Käytämme sivustolla evästeitä parantaaksemme käyttökokemustasi. Jatkamalla sivustomme käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää...

Lowcostholidays

Lowcostholidays logo
  • Paketoi itse matkasi.
  • Lowcostholidays toimii 10 maassa.
  • Aloitti toimintansa Suomessa vuonna 2013.

Lowcostholidays: Kokemuksia

Kerro kokemuksistasi!

Oletko ollut matkalla, jonka Lowcostholidays on järjestänyt? Suosittelisitko tätä matkatoimistoa muille? Kerro kokemuksistasi!

Voit kertoa esimerkiksi matkajärjestelyjen toimivuudesta, opaspalveluista, matkatoimiston järjestämistä retkistä ja asiakaspalvelusta.

Hölmö
10.08.2016 klo 21:14

Lowcostholidays Spain S.L. (in administration) (\"lowcostholidays\") Finbarr O\'Connell, Henry Shinners and Colin Hardman of Smith & Williamson LLP and Lane Bednash of CMB Partners UK Ltd were appointed as joint administrators of lowcostholidays on 21 July 2016 by order of the High Court in London. The link to a copy of the court order is here. On 15 July 2016, the same individuals were appointed as joint administrators of:

Kemijärvi
09.08.2016 klo 05:52

Ilonpäivä!! Low Cost Holidays konkurssissa, toivottavasti kukaan ei jäänyt saamaan! Valmismatkoja, lentoja ja hotellimajoitusta verkossa myös suomeksi markkinoinut ja Espanjaan rekisteröitynyt Low Cost Travel -ryhmä ajautui 15.7.2016 konkurssiin. Mikäli sinulla on saatavia Low Cost Travel -ryhmään kuuluneilta yrityksiltä, voit kääntyä konkurssipesän selvittäjien puoleen tai hakea korvausta valmismatkan osalta Espanjaan asetetusta vakuudesta. Luottokortilla maksaneet voivat hakea maksunpalautusta myös luotonantajalta eli kortin myöntäneeltä luottokorttiyhtiöltä tai pankilta. http://www.ecc.fi/Ajankohtaista/Tiedotteet/2016/low-cost-holidays-konkurssissa--ohjeita-kuluttajille/ Nyt annan 5 tähteä.

Arvosana matkatoimistolle:
sorkkala
08.04.2016 klo 01:47

Isompi matkaseurueemme varasi Lowcostholidaysilta 3 eri hotellihuoneistoa 3 viikoksi Teneriffalle tammikuuksi. Kaikki sujui hyvin, paitsi että varaamamme hotelli Club Marino Tenerife oli joka lailla huonosti toimiva: \"lämmitetty\" uima-allas oli jääkylmä, kun kuulemma boileri oli rikki, kids club suljettu, punttisalin laitteista lähes puolet rikki, jne. Kun valitimme ( lähinnä jääkylmästä uima-altaan vedestä ) hotellin respaan, he hyvin töykeästi käskivät ottamaan yhteyttä Lowcostholidaysiin. Soitinkin heti paikan päältä englanninkieliseen asiakaspalveluun, ( suomenkielinen ei vastannut ) mutta se puhelu oli varsin turha. Nyt sitten Suomesta käsin meilitse olen kirjoitellut reklamaatiota ( englanniksi, kun sitähän ei saa suomeksi kirjoittaa ). Palasimme reissulta reilut 2 kk sitten ja asia Lowcostholidaysin kanssa on edelleen kesken. Heiltä kesti 4 viikkoa vastata ensimmäiseen valitukseeni ja korvauksena tuosta kylmästä uima-altaasta he tarjosivat voucheria, joka on arvoltaan n. 5 % hotellimajoituksesta maksamastamme hinnasta. Koska tämä Club Marinon suuresti mainostama lämmitetty uima-allas oli yksi kriteerimme valita juuri tuo hotelli ( tammikuussa tunnetusti altaat ovat kylmiä ilman lämmitystä ), niin mielestämme on kohtuullista saada hiukkasen suurempi korvaus - rahana eikä Lowcostholidaysin voucherina. Tästä aiheesta siis asia vielä kesken ja sen hoitoa vaikeuttaa merkittävästi, että meilit on lähetettävä englannin kielellä. Olisin mielelläni käynyt antamassa palautetta Club Marino hotellista ja sen äärimmäisen paskasta palvelusta, mutta Lowcostholidaysin sähköpostiin lähettämä palautelinkki ei toiminut kenelläkään seurueemme 6:sta aikuisjäsenestä. Niinpä täytyy mainostaa täällä, että älkää hyvät ihmiset laittako rahojanne tuohon surkeasti hoidettuun hotelliin!! 4 tähteä ei pidä lähimainkaan paikkaansa!!!

