Matkavekka (ent. Lomamatkat)

Matkavekka (ent. Lomamatkat) logo
  • Suomen viidenneksi suurin matkanjärjestäjä.
  • Kuuluu Primera Travel Group -matkailukonserniin.
  • Lähtöjä 15 lentokentältä.

Matkavekka (ent. Lomamatkat): Kokemuksia

Kerro kokemuksistasi!

Oletko ollut matkalla, jonka Matkavekka (ent. Lomamatkat) on järjestänyt? Suosittelisitko tätä matkatoimistoa muille? Kerro kokemuksistasi!

Voit kertoa esimerkiksi matkajärjestelyjen toimivuudesta, opaspalveluista, matkatoimiston järjestämistä retkistä ja asiakaspalvelusta.

Helunainen
10.07.2022 klo 11:04

En uskallakaan varata matkoja tästä puulaakista kun uskottavimmat arvostelut ovat noin kehnoja. Kiitos kaikille.

Arvosana matkatoimistolle:
Assa
22.06.2019 klo 16:20

Paras matkatoimisto. Kaikki sujui niin matkavarauksen, lentojen, opaspalveluiden kuin hotellin osalta. Täydet pisteet.

Matkavekka, ei kiitos.
02.01.2019 klo 14:45

Matakavekan kohteissa hotelli luokitus voi olla mitä hyvänsä. Jos hotelli on luokiteltu esim. 3 tähdellä niin todellisuuudessa se vastaa max 1 tähteä. Olemme tämän huomanneet kun olemme käyttääneet muidenkin matkanjärjestäjien palvelua. Lennotkin voidaan suorittaa todella heikkokuntoisilla koneilla kuten bulair. Heikoin matkatoimisto kaikista. En suosittele. Jos eksyy matkavekan matkalle ja huomaa esim. hotellin luokituksessa tuleen jymäytetyksi niin ei mutta kuin valitus rumpa päälle ja kannattaa dokumentoida viimeisen tapin takaa. Yhden tähden annan siitä että lentokone pysyi ilmassa.

Arvosana matkatoimistolle:
Maire ja Kaarina
30.10.2018 klo 22:50

Halusimme lähteä juhlistamaan sisareni 70 vuotissyntymäpäivää jonnekkin lämpimään. Tutkimme nettisivuja ja olimme kahden vaiheilla lähteäkö Kanarialle vai Jordaniaan, missä emme ollut koskaan olleet.Matkasivujen perusteella valitsimme Jordanian ja hotelli Grand Swiss-Belresort Tala Bay (++++)+ TIEDOT SAIVAT MEIDÄT VAKUUTTUNEIKSI LOMAN ONNISTUMISESTA.
Sisareni käyttää rollaattoria ja tyttäreni joutuikin kyselemään myynnistä tietoja, mitkä helpottaisivat sisareni ja minun matkaa. Myynnin rouva oli oikein ystävällinenja otti asioista selvää.Tilasimme saattopalvelun sisarelleni lentokentille.
Alkuselvitysten jälkeen pääsimme hyvillä mielin matkaan.Aqabaan saavuttuamme ei pyörätuolia näkynyt,mutta sisareni selvisi itse rappuset alas ja käveli keppien avulla terminaaliin.Loman loputtua saattopalvelu toimi, mutta Helsinki-Vantaalla ei kukaan ollut vastassa. Saimme lopulta pyörätuolin paikalle.
Aqabassa hotelliin saavuttuamme ymmärsin, että varaustamme ei ensin löytynyt. Opas selvitteli asiaa vastaanotossa ja kertoi, että meille on huone,mutta se on vain yhdeksi yöksi ja ettå seuraavana aamuna saisimme toisen/paremman huoneen.
Menimme sisareni kanssa huoneeseen ja järkytyimme millainen pimeä ja erittäin likainen se olikaan.Lattia oli likainen, suihkutila oli luultavasti homeessa ja likainen, kylpyhuone erittäin pieni ja likainen, vaatekaapissa kaksi hengaria,TV-ei toiminut, ikkunaverhot likaiset huoneen ovi ei mennyt lukkoon oven ja seinän välissä olleen ison raon vuoksi.
Laitoimme sisareni rollaattorin oven eteen ikäänkuin varmistukseksi, että, jos joku yöllä tulee huoneeseen, niin ainakin heräisimme mekkalaan.Ja kuinka ollakkaan, yöllä nukkuessamme joku tulikin huoneeseemme omilla avaimillaan ja heräsimme siihen. Tulija oli joku venäläinen pariskunta ja kun nostimme äläkän, niin he postuivat paikalta.

