Käytämme sivustolla evästeitä parantaaksemme käyttökokemustasi. Jatkamalla sivustomme käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää...

Detur Finland

Detur Finland logo
  • Perustettu vuonna 1998.
  • Keskittynyt valmismatkoihin rantalomakohteisiin.
  • Toimistoja seuraavissa kaupungeissa: Helsinki

Detur Finland: Kokemuksia

Kerro kokemuksistasi!

Oletko ollut matkalla, jonka Detur Finland on järjestänyt? Suosittelisitko tätä matkatoimistoa muille? Kerro kokemuksistasi!

Voit kertoa esimerkiksi matkajärjestelyjen toimivuudesta, opaspalveluista, matkatoimiston järjestämistä retkistä ja asiakaspalvelusta.

Never again Detur
19.06.2018 klo 10:32

Toukokuussa 2018 Kreetalla, Haniassa. Matka ostettu tammikuussa - Neljän Tähden (??!!!!!!) All Inclusive AQUAPARKILLA (vesipustion piti olla 100 metrin päässä toisessa hotellissa)!!!! Ylläri, menimme kohteeseen, kysyimme, että missäs se vesipuisto on - ei ollut hotelli edes valmis, saati vesipuisto. Tammikuussa oli kyllä netissä ihan jo kuvatkin vesipuistosta..... Ehkä \"hienoinen\" huijaus. Vesipuiston takia ko. hotellin valitsimme, reklmaatiooin tuli vastaus, että \"tuon ikäinen ihminen ei ole aktiivisessa vesipuistoiässä\" (olen yli 50vee), ei aihetta reklamaatioon! Ikärasismia pahimmillaan. Ja hotelli ei vastannut kuin korkeintaan 2 tähteä, vaihtoivat hotellin kun 2 vrk oli lomaa jäljellä. Ja lentoaikatauluja vekslattiin heti, kun loppumaksu oli maksettu (kk aiemmin) - klo 8 paluulento muuttui klo 04 lennoksi... halvempaa lähteä yöllä taipaleelle näemmä. Ei voi kuukautta aiemmin vedota konerikkoon tai että \"lintu moottorissa\", ihan rahastusta koko homma - en voi suositella missään nimessä ko. matkatoimistoa kenellekään. Ja oppaat ei vastaa puhelimeen ja jos vastaavat, kovin on tylyä toimintaa.

Arvosana matkatoimistolle:
Eienää
07.06.2018 klo 15:44

Lento 31.5 Helsinki-Rodos n 20h myöhässä pääsimme lähtemään Rodosta kohti Finnairin kyydissä. Deturin tiedottaminen asiasta aika ala-arvoista, jotkut matkustajat ei saaneet viestejä lainkaan. Onneksi suurin osa oltiin samassa hotellissa Helsinki-Vantaan lentokenttähotellissa niin tieto kulki siellä matkustajalta toiselle. Rodoksen päässä opas vastassa ja pahoitteli asiaa kovasti. Toista kertaa Deturin matkalla, ensimmäisellä kerralla kaikki sujui hyvin. Enää en lähtisi.

Arvosana matkatoimistolle:
Pekka ja Jaana
05.06.2018 klo 06:48

Olemme käyttäneet Deturin matkoja Turkkiin jo 11 kertaa ja elokuussa ollaan lähdössä jälleen.
Opas-ja muut palvelut ovat toimineet hyvin ainakin meidän mielestä. Ollaan kerrottu ystäville
miten hyvin matkat ovat toimineet. Kiitos Deturin henkilökunnalle hyvästä palvelusta...

Arvosana matkatoimistolle:
Rivillä 6 palannut
03.06.2018 klo 20:54

Unohdin tähdet

Arvosana matkatoimistolle:
Rivillä 6 palannut
03.06.2018 klo 20:52

Myös 31.5.2018 lennolla s51343 palaamassa ollut,joka oli loppujen lopuksi n.30 tuntia myöhässä.Olen samaa mieltä,että oppaiden toiminnassa olisi ollut parannettavaa roodoksen lentokentällä,mutta ymmärrän myös heitä,jos eivät olleet tietoisia itsekkään lennon viivästymisen kestosta tai ajasta.Voi tämä olla oppaillekkin uutta tai ei jokapäiväistä ainakaan.Lentokentän kuulutuksista ei siellä saa mitään selvää,eikä kentän henkilökunta osannut auttaa ollenkaan. 5 tunnin odottelun jälkeen ongittiin itse tieto paluusta hotellille ja se oli todella hyvä ja siellä hoitu kaikki ok. Toivoisin,että olisi mahdollista laittaa vaikka väliaikatietoa porukalle,koska onhan kaikki epätietoisuudessa. Matkanjärjestäjä(Detur) ja lentoyhtiö(Small planet) ovat kuitenkin eri firmaa,joten opetellaan kaikki myös kärsivällisyyttä hieman.Palattiin mukavasti Finnairilla ja lähtisin edelleen Detuurin matkalle
PS.Kyllä me valittaa osataan,mutta joskus sattuu...

Helibor-entinen asiakas
01.06.2018 klo 14:10

Hoh hoi...Rodokselle päästiin ok mutta kun kotiin piti lähteä, niin vietiin kentälle ja kerrotaan, että lento n 2h myöhässä. No ae oli 3h ja istuttiin kentällä lähes 5h kunnes taululle tuli teksti peruttu. Ei infoa ei mitään. No bussiin ja hotelliin. Hieno hotelli toki, mutta lappu tiskillä lisää infoa aamulla...tiedotutilaisuus klo 14. Lappu vaan otettu pois ja mistään ei mitään kuulu.oppaalle soitettu-ei tiesä mitään.. Että katellaan koska päästään kotiin täältä. Työt jäi tältä päivältä, lasten juhlat jäi toisilta väliin+todistusten haku. Ei taida olla mitään väliä ihmisillä eikä heidän asioillaan. Valituksen toki teen ja sen jälkeen ei ikinä enää Deturin matkalle

Arvosana matkatoimistolle:
Detur Boikottiin
28.05.2018 klo 21:47

Kappadokian reissulla oltiin tyttöystävän ja kaverin kanssa. Huonointa asiakaspalvelua mitä ollaan ikinä koettu, Venäjän huonoimmatkin asiakaspalvelukokemukset on hyvää Deturiin verrattuna. Kaikenmaailman lisäpaketteja, mistä ei ollut tietoa nettisivuilla vaikka yritti väittää että oli. Muhamittin mikä lie oli meidän bussin opas, koska \\\\\\\"osasi suomea\\\\\\\", varsinainen opas ei osannut suomea, mutta oli todella ammattitaitoinen, valitettavasti jouduimme kuuntelemaan tätä toista tyyppiä suurimman osan matkasta. Hän muutamaan otteeseen huusikin kun oli muutama tilanne mistä halusimme keskustella niin hänen kommunikointitapansa oli huutaa ja sanoa, että se on heidän tapa kommunikoida. Hotellit ja maisemat oli ainoa hyvä asia matkalla sen halpuuden lisäksi. Reklamaatioon vastattiin vain syyllistämällä meitä ja mitään anteeksipyyntöä tai pahotteluja mistään asiasta ei tullut. En ikinä mene Deturin matkalle enää.

Jos teet niin huonon päätöksen ja aiot silti mennä esim Kappadokiaan niin tässä muutama vinkki

- 155e kuumailmapallolento heidän kautta on ylihinnoiteltu, vaikka yrittää painostaa valitsemaan sen \\\\\\\"koska muut yhtiöt ei huolehdi niin hyvin turvallisuudesta sun muuta selittelyä\\\\\\\", itse löysimme 75 eurolla. Toinen argumentti tulee olemaan se että ne oppaat yrittää uhkailla sillä että toisen yhtiön kautta jos myöhästyy paluubussista takas Antalyaan, että ne jättää siinä tapauksessa Kappadokiaan, mikä toki oli tiedossa että pitää mennä aikataulun mukaan. Ihan hyvin ehdittiin bussiin ja oppaiden ilmeet oli vähän pettyneet kun näki et ehdittiin.

- Lisäpaketit, eli 139e makso meillä lennot ja kuljetukset. Jotkut selvis maksamatta enempää, esim ei ottanu aktiviteetti ja ruokapaketteja. Me otettiin ja maksettiin lisää joku 179e, sit oli vielä lisäpaketti joku VIP paketti mistä piti vielä noin 100e maksaa lisää ja siitä ei ollut mitään tietoa nettisivuilla. Huom 179e selviää, mutta bussit menee semmosist paikoista et vaikee hankkia ruokaa päivien aikana, mut muutamat henkilöt onnistu siinäkin hyvällä suunnittelulla.

- Jos valitat tai huomautat mistään epäkohdasta niin oppaat tai reklamaatioon vastaavat henkilöt vastaa syyttämällä asiakasta, pari kertaa se tilanne eskaloitui siihen et opas huusi minulle ja yhdessä vaiheessa tyttöystävälleni. Niille ketkä kiltisti maksaa kaikki ylimääräset paketit niin ne saa parempaa kohtelua.

Arvosana matkatoimistolle:
Tau
03.05.2018 klo 11:57

Kreetalla Deturin kautta. Hotelli homeessa, oppaat eivät vastaa. En suosittele.tautak

Arvosana matkatoimistolle:
Esko Virroilta
29.04.2018 klo 22:02

Viidettä kertaa Deturin matkalla. Nyt 12.04.2018 Alanyassa. Aina kaikki pelannut ok! Nytkin Deturin matkaopas mukana linja-autossa, suomalainen. Hotellit olleet aina kerrotun mukaiset, vastanneet odotuksia. \\\"Ammattiarvostelioita\\\" on aina mukana, mikään asia ei ole niinkuin he olivat sen ajatelleet.Tällaisten \\\"turistien\\\" pisin matka voisi olla enintää K-Marketille ja kotiin, ja mieluummin ei keskustelua kenenkään kansssa ettei tule arvosteltavaa.Kaikki ne kymmenet matkat jotka olemme tehneet ovat periaatteella \\\"maassa maan tavalla\\\" eikä ole tarvinnut listata hotellien vinoon asennettujen pistorasioiden ja kaakelien vinouden määrää ja siitä matkaoppaille valittamista. Tällainen ammattikunta valitettavasti on olemassa, joidenka olopaikka on ehdottomasti kotona jossa kaikki on \\\"hyvin\\\". Detuurilla aina kaikki pelannu hyvin, antakaa myönteistä palautetta ettei nämä ruikuttajat pääse täyttämään näitä sivustoja. Matkallehan lähdetään aina avoimin mielin ja nauttimaan paikallisista palveluista ja AURINGOSTA.

Arvosana matkatoimistolle:
Matkaajat
28.04.2018 klo 13:24

Ei enää ikinä Deturin matkalle! Mikään ei toiminut, ohjeistus hyvin epämääräistä, kaikki oli myöhässä ja oppaat ylimielisiä.

Menolento oli 12 tuntia myöhässä, siitä tuli tasan yksi viesti, mitään muuta infoa emme saaneet. Retket olivat myöhässä ja paluukuljetus infottiin väärin.

