Mixx Travel

Mixx Travel logo
  • Järjestää Välimeren lomamatkoja.
  • Ensimmäiset lennot Suomesta keväällä 2022.
  • "Pieni matkatoimisto suurella kapasiteetilla"

Mixx Travel: Kokemuksia

Kerro kokemuksistasi!

Oletko ollut matkalla, jonka Mixx Travel on järjestänyt? Suosittelisitko tätä matkatoimistoa muille? Kerro kokemuksistasi!

Voit kertoa esimerkiksi matkajärjestelyjen toimivuudesta, opaspalveluista, matkatoimiston järjestämistä retkistä ja asiakaspalvelusta.

olart78
07.04.2024 klo 12:08

Rhodos, Faliraki, Evita Resort Hotel, All-inclusive
syyslomalla 2023
2 viikkoa
Norwegianin lento vanhahkolla koneella
Ruumaan menevät matkatavarat piti maksaa erikseen
Kone oli täynnä ja käsimatkatavarat eivät mahtuneet kunnolla koneeseen
Faliraki-lentokenttä välit kannattaa ajaa taksilla. Halvempi ja nopeampi kuin yhteiskyyditysbussit
Ruokaa ja juomaa oli tarjolla koko ajan. Ruoka alkoi toistaa itseään, mutta muuten ihan OK
Matkatoimiston palveluja ei käytetty. Maksun toisessa erässä oli jotain ongelmaa, eikä se mennyt läpi (vika olikin omassa päiväkohtaisessa maksurajassa). Ilmoitin siitä, niin antoivat viikon lisää maksuaikaa.
Itsessään Faliraki ja Rhodos on hieno kohde
Paljon nähtävää ja koettavaa. Vuoristoja, kivisiä ja kirkasvetisiä lahtia, näköalapaikkoja, hiekkarantoja, vanha kaupunki...

01.11.2023 klo 22:48

Hotelli Svea kohteessa Rhodos kaikilla sivuilla ylistetty erinomaiseksi. Ei surkeampaa ja luteet valoittivat ainakin meidän huoneen. Wc/suihku juuri mahtui sisälle....jouduimme olemaan ala-arvoisessa huoneessa puolet lomastamme. Terassille piti kiivetä suuren seinämän yli. Tuoli petti samantien alta metalli poikki. Huoneessa haisi lika hiki, en edes purkanut tavaroitani kaappiin...kun haju niin karmea. Sittenhän se selvisi miksi haju ...luteita huone täynnä. Hienoa toimintaa Mixxtravel. Mitään vastuuta ei kantanut....ei ollut tarpeeksi näyttöä. Eka ja vika kerta meille. 25 vuotta matkusteltu aika monessa maassa ja eri paikoissa...ei koskaan vastaavaa toimintaa ole tullut eteen.

Turmin Anneli
27.10.2023 klo 16:16

umpisurkea kokemus, olin Turkissa ja jo varatessa mietin , mitähän tästä tulee kun hinta nousi huimasti varatessa. Hotelli oli ala-arvoinen, asiakaspalvelu Mixxin puolesta olematon. Firmalla kuulemma turkkilaiset omistajat. Salaavat tiedon sivuilla.

Musu
25.10.2023 klo 11:44

Erinomainen kokemus matkatoimistosta ja hotellista club paradiso Alanya!

helsinkiläinen
06.10.2023 klo 10:34

jatkoksi vielä,että tulen varmasti käyttämään mixx travelian seuraavankin kerran.