Arvosana matkatoimistolle:
Kemijärvi
10.02.2016 klo 00:22

Lowcostholidays kommenttia. Varausnumero: 7608744 Hotellihuoneet varattu 26.12.2015, maksoin varausta n. 200.- ja loput erääntyi 6.2.2016 jolloin yritin maksaa jo 4.2.2016 mutta tuli ilmoitus että kortissa on jotain ongelmaa, soitin nordean 24/7 palveluun ja virkailija totesi ettei mitään ongelmaa ole, vaan vastaan ottajan puolella. Lähetin asiasta s-postia järjestäjälle ja viestin vasta 8.2.2016 (Hyvä asiakas, Tällä hetkellä meillä ei ole sähköpostipalvelua, jos haluat ottaa yhteyttä ole hyvä ja soita meille, puhelua hoidetaan Englanniksi. Ystävälisin Terveisin, Lowcostholidays) Eikä mitään puh no. Lähettelin sitten 4 peruutus s-postia eripaikkoihin eikä mitään vastausta. Sitten keksin ja kysyin toisellä s-postillani että onko heillä ohjelmassa vuorata autoja ja vastaus saapui(Good afternoon,Thank you for your mail. We work with www.cartrawler.com. Thanks and kind regards, Maena) No siellähän s-posti toimii, jäivät kiini ettei muka palvelua, joten lähetin seuraavanlaista meiliä. Hi! Well. E-mail works, good. reservation 7608744 I have tried to cancel You will see the history of how many times I have sent e-mail and what is the thing I hope that this is now ok. br js Sain viestin. ( If you want to cancel your booking, if you do it up to 21 days before arrival, the cancellation charges are 25%. Between 20 and 8 days it would be 50%, and 7 days or less it would be 100%. This means that if you cancel your booking now, we would refund you 63 euros) RYÖSTÖÄ. Laitoin lisää viestiä. If I cancel now then it will be 21 days before the date of arrival, the cancellation charges are 25%, whether it is right. It\\\'s all electronic communications, in reality, there is no cost!!! Sain viestin. Please confirm you want to go ahead with the cancellation and accept a cancellation charge of 25%, in this case, you would get a refund of 63 euros. No varasin Budapestistä only-apartments välittäjältä majoitukset mistä aikaisemminkin eikä koskaan ongelmaa. Mutta tuo ensiksi mainittu narikka jäi kyllä lähtemättömästi mieleen miinus merkillä. Tässä tällä kertaa vaikka olis voinut vielä jatkaa kertomusta vähän matkaa.

