, että valitsisin Tjäreborgin matkanjärjestäjäkseni.

Arvosana matkatoimistolle:
KesäSuomessa
03.07.2020 klo 19:10

Huhtikuun alussa tuli sähköpostiin viesti että toukokuun matka on peruttu. Sen jälkeen on tullut sähköposti, jossa pyydetään kärsivällisyyttä. Peruutuksen jälkeen rahoja ollaan odoteltu melkein 90 vrk.

Ennen koronaa kaikki matkat 5/5

Arvosana matkatoimistolle:
Picardini
01.07.2020 klo 17:49

Varasimme Kreikan reissun 01/2020 ja kriteerit olivat tarkat että löytyy lapsiperheelle oleva aamulento suuntaansa ettei yöllä lentää pienten lasten kanssa. Varauksen jälkeen ja alkoi Tjäreborg pommitus osta peruutusturva... osta osta osta..!!! ..appi, oma-sivusto, sähköposti rallatti ostokehoituksia.. no päädyin lisäämään ne 88€ turvat tilaukseen.(4hlö) Ensimmäinen pettymys Tjäreborg lähettää uuden varauslipukkeet Helmikuussa aamulento 07.20 muuttui 03.45 lähdöksi! Siitä soittamaan heille mutta mitään ei ole tehtävissä. Vaihtoehdot yhtä hanurista! Tyydyttiin ketutuksen myötä ideaan että eka päivä pilalla lomasta kiukkuiten lasten takia. Koronan alkaessa mietimme mitenhän käy loman..!? 16.5 kilpailevat matkatoimistot peruu matkojaan , Tjäreborg vitkuttelee asian kanssa. Soitto heille paljastaa vittuuntuneen asiakaspalvelun jolle kertoessani hankkineeni peruutusturvan niin he sanoo ettei se koske näitä. Sanoin että ette voi markkinoida peruutusturvaa jos se ei sitä tarkoita! Lisäksi sanoin että otitte 88€ ja Helmikuussa annoitte ilmaiseksi ja ei tietenkään toimi takautuvasti! Lisäksi sanoin myös että vaihto- ja muutosturva olisi parempi. Vittuuntunut asiakaspalvelija ei osaa ottaa palautetta vastaan ja alkaa inttämään seka haluaa sanoa viimeisen sanan.. melkein haistatin hänelle.. Peen maku jäi jo tästä.. Seuraavaksi Tjäreborg lähettää meilin että haluaisitko vaihtaa lomasi myöhempään saat lahjakorttia korkeampaan arvoon kuin varausmaksu!! Viikon tiukka deadline ja meili sen sävyinen että heikkohermoinen voisi tulkita että jos ei hyväksy menettää voi menettää varausmaksun! (Tosiaan Ei takeita onko edes koko lafkaa ensi vuonna, ei kiitos lahjakortteja) Vihdoin Tjäreborg perui (29.5.2020) Coronan vuoksi koko Kreikan matkan (lähtöpv. 20.7) ja vaihtoehtona on lahjakortin lisäksi hyvitys rahoista. Nyt tänään soitto asiakaspalveluun, että missä rahat!? Kuulemma normaalisti vie kaksi viikkoa palauttaa rahat mutta nyt voi viedä jopa 12 viikkoa!! Lyhyesti: Aivan törkeää asiakkaan aliarviointia, hyväksikäyttöä sekä vedätystä ja harhaanjohtamista. En kuuna päivänä enää tule ostamaan heiltä mitään ja pidän huolen että kukaan tutuistani ei lankea samaan ansaan!

M
29.06.2020 klo 11:41

Maksoin matkan, jonka jälkeen tjäreborg perui matkan ilmoittamatta syytä. Sähköposteihin tai puheluihin ei saa vastausta ja rahat ovat heillä, hyvä jos koskaan saan niitä takaisin.

Arvosana matkatoimistolle:
Simo
29.06.2020 klo 09:00

En suosittele. Reissu mallorcalle olisi ollut toukokuussa. Huhtikuussa olimme yhteydessä. Toukokuun alussa puhelimessa luvattiin nopeasta maksusta, sillä asiakaspalvelija sanoi tietävänsä että maaliskuussa maksetut matkat ovat maksussa \\\"tällä tai ensi viikolla\\\".
Toukokuun lopulla soitin taas uudestaan, silloin henkilö sanoi että laittaa viestiä talousosastolle että on luvattu että suoritus tehdään.
Kesäkuussa soiteltu taas pariin otteeseen eikä korvausta matkasta kuulu.
Tjäreborg nauhoittaa puhelut mutta niistä ei asiakkaalle ole näköjään apua, vaikka lupaukset siellä olisikin nauhalla.
En suosittele. Valehteleva asiakaspalvelu, ei välitä asiakkaista kunhan vaan rahaa tulee ovista. Nämä tjäreborg matkat loppui nyt.



Olisikohan joukkokanne tai konkurssihakemuksen paikka. Kertokaa miten teillä muilla palautukset mennyt.

ALA-ARVOINEN MATKATOIMISTO ASIAKASPALVELUSSA, EIKÄ PIDÄ LUPAUKSIA.



Älä ikinä luota tähän matkatoimistoon.

Arvosana matkatoimistolle:
Vm-68
26.05.2020 klo 10:14

Matka peruttu Tjäreborgin puolesta 30.3 lähtö olisi ollut 25.4 .. rahoja odotettu nyt yli 8 viikkoa .. todella ala arvoista .. eivätkä mitään osaa sanoa mistään uusia matkoja kuitenkin mainostetaan koko ajan

Arvosana matkatoimistolle:
Rolle 67
27.04.2020 klo 15:00

Ah auringolle. Tjäreborg perui virallisesti kaikki matkat 13.3.2020 antamassaan tiedotteessa! Meidän matkamme olisi lähtenyt Vaasasta 26.3.2020…! Eipä lähtenytkään.. Eikä ollut mitään peruutusturvaa, koska matkojen järjestäjälle tulee olla vakuutus tällaisen varalle! He eivät vastaa sähköposteihin henkilökohtaisesti vaan tulee viesti varmaankin Britanniasta automaatin lähettämänsä!? Tämä on Tjäreborgilta ala-arvoisesti toimittu! Olemme myöskin käyttäneet kyseistä yhtiötä jo pari kymmentä vuotta! Mutta nyt tuli toppi tähän!!!

Arvosana matkatoimistolle:
Ah aurinko
27.04.2020 klo 14:07

Olen ollut tyytyväinen tähän asti Tjäreborgin toimintaan.Hotellit vastanneet kuvausta ja palvelu perillä ystävällistä oppailla.
Nyt ei vaan rahoja kuulu,vaikka peruutusturva olikin.Koronanko syytä?
Maaliskuussa peruin matkan ja rahat luvattiin tilille.

Arvosana matkatoimistolle:
Rolle 67
27.04.2020 klo 10:38

Tommy hei, mikähän mahtoi olla sinun perutun matkasi lähtöpäivä? Tämä olisikin kiva tietää, kuinka hitaasti asioita käsitellään Tjäreborgilla!

Tommy
27.04.2020 klo 06:09

Olen kritisoinut tjäreborgin toimintaa ja lähinnä tiedottamista koronan takia peruttujen matkojen palautuksista. Täytyy sanoa että olin hieman yllättynyt kun näin äsken että rahat (reilu tuhat euroa) oli palautettu tilille. Eli kyllä ne sieltä tulee varmasti muillekkin jotka vielä odottelee...

Rolle 67
24.04.2020 klo 08:40

Olemme myöskin kyselleet rahojemme perään! Huonolla menestyksellä... Ilmeisesti eivät aiokakaan maksaa takaisin! Kehen tässä asiassa pitäisi oikeastaan olla yhteydessä, että saataisiin ryhmäkanne Tjäreborgia vastaan? Erittäin ala-arvoista toimintaa... Emme tule käyttämään heidän palveluita tulevilla matkoillamme! Tämä on fakta!!

