Mr. Travel

Mr. Travel logo
  • Perustettu vuonna 1994.
  • Kotimainen matkatoimisto.
  • Järjestää räätälöityjä matkoja ympäri maailmaa.
  • Toimistoja seuraavissa kaupungeissa: Helsinki, Tampere, Turku, Vantaa

Mr. Travel: Kokemuksia

Kerro kokemuksistasi!

Oletko ollut matkalla, jonka Mr. Travel on järjestänyt? Suosittelisitko tätä matkatoimistoa muille? Kerro kokemuksistasi!

Voit kertoa esimerkiksi matkajärjestelyjen toimivuudesta, opaspalveluista, matkatoimiston järjestämistä retkistä ja asiakaspalvelusta.

Vieras
06.11.2022 klo 18:11

En suosittele

Arvosana matkatoimistolle:
Paljon matkustava
03.08.2021 klo 13:35

Kaikki ok niin kauan, kuin valitset Hänen tarjouksensa. Mutta annapas olla, jos uskallat sanoa, että jonkun toisen toimiston tarjous olisikin jossain mielessä sinulle parempi. Silloin alkaa tulla kuraa niskaan. Tässä suora kopio juuri saamastani viestistä:

\"Koska saat matkan edukkaammin muualta ja muutenkin olet tyytymätön
palveluuni niin on aivan turha, että jatkamme keskustelua. Perun varaamani
alustavat lennot pois ja tarjoukseni eivät ole enää voimassa.

Minä myyn onnistuneita lomia ja nautin kun saan tehdä ihmisille elämyksiä...
Jos asiakkaat eivät sitä arvosta niin sitten on parempi kääntyä muualla.\"

Aika uskomatonta, että tämä herra (joka tuntuu olevan nykyisin sama kuin Mr. Travel, muita en ole saanut muutamaan vuoteen meitä palvelemaan) on näin herkkähipiäinen, että loukkaantuu välittömästi, jollei asiakas pidä juuri Hänen tarjoustaan ylivoimaisesti parhaimpana.

Ensimmäinen matkamme Mr. Travelilla oli täydellinen, mutta sen hoitikin joku hänen edeltäjänsä, naispuolinen. Myöhemmät kaksi matkaa ihan ok, jonkin verran sähläystä ja virheiden korjaamista, mutta ei mitään peruuttamatonta. Tuon juuri saamani viestin perusteella en kyllä tähän matkatoimistoon halua enää kajota ja kannattaa muidenkin varautua, ettei sitten ihmettele moista tekstiä, elli valitse juuri Hänen Suurat Työtään.

Pettynyt
27.11.2020 klo 08:43

Korona tilanteessa rahat matkasta luvattu takaisin, näin ei kuitenkaan käyny. Valehtelua ja asiakas vailla infoa,jos sitä ei vaadi. Uskomatonta tietämättömyyttä ja asioden hoitoa!

Arvosana matkatoimistolle:
M&M
05.08.2018 klo 02:03

Monen vuoden haave, Japanin kahden viikon reissu sakuran aikaan, suunniteltiin ja toteutettiin yhdessä Mr. Travelin kanssa noin vuosi ennen matkaa. Kaikki meni hyvin, lennot järjestyivät kohtuuhintaan, koska olimme ajoissa liikkeellä, hotellit löytyivät, Japan Train Pass oli hoidettu ja kuljetukset hotellille sekä paikallinen matkavastaava odottivat kentällä. Hotellimme olivat pääsääntöisesti isojen ketjujen snadisti persoonattomia ratkaisuja, mutta esim. Kiotossa meille oli löydetty mahtava boutique-hotelli. Pääsääntöisesti meidät sijoitettiin parempiin kerroskorkeuksiin, Kiotossa jopa upgreidattiin ja 50-vuotisreissumme huomioitiin pienin lahjoin. Omat oppaamme Osakassa ja Kiotossa olivat perusteellisia. Ravintolat metsästimme itse hyvällä menestyksellä. Matkan huonoin kokemus oli Finnair, jonka kabiinipalvelu on lopullisesti romahtanut ja esim. Helsinki-Osaka välinen ruoka, erityisesti aamiainen, oli lähes syömäkelvotonta. Ensi kerralla valitsemme lentoyhtiöksi JALin, matkan laajuudesta riippuen käytämme Mr. Travelia.