Arvosana matkatoimistolle:
Pettynyt
26.04.2018 klo 17:06

Kun mikään ei toimi. Palautteista pestään kädet ja vastaus on että pieleenmennen matkan reklamointi päättyy. Varaajan oma vika.

Surullinen matkanodottaja
17.04.2018 klo 10:10

Tiedotus myöhässä, kone myöhässä jo vuorokauden, vastaus aina : tekninen vika, pahoittelut. Vaihtaisivat lentoyhtiötä jos ne ei pysy ajassaan. Pelätään vaan jos reissuun päästään, viivästyykö paluulento samanlaisesti ja kuka korvaa sitten sieltä päästä menetetyt työt ym asiat. Tiedotukseen voisi panostaa että info tulisi ennen kuin sitä kuulaan kahvipöydässä joka on kuullut asian jostain muualta esim Kreikan päästä.

Arvosana matkatoimistolle:
Toimintaan pettynyt
17.04.2018 klo 10:01

Lento myöhässä jo vuorokauden. Odotellaan hotellissa ja odotetaan miten kauan odotetut lomapäivät hupenevat. Tiedotus on olematonta ja se tulee vähintään kaksi tuntia myöhässä. Kun saat langan päähän jonkun niin vastaus on vaan valitettavaa, emme tiedä tästä nyt enempää. Pari pahoittelusanaa EI KORVAA menetettyjä lomapäiviä.

St
09.04.2018 klo 21:45

Ollaan oltu 3 kertaa alanyassa Deturin matkalla.viimeksi nyt 29.3-5.4.2018 sitä ennen oltiin 15.9-22.9.2017. kaikki toiminut hyvin.suomenkieliset oppaat ollut vastassa.paras hotelli oli nyt kleopatra atlas.ruoka oli hyvää.henkilökunta tosi ystävällisiä.

Arvosana matkatoimistolle:
Tiuski
10.03.2018 klo 17:01

Olimme Deturin järjestämällä matkalla viime lokakuussa Kreetalla. Matka oli katastrofi. Hotelli homeessa, huoneet likaisia, likaiset lakanat ja pyyhkeet, uima-altaat ja hotellin spa kiinni vaikka toisin kerrottiin. Meitä oli noin parikymmentä suomalaista samalla matkalla. Yritimme saada opasta käymään hotellilla, jotta voimme tehdä reklamaation. Ei aikonut tulla. Yhtäkkiä tulee toiseksi viimeisenä päivänä viesti: opas on hotellilla 15 min päästä. Olimme itse retkellä, mutta siskoni juuri ja juuri kerätä osan suomalaisista oppaan luo. Opas oli englanninkielinen. Onneksi siskoni puhuu hyvin englantia ja toimi tulkkina oppaan ja asiakkaiden välillä. Nyt on kuluttajariitalautakunnassa käsittelyssä ko. loma. Detur kiistää kaiken ja väittää että valehtelemme. En suosittele!

Arvosana matkatoimistolle:
Haaa, olin Oulusta 28.2. klo 1830 lennolla
08.03.2018 klo 16:53

Kyllä, Apollomatkojen oppailtamme saimme ruokalappuja kentällä ja majoituksen yöllä Teneriffalla. Olimme lasten kanssa, pääsimme ensimmäiseen bussiin.
Aamulla kentällä kuulimme monelta matkustajalta, että Detur ja Easymatkat (easyloma) eivät olleet juurikaan kyselleet asiakkaittensa tilanteesta, oli jopa toinen sulkenut puhelut.
Näillä kokemuksilla on merkitystä, en jatkossakaan käytä Deturia enkä suosittele muillekaan.
Samassa hotellissa ollut Deturin miesasikas kertoi, että hän ei koko vkon aikana saanut puhelimeensa matkatoimistolta ainoatakaan viestiä. Kokeneena matkailijana hän ei ollut moksiskaan, mutta ihmettelipä asiaa.

Arvosana matkatoimistolle:
Detur 28.2. - 7.3.218
08.03.2018 klo 12:03

Koneellinen easymatkalaisia, apollolaisia, omatoimisia ja deturilaisia pääsi hyvin ke 18.30 lähtemään Gran Canarialle. Sää teki Gran Canarian kentälle laskeutumisen mahdottomaksi myöhään keskiviikkoiltana, suunnaksi tuli Teneriffa.
Ainoana APOLLOMATKOJEN oppaat olivat vastassa ja infosivat asiakkaitaan, alkoivat järjestää asiakkailleen kuljetuksia lähiseudun hotelleihin. Lopulta myös me muuta lomailijat saimme APOLLOMATKOJEN oppaiden avustamina kyydin ja majoituksen.
Tekstiviestillä Deturin päivystysnumerossa pahoiteltiin tilannetta ja sanottiin Norwegianin meistä huolehtivan. APOLLOMATKAT meistä huolehti.
Detur ei pyynnöistä huolimatta vastannut avuntarpeeseen, aamulla kentällä yksi opas kävi melkoisen tietämättömänä näyttäytymässä, mitään yhteistyötä hän ei tarjonnut.
Meitä oli kenties parikymmentä Deturin lomalaista, yhteistuumin päätimme antaa huonoa palautetta mediassa ja ystävillemme Deturin toimista Suomeen palattuamme.
Ei enää Deturia.

Nuori matkaaja
23.12.2017 klo 12:27

Surkeaa asiakaspalvelua. Minulla on lahjakortti, jota yritin käyttää. Edustaja suosittelee minulle tiettyä matkaa ollessaan tietoinen koko ajan siitä että minulla on lahjakortti ja matkaa varatessa ilmoittaa, että alennettua matkaa ei voi maksaa lahjakortilla.
Onneksi tämän johdosta en tulevaa kesän matkaakaan aio ottaa deturilta. Toivottavasti te muutkin säästätte rahanne ja asioitte matkatoimistoissa, joissa osaavat hommansa.

Arvosana matkatoimistolle:
Jussi 61
17.10.2017 klo 14:35

Olin juuri 5-13.10.2017 Deturin matkalla Rodoksen saarella.Hotellina Filerimos Willage ja oli hyvä reissu Jet Timen koneella.Ensi vuonna suunnittelin samaan paikkaan mutta Detur vaihtanut koneet Liettualaisiin Small Planet yhtiön koneisiin.Joudun vaihtamaan matkatoimistoa,samoin kävi kun piti lähteä apollomatkojen Kapathokselle,vaihtoivat Air Baltic koneisiin???

Matkaaja 100
29.07.2017 klo 23:30

Rodos hotelli heleni beach . Ei todellakaan 3 tähden arvoinen. Lamput rikki. Vessan lattia tulvi aina suihkun jälkeen,patjat kuin pöydällä olisi nukkunut ja se älytön mökä ulkobaarista. Huone 1 kerroksessa ja aivan sama oliko huoneessa vai baarissa niin kaikki kuuluu huoneeseen . Ei toiveitakaan saada unta ennen klo 02. Päivät sitten menikin univelkoja nukkuessa rannalla.

Mika
13.06.2017 klo 12:18

Välttäkää tätä matkatoimistoa! Varasin puhelimitse matkaa ja saimmekin varattua meille 2 viimeistä lentopaikkaa haluammallemme päivälle. Lupasin soittaa takaisin, kunhan olisimme valintamme hotellin suhteen tehneet. Ei siinä kauan mennyt kun jo soitin takaisin. Toinen virkailija vastasi, vaihdoin hotellia, mutta kysyin vielä löytyykö eräästä toisesta hotellista kaksiota yksiön sijaan ja millä hinnalla. Virkailija luuli puhelun katkenneen kesken asioinnin. Hän ei kuullut minua, mutta oli täysin tietämätön, että minä kuulin kaiken mitä heidän toimistossaan puhuttiin. Asiakkaalle eli minulle naurettiin, esitettyjä kysymyksiä ihmeteltiin suurella äänellä, toisen matkustajan henkilöllisyyttä arvuuteltiin (uumoiltiin hänen olevan julkisuudesta tunnettu henkilö) ja lopulta mentiin henkilökohtaisuuksiin haukkuen homoksi! Kirjoitin asiakaspalautteen myynti- ja markkinointijohtaja Sankelolle. Hän vastasi reklamaatioon. Pahoiteltiin, tarjottiin mielipahasta 15%:n alennusta matkasta, mutta kuitenkin kiellettiin herjaus. Jälleen kirjoitin heille ja liitin mukaan heidän toimitusjohtajansa. Odotan kovasti hänen edesottamuksiaan ja paluupostia. Palvelu on törkeätä, asiatonta ja anteeksiantamatonta! En voi mitenkään suositella Deturia yhdellekään ihmisarvoa arvostavalle matkailijalle. Onneksi meillä jokaisella on vapaus valita keneltä palvelumme, tuotteemme ja elämykseen ostamme!

Arvosana matkatoimistolle:
Hyvin toimi
20.04.2017 klo 13:43

Kaksi Deturin matkaa Turkkiin takana. Kaikki toiminut tosi hyvin ja oppaat olleet ammattitaitoisia ja suomea puhuvia. Otamme Turkissa aina 5 tähden hotellin (vastaa noin kolmea tähteä Suomessa). Hotellit ovat siistejä, ruoka hyvää ja henkilökunta hotelleissa ollut ystävällistä. Ja silti matkalle jää hintaa n. 500€/viikko (all inc). Ei kannata alkaa tässä säästämään ja ottaa alle viiden tähden hotellia. Ei kannata myöskään ottaa bussikuljetusta, väsyneenä lennon jälkeen esim 20€ sideen taksilla nopeasti on pieni raha vs. 2h bussissa köröttelyä :)

Arvosana matkatoimistolle:
kekkonen68
15.01.2017 klo 16:09

Syksyllä 2016 Detur matkalla Alanyassa. Hotelliksi valikoitui Kleopatra Beach Hotelli joka olisi pitänyt olla heidän mainonnan mukaan laadukas ja remontoitu 4 **** hotelli. Deturin tarinat hotellista osoittautuivat täydellisesti valheellisiksi. Huoneeseen astuessani nenän tulvi välittömästi voimakas homeen haju. Kylpyhuoneen suihkuverho ja peili homeessa. Peilissä ollut home oli pinttynyt peiliin kiinni, eikä lähteny irti edes pyyhkimällä pois. Siitä pystyi päättelemään, etyä hometta ollut huoneessa jo pidemmän aikaa. Huone ei ollut ollenkaan niiden kuvien näköinen, mitä Deturin kotisivuilla esitellään. Hotellin kuntosalin jokainen laite epäkunnossa.

Arvosana matkatoimistolle:
Pirjo, Laitila
23.10.2016 klo 11:00

Deturilla on kautta aikojen ollut vain kaksi upeaa suomalaisopasta, Bettina ja Kim, joilta sai aina moitteetonta palvelua. Firma ei ilmeisesti saanut pidettyä heistä kiinni, koska tänä kesänä palvelu oli ala-arvoista ja tämän kesän toinen matka tehtiinkin Tjäreborgilla. Valitettavasti ei koskaan enää Deturia. Todella ylimielisiä \"suomea puhuvia\" turkkilaisoppaita.