Arvosana matkatoimistolle:
Messe
23.04.2020 klo 19:24

Tjäreborg ei tosiaan ole vieläkään maksanut Koronan takia peruuntunutta matkaa, vaikka vahvistus takaisinmaksusta on tehty. Soitin heille ja eivät osanneet lainkaan kertoa, milloin rahat palautetaan.

Arvosana matkatoimistolle:
Juhani
17.04.2020 klo 09:28

En suosittele Tjäreborg, hoitaneet korona ajan takia peruttujen matkojen takaisin maksut todella huonosti eli eivät ollenkaan, odotettu jo yli kuukausi rahoja. Vastaukset ylimielisiä ja ympäripyöreitä, hintoja sahataan mielivaltaisesti edestakaisin kohteissa. Vastuullisuudesta ei tietoakaan keinotellaan asiakkaan rahoilla ja turvaudutaan ison firman taakse, asioita menossa jatkokäsittelyyn joten lakitoimia tulossa, miettikää tarkkaan riskiä käyttää Tjäreborg palveluja.

Arvosana matkatoimistolle:
kanarian kävijä
16.02.2020 klo 14:07

Olen matkustanut Tjäreborgilla aika monta kertaa. Olen ollut tyytväinen asiakaspalveluun kun olen joutunut vaihtamaan hotellia ja loma-aikaakin. Olen ottanut Peruutus ja muutosturvan joka kerta ja se on ollut tarpeellinen. Hotelliesitteet ovat pitäneet paikkansa. kun tietää että vanhemmissa ja halvemmissa hotelleissa on kuluneet kalusteet ja natiseva sohva. Eihän ne ole niin tärkeitä. Kaikki ei ole matkatoimiston syytä, mitä lomalla sattuu.
Olen saanut hyvää palvlua kun olen ollut kipeänä ja sairaalassa. Opas haki hotellistani minulla yöpuvun ja sukat ja puhelimen laturin ja toi sairaalaan.

JNy
30.12.2019 klo 20:19

Olimme marraskuussa alussa Gambiassa vaimoni kanssa.Maksoimme kaksi retkeä Tjäreborgin infotilaisuudessa sirullisella pankkikortilla pin koodilla.Retkien sovittu hinta noin 300,-
27.12 ( eli 1,5 kk matkan jälkeen oli Gambia Tours veloittanut tilitäni 7x300,- eli 1800,- liikaa. Nyt Tjäreborgilla tapaus selvityksessä ja odotetaan rahat takaisin mutta milloin???Missään vaiheessa ei kerrottu että maksamme Gambialaiselle yritykselle retket. ( en muuten olisi maksanut kortilla)
Pahin että veloitettu niin että tilini mennyt miinukselle.(ei katevarausta )Kyllä tässä alkaa miettiä kaikenlaista.Omasta pankista neuvottiin odottaamaan muutaman päivän ja sen jälkeen tehdä oikaisupyyntö omaan pankkiin sekä rikosilmoitus.En tiedä mitä tapahtunut mutta kyllä varsinkin maksuissa pitäis pystyä luottamaan täydellisesti.Vielä en ole saanut tietoa mitä tapahtunut että näin Tjäreborgilla tällä kertaa

Arvosana matkatoimistolle:
Vieras
15.10.2019 klo 17:35

Hotelli vaihtui lentokentällä toiseen, koska ”varaamanne hotelli on lopettanut jo kauden”. Vaihtoa lohdutettiin sillä, että uusi hotelli on korkeampi tasoinen. Erikoista kyllä, Tjäreborgin omilla sivuilla uusi hotelli oli yhden tähden matalampi luokitukseltaan kuin varaamamme (4+ uusi / 5 varaamamme). Kun annoin palautetta vaihdosta, ainoa kompensaatiomahdollisuus on 50€ tilille (noin 1% matkan hinnasta) tai lahjakortti 100€, jota ei voi käyttää nyt matkalla esim. retkeen, vaan vasta seuraavan matkaan. Ehdotin itse lyhyttä noin 100€ arvoista retkeä kompensaatioksi, mutta se ei onnistu. Sanomattakin selvää, että en ota lahjakorttia, koska en käytä tätä matkanjärjestäjää enää jatkossa.

Arvosana matkatoimistolle:
Matkaaja
24.07.2019 klo 16:24

Tilasin Madeitan paluumatkalle nettitilauksena Lambretta-rannekellon. Koneessa oli ruuhkaa, joten tuotteen tarkastaminen jäi kotona tehtäväksi. Kellon lasi oli kuplilla ja naarmuintui jo sormella koskettaessa. Kovin helposti ei löydy tietoa kellon palauttamiseksi, soitto Tjäreborgille, soitto JetTimelle ja soitto itse tuotteet lennolle toimittavalle Capella Industries:lle. He haluavat, että lähetän kellon omalla kustannuksella kirjekuoressa ilman alkuperäispakkausta Ruotsiin tutkittavaksi, onko siinä mainitsemiani virheitä. Yhteydenpito sähköpostilla heillä hidasta (viivyttelevää?) ja vastaukset heikkoja. Lopputuloksena kello jäi minulle kun ei jaksa vääntää asiaa vielä Suomen kuluttajavalituksen kanssa. Paska firma, enkä enää ikinä tilaa mitään lehtoyhtiöiden nettikaupan kautta!

Arvosana matkatoimistolle:
Maailman Matkaaja
19.07.2019 klo 12:31

Olemme v.2005 matkustaneet Tjäreborgin matkoilla, eikä ole valittamista kohteissa, matkatoimiston ja oppaiden käytöksessä. Uusi matka tulossa elokuussa 2019.

Arvosana matkatoimistolle:
Peto
11.07.2019 klo 08:49

6.6.2019 Sunny Beach hotelli Alba. Toista kertaa samassa hotellissa sijainti loistava hieman baarimelua ympärillä mutta ei haitannut. Tjäreborilta tilattiin merinäköalalla ja saatiin ylimmän kerroksen kulmahoneisto maisemat mahtavat. Hotellin all inclusive oli ysinkertainen mutta riittävä ja juomat ei loppuneet kesken. henkilökunta ystävällistä ja palvelualtista. Suihku oli hieman rikki niin korjasivat tunnissa.

Arvosana matkatoimistolle:
Syksyllä matkalle?
16.03.2019 klo 09:50

Olen varaamassa matkaa ja vertailen hintoja, koska pakko...Kun menee plussa-kortin kautta varaamaan hotellia Tjäreborgilta niin hinta samalle hotellille/lennolle on satoja euroja halvempi, mutta lentokenttäkuljetus vastaavasti kalliimpi. Tjäreborgilta suoraan varattuna 77 €/perhe, toista kautta 320 €. Mistä tämmöinen ilmiö mahtaa johtua? Samoin hinta hyppäsi pari sataa ylöspäin, kun peruutin aloitussivulle vertailemakseni toista hotellia. Seuraavana päivänä oli palautunut takaisin?