Aamulla kävelin pikän matkan huoneesta vastaanottoon vaihtamaan huonoa huonetta meille luvattuun,parempaan huoneeseen.Vastaanotossa vain nosteltiin hartioita eikä kukaan tiennyt tai halunnut tietää huoneenvaihdosta mitään.
Oppaan tullessa paikalle, hänen avullaan asia jälleen kerran piti olla kunnossa ja saman päivän (2 lomapaäivä) aikana piti saada uusi huone. Matkamme oli tilattu kuukausi ennen matkustamista 23.-30.10.2017.
Kas kummaa,kun opas lähti pois,niin asia unohtui vastaanotossa. Minun oli otettava yhteyttä tyttäreeni Suomessa, joka soitti Suomesta hotelliin ja yritti selvittää asiaa. Soittelun jälkeen tyttäreni lähetti 24.ja 25.10 Englanninkieliset testiviestit ja pyysi ,että näytän ne vastaanotossa. Niin teinkin ja vasta sen jälkeen alkoi tapahtua ja huone saatiin vaihdettua aurinkoiselle puolelle ja se oli suurempi ja parempitasoisempi kuin ensimmäinen luolamainen huone.

Uskon,että ilman tyttäreni apua ei toista huonetta olisi annettu. Puhelun hintaa voimme vain arvailla, koska minun puheluni olivat yli 112euroa.Tyttäreni puh.laskun arvioimme olevan 150euroa.
Huoneenvaihdon olisi pitänyt hoitua oppaan avulla,mutta valitettavasti näin ei kohdallamme ollut.Osallistuimme
Kuolleenmeren retkelle ja se oli myös pettymys.Oppaana oli Apollon matkaopas ja hän lupasi auttaa sisartani perillä,että hän myös pääsee rannalle ja veteen.Toisin kuitenkin kävi. Perille päästyämme , opas hävisi kuin tuhka tuuleen ja näin olle sisareni ei päässyt bussilta alas rantaan, koska sinne oli jyrkät kivestä luohitut rappuset ilman kaidetta.Toinen vaihtoehto oli kivistä rinnettä alas.Sisareni joutui istumaan rollaattorinsa päällä koko sen ajan mikä perillä vietettiin. Itse pääsin vaivoin alas ja rantakivikossa kaaduin veteen ja kaksi matkalaista auttoivat minut ylös.
Opasta ei näkynyt missään.Retki oli kokonaisuudessan suuri pettymys.Opas matkaa myydessään sanoi, että rollaattorilla pääseen hyvin rantaan. Nyt tuntui rahastuksen maku suussa.Matka vekan nettisivuilla hotellista kerrottiin mm lakanoiden ja pyyhkeidenvaihto on seitsämän kertaa viikossa ja siivouksen myös. Tämä ei pitänyt paikkaansa.
Pyydettyämme pyyhkeet ne saatiin ALL INCLUSIVE OLI SUURI PETTYMYS, Luulimme, että 890,00 eurolla saa edes jotain palvelua.
Puhumattakkaan ruuasta
aina samaa ruokaa jotain pienenlinnunluita, salaattikupit tyhjiä, vesipullokin maksoi. Kysyin lisää ruokaa kun astiat oli tyhjiä näytettiin, että loppu.
Ajattelin ottaa kameralla kuvia tyhjistä ruokakupeista, vaan keittiöstä heti huomattiin, sieltä tuli iso mies katsomaan ja kuvaus päättyikin siihen.
Siellä oli paljon venäläisiä turisteja joten ruuat sai kyytiä. Ilmeisesti olisi pitänyt juosta kilpaa venäläisten kanssa ruokailemaan, jos halusi syödä.
Venäläiset näemmä hallitsivat koko hotellia ja täyttelivät omia pullojaan mehuilla ja varastivat evästä omiin laukkuihinsa/kasseihinsa. Olisi ollut hyvä tietää etukäteen, että hotelli suosii venäläisiä turisteja ja muut saavat tyytyä jämiin. Rantatuolit venäläiset myös valtasivat itselleen. Yhtenä päivänä minäkin hiivin jo viiden aikaan varamaan parituolia, se olikin ainoa päivä olla rantatuolilla. Tuoleja oli aivan liian vähän.Hotelli kokonaisuudessan oli valtava pettymys.Hotellialueella ja hotellissa oli todella paljon portaita ja niistä ei ole mainintaa esitteessä.
Maksoimme mielestämme kalliin hinnan tällaisesta lomasta. Nettisivujen paikkansapitävyyttä voi todellakin kyseenalaistaa tämän kohteen kohdalla.