Arvosana matkatoimistolle:
Oppirahat tuli maksettua
05.02.2016 klo 11:51

VAROKAA kyseitä matkan järjestäjää ja ERITYISESTI RESTHOPPA kuljetuksia!!! Varasimme matkan Lowcostholidays:n kautta ja lentokenttäkuljetukset ko. matkanjärjestäjän sivuilta. Maksoin kerralla kaikki pois toiveena selvitä helpolla. No, se siitä toiveesta. Lentokentällä ei ollut muuta kuin ajojärjestelijä, joka ei löytänyt varaustamme järjestelmästä ja ohjasi meidät lopulta taksijonoon 2 tunnin odottelun ja lukuisten kalliiden puhelujen jälkeen. Siinä vaiheessa emme tajunneet ottaa tilannetta kirjallisesti ylös, koska ajojärjestelijä oli suhteellisen ystävällinen ja harmistunut. Paluumatkan noutoaika tuli sähköpostiin sovitusti, mutta tiedoista puuttui hotellin numero. Laitoin ystävällisen kyselyn ja samalla hotellimme tarkan sijaintitiedon, mutta vastauksena oli ainoastaan viittaus aiemmin lähetettyyn tietoon. Noutokuljetusta ei kuulunut sovittuna aikana ja hotellin henkilökunnan kehotuksesta otimme taksin lentokentälle, koska oli enää 2 tuntia lennon lähtöön. Kotiin päästyämme selvittely on jatkunut ja jatkuu edelleen. RESTHOPPA on pessyt kätensä kaikista virheitä ja suorastaan valehtelee vastineissa odotteluajoista yms. Myös Lowcostholiday:n toiminta ihmetyttää, koska tähän mennessä heille on voinut laittaa ainoastaan sähköpostia. Nyt kun annoin oman vastineen kirjallisesti, heiltä tulee ilmoitus, että pitää soittaa. Se siitä asiakaspalvelusta! VAROKAA!!!!

Arvosana matkatoimistolle:
asiakas\"palvelua\"?
08.11.2015 klo 12:27

Yritimme varata matkaa useaan kertaan eri päivinä mutta varauksessa tuli aina jokin virhe. Otimme yhteyttä asiakaspalveluun josta luvattiin soittaa takaisin. Tuota soittoa on nyt odoteltu 2 kuukautta. Varasimme matkan muualta.

Arvosana matkatoimistolle:
Vieras
06.09.2015 klo 17:09

Varattuamme lennon ja hotellin Italiaan tuli parin päivän päästä matkatoimistolta englanninkielinen puhelu, jossa kerrottiin, että heillä oli vanhentuneet lentohinnat ja matka maksaakin nyt 155 euroa enemmän - ota tai jätä. Eipä siinä paljon vaihtoehtoja ollut, loma oli sovittu viikon päästä, eikä mökillä ollut mahdollisuutta lähteä uuttakaan matkaa etsimään. Kielitaito riitti juuri ja juuri asian selvittämiseen, mutta jos ei olisi riittänyt, mitä sitten? Huoneistohotelli The Garda Village oli ympäristöltään ihan ok, mutta itse huoneisto oli aika karmea: roskikset tyhjentämättä, ei WC-paperia, lattia ja terassi likainen, jääkaappi \"täynnä\" jäätä, muurahaisia ja pieniä kärpäsiä (lattiakaivosta?) asunnossa... Eikä \"kämppä\" ollut se kaikein halvin ko. tarjoajalta. Garda-järvi ja sen ympäristö pelastivat toki em. mielipahat!

Arvosana matkatoimistolle:
Vieras
22.08.2015 klo 00:00

Huijareita! Lakuttivat luottokorttiani vaikka ilmoitin että olivat vahvistaneet hotellitilaukseni väärälle päivälle. Lupasivat soittaa ja vahvistaa, että väärä tilaus olisi peruutettu. Eivät soittaneet ja laskuttivat luottokorttiani täydestä maksusta. Vien jutun Euroopan turistiviranomaisille. Tilaus 7323852.

Vieras
21.08.2015 klo 23:57

En suosittele. Sain tilauksestani vahvistuksen aivan väärille päivämäärille. Soitin pariin kestaan palvelunumeroon johonkin ulkomaill 0.793 /minuutti hintaan. Vastannut henkilö puhui huonoa englantia. Sanoi että tilaus peruutettaisiin koska oli tapahtunut jokin virhe ja että minulle kohta soitettaiisiin asiasta.

kirsi
23.06.2015 klo 13:47

Halvin ja todella onnistuneet matkat !