06.10.2023 klo 10:26

viikon matka select apart hotel alanya mixx travelilla. hotellin uima allas puhdas ja ihanan viileä. huone ihan mukava. henkilökunta oikein ystävällistä. ravintola ei kovin edullinen ,mutta ruoka ihan ok
ja menee kiinni jo 21.00. siivous oli kyllä vähän surkea kunn lakanoita ei vaihettu kertaakaan viikkoon jne. vähän hämmensi,että.takastulo kuljetus piti itse ottaa selvää ja kuljettaja ei oikein osannu englantia eikä opas ollu kentällä edes vastassa ,kun esim.apollon oppaita oli kaksi. alanyaan menee myös ihmisiä jokka ei osaa kieliä ja siks ei ota omatoimimatkailuja ( itse osaan) mixx travellilta ostettu laivamatka oli nautinto uimisineen ja chillailuineen ,mutta viini oli jäähileistä ja karmivan makuista ja ruokana makaroonii ja\" kanavarras\" 4 peukalonkynnen kokoista kananpalaa :D paikalla oli kyllä erittäin ihanat mixx travel oppaat ( turkkilainen mies ja tanskalaisturkkilainen nainen) saapuessa oli oikein mukava opas bussimatkalla . tjäreborg matkapopas kävi moikkaa turisteja aulalla ja altaalla ,mutta ehkä mixxtravelin oppaita ei sitten kiertele ( ehkä ois varsinkin vanhemmille turisteille kiva niin voi kysellä neuvoja jne)

27.09.2023 klo 20:23

Ensimmäinen matka 25 vuoteen Mixx travel Rodos Hotelli Svea. Huoneeksi saimme todella ala-arvoisen huoneen. Lopulta huone myrkytettiin olimme siinä vaiheessa saaneet vaihtaa huoneen eri kerrokseen. Luteiden puremia joka puolella kummallakin. Ihan kiva jälkityö koti Suomessa, kun käytimme kaikki tavarat saunassa yms. Vielä jännityksellä onko kaikki mahdolliset luteet saatu hävitettyä.

Rubi Platinum
13.09.2023 klo 09:45

Pitkään harkitsimme perhen kanssa lomailla Turkissa. Katsoimme sitten matkoja muiden matkatoimistojen kautta ja hotellien hinta/laatu suhde oli vähän kyseenalainen. Löysimme sitten Mixxtravelin sivuston.
Sivusto tarjosi aika laajan valikoiman 5* hotellia Turkissa. Perus ideana oli lähtee johonkin all-inclusive hotelliin ja rentoutua siellä ainakin viikon. Löydettiin sitten sopiva hotelli, Rubi Platinum.
Koko mixxtravelin \"lippuprosessi\" tuntui vähän oudolta alusta, mutta kaikki sujui lopulta tosi hyvin.
Kaikki ohjeet on saatavilla mixxin sivustolla, esim. istumapaikkojen varaukset lentoyhtiössä, hotellikuljetukset yms yms. Kaikki toimii ja ei ollut kyllä mitään valituksia.
Huone oli se, mistä maksettiin. Kuljetus lentokentältä hotelliin ja hotellista lentokentälle oli järjestetty tosi hyvin. Otettiin premium kuljetus, 200 eur yhteensä. Saatiin täysin oma pakettiauto molemman suuntaan. Suosittelen sitä palvelua ehdottomasti.
Jos meillä oli jotain kysyttävä matkatoimistolta, niin sähköpostilla tuli vastaus samalla päivällä. En voi valittaa mistään, kaikki oli oikeasti hoidettu hyvin !
Silloin kun mietitään seuraava matkakohdetta niin ehdottomasti katsotaan mixxtravelin vaihtoehtoja. Kyllä meille jäi tosi hyvä kokemus koko yhtiöstä.

Maritta
08.05.2023 klo 16:43

Täysin nolla.
Ostin parhaan huoneen.
Enkä pysty nukkumaan.

Maritta
08.05.2023 klo 16:41

Olen Utopia Resor 5*

En pysty nukkumaan. Ulkona on disko. Tänään he lopetti 1.30!

Maksoin 5*stä. Mutta en pysty edes nukkumaan. Kyllä, vaihdoin huone, mutta silti!

Aamulla on jonooksi meitä, jotka haluaa nukkua öisin.