Arvosana matkatoimistolle:
golfkärpänen
20.08.2016 klo 18:56

Onko Deturilla jotain ongelmia kun golfmatkan kyselyihin ei saa mitään vastauksia, ei toimi sähköpostit, eikä vastaa puhelimet

Tulipan Deturi kokeiltua maakunta kentältä.
22.07.2016 klo 22:54

Meillä matkustetaan vaimon kanssa vähintään kaksi kertaa vuodessa jonnekkin etelän kohteeseen. Kohteena Alanya oli tullut tutuksi. Meillä helppouden takia käytetään matkoilla maakuntakenttiä. Päätimme kokeilla Deturia, kun se lennättää aktiivisesti Joensuusta. Lentoajankohta kilpailijoihin nähden oli heikko ja lähtö kohteeseen oli klo 21.00 jälkeen, joka tarkoitti, että olimme aamulla klo 05.00 aikaan kohteessa. Ostimme Managvatin retken yöllä bussissa oppaalta joita ei kaikissa busseissa ollut mukana. Meidät heitettiin hotellin ovella kyydistä pois ilman, että opas olisi tullut mukaan. Tuli retki päivä ja olimme hyvissä ajoin valmiina hotellin edessä, josta meidät piti hakea kun soiteltiin toimistolle edellisenä päivänä. Odottelimme tunnin jonka jälkeen kyselimme soittaen toimistolle hakuamme. Meitä ei oltu oppaan toimesta kirjattu matkalle joten meitä ei oltu sen takia käyty. Meille luvattiin hyvitystä toiselle matkalle, mutta me pyydettiin rahat pois. Luvattiin tuoda heti hotelliin, joka ei toteutunut. Seuraavana päivänä Norjalainen opas tuli hotelli käynnille, joka ei tiennyt asiasta mitään, mutta soittojen jälkeen asia selvisi ja saimme rahamme. Sen jälkeen ei pyydelty palveluksia. Lähtöpäivänä tuli opas, joku paikallinen englannin kieltä hallitseva kaveri joka ei ollut opas ja joko humalassa tai huumeessa selvästi. Kun hän sai meidät kerättyä kokoon bussiin, niin hän hyppäsi bussista pois ja meidät laitettiin silleen kentälle. Kentällä itsenäisesti menimme merkittyihin lähtötiskeihin, ei oppaita ollut paikalla kuten muilla matkatoimistoilla. Ainut pisteet annan sille, että Deturilla oli ilmainen ranta auringon ottajille, siitä se piste. Eiköhän meidän matkat Deturilla ole tässä.

Arvosana matkatoimistolle:
Jassu
10.07.2016 klo 14:04

Suosittelen! Ensimmäinen matkamme Deturilla ja täältä arvosteluja lukeneena ajattelin, että mitä matkastamme tulekaan. Kaikki sujui loistavasti alusta loppuun asti! Varaus oli helppo tehdä netissä. Mikäli jotain kehitettävää palautetta tulee antaa, niin se tulee tässä: Varausta maksettaessa pankkien vaihtoehdoissa ei ollut lainkaan S-pankkia. Koska laskua ei ollut nähtävissä, niin jouduimme maksamaan matkamme S-pankin pankkikortilla, jolloin tuosta maksusta veloitettiin +1%:ia. Vasta vahvistuksen tultua sähköpostilla näin, että onhan heillä myös S-pankissa tili. Tuo pankki saisi kyllä olla myös tuossa maksuyhteyksien joukossa. Tämä ylimääräinen 12 euroinen harmitti hieman. Mutta siitä lähtien kaikki meni loistavasti. Vahvistus tuli. Ilmoitus tekstiviestillä matkan lähestyessä. Tekstiviestillä puhelinnumero, johon pystyi ottamaan tarvittaessa yhteyttä ennen matkan alkua. Lentokentällä kaikki sujui hyvin. Lentoyhtiö oli hyvä. Palvelu loistavaa, niin meno- kuin paluumatkallakin. Kohteessa oli vastassa Suomea puhuvat oppaat, jotka opastivat terminaalin edestä tiskille, josta sai tietää bussin nron ja siitä edelleen. Koko matkan ajan mukana suomenkielinen opas. Hyvä informaatio kohteesta. Hotelli oli loistava, Dream World Resort, Everenseki, Side. Hyvä huone, hyvää ruokaa ja juomia riittävästi, allasalue, ohjelmaa, oma ranta hotelli-rantakuljetuksin jne... mitään ei jäänyt puuttumaan. Opas oli tarvittaessa tavattavissa koko loman ajan niin puhelimella kuin hotellitapaamisissa. Lomamme oli hyvä! Tämä matka ei jäänyt viimeiseksi - tulemme käyttämään Deturia jatkossakin ja muistamme mainostaa muillekin. Kiitos Detur!

Arvosana matkatoimistolle:
HTT
25.05.2016 klo 15:17

Olimme toista kertaa deturin matkalla ja melko varmaan viimeistä sillä kahden viikon lomalla kaikki muu toimi hienosti paitsi deturin järjestämät jutut. Saapuessamme antalyaan tervehdin opasta turkkilaisittain merhaba ja siitäkö turkkilainen suomea mokeltava sami alkoi ivailee että tiedätkö edes mitä se tarkoittaa istutti meidän 7hengen ryhmän hajalleen bussiin vaimot ja miehet erilleen ja bussissa ei saanut liikkua ajon aikana ulos heiton uhalla mitä kerran rikoinkin ja sain melkoisen vuorisaarnan silmille.Tarkoitus oli osallistua päivän kyläretkelle mutta se halu karisi jo vastaanottoon eli pitäkööt retkensä. Olen aina luullut että matkatoimisto myös huolehtii asiakkaistaan sairas tapauksissa mutta ei ainakaan deturilla sillä opas soitaa kyydin sairaalaan ja sen jälkeen oot omillaan turkki-englanti kielen varassa ja vointisi ei kiinnosta niitä pätkääkään ei puheluja ei mitään eli sama ois ottaa oma loma alun alkaen jos oppaista ei ole mitään apua.Hotelli ja henkilökunta taas oli aivan mahtavia ja onneksi siellä oli myös suomea aika hyvin puhuva Soro joka käänsi minulle turkin kielellä olevat lääkkeet suomeksi tosin apteekin tyttö oli ne jo mulle englanniksi selittänyt.Lähtö päivänähän se sami sieltä taas saapuu bussilla ja selittää lentokenttä rituaalit läpi ja sanoo että kyllä te osaatte toimia itsekkin ja antakaahan tippiä kuskille lähtiessä ja poistuu(onneksi) omille teille sillä näiden lomalaisten rahat on jo lypsetty Hirvittää vähän suomalaisten ja vanhusten huono kielitaitoisten matkailu jos he luulevat saavansa apua oppailta niin vielä mitä!. No ei manata pahaa me ollaan kaikki kotona ja kunnossa yksi loma jälleen takana ja toivottavasti monta edessä.PS .Suomi on ihana maa!!!!!!

Arvosana matkatoimistolle:
Jone
08.05.2016 klo 20:17

Hotellista pientä sanomista.... Ohi kulkevasta tien remontista ei etukäteen ollut mainintaa ,oli kivaa maata altaalla ja kuunnella kaivinkonneen telojen narskuntaa (töisä kuulen ihan tarpeeksi)..Huoneen ilmastointia 3 kertaa korjattiin, pyyhkeitä koko ajan yksi liian vähän huoneistossa, minipaariin täyttö miten sattuu, henkilökunta surkeinta tähän asti käymässimmässä hotelleissa (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) ja käyty 4 kertaa aiemmin..Ja hotelli oli muka 5 tähen!! Diamond premium.... En voi suositella kenellekkään kyseistä mestaa, jätä väliin ja ota joku halvempi niin ei paiskita rinkkejä eteesi niinkuin koiralle.... Jätän kyllä tämän hotellin väliin tulevaisuudessa.... Ps. lastenkerholle ja pitäjille kyllä 10 pistettä....

Arvosana matkatoimistolle:
Anja, Tre
18.11.2015 klo 13:18

Deturilla kesällä Turkkiin matkanneena firmalla oli vain yksi suomalaisopas listoilla. Loput olivat \"huono suomi\" turkkilaisia. Suomalainen Sara opas oli todella ylimielinen ja tuntui että hänen ainoa tarkoituksensa oli retkien myyminen ja komissioiden kerääminen, koska kohdefaktoista hänellä ei ollut mitään tietoa. Palvelun tasoon todella pettynyt. Ennen palvelu Deturilla oli miellyttävää.

Arvosana matkatoimistolle:
pettynet .15
12.10.2015 klo 14:49

Olemme matkustaneet Deturilla vuosia aiemmin, vaan ei matkusteta enään. Jos tarvitset opasta niin suomea puhuvaa ei löydy hevin. Hotelli oli ruan puolesta surkea, ei kaksinen muiltakaan osin. Ja tulomatka joka kesti kolme tuntia 1,5 h sijasta, väsyttävän pitkä. Ja ainostaan siksi että yksi opas ehti kaupata viikon retket kahdessa bussissa. Ketälle takaisin oli 1,5 h. Deturia EI enään.

Arvosana matkatoimistolle:
Miro
26.09.2015 klo 23:16

Ystäväni palasi juuri Turkista ja oli matkaoppailta kuullut, että Detur on kuulemma antanut lähtöpasseja vanhoille oppailleen ja osa oppaista on irtisanoutunut omasta tahdostaan ristiriitojen takia. Alkuperäisiä suomalaisia oppaita Alanyassa tai Sidessä ei ole enää ainoatakaan jäljellä. Tilalle on epätoivoisesti otettu keitä tahansa paikkaamaan ja suurin osa lentokenttäbusseista matkaa nyt ilman opasta ja retket on saatu hädintuskin vedettyä oppaiden vähyyden takia. Ei kai tällaista voi kenellekään suositella?!?

Arvosana matkatoimistolle:
Kaisa
21.09.2015 klo 18:43

Ollaan oltu monta kertaa Deturin matkalla Alanyassa ,tää oli viimeinen kerta . Bussi oli täynnä suomalaisturisteja ja opas ei osannut yhtään suomea ja huonosti englantiakin ettei sitä ymmärtänyt. Azalea hotelli jossa olimme 2 vuotta sitten , oli hyvä tasoinen silloin ,siivous taso oli hyvin huonoa ,torakat juoksenteli huoneistoissa , kerran pyysimme puhtaita pyyhkeitä , jotka lopulta oli tuotu kosteina poissa olessamme , ne oli laskettu puhtaiden ja kuivien vaateidemme päälle. Kerran kävimme aamupalalla , kun meille sitä kovin suositeltiin ,mutta hinta laatu suhde ei kohdannut. Kotimatkalle lähtiessämme eipä ollut opasta meitä kentälle saattamassa. Kysyin oppaalta missä Deturintoimisto on , hän vastasi kyllä se tuolla mettäkulmilla on .En suosittele Detur matkatoimistoa kenellekään.