Arvosana matkatoimistolle:
Pettynyt_LCHhon
18.05.2015 klo 13:36

Huonoja kokemuksia hotellin vaihdosta. Veloittivat 25% hotellin hinnasta, kun peruin hotellini, vaikka sen olisi pitänyt tapahtua vain varausta muuttamalla 35 euron hintaan. Mutta jostain syystä heidän \"järjestelmänsä\" on niin joustamaton, että varausta ei voinut muuttaa vaan se piti perua, toisin kuten luotettavilla matkanjärjestäjillä. Laittavat siis järjestelmänsä toimimattomuuden asiakkaiden piikkiin, eivätkä edes suostuneet vastaamaan asialliseen kyselyyn ja palautteeseen. Sen sijaan olisivatkin yhtäkkiä korottaneet peruutushintaa! Uskomatonta asiakkaan vedätystä!

Arvosana matkatoimistolle:
MaBa
21.02.2015 klo 17:37

Tein hotellivarauksen Gran Canarialle syksyllä 2014 (viikolle 8/2015), varausmaksu alle 7 euroa, loppumaksu kuukautta ennen matkaa. Hotellissa kaikki toimi todella hyvin, saimme huoneenkin vaihdettua parempaan sijaintiin (bungalow) ilman lisämaksua! Hinta oli viikosta n. 200 euroa halvempi kuin muilla!

joonas
12.01.2015 klo 09:49

Hotellin maksoin etukäteen ja paikalle päästyämme ei varausta löytynyt, eikä rahoja tullut takaisin vaikka asiakaspalvelija samana päivänä puhelimessa sanoi että rahat palautettaisiin.

fakta
29.09.2014 klo 14:06

Kyseinen matkatoimisto ei toimi virossa eikä venäjällä, eikä näin ollen palvele kyseisiä asiakkaita eikä näin ollen heillä ole viron tai venäjänkielisiä asiakaspalveluhenkilöitä.

Arvosana matkatoimistolle:
sipu
16.08.2014 klo 19:10

Meillä pelas kaikki. Pari juttua varmistin puhelimitse paikalla oli bara svenska talande mutta englanniks selvitin. Oli mitä tilattiin. Espanjan matka oli siis.

Arvosana matkatoimistolle:
Hello kitti
07.08.2014 klo 19:33

Arvostan toimivaa asiakaspalvelua. Olen yrittänyt soittaa yritykseen useita kertoja ja aina tulee nauha, että toimisto suljettu teknisten ongelmien vuoksi. Tämän jälkeen, kun useiden päivien yritysten jälkeen minulle vastattiin, vastaaja oli joku virolainen/venäläinen, joka ei ymmärtänyt puhettani. Lopulta jouduin hoitamaan asiani englanniksi. Asia kävi selväksi, mutta se vei paljon aikaa. Aluksi minulle sanottiin, että minuun otetaan yhteyttä lähipäivinä, johon totesin ettei se minulle sovi. Monen tunnin kuluttua sain vastauksen asiaani.

Arvosana matkatoimistolle:
PETTYNYT
07.08.2014 klo 16:11

ITSE EN TULE ENÄÄ KOSKAAN KÄYTTÄMÄÄN KYSEISTÄ TOIMISTOA. PETYIN ENSIMMÄISELLÄ REISSULLA LIEVÄSTI HOTELLIN LAATUUN JA KULJETUKSEEN. ANNOIN TOISEN MAHDOLLISUUDEN JA RAHATHAN SIINÄ KATOSI JA PALVELU TARJOTTIIN MILLOIN VENÄJÄKSI JA VIROKSI YMS. TOIVON ETTEI KUKAAN ENÄÄ KÄYTÄ KYSEISTÄ TOIMISTOA!!!!!!! MIELUUMMIN MAKSAN REHELLISILLE SUOMALAISILLE YRITYKSILLE. HALVALLA EI SAA HYVÄÄ EIKÄ RISKINOTTO KANNATA!