Valitimme ja reklamoimme MatkaVekan toimistoon.
Pyysimme matkasta hyvitystä koska lomamme oli piloilla. Kuinka ollakkaan saatiin kylmää kyytiä ja kaikenlaista syyttelyä aivan kuin se olisi ollut meidän vika ja miksi lähdimme Yleensä Jordaniaan.

Enempi kuin puolet viikon lomasta sai odottaa kunnollista huonetta.
Oli totisesti kova hinta tyhjästä ja suuresta mielipahasta. En ikinä suosittele Jordaniaa yhdellekkään ystävälleni!!!!

Enkä MATKAVEKAN matkatoimistoa!!!!

Arvosana matkatoimistolle:
Järkyttävä 70v- juhlamatka
30.10.2018 klo 20:39

MATKA VEKKA.

Lea
14.09.2018 klo 22:11

Kreikka/Lesvos 8-15.9.2018

Kiva lähteä kotikentältä suoraan ja kaikki sujunut hyvin.Ennekin matkustanut Matkavekan
matkoilla ja ei valittamista.Nyt vaan suorastaan törkeetä perimistä matkatoimistolta kun
aamupala etukäteen 10 euroa pv ja hotellilta saa ostettua 5 euroa.Ja aamupala on juuri tuon
5 euron arvoinen.Joten jos aamupala maksaa 10 euroa niin ei kannata maksaa!

JEVGENI
22.05.2018 klo 21:17

Hotelli Grand Swiss-Belresort Tala Bay Aqaba
Matkan kesto 09.04.2018-16.04.2018 .Hotelli on yliluokitettu,matka on ylihinnoitettu .Luokitus voisi olla korkeintaan 2 plus tai 3 .Huonetta ei ole kertakaan siivottu,lattioita ei ole pesty.LAKANAT,PYYHET VIIKKON AIKANA EI OLE VAIHDETTU.WCpaperi- on lisätty vain jokapäiväseen tappelun jälkeen.Vettä on joka päivä unohdettu tuoda.Vettä olemme saanut ,vain 4 kertaa.Viiden tähden hotellissä pitäisi olaa aamutakki ja tossut,mutta ei meidään tapauksessä.Asiasta on ilmoitettu lähes joka päivä vastanottoon henkilökunnalle,vastaus oli-kyllä,kyllä-soitettu johonkiin.Mutta tuloksetta.Siivous henkilökuntaa oli pyydetty korjamaan tilannetta suora ,joka päivä .Pitkään etsimisen jälkeen kortellissä.Mutta taas tuloksetta.HERMOJA JA AIKA MENI JOKA PÄIVÄ.RUOKA-törkea huijaus.......JOKA PÄIVÄ SAMA RUOKA,valikoima -tosi pieni.Ei liha .......Kattiloissa nimellä -LAMMASLIHA KASTIKKEESA tai NAUDANLIHA KASTIKKESSA- joka päivä oli vaan kastikkeetta .Ruoka -tosi suolasta ja tulista.Valikoma oli törkeän huono.Ruokala -----pöydät tosi likaiset,tuolit tosi likaiset.Siivous palvelu -törkeän hidas.Ruoka ja ruokalan palvelu ei missään tapauksessa ei ole ALL INCLUSIVE .Näitä valituksija voi vaan jatkaa...ASAIASTA ON TEHTY MYÖS KUVAT.Vaimo oli syvästi loukkantut johtuvasta tilanteesta .Huoneisto,suihkuhuone,ruokala.Vaadin 50% korvausta matkaan hinnasta.Koska se ei vastannut teidän lupauksia.TARKOITUS ON JULKAISTAA KOKEMUKSIAMME SOSIALISEESSA MEDIASSA.Ystävällisin terveisin Jevgeni .