Arvosana matkatoimistolle:
Mr Travel
12.11.2013 klo 12:36

Mr Travel vastaa palautteeseen, jonka \"AVIOMIES - 27.04.2013 klo 10:24\" antoi koskien Aruban matkaa. Mr Travel ei muuttanut matkan lentoja vaan lentoyhtiö (KLM) perui kokonaan alkuperäisen paluulennon, jolloin ainoa mahdollisuus päästä pois kohteesta oli palata päivää aikaisemmin. Lyhentyneen matkan takia asiakkaalle korvattiin täysimääräisesti sekä Aruban hotelli, majoitus Amsterdamissa ja muut kulut. Asiakas ei ole maksanut 600 USD Aruban hotellista vaan Mr Travelin sopimushinnan, joka on tätä huomattavasti alhaisempi. 600 USD on se hinta, millä hotelli itse myy majoituksensa. Luonnollisesti Mr Travel ei korvaa sellaisia summia, joita asiakas ei ole maksanut. Terveisin Mr Travel

Arvosana matkatoimistolle:
Lenita
06.06.2013 klo 17:02

Toimiiko 24h päivystys Mr Travelillä? Kerro kokemuksestasi koska minulla ei toiminut. Jos olen ainoa jolla ei toiminut niin ehkä linjoissa oli vika. Jos en ole ainoa niin miksi mainostaa ko.Palvelua?

Kööpenhamina Reykjavik Oslo
11.05.2013 klo 13:29

Varasin räätälöidyn kiertomatkan Pohjoismaihin. Tarjous oli hyvä ja hyväksyin sen. Kun Blue1-SAS muutteli paluulennon aikataulua koko ajan, niin lopulta halusin saada tarjotun lennon vaihdetuksi. Toimisto tarjosi useamman vaihtoehdon, joista yhden hyväksyin. Muutos ei maksanut mitään. Matkalla kaikki aikataulut ja tehdyt varaukset pitivät. Mr Travelin virkailija oli hyvin asiantunteva ja palveli hyvin. Siis ei mitään moittimista, matka sujui hyvin ja kaikki pelasi.

Arvosana matkatoimistolle:
Matkakuume
27.04.2013 klo 12:05

Olen käyttänyt 3 eri matkatoimistoa ja Mr Travel saa huonoimman arvosanan joten en suosittele.

AVIOMIES
27.04.2013 klo 10:24

Häämatkalla oli ihanaa, kohde oli aruba. ikävä kyllä Mr Travel oli varannut lennot pois kohteesta 1pvä suunniteltua aikaisemmin, vaikka alkuperäisessä varausvahvistuksessa päivät olivat aivan oikein. näin kuitenkin huomasimme olevamme lentokoneessa matkalla Amsterdamiin vaikka meillä oli yhä MAKSETTU allinclusive huone aruballa. olisimme mielummin jääneet aurinkoiselle ihanalle aruballe, alkuperäisen suunnitelman mukaan, kun saapuneet vuorokautta aikaisemmin.Amsterdamiin. Eikä meillä tietenkään ollut tälle väärälle päivälle varausta amsterdamissa eikä tämä 24hhätäno.,jota kovasti mainostavat, toimi kun ehkä virka-ajan puitteissa. saimme n.400€ korvausta vaikka huone Aruballa maksoi 600$ ja hotelli damissa 160€, puhumattakaan siitä, että tämä oli meidän ainutkertainen häämatka.Joten jos toimit Mr T. Kanssa lue itse tarkasti lippusi ja aikataulusi koska tämä matkatoimisto ei sitä tee puolestasi, vaikka sehän on ikäänkuin se syy minkä takia tätä toimistoa käytimme. Nämä samat virheet ja varaukset osaan tehdä kyllä itsekin .

Mr Mallorca
01.04.2013 klo 20:49

Mr travelin matkalle menevät älkää kuvitelko että ns.hätäno. 24h päivystysnumeroon ei vastata virka-ajan ulkopuolella. Voin omasta kokemuksesta näin sanoa.Jälkeenpäin asiaa kysyttäessä ei puhelut olleet tulleet perille vaikka vastaajaankin jätettiin viestiä.Joten jos et puhu kieliä ja pysty itse järjestämään asioitasi niin älä odota apua ko.firmalta kun olet kohteessa.