Hotellille on miinus viisi.
Maksatte turhan tänne.

Jaana
30.04.2023 klo 21:03

Olimme lomamatkalla Turkissa. Kaikki sujui loistavasti. Isot kiitokset!
Suosittelen!

Loma
17.04.2023 klo 21:46

Olimme pääsiäisenä viikon matkalla Turkin Sidessä. Hyvä 5 tähden hotelli. Kaikki sujui loistavasti, vaikka emme olleet aiemmin kuulleet MixxTravelista. Ehdottomasti käytetään ko. matkatoimistoa jatkossakin!

Äijä
04.03.2023 klo 18:33

Olimme Kreetalla hotellissa Galini Palace. Meitä oli 8 aikuista ja 6 lasta. Hieno hotelli ja sopii sekä vanhuksille että lapsiperheille. Suosittelen hotellia. Myös Mixx travel hoiti kaikki hyvin.

Alanyan kuningas
16.02.2023 klo 13:30

Matkustin heidän kanssaan Alaniaan ja majoituttiin kleopatra rannan puolella Alaaddin beach hotellissa. Ihan täydellinen sijainti aivan rannalla ja lyhyt matka keskustaan. Ruoka ja työntekijät hotellilla olivat myös todella hyviä. Mixxtravelin henkilökunta todella ystävällisiä ja kaikki sujui hyvin. Sai meistä vakkariasiakkaita!

Matkailija
16.02.2023 klo 10:10

Ei moitittavaa. Olin heidän matkallaan Alanyassa loppusyksystä.Lennot ja kuljetus toimi ajallaan ja hotelli (Acar) oli vaatimaton mutta siisti ja henkilökunta ystävällistä. Menisin uudelleen.

matkalla pyörätuolilla
04.10.2022 klo 20:46

Olemme parhaillaan Mixx Travelin järjestämällä Kreetan matkalla ja olen yrittänyt viestittää toimistolle, sekä yrittänyt soittaa matkaoppaille, mutta turhaa, jotta saisimme toisen hotellin joka sopisi pyörätuolia käyttävälle miehelleni. Varatessani matkan soitin ensin Mixx Traveliin ja tiedustelin sopiiko Sunrise Village hotelli pyörätuolia käyttävälle miehelleni ja minulle kerrottiin, että kyllä hotelli sopii pyörätuolia käyttävälle, varauksen jälkeen he voivat varata invalidille sopivan huoneen. Saavupuessamme hotelliin meille selvisi että joudumme kulkemaan hotellin pihasta jyrkkää mäkeä pikin huoneeseen ja että ruokaravintolaan, johon meillä on maksettu ruuat koko loman ajaksi on kuljettava myös usean jyrkän rappusen kautta hakeakseen ruokaa seisovasta pöydästä, joten joudun kantamaan kaikki ruuat miehelleni ruokasalin ulkopuolelle ja arpomaan mitä ruokia mieheni mahdollisesti haluaa syödä seisovasta pöydästä. Saimme myös huoneen, joka ei ole tarkoitettu liikuntaesteiselle, vaikka luvattiin invahuone, jonka tosin saimme vaihdettua invahuoneeseen pyynnöstäni seuraavana päivänä, kun ilmoitin ettei wc ollut sopiva liian kapean oven takia. Kannoin matkatavarat viereiseen invahuoneeseen tulopäivää seuraavana päivänä jonka jälkeen mieheni totesi, ettei hän pysty käyttämään invahuoneen wc:tä, koska wc-istuin on liian korkea ja jouduin taas kertaalleen kantamaan tavarat takaisin huoneeseen, jossa wc:n ovi on liian kapea pyörätuolille.
Kyseisten ongelmien takia lomamme on pilalla ja odotamme kovasti kotiin lähtöä, emme suosittele kyseistä matkatoimistoa, koska se ei ota vastuuta virheestä joten lomamme on pilalla ja emme ole voineet nauttia virkistävästä ja rentouttavasta lomasta.