Arvosana matkatoimistolle:
jokke
20.09.2015 klo 13:17

deturin matkalla alanyassa bussi täysi suomalaisia opas joku hölmö ruotsalainen monikaan ei ymmärtänyt sanaakaan oli viimeinen matka deturin kyydissä

Tapsa
25.08.2015 klo 18:22

Antalya elokuu 2015 Oltiin Antalyassa Deturin matkalla elokuun alussa. Ei oltu käytetty Deturin matkoja koskaan aiemmin. Meno lento oli hyvin järjestetty, kun olimme varanneet matkan ajoissa, niin pääsimme aivan koneen etuosaan ja matkatoimisto valitsee Paikat, se oli hyvä asia. Ainut, sillä sitten ongelmat alkoi. Perillä kuljettaja, jonka piti viedä hotelliin, niin edes tiennyt missä hotelli on. Jätti kadulle ja sanoi että hotelli on tuon kulman takana, jossa se ei ollut ja jouduimme ottaan taksin ja avaan noin 1 km jotta päästiin hotelliin. Hotelli ei välittänyt mitään toiveistamme päästä ylempiin kerroksiin, vaan jouduimme suoraan sanoen kellariin. kysyimme oppaalta asiasta, hän ei vastannut mitään koko asiaan. Sanoi vain että toivomus on välitetty. Hotelli sanoi ettei kyseisellä matkatoimistolla ole edes ylempiä huoneistoja saatavilla, tästä meille ei kerrottu mitään. Kaiken huipuksi meiltä varastettiin huoneesta aika iso summa rahaa, joka oli meidän omaa tyhmyyttämme mutta jota ei ole tapahtunut minkään muun matkan järjestäjän hotellissa. Kaiken huipu on että kyseinen matkatoimisto ei lähetä netissä mitään kyselyä, miten matka meni ja kommentteja siitä. Olemme olleet melkein kaikkien isoimpien matkatoimistojen matkoilla ja täytyy sanoa, että tämä oli pohjanoteeraus. Ei ikinä enää Deturin matkoille.

pettynyt
16.08.2015 klo 13:42

Kävimme Alanyassa deturin suosittelemassa tatuointi paikassa Alanya ink tattoo. Maksoin 350 euroa hienosta lohikäärmätatuoinnista. Kotiin lähdettiin ilman tatuointia ja ilman rahoja. Detur ei ota mitään vastuuta vaikka suosittelee tuota huijareiden paikkaa. Totesivat vain ettei kukaan muu ole valittanut ennen...

Arvosana matkatoimistolle:
Mertsi
10.08.2015 klo 12:57

Olin toukokuussa 2015 Deturin matkalla Alanyassa. Kaikki toimi vallan hienosti! Bussit olivat hyviä ja alkuperältään turkkilaiset oppaat puhuivat riittävän hyvin suomea. Hotellissa ja lentokoneessa oli hyvä palvelu. Asioihin vaikuttaa paljon oma asenne ja esim. flirttailevalle miehelle kannattaa tehdä heti selväksi jos ei kiinnosta.

Arvosana matkatoimistolle:
kisa1340
18.07.2015 klo 22:39

Palasimme juuri viikon matkalta Sidestä ja käpy oli palaa jo menomatkalla. Detur kuljetus Sideen kesti röyhkeät 3h!!! Olemme olleet siellä ennenkin ja 1,5h kauemmin ei ole mennyt, vaikka kuinka on ollut monta hotellia pysähdeltävänä. Samoi paluu lentokentälle kesti sen 1,5h.Bussi körötteli 50-60 km/h ja hidastelun ideakin selvisi, kun opas alkoi myydä Hamam lippuja seuraavaksi aamuksi. Hän kiersi kaikki autossa olijat läpi ja kun viimeinenkin oli käyty, alkoi auto liikkua normaalisti, mutta tällöin oli jo 2h vierähtänyt, eikä oltu ensimmäiselläkään hotellilla. Palautteen annoin oppaalle, joka koetti väittää nopeusrajoituksia syyksi. Sanoin hänelle, että ei viitsisi valehdella, koska koko pakkomyynti homma oli niin läpinäkyvä. Miksi näin, no monissa hotelleissa olisi ollut Hamam itsellään ja halvemmalla kuin oppaan myymä. Itse hamam seuraavana päivänä oli myyty niin täyteen, että vaimollani meni siellä yli 5h, mikä on aivan älytön aika. Enimmäkseen väki kuulemma jonotti ja puoli tuntia meni kopissa, missä yritettiin myydä lisähoitoja järjettömillä hinnoilla. Paluumatka oli nopea (ilman opasta auto näemmä kulkee), mutta kuski ei sanonut kenellekkään mitään koko matkan aikana. Pysähtyi jopa tankkaamaan matkalla ja häipyi mitään sanomatta n. 10 min. johonkin. Ilmestyi paikalle ja edelleen mitään sanomatta matka jatkui. Edes lentoasemalla hän ei virkkanut halaistua sanaa. Opasta emme ole tosin koskaan matkoillamme tarvinneet mihinkään ja emme olisi nytkään halunneet kuin sujuvan kuljetuksen ja kaikki olisi ollutt OK. Jos kuljette Detur:lla Turkissa ottakaa taksi. Ja retket hotellin kautta tai lukuisilta paikallisilta toimijoilta.

Arvosana matkatoimistolle:
A.Harjanne
08.06.2015 klo 22:45

Monta kertaa Turkissa ja Deturin matkalla olleena voin sanoa, että nyt ollaan pohjalla. Halusimme viedä tuttava pariskuntamme Alanyan Ihmeet retkelle Deturin mukana, koska he eivät olleet aikaisemmin Turkissa olleet. Bussiin osui turkkilaisopas Pablo, jolla ei tunnu olevan mitään faktatietoja kohteesta. Itsekin tiesimme paremmin faktat kuin hän ja huomautimmekin tästä hänelle, jolloin hän suuttui meille. Hän lässytti eläkeläisillekin kuin pikkulapsille. Ensi kerralla matkajärjestäjä on varmasti joku muu kuin Detur.

matkaaja...
05.06.2015 klo 18:46

Toukakuun puolivälissä oli varattu matka Alnyaan, 2pv ennen lähtöä Deturilta ilmoitettiin että hotelli josta huoneisto oli varattu avataan vasta kuukauden kuluttua. Hotelliin johon meidät 4henkeä majoitettiin oli yksi makkari. Minä ja kaverini jouduttin yöpymään sohvilla jotka oli nähneet parhaat päivänsä 10v sitten. Kuitenkin meille luvattiin kahden makkarin ja oleskelutilan huoneisto. Hotelli oli melkein tyhjä joten huoneita siellä olisi ollut. Detur lupasi myöskin hyvitystä hotellin vaihdosta johtuen ei oo näkynä hyvityksiä. Opasta ei näkyny koko viikon aikana ja pois lähtiessä hotelli henk. kunta tuli sanomaan että bussi oottelee. Toisten matkatoimistojen oppaat tulee aulaan ilmoittamaan bussin tulosta ( oltiin ajoissa aulassa) : Hotellin henk.kunta oli ystävällistä ja palveluhaluista porukkaa. En todellakaan ikinä matkusta Deturin matkoilla, enkä suosittele Deturilla matkustamista toisillekka, olkoon kuin halvat matkat tahasa.

Krista
27.05.2015 klo 22:38

Olimme tyttöporukalla Alanyassa lomalla Deturin matkalla ja bussissa ollut turkkilainen miesopas aloitti flirttailun ja ehdottelun hetki lentokentältä bussiin saapuessa. Vielä bussista poistuttaessa hän ehdotti, että hakee meidät illalla hotellilta baareihin kanssaan. Koimme tämän todella häiritsevänä, koska meillä jokaisella on poikaystävät Suomessa ja oletimme, että tämänlainen ehdottelu oppailta asiakkaille ei olisi edes sallittua. Nähtävästi tämä yritys on vajonnut todella pohjalle. Kerroin asiasta TUI:lla työskentelevälle ystävälleni ja hän sanoi, että vastaavasta käytöksestä heillä tulisi luultavimmin lähtö kotiin.

Alanya
25.05.2015 klo 14:40

Huhtikuun lopussa olimme matkalla ja teimme reklamaation koskien hotellin tasoa ja henkilökuntaa. yli 3 viikkoa odoteltu vastausta reklamaatioon,mutta eipä vaan kuulu. Aiemmmin Deturin kanssa toiminut kaikki hyvin, mutta en luultavasti enää heiltä varaa =/

Alileida
19.05.2015 klo 10:52

Deturin matkoilla nyt5ttä kertaa. Bussissa oppaana nuori turkkilainen poika jolle oli tärkeintä ilmoitella vähän väliä .. Lähdetään ryyppäämään... Ja ryyppäämisestä keskustelua koko bussimatkan ajan. Itse emme käytä alkoholia.Onneksi matka lyhyt uudelta kentältä. Jouduimme käymään sairaalassa ,siihen saimme kyllä hyvää palvelua oppaalta(sama kuin bussissa)ja sairaalan henkilökunnalta erinomaista palvelua! Opasta emme muuhun matkallamme tarvinneet. Hotelli oli ok. Rantaloma meni niinkuin suunnittelimmekin. Aurinkoa saatiin ja hyvää ruokaa. Ehkä luettuamme nyky deturin toiminnasta mietimme toista matkatoimistoa seuraavalle reissulle. Ja niinkuin poika opas neuvoi maksakaa liiroilla kaikki, kuitenkin vaati retkeä euroilla eräältä pariskunnalta.

arja,kempele
15.05.2015 klo 10:57

Samoja ongelmia kohtasimme Deturin kanssa. Aikaisemmin ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia Deturin matkoilla. Koitimme tavoitella tämän uuden operoijan, Masturin toimistolta matkaoppaista tuttua Terhi Alaniaa reklamoidaksemme, jolloin meille kerrottiin englanniksi, ettei hän ole enää vastuussa toiminnoista uudelle firmalle siirtymisen jälkeen?!? Kukakohan siellä nyt sitten on vastuussa, siihen emme saaneet vastausta. Lähetimme Suomen toimistolle reklamaation jonka vastausta olemme odottaneet jo tovin, harmillista.

Arvosana matkatoimistolle:
Martti,Vantaa
13.05.2015 klo 14:01

Olen monta kertaa matkustanut Turkissa eri matkanjärjestäjien kanssa. Viimeisimpänä Huhtikuun 2015 lopulla Deturin kanssa. Jo Antalyan kentälle saavuttaessa huomasimme, että kaikki ei ole ennallaan tämän matkatoimiston kanssa. Entisten laadukkaiden bussien tilalle oli tulleet tupakalta haisevat vanhat bussit. Oppaita ei näkynyt busseissa ja kuskit hädin tuskin löysivät hotelleille perille. Tervetulotilaisuudesta kukaan ei maininnut mitään, kun oppaitakaan ei ollut ja kun ajattelimme tavata suomalaisoppaan hotellilla, niin eihän sinne tullut suomalaisopasta, vaan vanhempi turkkilainen mies, joka ei puhunut sanallakaan suomea ja hän kertoi, ettei hän edes ole varsinainen opas. Kerran tavoitimme monen soittokerran jälkeen suomalaisopas Saran palvelunumerosta, koska Deturilla ei ole enää omaa toimistoa Alanyassa, vaan epämääräisen Mastur nimisen yrityksen toimisto. Ilmeisesti Sara oli kohteessa ensimmäistä kauttaan, koska häneltä saatu palvelu oli erittäin tökeröä ja ylimielistä. Hän oli tiettävästi myös ainut suomalaisopas kohteessa. Osallistuimme Alanyan Ihmeet retkelle, valitettavasti...oppaana oli turkkilainen poika joka oli vahingossa oppinut muutaman sanan suomea. Kielitaito tai asiantuntemus ei riittänyt alkuunkaan, eikä minkäänlaisia kohdefaktoja tarjottu retken aikana. Lähtöpäivänä nimemme puuttuivat vielä lentokenttäkuljetuslistalta. Onneksi itse pidimme huolen, että olimme oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Tämän perusteella en voi suositella Deturia kenellekään, enkä usko, että tämä yritys kovin pitkään enää olemassa onkaan, onpa se sitten Detur tai Mastur nimellä. Jos joku tietää mikä on Deturin ja Masturin yhteys, niin olisi mielenkiintoista kuulla.