Arvosana matkatoimistolle:
Jansku
05.03.2013 klo 10:06

Kaksi kertaa lapsen kanssa Mr Travellin matkoilla käyneenä (Mauritius ja Pariisi) olen - samoin kuin lapseni - erittäin tyytyväinen. Nyt vain odottelemme, että saisi jälleen töitä ja päästäisiin matkustamaan johonkin kivaan paikkaan yhdessä. Mr Travelin avustamana!

Arvosana matkatoimistolle:
Mr Travel
04.10.2012 klo 17:15

Mr Travel tunnistaa kirjoittajan \"Ex-Customer - 28.08.2012\" palautteen. Jottei palautteesta jäisi liian yksipuolinen ja värittynyt kuva, muutama korjaus palautteen antajan kertomukseen on paikallaan. Hotellit käyttävät välittäjiä myyntinsä edistämiseen. Matkatoimistot asioivat käytännön syistä usein näiden välittäjien kanssa eikä suoraan hotellin kanssa. Myös maksuliikenne menee välittäjien kautta. Varaus- ja maksuliikenneketju voi siten olla kokonaisuudessaan pitkä ja monimutkainen, jonka takia mahdollisuus viiveille kasvaa. Asiakas tilasi matkan lähellä lähtöä. Pitkän maksuketjun takia Mr Travelin suorittama maksu hotellista ei poikkeuksellisesti ehtinyt perille ennen kun asiakas saapui kohteeseen. Näin ollen huone ei ollut vielä vahvistunut hotellin vastaanoton tietokonejärjestelmässä kun asiakas kirjoittautui sisään. Asiakas soitti asiasta Mr Travelin virkailijalle. Virkailijan keskusteltua hotellin kanssa todettiin, että olisi helpointa ja nopeinta jos asiakas voisi antaa luottokorttinsa tilapäisesti huoneen takeeksi kunnes saataisiin maksuasia selvitettyä hotellin ja välittäjän kanssa. Tämä on normaali käytäntö tämänkaltaisissa tapauksissa kun halutaan välttää asiakkaan odotuttamista palvelutilanteessa. Jos asiakkaalla ei ole luottokorttia, matkatoimisto faksaa oman kirjallisen takauksensa hotellille, mutta se on tietysti huomattavasti hitaampi tapa edetä. Asiakas sai huoneensa eikä siitä koitunut hänelle mitään lisäkuluja tai muita ongelmia kuin lyhyehkö viive vastaanotossa. Hotelli tarjosi lisäksi asiakkaalle pullon viiniä pahoitteluineen laastarina haavoille. Asiakas ei ottanut sitä vastaan. Asiakas reklamoi matkan jälkeen tapahtumasta ja asia selitettiin hänelle seikkaperäisesti pahoittelujen kera. Koska matkassa ei varsinaisesti ollut mitään vikaa ja kaikki palvelut toimitettiin sopimuksen mukaan, asiakas ei ole Kuluttajaviraston laatimien Yleisten Valmismatkaehtojen mukaan oikeutettu korvaukseen matkan hinnasta. Kokonaisuudessaan episodi oli myös vaikutukseltaan vähäpätöinen. Tästä huolimatta asiakkaalle lähetettiin Mr Travelin lahjakortti hyvitykseksi koituneesta harmista. Mikäli postiin on luottamista, asiakas on myös saanut sen. Mr Travel

lomia odotellessa
10.09.2012 klo 10:14

Paras ja ystävällisin palvelu näillä. Olimme Mauritiuksella ja kaikki sujui erinomaisesti. Hotelli oli todella hieno. Pyysimme tarjousta monesta paikasta mutta Mr travelin myyjä oli vakuuttavin ja osasi asiansa vaikkei ollut ihan halvin hinta.