Tarja Cu
22.07.2022 klo 11:15

Olimme Kreetalla Galini Palacessa. Tulimme myös Mixx järjestämällä yhteiskyydillä. Kaikki oli niin hienosti järjestetty. Upea homma vaikka epäilytti kun jotkut kirjoitellut vaikka mitä. Meillä toimi kaikki.
(Te jotka ihmettelitte miksi maksut ei meinaa mennä läpi...tarkistakaa tekin onko omat maksurajat alempana...meillä oli..ja sit hoksattiin)
Kyllä meidän kokemukset on nyt Mixx Travelista toooosi hyvä ja hotellista.

Aleksei
29.06.2022 klo 18:55

Nopea, ammattimainen ja ystävällinen palvelu - oltiin Kreetalla 13.6.-28.6. (Galini Sea View), käytämme Mixx Travelin palveluja toistekin!

Pettynyt
19.06.2022 klo 08:11

Teimme varauksen 16.6.2022 illalla, saimme varausvahvistuksen seuraavana päivänä jolloin tarkastimme tietojen oikeellisuuden, kauhuksemme huomasimme, että matka olikin viikkoa myöhemmin kuin olimme ajatelleet. Varausta tehdessä oli siis päivä muuttunut. Soitimme Mixx:ille ja siellä ystävällinen asiakaspalvelija muutti varauksen oikealle päivälle. Hotellin huonetyyppi vaihtui swimup:ista standardiin koska muita vaihtoehtoja ei ollut. Asiakaspalvelija ilmoitti että matkojen erotus (yli 500€) palautetaan ilmoittamallemme tilille ja muutoksesta pidätetään vain toimistomaksu. Olimme kiitollisia, että saimme asian korjattua. Odottelimme uutta varausvahvistusta ja se saapuikin viestin kera, pahoittelemme saamamme virheellistä tietoa, mutta emme palauta välirahaa koska virhe varauksessa ei ole Mixxin syytä.
Aika kohtuuttomat kustannukset mielestäni tässä matkatoimistossa, vai mitä mieltä olette?

Scorchio!
06.06.2022 klo 11:43

Me olimme touko-kesäkuun vaihteessa viikon (oikeasti 8pv.) Kreetalla Mixx Travel kautta. Ostimme matkan viikkoa aikaisemmin. Hinta-laatusuhde mielestäni loistava. Majoitus pienessä ja siistissä perheyrityksen pyörittämässä apartamentoksessa. Uima-allas, WiFi ja jokapäiväinen siivous arkisin. Meri muutaman sadan metrin päässä. Lennot Norskilla. Alkuperäinen hinta nousi hieman, koska ruumaan menevistä matkatavaroista (32kg/hlö) ja lentokenttäkuljetuksesta veloitettiin erikseen. Kuitenkin 276€/hlö on mielestäni kohtuullinen hinta kipeästi tarvitsemastamme lomasta.
Kohde oli pieni rauhallinen kylä nimeltä Tavronitis. Jos halusi, pystyi paikallisbussilla helposti liikkumaan viereisiin vilkkaisiin lomakaupunkeihin.
Tykkää.

Silvia
28.05.2022 klo 17:09

Kävimme Kreetalla MixxTravelin kautta 23.4-30.4.22 ja kaikki sujuusi hyvin! Ihana kokemus halvalla( 2 ihmistä 780 euro ja kaikki hinnassa 5* hutellissa).Ostimme matkat helmikuussa.