Arvosana matkatoimistolle:
Lomailija
11.03.2019 klo 10:54

Ostimme Tjäreborgin kautta viikon matkan puolihoidolla Rodokselle hotelli Sentido ixian all suites. Tjäreborg mainostaa tätä 4+ tason hotellina, johon myynti kuvien perusteella uskoimmekin. Todellisuudessa saatu huone oli juuri ja juuri 2,5-3 tähteä. Tilausta tehdessä valitsimme sviitin (60neliötä) omalla uimaaltaalla ja merinäköalan. Hotellilla saimme ensin n. 25 neliön huoneen puutarhanäkymällä, jossa oli jaettu uima-allas viiden muun kanssa. Emme hyväksyneet tätä ja otimme yhteyttä matkaoppaaseen, joka ihmetteli miten olimme sinne tulleet koska varausnumero ei viittaa heidän matkoihin????? Puhelun lopuksi opas sanoi että hän ei voi tehdä mitään eikä tullut edes hotelille ja käski tehdä kirjallisen valituksen kun palaamme Suomeen. Pyysimme hotellilta varattua huonetta johon he vastasivat ettei niitä ole vapaana. Hotellin vastaanotto kysyi kuitenkin haluammeko korottaa huoneen tasoa johon vastasimme että olemme jo ostaneet parhaan sviittinne miksi maksaisimme lisää jostain muusta huoneesta??? Saimme ainoan vapaana olevan hieman suuremman huoneen n. (45neliötä) omalla uima-altaalla jonka jouduimme ottamaan. Tämä saatu huone ei edes vastaa Tjäreborgin sivuilla olevia myyntikuvia tuosta huoneen tasosta. Aurinkotuolit olivat alunperin vaaleat, mutta nyt ruskeat aurinkorasvoista. Terassin uritetussa laudoituksessa nauloja pystyssä ja todella likainen. Huoneen sohvassa oli tahroja ja suihkun lattian nurkat tummuneet. Suihkukopissa ei ollut minkäänlaista ilmanvaihtoa, kaikki kosteus tuli huoneeseen. Olisimme saaneet maksetun sviitin 2 viimeiseksi yöksi jota emme kuitenkaan ottaneet, koska saimme molemmat matkan puolivälissä hotellin tilausravintolassa syödystä ruuasta ruokamyrkytyksen jonka vuoksi hukkasimme 2 lomapäivää.Tämän vuoksi jouduimme siirtämään vuokra-autoa kahteen kertaan. Kotiin palattuamme teimme kirjallisen valituksen johon vastatiin ettei mitään virhettä ollut sattunut ja etteivät he ole korvausvelvollisia, koska 2h huone on hotellin mukaan sviitti. Huoneesta otettujen valokuvien ja kuluttajaneuvojan suosituksesta suostuivat 4kk sähköpostiviestien jälkeen hyvittämään vähän yli 600e melkein 3000e matkan hinnasta ja ateriakorvauksia emme saaneet, vaikka ne oli etukäteen maksettu ja syömättä jääneet noilta ruokamyrkytys päiviltä. Tjäreborgin Suomen reklamaatio osasto vastasi sähköpostissa, että suostuvat korvaukseen päästäkseen meistä eroon, kun me olemme vedättäneet asiaa näin pikään, ei sen vuoksi että olisimme vieneet asian loppujenlopuksi kuluttajariitalautakuntaan. Uskomatonta asiakaspalvelua.Jos korvausta emme olisi saaneet olisimme vaatineet ateriakorvaukset ja korkoa tälle 4kk:lle kuluttajariitalautakunnan kautta.
Mitä tästä opimme :
EI ENÄÄ TJÄREBORG!!!!

Arvosana matkatoimistolle:
Stoneman
15.01.2019 klo 22:56

Tjäreborgin kautta tilattu (all-inclusive) Joulu/uusivuosi Egyptissä oli pettymys. Mainostekstejä olisi pitänyt ymmärtää lukea kuin piru raamattua.
4-tähteä ja //Makadi Palace on tyylikäs, itämaiseen tyyliin sisustettu All Inclusive -hotelli rauhallisella Makadi Bayn ranta-alueella. Hotellin edessä olevalla rannalla on todella hyvät snoklausmahdollisuudet. Jos haluat viettää aktiivista lomaa, voit valita aktiviteeteista mieleisesi tai käydä hotellin kuntosalilla. Makadi Palace -hotellissa on kaunis allasalue ja useita viihtyisiä ravintoloita.//
- sisustus on juuri noin, mutta 20-30v vanhaa eikä remontoitu/huollettu. Ovet repsottavat, seinät/pinnat likaisia/nuhjuisia, petivaatteet rikki/nuhjuisia - ziisus.
- rannalla on hyvät snorklausmahdollisuudet, kunhan on ensin kävellyt 300m epätasaista (10cm syvää) kuolleesta korallista muodostunutta alustaa pitkin riutan reunalle (muutama yritti). Oppaan mielestä siinä ”periaatteessa voi uida”
- rantatuolien pehmusteet olivat yököttävät - likaiset ja sisälmykset pursuivat. En edes yrittänyt mennä vaikka pyyhe olisi ollut välissä
- allasalue on kaunis ja tilaa altailla runsaasti! Altaita kun ei lämmitetä niin eihän siellä pystynyt olemaan edes skandinaaviset lapset
- ainoa mikä jotenkin piti paikkansa oli ruoka...

Asia olisi ollut OK, jos asiat olisi kerrottu ja kuvattu oikein - ja hinta sen mukaan. Paikallisten oppaiden ja pääkonttorin asiakaspalvelun vähättely annettuun palautteeseen sai aikaan sen, että ei ikinä enää Tjäreborg. Luottamuksen menettää kaksi kertaa - ekan ja vikan...

Arvosana matkatoimistolle:
mijoke
15.01.2019 klo 12:39

Useita matkoja Tjäreborgilla ja aina jotain pielessä. Viimeinen niitti oli kesällä 2018 hintava 5-tähden rantahotelli, joka oli täysi vitsi. 5-tähteä ainoastaan hotellin kyltissä, huoneissa kaikki riipin-raapin, ei lämmintä vettä suihkusta kuin silloin tällöin, keskusilmastointi vuosimallia kuokka ja Jussi samoin sen jäähdytysteho. Upealla paikalla aivan rannalla, mutta ranta uimakelvoton. Ranta oli suljettu 14 pvä matkasta 11 päivän ajan vaarallisten ristivirtausten vuoksi. Matkakuvauksessa ranta oli tietysti lapsiystävällinen. Hotellin vieressä paikallisten suosima ravintola, jossa järjestettiin joka toinen ilta (=yö!) perhejuhlia kuten häitä ja syntymäpäiviä... bändin kera. Meteli oli korvia huumaavaa, eikä nukkumisesta tullut ennen klo 02 yhtään mitään. Kaikista näistä reklamoin Tjäreborgia, mutta he eivät ole mistään vastuussa, ei hyvitystä ja myös erittäin kylmäkiskoista palvelua asiakaspalvelussa. Ei enää koskaan Tjäreborgilla.

Arvosana matkatoimistolle:
Viivi84
21.12.2018 klo 22:32

En voi suositella kenellekään joka matkustaa lasten kanssa. Olimme marraskuussa Egyptissä neljän lapsen kanssa. Hotellin piti olla 4,5 tähteä mutta perillä totuus valkeni. Aamulla sai viiltää jalkansa rikki niihin uima-altaisiin jotka olivat toiminnassa ja illalla sai pelätä sähköiskua hotellihuoneessa. Ainoa mitä saimme kuulla matkaoppaalta oli että: Me Tjäreborgilla suosittelemme kaikille matkustajille hyvää matkavakuutusta. Se korvaa jos jotain käy. Ensimmäisen viikon jälkeen meidän kuusi henkinen perhe siirrettiin toiseen kaupunkiin ja hotelliin koska tilanne ensimmäisellä hotellilla kävi uhkaavaksi koska olimme valittaneet turvallisuusasioista, jotka eivät siis tälle matkatoimistolle ole tärkeitä koska kaikilla pitää olla se hyvä matkavakuutus. Maksoimme matkan vesipuistohotelliin ja loppujen lopuksi koko kahden viikon aikana emme päässeet siihen vesipuistoon koska ensimmäisessä hotellissa se oli vaarallinen ja toisessa hotellissa sitä ei ollut. Ja vastaus reklamaatioon oli että valita kuluttajariitalautakuntaan. Emme suosittele kenellekkää joka ei halua vetää rahojaan vessasta alas.