Arvosana matkatoimistolle:
Ex-Customer
28.08.2012 klo 20:20

Erittäin huono kokemus kesällä 2012 Dusseldorfin matkasta. Mr Travelin kautta varaamani hotellihuone oli paikalle saapuessani peruttu. Jouduin soittamaan useamman kerran Saksasta Suomeen selvitelläkseni asiaa. Lopulta jouduin käyttämään omaa Visa-korttiani saadakseni huoneen. Mr Travelin henkilökunta oli passiivista ja näsviisasta. Ei tiedottanut mitään mistä syystä maksamani hotellihuone oli peruttu. Jouduin itse selvittämään asian saksalaisen hotellihenkilökunnan kanssa. Lopullinen syy oli Mr Travelissa. He käyttivät hotellien buukkaukseen Espanjalaista firmaa joka ei ollut saanut maksua Mr Travelilta huoneestani veloitetusta laskusta. Espanjalainen firma oli mennyt peruuttamaan hotellivaraukseni tämän vuoksi. Täysin Mr Travelin omaa huolimattomuutta. Minulle luvattiin korvaukseksi kaikesta sähläyksestä ja puhelinsoitoistani Suomeen Saksasta lahjakortti. Tähän päivään mennessä en ole saanut ko. lahjakorttia. Mr Travelia en käytä enää tämän jälkeen koskaan.

ei enää ikinä
09.09.2011 klo 11:22

Tässä tuore kokemus: olimme juuri häämatkalla Mauritiuksella heidän kauttaan ja tosiaan vähän säätämisen maku jäi tästäkin. Suurin ongelma oli se että meno ja paluumatkalla olevat lentokoneen vaihdot oli tehty aivan liian tiukalla aikataululla: menomatkalla vaihtoon varattu tunti ja paluumatkalla 1h 40min. Selityksenä oli että "Milanon kentällä on aina onnistunut vaihdot" No joo-o muttakún kone oli myöhässä Hesan päässä. Siitä siis myöhästyimme ja paluu matkalla ehdimme koneeseen nipin napin, juosten Pariisin "pikku" kentällä. Että tosi rentouttavaa matkantekoa tollanen. Lisäksi eivät nyt millään saa palautettua meidän rahoja, jotka heidän häämatkatililtään jäivät yli. Rahat ovat seilanneet nyt 3 viikkoa jossain. Joten enpä enää jatkossa käytä Mr. Travelia

Arvosana matkatoimistolle:
Satu
17.08.2011 klo 20:04

Olimme Mr Travelin häämatkalla afrikkaan ja kaikki meni upeasti. Ei voi moittia, myyjä erittäin ystävällinen ja ammattitaitoinen ja osasi suositella meille todella hyvän hotellin ja retket.

Arvosana matkatoimistolle:
Ukko
12.05.2011 klo 20:10

Olemme olleet useammalla Mr Travelin matkoilla, ja kaikki matkat olivat räätälöityjä. varasinkin Irlannin kierto oli täydellinen... Suosittelen lämpimästi.

Arvosana matkatoimistolle:
Rouva 2009
04.09.2010 klo 15:43

Vähän säätämisen maku jäi! En matkalle asti päässyt heidän kauttaan mutta tarjousta pyysin muiden ohella. Mr Travelin tarjousta jouduin odottelemaan pisimpään (yli viikon!) Kun soitin tarjouksen perään jouduin taas odottelemaan vastausta aika kauan soittoni jälkeen. Ja jotenkin minua palvellut myyjä oli aika kyllästyneen oloinen elämäänsä puhelimessa. tuli sellainen olo että \"anteeksi kun soitan teille...\" Otin matkan sitten Helin Matkoilta jossa hinta oli melko samoissa mutta sain vastaukset nopeammin ja koin että minua tosiaan palveltiin - ei mennyt kun päivä kun olin tarjousta pyytänyt ja minulle soitettiin sieltä ja haastateltiin perusteellisesti mitä matkalta haluan! Kyseessä oli häämatkamme joten halusimme panostaa siihen ja koin että Helin Matkoilla myös he halusivat panostaa meidän matkaamme. Hyvä ja onnistunut matka olikin! Mr Travelistä jäi mieleen aika välinpitämätön asenne asiakasta kohtaan.

Arvosana matkatoimistolle:
Jussi
10.08.2010 klo 16:35

Kaikki meni hienosti ei mitään valittamista.. nopea palvelu maililla ja kaikkea..

Arvosana matkatoimistolle:
NCL
29.07.2010 klo 12:01

Erinomaisen hyvä kokemus ko. toimistosta. Asioin netissä ja kaikki sujui nopeasti ja täsmällisesti. Toimisto suunnitteli matkapaketin lentoineen, yöpymisineen ja risteilyineen ja itse matka toteutui suunnitelmien mukaan. Ainoa, missä oli toivomisen varaa, oli Finnairin lentoemäntien palveluilme, mutta sillehän matkatoimisto ei voi mitään. Toimihenkilö, jonka kanssa asioin oli Daria Lahti. Aion käyttää mainittua toimistoa myös uudelleen. Suosittelen!