Arvosana matkatoimistolle:
Niilo
27.04.2015 klo 08:13

Olin 09-23,04 Kleopatra Beach Hotellissa ensimmäinen ruokailu ei aterioita syömään toiseen hotelliin seuraava aamu piti olla buffetaamiainen kuitenkin tuotiin vellilautanen ja lautanen leikkeleitä ei voinut valita maksettuoli paremmasta tätä jatkui kolmepäivä ennen kuin asia korjaantui ja tuli seisovapöytä tarjoilu. Petit olivat kovat kuin Mannerheimillä kipulääkettä meni paljon kuntosali oli remontissa mutta olihan se vapaassa käytössä. Kävimme retkellä Alanyan ihmeet opastus oli surkea piti olla Suomalainen opas kuitenkin oli Turkkilainen huono suomi ei kertonut välimatkojen aikana turkista ja elämäntavoista mitään pysähdyspaikoissa aikaa liian vähän ei hyvä. Hotelli opas käynnit hankalaan aikaan aina ei Suomalainen opas. Minulle 5,s turkinmatka ensimmäinen Deturilla ja varmasti viimeinen.

make1966
17.04.2015 klo 08:23

16.04 Tulin juuri Alanyasta... Detur matkatoimisto jolla ei enää toimistoa Alanyassa. Suomenkiellistä opasta jota ei tavoita kuin puhelimitse. Ei edes opas hotellilla päivänä suomenkiellistä opasta. vaan joku Norjalainen. Sähköpostilaatikkoa ei löytynyt deturiin vain Facebook???? Hotelli Kleopatra beach hotelli. neljä tähteä.( minun mielestä 2+ tai korkeintaan kolme) -Tosi huono ruoka vaikka piti olla All inclusive ja buffet.. -Kolmena päivänä tuli annokset valmiina pöytään. kun valitettiin päästiin naapurihotelliin syömään seisovasta. Mutta vaan ne jotka osasivat valittaa... -lopulta laittoivat bufeen toimimaan. mutta sekin täysin oli ala-arvoinen. Kylmää ruokaa tarjottiin ja illallinen koostui päivällisen rippeistä. En missään nimessä suosittele kumpaakaan voin sanoa näin paljonmatkustaneena. Mukavaa kevättä kaikille....

Arvosana matkatoimistolle:
Upeat maisemat
23.03.2015 klo 23:54

Kuin vankikuljetus oli Deturin ryhmämatka Kappadokiaan, pakko-osallistuminen matto-, savipaja-,kulta- ja nahkaliikeiden myyntitilaisuuksiin. Karata ei voinut, koska opas ei kertonut seuraavan tutustumiskohteen tai seuraavaksi yöksi varatun hotellin nimeä. Jos osti kaikki ylimääräiset ruokailu- ja lisäohjelmapaketit, niin matka sujui kyllä. hyvin, mutta jos ei välittänyt lounaspaketeista tai dervissitanssijoista, niin siellähän sitten istuit ulkona jossain kaupungin laidalla ilman, että olisi ollut mahdollisuutta poiketa siksi ajaksi edes kahvilaan. Jos tätä Deturin menettelyä uskalsi kritisoida, niin oppaan/oppaiden ystävällisyys muuttui jäätävän hyiseksi.

Arvosana matkatoimistolle:
Maalarimari
16.03.2015 klo 16:01

Ei enää ikinä Deturin matkalle. Meillä oli 5 tähden hotelli Granada luxury resort ja siellä oli ollut mittava vesivahinko...seinät oli vain tapetoitu kostuneen ja homeisen seinätasoitteen päälle ja ns \"uiva\" parketti oli todellakin naulattu päältäpäin kiinni koska kosteusvaurioituneena se oli turvonnut ja \"lenkoili\". Tämän huomasimme kun siirsimme nojatuolin pois seinänvierustalta. Kummityttö oli sairaana koko viikon hän on astmaatikko ja sai siis oireita tuosta aivan kelvottomasta ja terveydelle vaarallisesta hotellihuoneesta. Huoneesta muuten irtosi yöllä pala tapettivuotaa ja mullan haju täytti huoneen, opas sanoi hotellinjohdon väittäneen meidän irrottaneen tapettia seinästä...ensikerralla täytynee ottaa gannin kosteusmittari mukaan... deturin opas Nina tarjosi korvaukseksi homeisesta huoneesta illallista...ei kelvannut meille...saimme lopulta hyvityksenä 20% matkanhinnasta valmismatka ehtojen mukaisesti mutta ko hotelli on heillä edelleen myynnissä!!! Hotellin viisi tähteä löytyvät taivaalta. Meillä on kuva materiaali homeisesta seinästä sekä lattiasta.

Vieras
22.01.2015 klo 16:58

Olimme Alanyassa Kleopatra Beach hotellissa 22.9.-6.10.2014. Pitkällisen taivuttelun jälkeen sain miehenikin mukaan ensimmäiselle Turkin matkalleen. Pian kuitenkin saimme huomata, että tuli tehtyä virhearviointi valitessamme Deturin järjestämän matkan. Ensinäkin minkäänlaista tervetulotilaisuutta ei ollut, joten kävelimme kun H-moilaset ja etsimme ruoka- ja juomapaikkoja ympäri hotellialueen. Emme käytä alkoholia, joten en tarkoita sellaisia juomapaikkoja. :) Mieheni sairastui niin vakavasti, että jouduimme käymään sairaalassa tutkimuksissa, mutta opasta ei saatu mukaan sinnekään, vaan Deturin toimistolla oli \"hoono soomi\" taitoisia oppaita. Sairaalan henkilökunta saa täydet pisteet ystävällisyydestä ja hyvästä palvelusta. Hotellin ruoka oli täysin ala-arvoista. Kahden viikon aikana ei ollut kertaakaan meidän makuun sopivaa ruokaa, vaikka yleensä olemme kaikki ruokaisia. Ensimmäisellä viikolla sain vatsataudin kovan kuumeen kera ja toisella viikolla kävimme syömässä \"ulkona\", joten tulipahan hintaa sille matkalle, joka oli varmasti viimeinen Deturin meille järjestämä.

Arvosana matkatoimistolle:
koettuO
04.11.2014 klo 19:57

Detur rösti 200e. Eli olimme varanneet perheelleni valmismatkan. Perillä turkissa seuraavana päivänä opas tuli vaatimaan 200e, sillä perusteella että meillä oli pelkät lennot. Tosiaan, matkavahvistuksessa ei lukenutkaan hotellin nimeä koska äkkilähtö:). No, onneksi olin ottanut varauksesta kotona kuvat tietokoneelleni, mutta kas, detur oli muuttanut nettisivustoaan siten että pelkät lennot on eroiteltu. Aiemmin siis näin ei ollut. Lähetin selvät todisteet deturille useaan otteeseen mutta ei vastausta, vain vastaanottokuittaus etyä perille tuli. Outo firma, parin satasen tähden viitsii huijata. Todisteet on pitävät. Muutenkin kuullut deturin turkkilaisen omistajan röyhkeydestä, mutta hyvällä tuurilla deturin kanssakkin pärjää. Lapsia tosin en enää deturin matkalle uskolla ottaa, ties millä päällä sattuu omistaja olemaan..

Arvosana matkatoimistolle:
Matkailija Suomesta
18.10.2014 klo 21:33

Tunisiaa ei voi juurikaan suositella. Kadut on roskia täynnä, ja taskuvarkaita saa koko ajan varoa. Thaimaa oli onneksi loistava paikka. Sinne menen uudestaan ja suosittelen myös muille.

pettynyt
05.05.2014 klo 16:08

No, tulipahan käytyä Kemerin Kilikya palace hotellissa. Hotelli ei ollut todellakaan se mitä Detur kuvissaan näyttää. Hotellin kuvat ovat uudesta Kilikyasta , mutta meidät vietiin vanhaan hotelliin. Huone oli 2tähteä meidän mielestä eli matkustajakodin huone.. Yleiset tilat olivat hyvät, mutta miksi Detur näyttää viereisen uuden hotellin kuvat meille???? Olemme mieheni kanssa ennenkin olleet Deturin matkoilla ja on tullut täydet pisteet,mutta nyt eivoi antaa pisteitä. Ei enää Deturille.

Egyptin lumoissa
10.06.2013 klo 22:28

Olen ollut Deturin matkoilla sekä Tunisiassa että Egyptissä. Kaikki on toiminut erittäin hyvin. Hotellit ovat olleet sellaisia, kuin on luvattukin. Onneksi Detur järjestää vuoden tauon jälkeen taas matkoja Sharm el Sheikhiin. Missään ei ole niin ihana sää kuin Sharmissa. On lämmintä ja sateesta ei ole pelkoa. Lähden syksyllä jo neljättä kertaa Sharm el Sheikhiin. Matkalle täytyy lähteä aina avoimin mielin ja positiivisella asenteella. Jos itse on mörkki, niin on varma, että kohdemaassa ei palvelu tahdo miellyttää. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Deturin oppaat ovat jokaisella matkalla hoitaneet työnsä erinomaisesti ja ammattitaidolla. Minä olen saanut apua silloin, kun olen tarvinnut ja hyvin ovat osanneet opastaa ja neuvoa käytännön asioita matkakohteessa toimimisen suhteen.