Arvosana matkatoimistolle:
Bentsku
20.12.2018 klo 13:06

Matka oli muuten ok, en tarvinnut palveluita perillä. Ihmetyttää kun varasin pitkälle lennolle Economy Plus palvelun, niin Tjäreborg myi ko pakettiin kuuluvia palveluita vielä erikseen. Appi yritti vielä tyrkyttää niitä, vaikka ne oli jo kahteen kertaan maksettu.
Tajusin tuplamyynnin koneessa. Lentohenkilökunta yritti arpajaiskaupittelun lomassa selitellä jotain epämääräistä ja vakuuttivat vievänsä asian eteenpäin. Asiakaspalvelu ei soittaessani jälkeenpäin oikein ymmärtänyt (halunnut ymmärtää) kysymystäni epärehellisestä toiminnasta. Kysyin että onko kyse vahingosta vai tarkoituksellisesta toiminnasta, asiakaspalvelu sanoi ensiksi että hän ei voi maksaa palautuksia. Myöhemmin tämä selitteli jotain isosta yhtiöstä ja useista osastoista jotka tekevät eri asioita. Minulle jäi kuva epärehellisestä ja petoksellisesta toiminnasta, vaikka ei isoista summista puhutakaan. Kun pienissä asioissa viilataan linssiin, niin tehdään myös isoissa asioissa.

Strong avoid!

Arvosana matkatoimistolle:
PP
20.10.2018 klo 16:22

Tjäreborg soitti ja kertoi Norwegian airlinesin peruneen suoran paluulentomme. Tjäreborgin virkailija antoi tasan kaksi vaihtoehtoa tilalle, joko päivää aikaisemman suoran lennon kotiin tai saman päivän paluulennon 4h vaihdolla Arlandassa. Alunperin kriteerinä oli ehdoton suora lento pienten lastemme vuoksi. Tässä kyseisessä hetkessä ainoaksi vaihtoehdoksi jäi päivää aikaisempi suora lento ja Tjäreborg sanoi korvaavansa 100€ hotellimaksya koska palaammekin 1 päivä aikaisemmin. Vasta seuraavana päivänä juttelin työkavereille tästä pettyneenä että muutenkin lyhyt loma lyheni entuudestaan päivällä. Miksei minulle tarjottu kuin nämä kaksi huonompaa vaihtoehtoa? Kädenvääntö Tjäreborgin kanssa alkoi. He eivät suostuneet enää tekemään muutoksia. Olisin halunnut yhden lisäpäivä ennemmin ja olisin maksanut 100 € lisämaksua hotellistakin. Minulle olisi kuulunut tarjota kaikki vaihtoehdot ja kysyä mikä vaihtoehto olisi minua miellyttänyt eniten. Harmitti kun minulle annettiin vain huonompia vaihtoehtoja korvaukseksi. Tjäreborg sanoi että jos maksan 408 euroa niin sitten he voivat tehdä muutoksen. Kysyin mistä tämä summa koituu. He vastasivat että Norwegian Airlines veloittaa muutoksesta 308 € ja hotelliyö on 100€. Tämän kuultuani soitin Norwegianiin. He olivat ihmeissään tästä ja sanoivat heidän sääntöjen mukaan minulla olevan 14 vuorokautta aikaa muuttaa virlä uudestaan lähtö ja paluupäiviä veloituksetta kun he kerran ovat peruuttaneet lentomme niin meillä on silloin oikeus päättää lentoajat uudelleen tai vaikka perua koko matka (ilmaiseksi). He kirjoittivat varausnumeroni taakse tiedot minkä paluulennon haluaisin. Tämän jälkeen soitin takaisin Tjäreborgille ja sanoin ettei Norwegian peri penniäkään muutoksista. Tjäreborgilla oltiin ihan haavi auki tästä tiedosta... he soittivat takaisin Norwegianille ja selvitti asian. Soittivat minulle takaisin ja lopulta he tekivät niin kuin minä halusin. Sain juuri sen paluulennon minkä halusin ja maksoin 88 euroa yhdestä yöstä hotellista lisää. Tjäreborg yritti vain rahastaa minulta 408 euroa. Mistään muusta tässä ei voi olla kyse. Epäluotettavaa toimintaa. Eivät ole asiakkaan puolella. Kannattaa olla tarkkana tämän yrityksen kanssa asioidessa.

Arvosana matkatoimistolle:
Peke
01.10.2018 klo 11:02

Olemme matkustelleet paljon ja mikään matkatoimisto ei ole perinyt laskunmaksupalkkota matkan maksamisesta näin törkeästi kuin Tjäreborg.. 72,87 €. Kun maksoimme Visalla Gambian matkamme. Ymmärtäisin jos maksu Visalla olisi ensi 5€, mutta huomasimme jälkikäteen, että Tjäreborg oli perinyt ao summan ja maksaessa kuluista ei mainittu mitään. Mikäli tämän kuin olisi huomannut olisin tietysti maksanut muulla tavoin. Vaikuttaa. Törkeästä rahastukselta. Tjäreborgin tulemme välttämään jatkossa

Arvosana matkatoimistolle:
A
28.05.2018 klo 16:14

Halpojen hintojen takia välillä tulee valittua, mutta ei vastaa tasoltaan muita Suomessa toimivia matkatoimistoja.

Arvosana matkatoimistolle:
Reissaajat
23.04.2018 klo 17:33

Nettisivuilla oli ikivanhoja kuvia Dubain hotellistamme, kuvia paikoista joita ei hotellin henkilökunnan mukaan ole ollut enää neljään vuoteen ollut olemassakaan. Kovin kiiteltiin palautteesta mutta kuvat eivät vaihdu/poistu mihinkään. Harhaanjohtavaa markkinointia.

Hotellit luokiteltu usein aivan liian korkealle. Muiden matkatoimistojen kolme tähteä vastaa Tjäreborgin neljää.

Myöskään hotelliarvosteluja ei julkaista, mikäli sisältävät mitään negatiivista. Yritin taannoin kirjoittaa täysin asiallisen arvostelun Gran Canarian hotellistamme, muttei läpäissyt seulaa. Kaikki julkaistut arvostelut olivatkin pelkkää ylistystä.

Ennen matkustimme lähes aina Tjäreborgilla, emme enää.

Arvosana matkatoimistolle:
kalle 105
23.03.2018 klo 17:27

Olemme matkustaneet suurimaksi osaksi Tjäreborgin matkoilla,kun lähdemme etelään,joskus kokeiltiin toista matkatoimistoa,petyimme,nykyään lähdemme aina Tjäreborgin matkoille,hinta ja laatu kohdallaan,kaikki pelaa,ja lentokoneet siistejä,ja toimivat hyvin,ei koskaan ole ollut myöhässä, tänäkin vuonna lähdemme 2 viikon matkalle keväällä

Arvosana matkatoimistolle:
Ei ikinä tjäreborgille
15.03.2018 klo 20:23

Ei olla vielä päästy edes tilaamaan matkaa tjäreborgin kautta ja nyt kun näitä kokemuksia luki,niin ehkä parempi ettei ole päästykkään. Olen useita kertoja pyytänyt heiltä tarjousta,mutta he ovat yhden kerran laittaneet hotellivaihtoehdot ja sen jälkeen vain 2 kertaa saman viestin uudelleen eli heillä ei ilmeisesti ollut tarvetta saada 3 yöstä n.3500€. Täytyy yrittää matka saada toista kautta.

Huhhuh
13.01.2018 klo 12:14

VAROKAA!
Matkustamme paljon pitkiä ja lyhyitä lomia lähelle ja kauas. Omatoimimatkoilla sekä muilla matkanjärjestäjillä palvelu aina pelannut.
Tjäreborgilla likaiset lentokoneet, viime lennolla kone 9 h myöhässä, homeinen hotellihuone, oppaat eivät auta kohteessa.
Rahat pois meininkiä.
Ei koskaan enää!

lonkero
15.12.2017 klo 18:40

Jopas pomppas ei lennetä Teneriffalle Thomas cookilla vaan espanjalaisella halpalento yhtiöllä

MT
21.05.2017 klo 11:47

Minulta puuttui huoneesta osa keittiö varustuksesta, olin yhteydessä oppaaseen ja hän kyllä hoiti asian. En saanut näköalaa minkä toivoin mutta sehän onkin vain toivomus joten ymmärsin. Onnistunut loma kaiken kaikkiaan eikä ollut ensimmäinen. Ero moneen kirjoittajaan on se että matkustan pieniin kohteisiin, kuten Thassos, enkä turisti rysiin kuten Teneriffa.