Arvosana matkatoimistolle:
Todella tyytymätön
21.06.2010 klo 13:01

Yhdenkin tähden antaminen tekee tiukkaa. Surkeaa toimintaa. Varasin matkaa seurueelle ja kun matkavahvistus ei vastannut toivomaamme, ilmoitin, ettemme maksa varausmaksua. Tähän matkajärjestäsi vastasi, että vahvistetun (!?!) matkan perumisesta tulee maksua, muistaakseni lähemmäs 400€! Valmismatkaehtoihin vedottuani matkan järjestäjä perui aikaisemman vaatimuksensa, mutta maksoin kuitenkin varausmaksuja, kynsin hampain, yhteensä 88€.

Arvosana matkatoimistolle:
Aleta
17.11.2009 klo 17:00

Eka kerralla (Vilna) kaikki sujui hyvin, toisella kerralla tuli ongelmia: Olin lähdössä reissuun äskettäin avioituneen tyttäreni kanssa ja tein varauksen hänen nykyisellä nimellään. Viikkoa ennen lähtöä kävi ilmi, että hänen passinsa on tyttönimellä. Tämä on täysin laillista. Ongelma olikin siinä, että check-innissä lipun ja passin on oltava samalla nimellä. Minä soittamaan matkan myyneelle Herra Travelille. Hän soitti hetken päästä takaisin, kertoi soittaneensa AirBerlinin infoon ja kertoi että nimen muuttaminen lippuun maksaisi noin 150-200 euroa vaikka lähtijä oli koko ajan sama. Tyttäreni soitti AirBerlinin infoon vuorostaan, ja hän sai tiedon , että nimenmuutos on OK tällaisessa tapauksessa .Kun minä kerroin, mitä matkatoimistosta oli väitetty, hän soitti uudestaan AirBerlinin infoon ja sieltä toinenkin virkailija kertoi, ettei tässä ole ongelmaa eikä maksa mitään kunhan mailaa skannatut nimenmuutosasiakirjat heille. Minä taas soittamaanh Herra Travelille. Nyt hän laittoi tiedon, että oli soittanut uudestaan infoon ja homma OK: "väärällä" nimellä voisikin matkustaa, eikä nimen vaihdos nyt maksanutkaan mitään!!!! Lopulta kaikki sujui hyvin, uudet liput saimme samalle nimelle kuin passissa - ilmaiseksi. En tiedä oliko kyseessä Herra Travelin laiskuus vai taitamattomuus: joka tapuksessa olisi tullut kalliiksi, jos olisimme häntä uskoneet! Kerrassaan luokatonta toimintaa joka tapauksessa. Ei koskaan enää Herra Travelin kanssa matkalle! Olisikohan yksikin tähti liikaa?

Arvosana matkatoimistolle:
SiljaLine5
21.09.2009 klo 11:12

Positiivinen matkavalinta :)

sut pitäiskin myydä ruotsiin
19.08.2009 klo 15:40

miten voit Antti tietää että henkilökunta vaihtuu kokoajan...? :) Itse olen naapurifirmassa töissä ja nään samat ihmiset joka päivä siellä, näin ollut jo viimeisen kahden vuoden ajan... :)

Antti
14.08.2009 klo 15:37

ihan kaamee paikka, hlökunta vaihtuu koko ajan ja myytiin ruotsiin!

Arvosana matkatoimistolle:
H
16.07.2009 klo 08:17

Erittäin positiivinen kokemus, varasin NYC matkan sieltä. Palvelu toimistossa oli ystävällistä ja osaavaa, sain myös karttoja ja esitteitä kun liput tuli kotiin. Matkalla kaikki meni hyvin ja kivaa oli.

Kokemuksia matkatoimistosta: Mr. Travel


Arvosana matkatoimistolle:

Nimimerkkisi:

Vierailijoiden tulee vastata allaolevaan kysymykseen spämmin välttämiseksi.
Liity Napsuun, niin sinun ei tarvitse vastata näihin kysymyksiin enää.



Pieni hetki, sivua ladataan.