Arvosana matkatoimistolle:
Ohhoh!
13.05.2018 klo 09:47

Olipa opaspalvelua Portugalin Albufeirassa 7-13.5.18 Kokkola-Pietarsaaren kentältä. Tulomatka meni luvatun mukaisesti ja hotellikin vastasi kuvausta. Tosin opas kertoi jo bussissa pitävänsä tervetulotilaisuuden matkan aikana, koska heitä on paikalla vain kolme ja hotelleja parikymmentä laajalle levittäytyneinä. Ymmärsimme.

Olemme reissanneet yli 40 vuotta maapalloa pitkin poikin Kiinasta Grönlantiin ja Australiasta Amerikkaan, yli 40 maassa; sekä charter- että omatoimimatkoilla. Hirveästi emme siis oppaita tarvitse emmekä \\\\\\\"rasita\\\\\\\".
Tällä reissulla kuitenkin varasimme matkan Loulen markkinoille. Opas (Jaana) sanoi bussin tulevan citybussin pysäkille klo 8.10, jonka retkikuittiin myös kirjoitti, vaikka kuitissa luki \\\\\\\"Hotel entrance\\\\\\\". Olimme pysäkillä hyvissä ajoin ja kun jo kolmas bussi ohitti meidät noteeraamatta ja aikaakin oli kulunut reilusti yli ilmoitetun, soitin Matkavekan puhelimeen tarkistaakseni, oliko kaikki ok. Kohdepäällikkö (Eivor) vastasi ja sovittiin, että hän ilmoittaa, mikä on tilanne. Hetken päästä hän soittikin ja sanoi,että bussi kyllä tulee \\\\\\\'vähän ajan kuluttua\\\\\\\'. Kysyessäni minkä verran on vähän aikaa, hän huusi saman lauseen ja löi luurin korvaan! -Asiallinen tieto siitäkin, että menee vielä puolisen tuntia olisi ollut helpompi ottaa vastaan kuin täysin aiheeton huuto.

Taisi olla huono päivä....Firman käyntikorttina ja asiakaspalvelijana kohdepäällikkö sai aikaan sen, että olipa viimeinen kerta kun Primera Airin ja Matkavekan palveluita käytämme! Ei ikinä meitä ole kohdeltu näin ala-arvoisesti! Itsekin asiakaspalvelussa elämäntyöni tehneenä voin vain ihmetellä, millaisin kriteerein Matkavekka oppaita valitsee...ehkä kannattaisi niitä tarkistaa.
Loulen retken oppaan (Laura-Kaisa) selitys ja pahoittelut sekä muutenkin asiallinen, aikuismainen käytös paikkasi sen mitä paikata voitiin, mutta ikävä maku jäi tästä reissusta eikä todella Matkavekan esitteitä tarvi enää katsella, niin \"kotikentältä\" kuin lentäisivätkin.

Arvosana matkatoimistolle:
Matkalle maakunnista
29.10.2017 klo 12:51

Malta 21.10-28.10.17, kohde mielenkiintoinen, iloiset ja hyvät oppaat, hotelli siisti, säät suosivat. Lento Lrannasta sujuva ja palvelu koneessa erinomaista, ateriat maistuvat. Arvosana kiitettävä.

Maarit64
09.10.2017 klo 09:33

Matkatoimisto aivan hyvä. Matkat maakunnista vain joko liian aikaisin keväällä ja liian myöhään syksyllä. Olen ollut kaksi kertaa Porista Kreikassa syyskuun lopulla ja satanut on kohteessa. Olisi vain niin kiva lähteä läheiseltä kentältä.

Arvosana matkatoimistolle:
Irmeli
01.10.2017 klo 09:13

Tervehdys Ylitorniolta ! Olen odotellut sähköpostitse kyselyä meidän syyskuun 7.-14. ollutta matkaa Sisiliaan. Ei ole kuulunut. Siinä olisin voinut antaa arvosteluja matkastamme. Vieläkö odotan, vai valitanko tässä. Ainakin odotan vastausta teiltä. Kuka vastaa asiasta, että meidän jo maaliskuussa varaamamme hotelli olikin täyteen buukattu, eikä päästy majoittumaan, kun vasta kahden päivän päästä. Olimme \"evakossa\" pari päivää. Olimme ns. lukijamatkalla, ja meitä oli 12 henkeä, jotka joutuivat kesken loman taas pakkaamaan tavaramme ja muuttamaan oikeaan hotelliin. Tunsimme kärsineemme vahinkoa. Ei viikon lomassa ole varaa antaa yhtään päivää hukattavaksi.Asiasta kuulimme vasta siellä paikanpäällä.