Arvosana matkatoimistolle:
terhir
11.02.2013 klo 18:44

Olin avustajana pyörätuolia tarvitsevalle, olimme 2 vkoa Tunisiassa, Soussessa. Paikka oli huono valinta, ei pyörätuoliystävällinen kaupunki. Soitimme molemmat Deturille ja kysyimme ko asiasta ennen matkaa ja kerrottiin että kaikki toimii. Mikään ei toiminut. Ensin kävi niin huonosti että pyörätuoli hävisi jonnekkin ja siittä ongelmat alkoi. Henkilö ei kävele niin voitte kuvitella vaan kun saavuimme hotelliin jossa oli rappuja, rappuja, rappuja. 5 pv olimme vankeina hotellissa ennenkuin oma tuoli tuli. Oppaalta kysyimme, pääsemmeko tuolin kanssa johonkin retkelle mutta hän unohti meidät. Emme siis olleet missään. Oli iso hieno hotelli ja pihalla mahtava allasalue ILMAN VETTÄ! Rantaan ei ollut pyörätuolilla mitään asiaa kun oli paksua hiekkaa!!! Onneksi meille kuului aamiainen ja ruoka illalla, ja se oli hyvää ja ravintolahenkilökunta avuliasta. Kun sitten 2 vkon päästä olimme lähdössä kotiin ja olimme pyytäneet opasta soittamaan meille taxin, yllätys hän oli unohtanut! Portieeri sitten tilasi auton ja lopulta pääsimme kentälle. Lentokenttävirkailijaaat olivat avuliaita ja ystävällisiä. Mutta sitten helsingin päässä taas Deturin opas oli unohtanut ilmoittaa että koneessa on pyörätuoliasiakas jonka pitäisi päästä koneesta alas. Siellä sitä istuttiin yli tunti ja odoteltiin. Siis Deturin suomalainen opas oli koneessa mutta hän poistui kiireesti? Joten arvosanan annan 2 tähteä hyvästä ruasta ja hyvistä ilmoista mutta Deturille 0. Tein tästä reklamaation heti seuraavana päivänä mitään ei ole kuulunut vielä yli 2 kk on kulunut.

Arvosana matkatoimistolle:
A.
17.12.2012 klo 13:32

Olen ollut lähes kymmenisen kertaa Deturin matkalla ja nyt lähdössä vaimoni kanssa Tunisiaan, Monastiriin. Aina on ollut hienoa! Toivottavasti on nytkin! Tunisian oppaat 21.12.2012: Huomio! A.

Arvosana matkatoimistolle:
Marmaris4ever
23.09.2012 klo 21:48

Olimme ryhmämatkalla 40 nuoren kanssa Deturin kautta Turkin Marmariksessa kesällä 2011. Saimme aivan mahtavaa palvelua Helsingin toimistolta. Kiitokset siitä! Hotellissa oli pieniä puutteita, mutta matkan hinta/laatusuhde oli kuitenkin todella hyvä. Matka oli kaikin puolin nappi juttu kaikilta osin. Kesällä 2011 kävimme myös perheen kanssa Turkissa Deturin valikoimaa hyödyntäen. Tällöinkin kaikki sujui kaikilta olsin hienosti! Kiitos Deturin tytöt! Tulemme ensi kesänä taas!

pettynyt
23.09.2012 klo 10:17

Oltiin viikko Kemerissä ja kokemukseni tästä lomasta on se, että ei enää ikinä Turkkiin eikä Deturin matkalle!!! Kentälle saavuttaessa opas sentään saatteli bussiin, mutta heti ilmoitti ettei vie meitä hotellille. Respassa sitten sain tulkata muille vanhemmille suomalaisille miten täytetään kortti ja minne kukin menee. Seuraavana päivänä ei tervetulotilaisuutta ja kun oppaan piti tulla keskiviikkona niin eipä tullut suomalaista opasta vaan tanskalainen. Yhdellekkään retkelle ei päästy, koska kuulemma meitä oli liian vähän. Kotimatkalle sentään opas tuli hakemaan mutta vaan siksi aikaa että laski meidät bussiin ja ei itse tullut kyytiin. Kaikenkaikkiaan jäi paska fiilis koko reissusta. Muiden matkatoimistojen kanssa ei ole ollut ongelmia ja aina opaspalvelut ovat toimineet, mutta deturin kohdalla on sanottava että pohjanoteeraus!! Ei yhtään, edes puoltakaan pistettä!!! Reilua olisi ollut matkaa tilatessa olla huomio että EI OPASPALVELUITA!

Aida
23.08.2012 klo 23:53

Olen ollut Deturin matkalla monen monituista kertaa, kaikki hoitunut hyvin ja oppaat ihania:)) Talven matkoja suunnittelen ja ei muuta kuin Detur kehiin!! Aurinkoinen kiitos Deturin koko henkilökunnalle!

Arvosana matkatoimistolle:
Tape
02.08.2012 klo 17:57

Tilasin matkan Alanyaan noin seitsemän viikkoa ennen lähtöä, matkan lähtö piti olla Vaasasta ( meidän lähikentältä ) ....yllättäen kaksi päivää tilauksesta Detur perui Lähdön \" vähäisen kysynnän vuoksi \" noin seitsemän viikkoa ennen lähtöä.... Olisimme päässeet matkalle samaan hotelliin lähtemällä esim Helsingin kentältä jolloin olisi tullut matka sekä yöpymiskuluja lisäksi, lisäksi matkanhinta nousi samalla noin 100€/ henkilö.... Deturilta sanottiin että voi voi....Olisin odottanut että matkaan olisi edes päässyt samalla hinnalla.... VOIKO TÄMÄ OLLA TOTTA ?

O&O
17.03.2012 klo 18:26

Viikko 10 sharmissa deturin all inclusive matkalla. Hyvät retket ja mukavat oppaat, toimivat nettipalvelut. Myös hotellin palvelut ok, kysymällä selviää. Venäläisten käytös hieman ärsytti, mutta sehän ei ole deturin vika. Lämpöä 30 astetta, mutta merivesi virkisti. Myyjiltä suojasi punainen lippu.

Arvosana matkatoimistolle:
Wiking
08.03.2012 klo 08:24

Hei! Kerroin eilen kokemuksistani Detur puhelimisesta 0207850850. Nyt voin ilmoittaa, että sitkeyteni on palkittu. Tänään klo 7.47 puhelin toimi moitteitta. Tuli ilmoitus aukioloajoista jne. Nyt on rahastus lopettu. Ei enää ilmoitus, olet jonossa, älä sulje puhelinta palvelmme mahdollisimman pian. Tämä jos soitti palvelunumeroon ennen aukioloaika 8.30. Tälläinenrahastu 17 senttiä per minuutti on jatkunut ainakin 22.2.2012-6.3.2.2012. Nyt voi turvallisesti soittaa! Mutta kyllä minua on kohdeltu merkillisesti Deturi osalta. Wiking

Wiking
07.03.2012 klo 12:07

Hei! Deturin puhelinmyynti on avoinna arkisin 8.30- 22.00. Mutta jos erehdyt soittamaan esim. 8.00, niin vastataan olette jonossa, älkää sulkeko puhelinta, palvelemme mahdollimman pian. Odotusajasta veloitetaan 17 senttia per minuuttia. Tämä on tapahtunut ainakin 22.2.2012 alkaen. Eilen testasin klo 7.05 ja sama toistui. Detur ei reagoi reklamointiin. Moniko on joutunut tieämättä pulittamaan 17 senttia per minuuttia, eikä palvelu starttaa ennenkuin 8.30. Wiking

Hetkinen...
18.02.2012 klo 18:58

Kirjoituksista päätellen suurin vika löytyy toimiston työntekijöistä? Jos ei palveluammatti kiinnosta, kenkää vaan, ja uutta tilalle. Kiitos vinkeistä, en tule käyttämään palveluita mitä ei ole.

jepp
06.10.2011 klo 21:21

Syyskuussa viikko Turkin Alanyassa ja deturin toiminta oli aivan käsittämätöntä. Bussi jätti meidät n.200m päähän hotellista, eikä opas voinut edes kertoa mihin suuntaan meidän tulisi lähteä. Onneksi kysymällä paikallisilta saatiin suunta selville ja päästiin lomaa viettämään. Viikon aikana näin yhden kerran loman viimeisinä päivinä deturin oppaan hotellillamme, mutta silloinkaan hän ei ehtinyt meitä neuvomaan. Yhteenvetona se, että deturin matkalle ei kannata lähteä jos kielitaito ei ole hyvä. Oppaista ei ole mitään hyötyä!!

Arvosana matkatoimistolle:
maria sofia
24.08.2011 klo 01:04

olin detur matkalla thaimaassa patong beach rannalla tammikuussa 3 vkoa 2011 ja elokuussa 3 vkoa turkissa alanyassa hyvä palvelu ja paras matka ha detur halpa turkin matka oli äkkilähtö hotelli vaihtui yhden kerran lämmintä oli eka hotelli hotel alanya jossa suomalaiset pitäjät toinen baronessa oppaat hyviä ja palvelu ihanaa tehtiin monta retkeä thaimaassa oppaat olivat tylyjä eivät kiinnostaaneet niitä meidän asiat aina tarjosivat heidän retkiä sanoivat ei kannata tehdä omatoimi retkiä ja aina kun tarjosivat retkiä heillä just kaksi paikkaa retkellä detur halpa ha ihana turkissa oppaat ja matka

pena
12.05.2011 klo 14:32

on se oikein hyvä. meidän tulee vain asennoitua oikein ! pena

Arvosana matkatoimistolle:
sini
17.03.2011 klo 09:23

olen ollut monta vuotta deturin asiakkaana sekä siskoni myös ....olen muuten tyytyväinen oppaat ovat kivoja ....ja osaavat hommansa ...ja onhan meitä matkalaisia moneen malliin yhdelle sopii yksi ja toiselle toista... toiset valittaa ihan pienistäkin -....olen marmariksenen ihastunut yli kaiken ja nytkin ollaan lähdössä siskoni ja tyttäreni kanssa ...sinne tämä on yhdeksäs reissu jo sinne ....taidan muuttaakkin sinne jo...kunhan kerkeen ihana maa ja ihanat ihmiset....ja niinhän sanotaan että maassa maan tavalla...ainut ongelma on lennot siellä kun ei se pelaa kuin finnairilla ja sinne pitäis saada yksi ihminen joka oasis suomea koska aika monikaan ei osaa edes englantia saati sitten turkkia jota vaan ainoastaan nämä lento emot taitavat. siis turkin kielen ei englantiakaan ymmärrä monikaan ...ja ruuassakin olis parantamisen varraa ja lentokoneessa vois olla tilaa vähän enemmän ...ettei tarvis istua polvet koukus koko 4tuntia hirveetä hirveempää ei ookkaan koittakaahan järjestäjät joskus istu siinä koneessa ja kokekaa tämä elämys ette varmaankaan nouse enään siihen koneeseen sen tiedä...mutta meidän on pakko koska käytämme teidän yhtiötänne niin ei paljoa jää vaihto ehtoja tähän lennon valintaan...

Arvosana matkatoimistolle:
ei enää sharmiin
17.01.2011 klo 11:54

Olimme Sharm el Sheikssa 6.-16.1.2011. Edellisen vuoden kokemuksella valitsimme Sharm holiday resortin . Saimme huonee 924, vettä lattialla ja huonekalujen sokkelit 15 cm homeessa. pyysimme uuden huoneen , mutta se haisi kuin tuhkakuppi. kolmas onnistui, mutta henkilökunta olikin naama näkkärillä. ei hyvä. Huonesiivoja oli aina tyrkyttämässä palveluja ja perässä kuin kärpänen. voisivat vähän luottaa, että pyydetään kun tarvitaan. Lentokonetta korjattiin helsingissä, jouduimme odottamaan hotellissa 7 tuntia. Opas olisi voinut järjestää ruokailumme onnistumisen väliajalla eikä roikkua respassa meidän ollessa paikalla, onnistuuko päivälline Deturin piikkiin vai ei. Onnistui, kiitos. mielestämme hotellin palvelutaso oli heikentynyt, samoin huoneiden kunto repsahtanut. Opas Ritva oli silti oikein mukava.