Arvosana matkatoimistolle:
Hemmo
18.05.2017 klo 14:54

Aika järkytys oli huomata suihkun ja kuivaamisen jälkeen et hotellin henkilökunta oli vain nostanut pyyhkeen lattialta lojumasta kuivamaan. Vielä suurempi järkytys oli kun tjäreborgin Terhi Sellgrenin mielestä tämä oli ihan normaalia eikä aiheuttanut pahoitteluja kummenpaa. Asiakkaan olisi pitänyt pystyä todistamaan asia.

PH
05.01.2016 klo 16:44

Ollaan lähdössä helmikuussa canarialle puerto azuliin. Saa nähdä onko toiveemme huomioitu huonevalinnassa. Rajoitetulla merinäköalalla, mutta pyydettiin mahd. ylhäältä. Toivotaan parasta.

Aija ja Arto
18.02.2015 klo 10:20

Olemme mieheni kanssa matkustaneet ympäri eurooppaa matkatoimisto tjäreborgin asiakkaina ja aina on matka onnistunut ja olemme olleet palveluun tyytyväisiä niin oppaiden saatavuuteen kuin lentomatkoihin. Arvosanaksi voisin antaa 10 p. Varsinkin Kypros ja Aia Napa Sun Wing Sandy Bay, joka on valtavan ihana paikka ja loma oli syksyllä 2009 onnistunut ja rentouttava, ruoka oli hyvää ja palvelu pelasi moitteettomasti. Katamaraani reissu oli onnistunut, laivalla oli kylliksi tilaa auringon ottoon sekä hotellin altailla valinnanvaraa, pienen kävelymatkan päässä meri, paikka oikea lomaparatiisi. Olemme varanneet taas toukokuussa 2015 matkan Kyprokselle.

Arvosana matkatoimistolle:
Thaimaa joka vuosi
21.04.2014 klo 07:58

Huonoin kokemus valmismatkoista. Matka Thaimaa Phuket maaliskuussa 2014. Hotelli oli Holyday Inn, 4 - 5 tähden hotelli. Matkaa tilatessa ilmoitimme, että näköala mieluiten uima-altaalle. Myyjä ilmoitti, että huomioidaan toivomus. Niinpä! Matkanjärjestäjällä ei ole edes huoneita varattuna allasnäköalalla oppaan mukaan. Saatiin viiden tähden hotelli ja huone pimeälle sivukujalle. Jälkeen päin tarkastin muden matkanjärjestäjäin huonekuvauksia ja niissä on vaihtoehtoja eri huonetyypeille. Markkinointi on täysin harhaan johtavaa TSÄREBORGlla. Valitin asiasta Tsäreborgille. Asenne oli, ettemme voi käsitellä kaikkia valituksia. Voi voi! Tuskin suosittelen tai mainostan tätä matkanjärjestäjää. Marraskuussa taas uusi matka, mutta se perinteinen matkanjärjestäjä.

Arvosana matkatoimistolle:
Hansku-79
04.04.2014 klo 21:58

Tjäreborgin kanssa olen matkustanut kerran, kohteena Gambia tammikuussa 2013. Hommat toimi ihan hyvin, hotellihuoneessa oli pieniä puutteita, mutta seurattuaan paikallisten elämää, oli ne naurettavia juttuja, ettei viittinyt edes valittaa. Ihan hyvää infoa saatiin paikasta, lennot Thomas Cookilla onnistui todella hyvin ja retki \"Arkipäivän Gambia\" oli mielenkiintoinen ja hyvin järjestetty. Myös tervetulotilaisuudesta plussaa. Opas toi aika selvästi esiin negatiiviset mielipiteensä paikasta, mutta onnistunut oli reissu. Ei moittimista.

Arvosana matkatoimistolle:
Mahtisaari
04.12.2013 klo 14:20

Olin matkalla Puerto de la Cruziin marraskuun lopussa 2013. Bussinkuljettaja jätti meidät n. 300m päähän pääsisäänkäynnistä kävelemään loppumatka ylämäkeä hotelli Acuarioon. Kuulimme myöhemmin muilta matkailijoilta, että bussi oli tullut aivan taka-ovelle saakka, ja täältä tulisi myös Bussi paluumatkalaisia hakemaan. Onneksi saimme tämän tiedon, muuten olisimme menneet sinne Acuarion tienristeykseen odottelemaan turhaan Bussia aamuyöstä ja olisimme jääneet lennolta.

Arvosana matkatoimistolle:
turisti
08.11.2013 klo 17:47

olimme inglesissäja osllistuimme aloevera tilan retkelle. opas oli hyvä ja yritti suomentaa aloeveran valmistusta. mutta meille se jäi arvoitukseksi. hinnat olivat pilviä hipovia. lähimmästä marketista olisi saanut tuotteet paljon halvemmalla. meille retki öli suuri pettymys. tälläiset retket ovat aivan turhia ja turisteja hämääviä.suuri kiitos oppaana olleelle kelalle. parhaansa yritti väen paljouksessa. jotain uutta pitäisi saada ohjelmistoon. terv. turisti.

Arvosana matkatoimistolle:
hmhmhhjyy
05.03.2013 klo 18:55

seonbest

Matkoja rakastava
29.01.2013 klo 17:00

Tjäreborg on ihan hyvä matkatoimisto ,niinkuin on Finnmatkatkin,viimeksi oltu Thaimaassa Finnmatkojen matkalla ja nyt menossa Kanarialle Tjäreborgin matkalle,ongelmia ei ole ollut. Emmekä kyllä napise pikku asioista vaan nautimme lomasta :)

kurja loma
11.01.2013 klo 01:45

Muka kolmen tähden \"hotellihuone\" oli pimeä, rikkinäinen ja siivoton. Opas antoi ymmärtää, että jos ei ala kelvata voipi jäädä ihan ilman hotellia. Maksamalla lisää asiakas pääsi toiseen kolmen tähden hotelliin, mutta omalla kustannuksella myös taksit ja vasta loman puolivälissä. Tjäreborg kutsuu kai tätäkin sydämellä järjestetyksi lomaksi!

Arvosana matkatoimistolle:
Ehkä Finnmatkaoille
20.11.2012 klo 17:04

PLAYA DEL SOL hotelli inglesissä hirvittävä! Soitto, huuto ja möyke läpi öiden klo 5 aamuisin loppui, ei unta... Onneksi meidät vaihdettiin Duna Golffiin hiljainen hyvä hotelli jossa ruoka kamalaa. Grilli illassa jopa makkarat poltettiin jne.. onneksi taxi ja linjaautot halpoja pääsi ravintoleihin inglesiin. Oppaista ei muuta kuin huvitti kun heitä näki olivat aina myöhässä ja juoksivat mennen tullen..

Arvosana matkatoimistolle:
Jokerimatkaaja
29.10.2012 klo 22:01

Olimme syksyllä matkalla. Kohteessa yöllä hotellihuoneeseen ohjatessa ilmoitettin, että ei kyllä ole se huone minkä varasitte, mutta palataan respassa seuraavana päivänä asiaan. Ei onnistunut huoneen vaihto. Yhteys tjäreborgin oppaaseen ja kaksi päivää selvitettyä totesivat hekin, että väärä huone, mutta kun hotelli on ylibuukannut itsensä , niin ei auta. Emme olisi koskaan matkaa varanneet, jos varaamaamme huonetyyppiä ei olisi ollut. Merinäköala ja tilavat huoneet. Nyt nämä puuttuivat ja tilalla 1 huone ja kiviseinä. Mitätöntä korvausta tarjottiin tjäreborgilta väliin, mutta se ei korvaa sitä pettymystä, miten meihin suhtauduttiin ja kuinka avuttomaksi sitä itsensä tunsi ja miten tylsää oli aina joutua lähtemään jonnekin, jotta meren näki (vuosi oltiin haaveiltu parvekehetkistä ja meren ja auringonlaskun ihailusta). Ei voinut kuin mennä, mihin osoitettiin ja ihmetellä, eikö asiakkalla ole mitään sananvaltaa ja varausvahvistuksellamme mitään merkitystä. Luottamus matkanjärjestäjään meni. Tjäreborgia emme halua enää jatkossa käyttää. Ovat kaikki tjäreborgin matkat jokerimatkoja? Maksat matkan, mutta koskaan et tiedä, mihin joudut! Ennen kuin kohteessa..... Se kumpi virheen teki - hotelli tai tjäreborg - ei kuulu minulle, olin varannut matkan matkajärjestäjältä ja heille maksanut palveluista sopimuksen mukaan.