Arvosana matkatoimistolle:
Lapsiperhe
08.06.2017 klo 16:32

Odotin suurella mielenkiinnolla Matkavekan ensimmäistä matkaani. Lähdimme koko perheen voimin legolandiin. Matka on erittäin hyvä lapsiperheille, kaikki on valmiina ja oppaat pitävät huolta lipuista jne Jotain negatiivisiakin... Matkavekka brändää tällä hetkellä itseään kovasti Lomamatkojen seuraajana. Täytyy sanoa että ensivaikutelma ei ollut positiivinen. Näin internet-varausten ajassa opas on ensimmäinen yrityksen edustaja jonka matkustaja tapaa. Nyt näky ei ollut kovin edustava. Kulunut harmaa paita päällä vieraita vastaanottamassa - antoi heti epämääräisen vaikutuksen. Olen tottunut aikaisemmin näkemään lomamatkojen oppaat siististi pukeutuneena sinivalkoisesti. Tämäkö on se kuva jonka Matkavekka antaa itsestään ?? Onneksi alkuhämmenyksestä toivuttuani täytyy sanoa että Tanskassa on ammattitaitoiset ja ystävälliset oppaat. Opas kun on yrityksen käyntikortti!

Arvosana matkatoimistolle:
Mukana ollut
03.06.2017 klo 23:35

Kiitollisin mielin muistellen , kymmenenä syksynä lomamatkojen matkoilla Eilatissa kone oli täysi matkustajia.opaat oli mitä parhainpia! Aurinkomatkat kyllä vie,mutta silti herää kysymys että MISTÄ ON KYSYMYS?

Arvosana matkatoimistolle:
:)
02.04.2017 klo 19:19

Lennot meni hyin ja kaikki sujui odotetusti. Henkilökunta lentokoneessa oli erityisen ystävällistä mutta ei puhunut suomea. Ei ollut välilaskuja ja kone oli ajoissa. Lentokone oli siisti ja suosittelen kaikille!

Arvosana matkatoimistolle:
ÖÖÖ
01.01.2017 klo 20:43

Kaksi kertaa 2016 kyseisen järjestäjän matkoilla, en todellakaan voi suositella. Suorat lennot ei kummallakaan kerralla toteutunut ja välilasku kesti huomattavasti pidempään, kuin lähtiessä annettiin ymmärtää. Saatte kentällä tekstiviestin jossa todetaan lennon myöhästyvän, vaikeiden tuuliolosuhteiden vuoksi. VIIMEISIEN matkojen meno - paluu myöhästymiset yhteensä vuorokauden verran, helposti. Maakuntalennot hyvä asia, mutta tämän järjestäjän toimesta yrittävät myydä halvalla ja maksimoida voitot, palvelu perseestä.

Arvosana matkatoimistolle:
Nyt riitti
19.11.2016 klo 13:07

Hei hei Lomatkat ja Primera Air. Tervetuloa joku muu, mikä tahansa...

Oikein hyvä
19.11.2016 klo 11:14

Kannattaa huomata että Lomatkat mainostaa suoria lentoja maakunnista. Näihin sisältyy usein välitankkaus koska koneet ovat pieniä ja tehottomia. Tankkauksessa vierähtää tunnin verran tai yli ja se on liänä siihen lentoaikaan. Lomamatkat on olevinaan tietämätön asiasta ja vetoaa sääolosuhteisiin. Primera on luopunut koneistaan ja lentää latvialaisilla romuilla ja siitä tulle myös viivästyksiä. Korvauksia ei ihan hevillä taida saada kun nuo sopimikset on muotoiltu näitä romuilla lentäville ja talkootyövoimaa käyttäville.

Pettetty matkailija
16.11.2016 klo 20:09

\"Suora\" lento ensin puolipäivää myöhässä ja sitten peruttu kokonaan, kaikille ei tilaa uudelle lennolle, luvattu kompensaatioita poisjääneille mitä ei parin kuukauden jälkeen reissusta ole näkynyt, töykeä asiakaspalvelu, laittavat vaan rutiini vastauksia eivätkä välitä hittojakaan asiakkaasta. En ikinä käytä enää Lomamatkoja. Ei kannata uskoa mihinkään heidän lupauksiin, kaikesta \"mustaa valkoisella\"! En haluaisi antaa edes yhtä tähteä....