Arvosana matkatoimistolle:
Anna
07.01.2011 klo 14:06

Anna- 07.01.2011 Deturin Helsingin toimistossa asakas on pelkkä haitta,koska tärkeämpääkin tekemistä on. Vähänkin palveluun viittaava toiminta on pois suljettu;siksi PALVELUtoimisto nimitys ei tätä paikkaa kuvaa - ainakaan tällä henkilökunnalla. Kontaktoin vain yhden (kahdesta)toimistossa olevan naisen kanssa,mutta ainakaan hän ei tiennyt olevansa palvelutoimistossa työssä! Onkohan PAKKO painaa yhtä tähteä,että saa tekstin näkyviin.

Arvosana matkatoimistolle:
Pettynyt
01.12.2010 klo 13:01

Olin elokuussa marmariksessa neljäntähden hotellissa huone pienenpi kuin laivan hytti ei pöytää ei tuolia parveketta ainoa istuma paikka sänky.Kaksi päivää siinä murjusa ennen kuin sain toisen huoneen .Ei suomalais opasta koko viikkona hotellissa eikä Deturilta mitään vastausta reklamaatiosta on kohta neljä kuukautta.

Arvosana matkatoimistolle:
Anne and the Girls
18.10.2010 klo 11:08

Lomamatkamme matkatoimisto Deturin kautta Tunisiaan, lokakuussa 2010, oli erittäin onnistunut! Deturin oppaat mukavia, palveluhenkisiä sekä asiantuntevia. ( ErityisKIITOS oppaallemme, Sonialle, Tunisian Soussessa). Suurena miinuksena Deturin Helsingin toimiston työntekijät. Kärttysiä vanhoja tylyjä ämmiä, jotka eivät tiedä asiakaspalvelusta yhtään mitään.Toimistoon soittaessa pitkät MAKSULLISET jonotusajat ja sitten töykeitä vastauksia asiakysymyksiin sekä totaalista palveluhaluttomuutta. Vielä lomakohdesuositus: Tunisia, upea, aurinkoinen kohde, täynnä sydämellisiä iloisia ihmisiä!!!

Arvosana matkatoimistolle:
matkailija
28.09.2010 klo 15:03

Ihan peestä koko matkatoimisto. Oltiin elokuussa 2010 Deturin kautta Alanyassa. Ongelmia oli lämpimän veden kanssa. Hotelliimme ei koko aikana tullut normaalisti lämmintä vettä. Asiasta sanottiin useasti deturin oppaille ja hotellin johtokin yritti tuloksetta korjata ongelmaa. Oli myös muita ongelmia, jotka liittyivät mm. retkiin joita varasimme deturin kautta. Kaikenlaisia oppaita sinnekin on valikoitunut.. Taitaa olla kyseisellä matkatoimistolla paljon reklamaation tehneitä asiakkaita, koska tein heti matkalta palattuani reklamaation asiasta ja sain deturilta viestin: käsittelyaika on n. 2 kk ja käsittelemme valitukset saapumisjärjestyksessä. Tuntuu epätodennäköiseltä ajatukselta, että tulisimme toistamiseen matkustamaan Deturilla. Tämä oli ensimmäinen reissumme deturin kautta. Matkustamme kuitenkin n. 2-3 x vuodessa, tähänastisista matkoistamme matkatoimiston palvelu oli nyt kyllä täysi pohjanoteeraus. ei yhtään tähteä!!

EVET
26.08.2010 klo 11:35

Nyt kolmena kesänä perheemme 2+2 lasta on matkustanut Alanyaan Deturin kautta.Moittimista ei oikein ole ollut,kaikki on toiminut hyvin.Oppaiden apua emme ole kertaakaan tarvinneet ja sairastuessa olemme itse omatoimisesti hotellin vastaanoton kautta saaneet hotelliin lääkärin--sitä kautta haettu autolla sairaalaan tarvittaessa.Ensi kesänä jälleen Alanyaan,ehkä silloinkin Deturilla,jos löytyisi kiva hh.hyvällä paikalla liukumäkineen.

Arvosana matkatoimistolle:
Anonyymi
10.07.2010 klo 12:15

olimme turkissa lomalla,hotelli ja paikka tosi hyvä.deturin toiminta kentällä ala-arvoista,oppaat eivät tienneet mikä bussi menee mihinkin hotelliin,4 laukkujen siirron jälkeen löytyi oikea bussi.tarvitsimme apua lääkärissä käynnissä kielen vuoksi,opas vastasi,ei täältä nyt kukaan jouda.että semmonen matkatoimisto.eräs mummeli.

Arvosana matkatoimistolle:
mummeli
07.07.2010 klo 10:58

Olin mieheni kanssa ensimmäistä kertaa Deturin matkassa. Ei ole yhtään valittamista. Matkan tilaaminen sujui hyvin ja oli ystävällistä. Kaikki toiveet täytettiin. Lento meni hyvin vaikkakin aika muuttui, mutta siitä ilmoitettiin etukäteen. Hotelli oli Glub Sera ja aivan ihana. Kuin satulinna ruokineen juomineen (allinclucive). Oppaat olivat kivoja. En kertakaikkiaan voi moittia Deturia ja annan sille täydet parhaimmat pinnat eli 10 pistettä. Matkasimme maaliskuussa 2010 Jyväskylästä. Menemme v.2011 keväällä samaan paikkaan Deturin välityksellä. Suosittelen!!!!!!!!!!!

Arvosana matkatoimistolle:
Mirzzu
09.05.2010 klo 13:17

2010 Kokemuksia KEMERISTÄ ? Lähdemme sinne Heinäkuussa jos vielä matkoja löytyy. Arvosanaa en voi antaa ensimmäistä matkaa Deturin kautta ollaan hakemassa Heissulivei!

justus
30.03.2010 klo 05:56

Turkin matkan olen tämän toimiston kautta ottanut. Palvelu oli asiantuntevaa ja ystävällistä. Kaikki sujui mutkattomasti. Suosittelen matkatoimistoa.

Arvosana matkatoimistolle:
Tyytyväiset Deturin asiakkaat
19.12.2009 klo 10:06

Olemme matkustaneet perheeni kanssa lukemattomia kertoja Detur kyydissä. Kohteina ovat olleet niin Turkki kuin Tunisia ja kahdesti myös Egypti. Deturin on hoitanut aina asiansa ammattitaitoisesti ja juuri niin kuin ovat luvanneetkin. Minä ja perheeni on siis saanut luvatun katteen maksamallemme matkalle. 5 tähden hotellissa on 5 tähden palvelu ja 3 tähden hotellissa 3 tähden. Hotellit eivät ole deturin omistamia ja laatu luokitus tulee ihan muualta kuin Deturin takataskusta. Luojan kiitos koneitakin lentää joku muu, kuin Deturin henkilökunta, joten sekin on toiminut luvatulla tavalla. Jos lento on myöhästynyt on Deturin korvannut juuri niin kuin matkanjärjestäjien pitääkin ohjeittensa mukaan. Aioin myös jatkossa käyttää Deturia ja nyt odottelen mielenkiinnolla nelossa tammikuussa 2010 alkavaa matkaoppaat ohjelmaa, joka kertoo ainakin Alanyasta. Seuraavaksi lennämme Istanbuliin. Vaihtoehtoina oli Finnair ja Turkish Airlines. Valitsimme Turkish Airlinesin, jotta saamme matkalaukkumme ja jotta kone jolla lennämme on uudempi ja isompi ja palvelu "tiedän" parempi.

Arvosana matkatoimistolle:
Anonyymi
16.12.2009 klo 07:11

Olimme siskojen kanssa matkalla Turkissa viime vuonna Kemerissä. Saimme edellis vuoden matkasta hyvitysta kun kone oli lähdössä myöhässä ja Oulun lentokentän kuulutukset ei pysyneet ajan tasalla. Saimme vilä alennusta kahdelle kun ollaan yli kuusikymppisiä. Matka oli taas mukava opas tosi ystävällinen ja maaseutu retki iki muistoinen ja täysihoito luksusta.Kohta taas lähdetään. Terveisiä ja kiitoksia Deturin henkilökunnalle, tv. yksi sisar

Arvosana matkatoimistolle:
VIIMEINEN KERTA EGYPTIIN
15.11.2009 klo 09:57

JUURI SAHRM EL SHEIKISTÄ TULLEENA SEURAAVA: OLIN VAIMONI KANSSA SHARM HOLIDAY HOTELLISSA JA PARI ASIAA. LUOKITUS KUKA SITTEN ON TEHNYTKIN , ON VÄÄRÄ! EMME SAANEET KO.HOTELLISSA SUIHKUSTA EMMEKÄ MUUSTAKAAN VESIPISTEESTÄ LÄMMINTÄ VETTÄ HUONEESTAMME. HUONE HAISI VIEMÄRILTÄ KOKO VIIKON JA SÄNGYISSÄ OLI JOTAIN KIRPPUJA JOTKA PURESKELIVAT JALKOJA AINA ÖISIN. RESPASTA TULI JOKU SUIHKUPULLON KANSSA PYYNNÖSTÄ RAIKASTAMAAN JA MYRKYTÄMÄÄN HUONETTA. HEI.LUOKITUS ON DDD PLUS!!! HAEN KORVAUSTA HETI ALKUVIIKOLLA DETURILTA, JA VIELÄ PALUULENNOLLA 13.11 PUUTTUI RUOKA KOKONAAN!!! VOI AIKOJA VOI TAPOJA...OIKEUTTA KULUTTAJALLE!!!

Rouva p
18.10.2009 klo 17:40

Olimme mieheni kanssa Deturin matkalla Turkin Alanyassa 27.09-4.10. 09 Lentokoneessa meno matkalla tarjoilu tökki tosi pahasti nuoria tyttöjä oli lentoemoina eivät meinanneet ehtiä jakaa ruokia saati sitten kerätä roskia pois ennen laskua,ei mitään logiikaa siinä tarjoilussa yhtä sekoilua. Paluumatkalla kaikki pelas tosi hyvin mutta mukana oliki pari kokenutta emoa. Hotelli hyvä oppaat hyviä retket edullisia, aurinkomatkoihin verrattuna. Kiva matka .

Arvosana matkatoimistolle:
mirja
20.09.2009 klo 18:44

Deturin palvelut Antalyassa ovat vuosi vuodelta huonontuneet,olimme viime syksynä lokakuussa 2008 jälleen kerran Antalyassa,täytyy sanoa että oli oikein omatoimiloma. Oppaasta ei tietoakaan,kerran nähtiin lentokentällä ja kerran hotellissa kahden viikon aikana. Minä luin hotellikirjasta että on päivystys ajat,ilmeisesti meidän takia ei kannattanut vaivautua ,ajattelivat varmaan että pärjäävät yksin kun ovat olleet ennenkin. Olen ERITTÄIN PETTYNYT palveluun,sitä ei viime matkalla ollut lainkaan. Toivoisin Deturilta ryhtiä tähän Antalyan opas ongelmaan. Tuossa pyydetään arvosanaa matkatoimistolle ,annan monta miinusta.