Arvosana matkatoimistolle:
Pera
23.06.2014 klo 23:02

Matkustimme kolmeksi viikoksi turkkiin. Kaikki lennot ja hotellit huippuja, ainoastaan lentokenttäkuljetus mennessä ei toiminut. Siitäkin syyttäisin kuitenkin firmaa, jonka piti kuljetus hoitaa, olivat sekoittaneet kohdallamme päivämäärät. Palatessa kyyti järjestyi sovitusti, mutta se piti varmistaa kuljetusfirmalta vuorokautta ennen paluuta. 24/7 oli puh.nro josta tavoitti henkilön, jos olisi ilmaantunut ongelmia. Matka piti maksaa kokonaisuudessaan varausta tehdessä ja tiukemmat peruutusehdot on, mutta matkavakuutus korvaisi ainakin sairastapauksessa peruuntumisesta aiheutuneet kustannukset. Jos kykenet kentällä huolehtimaan itse lähtöportit ja tekemään selvitykset sekä pärjäät englannilla tarvittaessa esim. puhelimessa Voin suositella lämpimästi!

Arvosana matkatoimistolle:
vieras
13.06.2014 klo 09:09

Bulgarian matkalla oltiin 14-kesäk. toisen perheen kanssa ja kaikki sujui hyvin ja halvalla. Lentokenttäkuljetuksen jätimme väliin ja otimme kentältä taksin. Hotelli oli Sunny Beach Longosa Garden all Inclusive. Hotelli oli kukkaiskadun toisessa päässä, missä oli rauhallista. Sopii hyvin lapsiperheille. Kaupunkijuna kulki hotellin ohi ja edullisesti pääsi keskustaan ja takaisin. Ruoka ja palvelu oli hyvää. Suosittelen :)

Arvosana matkatoimistolle:
hmm
21.01.2014 klo 18:28

Kaksi reissua ko. firman kautta vuonna 2013. Todella onnistuneet matkat - toinen oli Mallorcalle, toinen Gran Canarialle. Meillä oli jopa kuljetukset lowcostholidaysin kautta. Netistä tilattiin. Hyvin onnistui. All inclusive - hotellit. 4 tähteä. Suosittelen.

Arvosana matkatoimistolle:
Matkalle
20.01.2014 klo 16:26

Olemme lähdössä Turkkiin, ja haluaisin tietää onko turvallinen sivu. Jotku sanovat että kun maksaa matkan tuleekin joku virhe ja rahat katoa tililtä. Jotku sanovat hyväksi ja turvalliseksi. Haluaisin tietää nyttotuden

Annikki ja Erkki
19.01.2014 klo 20:30

Otettiin matka kuljetuksin ja all inlusive hoito paketilla.Kaikki toimi hyvin ja ruoka oli hotellissa tosi hyvää,emme ole koskaan saaneet viikkoa niin hyvää ruokaa,kävimme bussilla barcelonassa . LensimmeGironaan.Ainoa vaikeus oli meidän heikko englannin kielen taito matkaa tilatessa.Reissussa pärjäsimme hyvin .Matkaamme keväällä uudelleen ,jos vaan aikataulu lomallemme sopii,olemme jo etsineet sopivia kohteita.

Arvosana matkatoimistolle:
Vieras
05.11.2013 klo 19:30

Halvin ja silti varma. Asiakaspalvelu yötä myöten puhelimen päässä.

Arvosana matkatoimistolle:

Kokemuksia matkatoimistosta: Lowcostholidays


Arvosana matkatoimistolle:

Nimimerkkisi:

Vierailijoiden tulee vastata allaolevaan kysymykseen spämmin välttämiseksi.
Liity Napsuun, niin sinun ei tarvitse vastata näihin kysymyksiin enää.



Pieni hetki, sivua ladataan.