Pitäköön tunkkinsa
22.05.2022 klo 13:56

Meille suositeltiin napsu.fi sivustoa löysimmekin sopivan matkan ja yritimme varata eilen(21.05)mixxtravelilta matkan kreetalle, kuinka ollakaan sivustolle ei enää pääse, tulee ilmoitus \\\"server error jne.. Lueskelin netistä että monella muullakin on sama ongelma. Nimimerkin\\\" liian hyvä ollakseen totta\\\" kertoo olellisen

J-S
06.05.2022 klo 15:39

Mixxtravelin matkalla Kreetalla. Varasimme noin 2 kk sitten matkan ja hinta oli sama mikä oli sivustolla. 295 e/henkilö. Hinta laatu suhde mielestämme hyvä. Hotelli yllätti jopa positiivisesti! Opaspalvelut kentällä ja kohteessa hyvät, kuljetus ja etukäteen kysymyksiin vastaaminen sekä yhteydenotot toimistoon kaikki ok. Ei yhtä aktiivista informointia matkasta etukäteen kuin isommilla toimistoilla, mutta sopii omatoimiselle ja kysyvälle. Olemme tyytyväisiä!

25.04.2022 klo 07:36

Samanlainen kokemus, matkan hinta nousi yli 700 euroon vaikka piti olla 198 €. Mielestäni ko. \'matkanjärjestäjän\' matkoja mainostavan tulisi tarkistaa yrityksen taustat ennenkuin aloittaa mainonnan. Mutta viime syksynä saimme matkan Rodokselle 98 €/hlö Deturilta ja matka oli onnistunut!

24.04.2022 klo 20:56

Sikamaista mainontaa! Sivuilla ilmoitetut kokonaishinnat nousevat moninkertaiseksi oston edetessä. Minkähänlaisia ikäviä yllätyksiä perilä odottaa, jos matkat edes toteutuvat? Jäi matka ostamatta.

Tietäjä
24.04.2022 klo 13:43

Ei taida olla kukaan päässyt Mixx Travelin äkkilähdölle, koska niitä ei ole olemassakaan. Juuri julkaistut paketit näkyy kyllä heidän sivuilla, mutta joka ikisen hinta nousee varausvaiheessa noin 4-kertaiseksi. Kannattaisi jonkun tutkia asiaa, koska tämä on vain äkkilähtöalustan kautta huijausta. Kuvittelevatko he, että ihmiset ovatkin sitten yhtäkkiä valmiita maksamaan 99e:n matkasta 400e vai mikä tässä on ideana? Veikkaan hyvin lyhyttä ja noloa taivalta tälle toimistolle.

Diagones
24.04.2022 klo 12:23

Huoneisto Olga kahdelle 290€/Viikko, ei hullumpi hinta.... jos olisi pitänyt paikkaansa. Jostain syystä hinta nousi yllättäen yli 800 kun piti maksaa!!!! Kokeilin muitakin hotelleja ja kaikissa sama juttu, hinta nousi peräti 200%.

Matkamies maan
23.04.2022 klo 23:58

Hinnan piti olla n. 220€ hengeltä,(7pv) eli hiukan alle 500 yhteensä. Jostain syystä hinta olikin yli 1000€ kun piti maksaa. En suosittele

jm
16.04.2022 klo 23:50

Sivut eivät toimi. Useita päiviä kiinni. Tilasin matkan muualta

Liian hyvä ollakseen totta
02.04.2022 klo 14:10

Yritin maksaa matkan verkossa, ei onnistunut eikä asiakaspalvelu vastannut. Seuraavaksi pankki toimittikin jo uuden luottokortin koska vanhan maksutiedot olivat mahdollisesti ajautuneet vääriin käsiin.

23.03.2022 klo 03:52

Onko kenelläkään kokemuksia tästä matkatoimistosta?

Alanya rules!
11.03.2022 klo 09:32

mixxtravel.fi kotisivut eivät aukea!

Kokemuksia matkatoimistosta: Mixx Travel

Nimimerkkisi:

Vierailijoiden tulee vastata allaolevaan kysymykseen spämmin välttämiseksi.
Liity Napsuun, niin sinun ei tarvitse vastata näihin kysymyksiin enää.