Arvosana matkatoimistolle:
susa_66
18.10.2012 klo 14:35

Olen vuosia käyttänyt Tjäreborgia ja täytyy sanoa että taso on heikentynyt kaikilta muilta osin paitsi Thomas cookin erittäin miellyttäviä ja melko ajallaan. Oppaita en tarvitse, eivät edes välttämättä käy hotellilla. Tervetulotilaisuus on usein kaukana omasta hotellista. Alueen tiedot saa parhaiten netistä ja paikallisilta. Nykyään suosinkin paljon omatoimimatkoja, lennot varaan milloin mistäkin.

pettynyt
09.10.2012 klo 05:48

Olimme -05 Tjäreborin matkalla Turkissa paluu matkalla bussi vei meidät väärään terminaaliin, jätti mitään sanomatta sinne. Tänä vuonna Kos:lla paluu bussi 10min. liian aikaisessa noukki osan matkustajista meni satamaan aikaa tappamaan ,sitten takaisin puuttuvia hakemaan ja kuitenkin lentoasemalla 3 matka-opasta seisomassa eikä mitään tekemistä...Miksi ei paluu bussissa ???? EI IKINÄ ENÄÄ TJÄREBORIN matkalle. Se välinpitämättömyys törkeää !!

Arvosana matkatoimistolle:
Vieras
25.09.2012 klo 18:23

Oppaat kehnoja .Mikään ei pelaa.En käytä tätä toimisto enää koskaan.Virheistä vain pahoitellaan ei mitään korvausta vaikka selviä korvattavia puutteita.Surkeaaa....

Arvosana matkatoimistolle:
Vieras
25.09.2012 klo 18:06

Surkea matkatoimisto .Raha kelpaa mutta palvelu ei pelaa.Varokaaa

Suvinka
06.03.2012 klo 13:27

Tjäreborgin oppaat kyllä alinta tasoa ainakin Turkin Alanyassa. Mutta Tjärellä halvat hinnat ja kivat hotellit, joten siksi aina valitsen Tjäreborgin, vaikkakin oppaat kyllä viimeistään pilaavat lomatunnelman. Oppaita en sinänsä tarvitse, mutta törkeää palvelua olen aina saanut silloin harvoin kun olen tarvinnut... Olen käynyt Alanyassa n. 25 kertaa ja lähes kaikilla matkanjärjestäjillä sekä omatoimisesti. Viime kesänä olimme ystävieni kanssa Alanyassa Tjären matkalla ja homma kusi tosi pahasti opastoiminnan osalta. Oppaat eivät käyneet koko 2 kk aikana hotellillamme, ei se minua haitannut mutta monia muita jotka olisivat halunneet varata retkiä yms. Kotiinlähtiessä soitin palvelupuhelimeen ja varmistin lentokentälle menevän bussin lähtöajan ja paikan. Lähtö oli klo. 04.00 kadulta ja bussi nro 11 hakee. No sitten odotin baarikadun reunassa bussia ja sai todella pitää omaisuudestaan kiinni, koska siihen aikaan palasivat ihmiset baareista jne. No lopulta tuli paikalle henkilöauto ja sieltä mies joka hoki Tjäreborg Antalya. No menin kyytiin ja sanoin vielä kaverilleni joka oli saattamassa että tämäkö on nyt bussi nro 11. No mies puhui vain Turkkia ajomatkalla ja yhtäkkiä hän jätti minut Kleopatrarannan rannan vieressä kulkevalle rantakadulle ja kysyin että mitä nyt tapahtuu, niin ei vastannut mitään, kaasutti vain pois paikalta. Jäin siis laukkuineni seisomaan aamuyöstä yksin rantakadulle. Ympärille kerääntyi paikallisia miehiä lääppimään yms. Pelotti että vievät matkalaukun ja rahat. Siinä seisoskelin tunnin verran yksinään ja sitten tuli kadun toiselta puolen ravintolan työntekijä ja viittoi minut istumaan tyhjään ravintolaan. Olin jo aivan raivoissani ja mietin jo että otanko taksin Antalyan kentälle vai mitä ihmettä tapahtuu. Istuin ravintolassa ja mies puhui Turkiksi minulle jotain, en ymmärtänyt. Meni toinen tunti ja soitin jo ystävälleni että soittaisi Tjären palvelupuhelimeen ja kysyisi että mitä tämä tarkoittaa. klo. 6.00 tuli läheisestä hotelllista 2 muuta suomalaista turistia ja ihmettelivät, että missä tjären lentokenttäbussi on kun piti tulla hakemaan ravintolan edestä klo. 6.00. No minä sanoin olleeni kadulla jo 2 tuntia. No me sitten istuttiin vielä tunti ja sitten siihen ajoi iso lentokenttäbussi nro 11. Ja sillä mentiin sitten Antalyaan. Olin aivan raivona 3 tunnin odotuksesta. Kysyin oppaalta, että miksi olin joutunut turhaan odottamaan tietämättömänä kadulla 3 tuntia ja miksi minulle oli vasta sanottu että bussi hakee kun joku hyypiö pikku-autolla olikin hakenut minut ja jättänyt aamuyöllä kadulle rahoineni yms. Mitä vain olisi voinut tapahtua. Muutkin turistit olivat kummissaan asiasta ja kehottivat tekemään valituksen. Opas (olisko ollut Heidi tms.(vaaleet pitkät hiukset) ) katsoi minua kuin paskaa ja käänsi minulle selän. Menomatkalla Antalyaan opas ei puhunut mitään, kentälle saavuttaessa kertoi vain että ulos bussista ja turvatarkastukseen. nyt oli muutkin turistit raivoissaan, en vain minä. Ja kaiken huippu oli se, että opas jäi kaulailemaan bussikuskin kanssa bussiin ja tuli vasta myöhemmin lähtöselvitykseen. Samaa kaulailua ja kikattelua oli koko bussimatka ja taukopaikalla samoin. Tein valituksen tjärelle, mutta siihen ei ikinä vastattu. Ystäväni lähti Alanyasta kotiin kahden viikon kuluttua ja sama toistui. Onneksi hän nyt vain tiesi varautua asiaan. Tjären oppaita myös näkee usein kännissä kaupungilla Alanyassa. Esim kyläretkelle lähdettiin eräänä aamuna ja lähtö klo.8.00. Ihmetys oli suuri kun edellisenä iltana pitkin LatinoKlubin baaritiskiä oksennellut tyttönen olikin meillä oppaana. :)

Minttumaaria
21.11.2011 klo 10:31

Matkatoimistosta ei sinänsä ole mitää pahaa/huonoa sanottavaa.Ainakin viime kesänä Rodoksella sujui kaikki hyvin.Oppaat oli vastassa,selittivät kaikenmaailman asiat jo hotelliinajomatkalla.Olivat paikalla hotellissaa silloin kun pitikin.Neuvoivat mistä mitäkin löytyy jos apua tarvitsee. Ilmoittivat aamuvarhaisella teksiviestillä tilanteen kun oli taksilakko päällä.jne. Ainut mistä voi mainita on nämä retkien hinnoittelut.Suhteellisen kallista.Kun käveli itse satama-alueelle ja osti retken suoraan järjestäjältä säästi moninkertaisen summan.Toinen oli heidän diilinsä tietyn skootteri/autovuokraamon kanssa.Omatoimisesti etsityt huomattavasti halvempia ja niitä on joka nurkalla.