Caterina
17.09.2009 klo 10:41

DETUR matkat

Arvosana matkatoimistolle:
Caterina
17.09.2009 klo 10:37

Olen matkustanut Deturin matkoilla kymmeniä kertoja. Hyvää palvelua on ollut,niin lennoilla kuin paikan päällä.Eniten olen käynyt Alanyassa joka on oikein kiva paikka,vaikka pidemmällekin reissulle.

Merhaba
03.09.2009 klo 20:06

Ei enää! Juuri palattiin lomalta Turkista. Lämmintä oli mutta siinä kehut ovatkin! Koneessa tarjottiin ruokana sieniä mennen tullen, syömättä jäi monelta... Kahvia ei tarjottu ollenkaan paluumatkalla, mikä tympäsi kun muutenkin koko yön joutui valvomaan tyhmän lähtöajan takia. Kone oli myöhässä kun siinä korjattiin "viallista moottoria" aamuyöstä. Tämäkin säikytti turhaan monia matkustajia. Lentoemäntä kaatoi yhden ruokakupin syliini ja sanoi "sorry". Cyprus Turkish Airlinesia en siis ainakaan voi suositella eikä Deturin suomalaisista oppaistakaan ollut juuri apua kohteessa. Deturin toimiston "hätänumeroonkin" kun soitti, lyötiin luuri korvaan ja sanottiin "office not open". Onneksi yksi ruotsalainen opas oli osaava ja miellyttävä, hänelle kiitos! Olemme matkustaneet ennenkin Deturilla ja homma on toiminut ihan ok, nyt oli toisin! Lainaa

Arvosana matkatoimistolle:
Äitiliini ja tytär
25.08.2009 klo 20:18

Olen ollut vuonna 2008 tyttäreni kanssa Deturin matkalla Bulgariassa. Otimme ns äkkilähdön, jossa majoitus selviää paikan päällä. Olen matkustellut paljon ja tämä olikin eka kerta kun tällaiseen "riskilähdölle" lähdin. Mutta kaikki menikin hyvin. Hotelli oli hintaansa nähden ihan hyvä, sijaitsi hyvällä paikalla ja kaikki opaspalvelut pelasivat. Oppaat olivat asiallisia ja avuliaita. Tänäkin vuonna olen lähdössä Deturin matkalla, mutta nyt matkan suuntana on Tunisia.... Suosittelen kokeilemaan Deturia, samanlainen matkatoimisto se on kuin Aurinkomatkat tai Finnmatkat, hinnat vain ovat edullisimmat.

Arvosana matkatoimistolle:
suikka
13.08.2009 klo 16:12

Ei mitään valittamista, palvelu pelannut hyvin aina :)

Arvosana matkatoimistolle:
Mystigueh
12.07.2009 klo 20:31

Erittäin mukavat ja palveluhenkiset oppaat. Hotellit ovat myös tosi hyvä tasoisia.

Arvosana matkatoimistolle:
SiljaLine5
21.06.2009 klo 23:27

Suosittelen.

SiljaLine5
21.06.2009 klo 23:26

olimme espanjassa, ei valittamista matkatoimistosta. Lento oli ajallaan perillä. Täydet pisteet deturille.

Arvosana matkatoimistolle:
pikkelssi68
19.06.2009 klo 00:07

olimme viime kesänä tyttäreni ja vävypoikani kanssa deturin valmismatkalla alanyaan. koneet eivät kylläkään olleet myöhässä, mutta laskeutuminen antalyaan oli kauhua täynnä. kaikki matkustajat kiljuivat ja huusivat, sillä koneen kapteeni laskeutui aivan väärin. koneemme kaatui melkein vasemmalle siivelle, siinähän olisi voinut tapahtua vaikka räjähdys. muutenkin deturin asiakaspalvelu oppailta oli surkeaa. myöskin mutlu-kortit, joiden avulla meidän olisi pitänyt saada paljon alennuksia, olivat erittäin huonot, sillä ne eivät kelvanneetkaan. siinäpä sitten maksettiin turhista korteista. myöskin rahanvaihdossa oli ongelmia: \"tämän paremmalla kurssilla ette rahaa saa vaihdettua, varsinkaan alanyassa\" onneksemme emme uskoneet opasta, sillä itse alanyassa kurssi oli paljon parempi! se on varma homma, ettemme enää IKINÄ matkusta deturilla. PISTE.

Tytteli
25.05.2009 klo 16:14

Olin kaverini kanssa Alanyassa Deturin matkalla elokuussa 2008. Lennot olivat ajoissa ja mukavat ilmastoidut linja-autot veivät meidät perille hotellille :) Ei mitään valittamista! Kaikki sujui loistavasti :D Varmasti uudestaan lähdetään, kenties jo tänä kesänä ;)

Arvosana matkatoimistolle:
kerzo
21.05.2009 klo 23:36

Monia kertoja Turkissa ja Tunisiassa Deturilla - ei valittamista vaan päinvastoin. Ja ylihuomenna taas.

Arvosana matkatoimistolle:
hurjatta
19.05.2009 klo 10:43

Olen Deturin kautta matkustanut Turkkiin, Marmarikselle. Kaikki sujui odotusten mukaisesti. Hinta-laatu-suhde ihan OK. Huoneemme oli ylimmässä kerroksessa, kaksi pientä parveketta vuorille päin. Nautimme aamukahvimme aina siellä. Matkastamme jäi lähtemätön, kaunis muisto. Matkaoppaat taitavia ja ystävällisiä.

Arvosana matkatoimistolle:
Essi77 =)
30.04.2009 klo 12:22

Olemme olleet deturin järjestämillä matkoilla kolmesti ja kaikin puolin kaikki mennyt hyvin,paitsi aina lennot myöhässä!! Ei se takaisin päin tullessa tietenkään haittaa,mutta sinne päin kun menimme niin kuuden tunnin myöhästynyt lento tuntuu jo ikävältä!! Muuten loistavaa palvelua!!

Arvosana matkatoimistolle:
onttopohjaoy
24.04.2009 klo 02:44

Ne kerrat kun olen käyttänyt ovat sujuneet ilman ongelmia. Näkyy huonosti matkailualan mainoksissa ja on varmaan kärsinyt siitä.

Arvosana matkatoimistolle:
Papiti
06.04.2009 klo 16:02

Deturin matkoista minulla ei ole valittamista. Matkavalikoima itsessään on suppeampi kuin isoilla toimistoilla, että valinta osuu Deturiin harvemmin.

Arvosana matkatoimistolle:
sannabrygga
01.04.2009 klo 01:07

Kerran olen ollut Deturin matkalla. Hyvä palvelu. Reklamaatio käsiteltiin tosi nopeasti ja hyvitys oli suurempi kuin olisi ikinä osannut odottaa. Oppaat osasivat asiansa :)

Arvosana matkatoimistolle:
eerikka69
25.03.2009 klo 09:16

Erittäin huonoa palvelua toimistossa. Kysyessäni matkaa erhedyin kommentoimaan äkkilähdön majoitusta joka on yleenäs tyypillisesti erittäin surkeaa joillakin toimistoilla, niin DETURIN virkailija löi luurin korvaan. EN kyllä koskaan tule varaamaan minkään laista maktaa DETUR-matka toimistolta. Luulisi virkailijoiden käsittävän, että vaikka asiakas kommentoisi mitenkä majoituksta, niin he ovat palvelu alalla. EI koskaan minkäänlaista varausta Deturilta. KIITOS VAIN OIKEINPALJON PALVELUSTA.!!!!!!!!!

nopa
12.03.2009 klo 00:18

"Olen ollut monesti Turkissa Deturin järjestämillä matkoilla. Detur on todella loistava matkanjärjestäjä! Suosittelen." Kyllä olen samaa mieltä!! Varsinkin Marmarikseen olen matkustanut monesti! Huono puoli oli kyllä se, että molempiin suuntiin mennessä lennot ovat olleet aina myöhässä, mutta voiko siitä syyttää Deturia?

riidolf
02.03.2009 klo 23:51

Olen ollut monesti Turkissa Deturin järjestämillä matkoilla. Detur on todella loistava matkanjärjestäjä! Suosittelen.

Arvosana matkatoimistolle:
Pertti
14.02.2009 klo 11:19

Olimme kesällä 2008 vaimoni kanssa Marmariksella Turkissa. Matka oli todella mahtava. Matka tilattiin Deturi:n kautta Tropikal nimiseen hotelliin, joka oli siisti viihtyisä. Hotellin hintaan, joka ei päätä huima, sisältyi valtava aamupala seisovasta pöydästä ja vielä mahtavampi illallinen, joka pesee menneen tullen Ruotsin laivojen seisovat pöydät niin määrässä kuin laadussa. Huippu paikka! Kävimme laivaretkellä, joka kesti koko päivän. Siihen kuului upeita tanssi- ja Showesityksiä ja pieniä pysähdyksiä. Retkioppaat olivat todella mukavia. Tropikal hotellia vastapäätä on pienimatkatoimisto nimeltään AZYN/TRAVEL saatiin sieltä loistavia retkejä ja upeata palvelua! Hinnat ovat 1/2 halvempia kuin missään muualla Marmariksella. Se on Fakta! Käykää myös Hammamissa AZYN/TRAVEL:n kautta. Upea Turkkilainen sauna ja hieronta. Tämä loma oli PARAS missä ollaan käyty kolmeen kymmeneen vuoteen! Suosittelen kaikille!

Arvosana matkatoimistolle:
Jessika
29.01.2009 klo 19:54

Olimme kesällä 2008 kaverini kanssa Alanyassa. Matka sujui tosi hyvin ja opaski oli mahtava. Kuin bussimme oli hotelilla, opas vielä kysyi multa ja klaveriolt jos me halutaa lähtee sen kanssa ulos illalla, hän olis halunu näyttää meille alanyan parhaita paikkoja :D ties nyt mitä seki tarkotti ;D mutta mukavaa kuiotenki että kysyi. oli kyllä unohtumaton matka. Kuljetus ja kaikki hyvin järjestetty :)

Arvosana matkatoimistolle:
maria
20.01.2009 klo 10:18

Olimme Deturin pakettimatkalla Sharm El Sheikhissä kolme vuotta sitten. Kaikki toimi ihan hyvin, opas oli mukava. Ainut huono puoli oli, että hänen vastaanottonsa meidän hotellilla oli päivisin vain tunnin, jolloin hänen puheilleen sai odottaa todella kauan. No meillä ei monena päivänä kysyttävää ollut, ehkä kerran tai kaksi, mutta ne mummelit ja papat, jotka opasta tarvivat matkan aikana saattavat kyllä hermostua. Paluulentomme oli myöhässä, jolloin pääsimme takaisin huoneisiimme. Se oli yöaikaa, joten hyvä niin.

Arvosana matkatoimistolle:

Kokemuksia matkatoimistosta: Detur Finland


Arvosana matkatoimistolle:

Nimimerkkisi:

Vierailijoiden tulee vastata allaolevaan kysymykseen spämmin välttämiseksi.
Liity Napsuun, niin sinun ei tarvitse vastata näihin kysymyksiin enää.



Pieni hetki, sivua ladataan.