Arvosana matkatoimistolle:
Entinen käyttäjä
27.10.2016 klo 19:27

Suorat lennot omalta paikkakunnalta, täyttä puppua. Tuo yksi tähtikin on liikaa ko. matkatoimistolle.

Arvosana matkatoimistolle:
lahti 2015
29.12.2015 klo 00:06

Olimme viettämässä joulua pärnussa vaimoni kanssa,matka meni hyvin,opas oli erittäin hyvä,kylpylä loistava,ainoa miinus koko matkassa ovat aina suomalaiset jotka valittavat kaikesta mahdollisesta(johtuu varmaan kasvatuksesta)ikaalisten matkatoimistolle suuri kiitos joulukirkosta.

Herttoniemen Pappa-Vaari
20.08.2015 klo 13:03

Olimme lastenlasten (2) kanssa MatkaVekan Legolandissa heinäkuussa 2015 ja meillä oli erittäin hyvä kokemus. JetTimen lento oli ok ja tarjottu patonki oli jopa liian iso. Parasta oli MatkaVekan Arto-opas, joka huolehti kaikesta ja oli mukana menolennollakin kuuluttamassa suomeksi. Hotelli Legolandista pääsi suoraan Legoland-puistoon, tosi kätevää. Meille aikuisillekin Legoland oli upea kokemus ja paljon nähtävää, kun emme ennen ole käyneet. Hyvin hoidettu kokonaisuus. En olisi uskonut, että kolmessa päivässä ehtii niin paljon.

Arvosana matkatoimistolle:
Lomaikija
05.08.2015 klo 12:24

Kokemus oli aiempaan verrattuna huono. Opas \"laiska\" nuori nainen ja lentokone/yhtiö todella karmea tänä vuonna. Kerosiini haisi sisään ja lentoemäntä sulki ilmapisteet vasta erillisestä pyynnöstä. Ei edes vesitarjoilua lapsille lennon aikana, aikuisille väljähtänyttä kahvia! Legoland paikkana siisti ja hieno, mutta pahoin ruuhkautunut.

Arvosana matkatoimistolle:
Matkaaja
25.07.2015 klo 09:11

Kaksi legoland kokemusta Matkavekasta. 2014 loistava matka! Hyvä lentoyhtiö ja tarjoilut. Arto oppaana todella hyvä! Matkan jalkeen erilliset kiitosmailit jädekupongilla ja palautekysely. Leluarvonta oli turha. 2015 romu lentokone, huonot tarjoilut, ilmeisesti jonkun valituksen ansioista lapset saivat tällä perhematkalla lasin vettä paluulennolla. Arto hyvä oppaana, mutta valitettavasti meille tuli nuori tyttö (en mainitse nimeä), joka ei edes bussimatkalla jaksanut koko matkaa lukea valmiita spiikjejä! Konsepti oli muutettu/huononnettu täysin, edes loppuviestejä ei tullut, jotta palautetta voisi antaa. 2014****, nyt **

Arvosana matkatoimistolle:
Mummi46
12.06.2015 klo 12:41

Olimme Matkavekan matkalla Legolandissa tyttäremme lasten kanssa. Oppaat ja kuljetukset Tanskaassa sujuivat todella hyvin...mutta..... Lento Tanskalaisella JetTimellä oli karmea kokemus. Kone vanha ja likainen. Lentoemännilta puuttui kokonaan palveluasenne, kikattivat keskenään ja puhuivat tanskaa. Matkavekka oli ilmoittanut että koneessa on tanskan ja englannin kielinen miehistö. Auttavasta englanninkielen taidosta ei ollut mitään hyötyä. Pyysin toiselle lapselle tilaamaani gluteenitonta leipää, tähän lentoemäntä nauroi ja seliti jotain mitä en saanut selvää. Jäimme siis kokonaan ilman tarjoilua. Kysyessäni lentoon liittyvistä asioista, lentoemäntä kääntyi ja poistui paikalta. Itselläni ja tyttären tyttärellä on lievä lentopelko ja olisimme halunneet kuulla henkilökunnalta vastauksia. Tämän yrityksen koneeseen en enää astu! Paluumatkalla koneessa oli opas mukana joka hoiti kuulutukset sekä tuli kertomaan meille koneen turvallisuusasiat SUOMEKSI, sekä kertoi lennon aika kuuluvista äänistä sekä lentosäästä. Tämä todella rauhoitti ja lennosta pystyi nauttimaan. Tytär pääsi myös ennen nousua kurkkaamaan ohjaamoon ja hänen itkunsa lipuivat siihen! Yleensä en valita, mutta meno lento oli niin karmiva, että pakko hieman kirjoittaa asiasta!