Arvosana matkatoimistolle:
kuusi matkaajaa
16.11.2011 klo 19:37

kuusi matkaajaa 09.07.2011 Turkki Side Eipä oltaisi lähdetty tsareborilla jos olisimme tienneet kuinka ammattitaidottomia oppaat olivat ja sitä mieltä oli suurin osa matkustajista, kun keskustelimme bussissa matkalla lentokentälle, olisimme antaneet suoraa palautetta oppaalle mutta hän ei vaivautunut edes tulemaan lentokentälle katsomaan pääsevätkö ja osaavatko kaikki mennä lentokoneeseen. Samalla porukkalla reissuun mutta Aurikomatkojen mukana, osaavat ja luotettavat oppaat.

Berllinifani
12.08.2011 klo 01:01

Useasti Tjäreborgin matkoilla Berliinissä. Ei valittamista. Liput ynnä muut tarvittavat tulleet ajallaan. Oppaita ei ole, eikä niitä tarvitakaan!

Arvosana matkatoimistolle:
Ciza
18.06.2011 klo 12:35

Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun matkustan Tjäreborgilla. Menomatkalla lomakohteeseen emme saaneet alueen karttaa tai muitakaan tietoja yhtään mistään, ja etäisyydet vaihtelivat jatkuvasti: ensin lähimpään kylään oli 10min kävelymatka, ja kohta se olikin puoli tuntia - myöhemmin ilmeni, että kävellen olisi mennyt vähintään tunti kävellä! Kun kohteessa eivät puhelinyhteydet toimineet laisinkaan, opas vain kohautti olkiaan ja totesi "voi voi sentään", yrittämättä sen kummemmin auttaa. Lähin puhelin, josta olisi voinut soittaa, oli yli kymmenen kilometrin päässä - näin ollen emme saaneet minkäänlaista yhteyttä Suomeen. Sen lisäksi jouduimme lähtöpäivänä poistumaan ilman MINKÄÄNLAISTA aamupalaa, vaikka toisin oli luvattu - kuvittele jos mukana olisi ollut esimerkiksi hyvin pieniä lapsia tai diabeetikkoja, joiden olisi lähes pakko saada jotain ruokaa. Opas ei edes pahoitellut asiaa. Myöhemmin lentokentällä söimme aamupalan: kaksi sämpylää, limu ja kahvi, jotka maksoivat 24e, kun hotellilla aamiainen olisi ollut ilmainen. Myös kys. matkatoimiston käyttämä lentokone oli likainen ja huonokuntoisen oloinen, ja ruoat olivat aivan hirveät - lentokoneruoat eivät koskaan ole hyviä, mutta nämä olivat jo aikamoinen pohjanoteeraus. Ennakkoon maksetut(50e/suunat) ja varatut istumapaikat eivät pitäneet paikkaansa tulomatkalla. En tosiaankaan suosittele Tjäreborgia.

Arvosana matkatoimistolle:
mäkkäri
14.06.2011 klo 17:41

lukuisia kertoja tjäreborgin matkoilla ei toistaiseksi valittamista ja matkustaminen jatkuu

TJÄREBORG ok
19.05.2011 klo 01:36

Tjäreborgilla matkat OK, parempia kuin Finnmatkoilla. Hotellit ainakin parempia, ja oppaat auttavaisempia. Finnmatkojen ruotsalaisen oppaan käytös oli Rhodoksella tosi törkeää meitä suomalaisia kohtaan; joku ruotsalainen oli valittanut meistä (pelattiin korttia hotellihuoneessa, parvekkeen ovi oli auki, ei musiikkia, mutta meidän jutustelu häiritsi niin, että valittivat heidän oppaalle, joka ryskytti seuraavana päivänä huoneemme ovea ja haukkui meidät pataluhaksi) ja heidän valituksen takia jouduttiin vaihtamaan huonetta. No, ei sen puoleen, saatiin paljon parempi huoneisto. Muistan vieläkin sen oppaan nimen, olisi tehnyt mieli valittaa hänestä. No, siihen hotelliin ei mennä uudestaan, tosi huono palvelu oli koko kahden viikon ajan. Johtuikohan siitä, ettei menty hotellin järj.kreikkalaiseen iltaan? Pyysivät 2 kertaa, mutta hinta/laatusuhde oli mitä oli (1 lasi juotavaa ja 2 kpl pieniä lihavartaita+kreikkalaista tanssia (humalaisten ruotsalaisakkojen kera), maksoi n 25 e.Tämä hotelli on edellen Finnmatkoilla, IXIASSA, uudestaan en mene vaikka maksettaisi...

47206680
16.03.2011 klo 14:12

18 02 - 05 03 2011 Vietnamin matka Saigon-Phan -Thiet -Dalat oli hieno matka Kiitokset toimistolle ja oppaille Marika , Maria ja Heidi ,pitäkää likat sama tyyli,hyvin menee. Pitääpä katsella sopivia matkoja Teiltä Tjäreborgilta. Hyvää jatkoa Tv Matti ja Kielo

Arvosana matkatoimistolle:
girasol
24.02.2011 klo 11:58

Yksi parhaimmista Tjäreborg kokemuksistani oli opiskelu Englannissa vuonna 1987.Opiskelin Hastings-nimisessä pikkukaupungissa yhden kesän.Kävin Tjäreborgin järjestämää kielikurssia ja opettajat olivat loistavia.Olivat kaikki perus Englantilaisia, joten kieltä oli opittava, jos meinasi pärjätä.Opiskelupaikkana toimi paikallisten Vapaamuurareiden talo, joka toi kaikelle jonkinlaista lisäjännitystä.Majoitus oli järjestetty Englantilaisiin perheisiin.Opin sen kesän aikana puhumaan Englantia ja sillä olen tähän asti hyvin pärjännyt.Toivottavasti nykyiset kielikurssit ovat yhtä tehokkaita!

Arvosana matkatoimistolle:
reissaajat
01.02.2011 klo 20:47

Joskus matkajokerilla kreikassa hyvä hotelli ja muutenkin kaikki toimi.

Arvosana matkatoimistolle:
justus
29.03.2010 klo 21:50

Edulliset äkkilähdöt.

Arvosana matkatoimistolle:
Ötökkä
24.03.2010 klo 20:04

Matkakohteissa kyseisen matkatoimiston järjestämät matkat ovat erittäin ylihinnoiteltuja ja he mainostavat turvallisuutta, mutta tarkoituksena on järjestää lomalaisten lompakoiden tyhjentämistä ennalta sovittujen paikallisten kauppiaiden pussiin!! ahneudella ei ole rajaa!!

Make
19.02.2010 klo 22:48

Vuosikausia olen perheeni kanssa matkustanut Tjären mukana, eikä ole pahaa sanaa sanottavana. Tosin kaikki näyttää olevan nykyisin erikseen hinnoiteltu, kuten lentoateriat, kuljetukset, ja taitaapi olla matkatavarankin paino myös alennettu. Parasta on se, että lähdöt ovat eri puolilta Suomea, eikä tarvi aina Vantaalle lähteä.

Arvosana matkatoimistolle:
melko omatoimisesti
13.02.2010 klo 15:56

Oltiin viime kesänä ties kuinka monta kertaa Tjäreborgin matkalla. Aivan sama mikä matkatoimisto se on,ollaan kyllä kokeiltu muitakin, edellisenä kesänä kokeiltiin Finnmatkoja. Palvelua on melkein turha odotella ilman maksua eli osallistumista lievästi sanottuna ylihinnoiteltuihin matkatoimiston retkiin. Matkalla lentokentälle ja takaisin ei infoa tule. Ns. infotilaisuudet ovat vain maksullisten opastettujen reissujen mainostusta. Testasimme pariin kertaan emmekä ole enää menneet "tervetuliaistilaisuuksiin". Eli olemme käyttäneet edullisinta, valitettavasti ei ole mitään erikoista kehuttavaa..