Arvosana matkatoimistolle:
Mummi47
12.06.2015 klo 12:33

Olimme Matkavekan matkalla Legolandissa tyttäremme lasten kanssa. Oppaat ja kuljetukset Tanskaassa sujuivat todella hyvin...mutta..... Lento Tanskalaisella JetTimellä oli karmea kokemus. Kone vanha ja likainen. Lentoemännilta puuttui kokonaan palveluasenne, kikattivat keskenään ja puhuivat tanskaa. Matkavekka oli ilmoittanut että koneessa on tanskan ja englannin kielinen miehistö. Auttavasta englanninkielen taidosta ei ollut mitään hyötyä. Pyysin toiselle lapselle tilaamaani gluteenitonta leipää, tähän lentoemäntä nauroi ja seliti jotain mitä en saanut selvää. Jäimme siis kokonaan ilman tarjoilua. Kysyessäni lentoon liittyvistä asioista, lentoemäntä kääntyi ja poistui paikalta. Itselläni ja tyttären tyttärellä on lievä lentopelko ja olisimme halunneet kuulla henkilökunnalta vastauksia. Tämän yrityksen koneeseen en enää astu! Paluumatkalla koneessa oli opas mukana joka hoiti kuulutukset sekä tuli kertomaan meille koneen turvallisuusasiat SUOMEKSI, sekä kertoi lennon aika kuuluvista äänistä sekä lentosäästä. Tämä todella rauhoitti ja lennosta pystyi nauttimaan. Tytär pääsi myös ennen nousua kurkkaamaan ohjaamoon ja hänen itkunsa lipuivat siihen! Yleensä en valita, mutta meno lento oli niin karmiva, että pakko hieman kirjoittaa asiasta!

GoodbyeEilat
30.03.2015 klo 18:37

Lomamatkat perui talven Israelin matkansa. Goodbye Eilat.

Pohjanmaa
18.03.2015 klo 23:49

Lomamatkoilla Eilatissa 6 kertaa syksyisin ystävä porukalla ja kiitokset hyville oppaillemme, Raija-Liisa,Anne,Minna. Uutta matkaa odotellaan.

Buenos Dias
15.01.2015 klo 15:01

Erinäisiä ikäviä yllätyksiä sekä Primera Airin että Lomamatkojen osalta viime reissullamme. Kokemusta on monista eri matkanjärjestäjistä ja tämä kokemus nyt vain vahvisti asian: ei koskaan enää kyseistä aisaparia. Reklamaatioon suhtaudutaan ynseästi samalla pitäen huolta siitä, etteivät joudu korvaamaan. Eiköhän tää lafka oo jo kertaalleen mennyt konkkaan 90-luvulla?

Azoreihin ihastunut
14.10.2014 klo 00:04

Olimme juuri Azoreilla viikon matkalla, ensin ajattelimme vuokrata autoa ja kierrellä omin päin saarta, mutta onneksi lähdimme retkelle Lomamatkojen SATU oppaan mukaan. Hän osasi ottaa asiakkaansa, oli pirteä, fiksu. asiallinen ja kärsivällinen. Loisto-opas, suoraansanoen. Hänen ansiostaan, mieheni ja minä nautimme suunnattomasti lomastamme ja saimme paljon tietoa näistten jumalaisten kauniiden saarten luonnosta ja historiasta sekä paikallisten asukkaiden elämästä myös tänä päivänä. Suosittelen Lomamatkoja, olimme tyytyväisiä palveluihin.

Arvosana matkatoimistolle:
Teressa
27.09.2014 klo 15:27

Huonot <<<oppaat.

h.j
30.06.2014 klo 08:04

HEI! Palasin juuri Rodokselta ja oppaat oikein mukavia ja tavoitettavissa aina kun tarvis.Hotelli Cactus oikein hyvä ja siisti ja todella positiivinen yllätys aamupala.,kaikkea löytyi..Menen toistekkin lomamatkojen matkalle ja jos Rodokselle niin hotelli Cactus.