Arvosana matkatoimistolle:
penttiho
07.02.2010 klo 11:31

Olen käynyt Madiralla kaksi kertaa toinen reissu Tjäreborin kautta matka meni hyvin oppaat olivat ammattitaitoisia ja kohteliaita. Olen varannut uuden matkan Madeiralle Tjäreborgilta ja olen toiveikas että matka menee odotusten mukaan hyvin.

Arvosana matkatoimistolle:
pööpöö
25.01.2010 klo 17:50

Kannattaako ottaa matkajokerilla matkaa phukettiin ? pelottaa vähän että miten käy :o

VAARI 70V
12.01.2010 klo 13:26

kyllähän Matkatoimisto menettelee OLLAAN OLTUTJÄREBORILLA MONESTI, MUTTA PALVELUT ON KARSITTU AIVAN OLEMATTOMAKSI TULOMATKALLA OPAS KYLLÄ AUTOSSA MUTTA HERÄSI VASTA LENTOASEMALLA.EI PUHETTAKAAN ETTÄ OLISI KYSYNYT ONKO PASSIT JA LIPUT MUKANA.HOTELLI GUINEA IGLES ALLAS ALUESIIVOTON OLTIIN 3VK.KERTAAKAAN SITÄ EI PESTY.RESPA OSIN SULJETTU HOITAJAT YNSEITÄ SIIVOUS NIIN NO SITÄ SUN TÄTÄ MUTTA EI NIIN HUONOA ETTEI HYVÄÄKIN HOT: siainti 10 KYLLÄ MINÄ TJÄREBORILLA MATKUSTAN EDELLEENKIN. EI SE NIIN KAMALAA OLLUT SUOSITTELEN MUILLEKKIN.

Arvosana matkatoimistolle:
matka hullu
15.12.2009 klo 08:36

myös grutsin ystävä Tjareborilla matkustanut ainakin 26vuotta ja kaikki mennyt hyvin aion matkustaa edelleen.

Arvosana matkatoimistolle:
osku 11
20.09.2009 klo 08:42

Hyvin toiminut joka reissulla kaikki

airbus320
21.08.2009 klo 21:22

Tanskalaisten rupusakkien kanssa saa asustaa.Ei suomalaisetkaan osaa öristä kännissä,niinkuin tanskalainen.

Arvosana matkatoimistolle:
Tona
06.08.2009 klo 11:03

Meno- ja paluumatkat ovat aina sujuneet hyvin. Mutta parilla viimeisellä matkalla oppaiden toiminta paikan päällä on ollut ala-arvoista. Viimeksi opas piti päivystystä baarissa. Kävin maksamassa retken ja hän sanoi, ettei bussi hae hotellilta vaan minun pitää kävellä vähän matkaa sinne bussille. No enhän minä tuota bussia sitten koskaan löytänyt, vaikka olivat sillä aikaa kuulemma soittaneet tyhjään hotellihuoneeseeni. Jäi huono fiilis kun en päässytkään mukaan retkelle, joka olisi ollut matkan kohokohta. Vielä huonompi fiilis jäi siitä, ettei he suostuneet palauttamaan maksamiani rahoja. Eli huomatkaa, ettei maksetuista retkistä anneta rahoja takaisin! Muutenki ne ovat ylihinnoiteltuja.

Mystigueh
12.07.2009 klo 20:35

Parhaat kokemukset valmismatkoista. Monesti ollaan otettu matkajokeri tjären kautta ja päästy parhaista parhaimpiin hotelleihin. Ihanat oppaat.. ei mitään negatiivista sanottavaa. Jatkakaa samaan tahtiin =)

Arvosana matkatoimistolle:
SiljaLine5
21.06.2009 klo 20:43

Vähän oli arka maha lennon jälkeen, mutta ei siitä voi matkatoimistoa syyttää.

Arvosana matkatoimistolle:
SiljaLine5
21.06.2009 klo 20:42

Saimme matkan halvemmalla tästä lomahuutokaupasta. :) hyviä tälläiset tarjoukset, näillä niitä asiakkaita saadaan. :)

Arvosana matkatoimistolle:
taksari722
16.06.2009 klo 23:59

Isot kiitokset meiltä Tjäreborgille neljä rissua heitetty ja aina on jäänyt hyvä maku ja kaipaus takaisin Kreikkaan. Jälleen lähdetään 21.06.2009 klo 05.20 Rodokselle,ei meinaa malttaa enään odottaa mut kai se pakko on.Joku taivastelee hintojen nousua mut kaikki hinnat nousee niin maito kun matkailukin

Jäppinen
12.06.2009 klo 19:39

Kolmella matkalla olen tjareborgilla ollut, ja matkat ovat olleet loistavia!!

Arvosana matkatoimistolle:
Makumatkaaja
04.05.2009 klo 12:53

Kaksi matkaa Tjäreborgilla ja kummallakin kerralla hinta/laatu huonompi kuin muilla matkanjärjestäjillä varsinkin hotellin suhteen. Yhden tähden saa tipauttaa hotelleista saman tien pois. Aurinkomatkat tai "oma loma" parempi.

Eme
06.04.2009 klo 21:26

Erittäin hyvä matkatoimisto. Ei paras kuitenkaan mutta hyvänä toisena tulee perässä. :)

onttopohjaoy
06.04.2009 klo 20:02

Kyproksella -91 matkan järjestelyt ihan OK, mutta paikkaan en halua enää toiste matkustaa. Ei mitään erikoista nähtävää. Tämän takia pisteet hieman kärsivät.

Arvosana matkatoimistolle:
onttopohjaoy
06.04.2009 klo 19:51

Madeiralla käynyt kyseisen matkatoimiston matkoilla 5 kertaa ja kaikki onnistunut hyvin.

Arvosana matkatoimistolle:
Papiti
06.04.2009 klo 16:29

Ah Tjäreborg! Minulla on siihen viha-rakkaus suhde! Lukuisia matkoja ties minne, en edes muista kaikkia, mutta perille on aina päästy! Ja pois! Rapatessa on roiskunut ja kokemukset ovat vaihdelleet, mutta ei laidasta laitaan, joten jos hinta ja kohde on paikallaan, niin mikä ettei Tjäreborgilla! Voisi melkein sanoa, että matkailua parhaimmillaan. Viime aikoina, kuten C jo mainitsi, ovat hinnoitelleet itsensä pihalle.

Arvosana matkatoimistolle:
simppe
02.03.2009 klo 17:59

kerran matkustanut tjäreborgin kanssa, ihan jees

Arvosana matkatoimistolle:
minttumaaria74
23.02.2009 klo 14:19

huonoja kokemuksia valmismatkoista ja asiakaspalvelusta. Kaksi huonoa kokemusta ja kolmatta kertaa emme uskalla edes kokeilla vaikka valikoimissa olisi meille sopivia kohteita (ja valmismatkatoimistojen edullisinta luokkaa)

Sanin repijä
16.02.2009 klo 13:15

Olin tammikuussa 09 kanarialla, ja kaikki järjestelyt toimi hyvin. suosittelen ehdottomasti Tjreborgi muilekin, ennen aina matkustanut aurinkomatkoilla.

C
03.02.2009 klo 13:10

Useimmiten on matkustettu Tjäreborgilla, kaikki mennyt aina ihan nappiin, ja palvelu paljon parempaa täällä Suomessa kuin "suurimmilla" kilpailijoilla. Ainoa miinus että heidän matkat on hieman kalliintuneet. (Tietenkin kaikkien on, mutta suhteessa).

Arvosana matkatoimistolle:
grutzin ystävä
18.01.2009 klo 12:55

erittäin hyvä olen 25 vuotta matkustanut tjareborilla ja aijon matkustaa edelleen.

Arvosana matkatoimistolle:

Kokemuksia matkatoimistosta: Tjäreborg


Arvosana matkatoimistolle:

Nimimerkkisi:

Vierailijoiden tulee vastata allaolevaan kysymykseen spämmin välttämiseksi.
Liity Napsuun, niin sinun ei tarvitse vastata näihin kysymyksiin enää.



Pieni hetki, sivua ladataan.