Arvosana matkatoimistolle:
Mummu 60 v.
28.06.2014 klo 14:56

Täytin 60 ja vietimme juhlat lasten ja lastenlasten kanssa Turkissa Alanyassa Lomamatkojen matkalla, lähtö Porista. Meitä oli 16henkeä. Hotellissa Elysee Gardenissa saimme tosi hyvää palvelua, all inclusive,lapset otettiin hienosti huomioon. Henkilökunta oli ystävällistä, ruoka kasvissyöjän unelmaa mutta myös muksut huomioitu. Ainoa negatiivinen asia oli ilmastointi, se oli vain makuuhuoneessa. Olohuoneessa oli toinen nukkumatila ja siellä oli kuumaa. Tämä oli jo toinen Lomamatkojen matka, sama porukka kun pappa täytti 60. Olimme marraskuussa -12 Kanarialla. Voisimme vieläkin lähteä Lomamatkojen reissulle.

Arvosana matkatoimistolle:
Entinen asiakas
04.06.2014 klo 22:55

Kävimme Lomamatkojen reissulla Rhodoksella. Neljän tähden hotellissa all inclusive -lomalla, ei halvimmasta päästä. Parin lomapäivän jälkeen hotellissa puhkesi vatsatautiepidemia. Useita satoja asiakkaita sairastui. Hotelli pesi kätensä koko hommasta vaikka näimme selkeitä puutteita joista Suomessa laitettaisiin ravintola kiinni. Hotelli ei antanut mitään kompensaatiota ja tehtyämme kirjallisen reklamaation Lomamatkoille, tuli parin viikon päästä kirje heiltä jossa kertoivat etteivät korvaa mitään. On kuulemma otettu näytteet ja mitään ei ole löytynyt. Jos ravintolassa kokki pyörittelee raakoja ja kypsiä kanavartaita samoilla atuloilla ja osa kylmäsäilytystä vaativista tuotteista on tarjolla lämpimässä tuntikausia ilman jäähdytystä, niin tämä ei täytä standardeja. Se että Lomamatkat ei ole valmiita kompensoimaan pilalle mennyttä lomaa millään tavoin eikä pidä asiakkaan puolta hotellia vastaan, tarkoittaa kyllä samalla sitä että tämä oli meidän viimeinen matka Lomamatkojen asiakkaana. En suosittele.

Arvosana matkatoimistolle:
reissailija Kuopiosta
11.05.2014 klo 09:23

Palautetta Lomamatkoille. Olemme olleet lomamatkojen matkoilla useita kertoja. Ensiksi se seikka on hyvä, että pääsee kotikentältä lähtemään, nim. Kuopiosta. Viimeksi olimme 6.1-18.1.14 Teneriffalla. Lento oli Primeralla ja voin sanoa että on palvelu moitteetonta. Kuulutuksetkin tulee tarvittaessa vaikka savon murteella. Oppaat on kanssa asiansa osaavia ei voi moittia.Ja hotelleissakaan ei ole moittimista. Meillä ainakin on ollut hyvät huoneistot. Maassa maan tavalla. Pitäisi vähän katella itseään peilistä eikä olla aina joka asiasta marisemassa ja pysyä kotona niin on kaikki hyvin.

Arvosana matkatoimistolle:
Julle
15.04.2014 klo 18:14

Varasimme Prahan matkan Joensuun Matkavekasta.Hotelli oli aivan loistava(Grandior).Matkatoimisto antoi ymmärtää,että tsekissä on valuuttana euro,mutta ei ollut.Asia selvisi lentokentän laukkuhihnalla.Muuten hyvin järjestetty matka.

Arvosana matkatoimistolle:
Maailma kutsuu
06.02.2014 klo 15:52

Minä tein Alppikierroksen kesällä 2013 ja opas oli aivan loistava. Valtava yleistieto ja osasi järjestää vielä ekstraohjelmaakin sadepäivän illalle. Maisemat olivat mykistäviä, en ole aikaisemmin Alpeilla käynyt. Enkä paljon valmismatkoillakaan mutta ainakin tämä reissu oli hyvin järjestetty, todella mukava ja kaikki mietitty. Itse en olisi vastaavaa kokonaisuutta saanut kasaan. Tietysti piti noudattaa ryhmän aikataulua, ei voinut jäädä pidemmäksi aikaa kohteisiin, jotka olisivat erityisesti minua kiehtoneet enemmän. Silti hyvä!

Arvosana matkatoimistolle:
tuulevi
01.02.2014 klo 15:18

Hyvä Norjan matkalla.Alppikieroksella huono opas ei tiennyt mistään mitään.Ei toista kertaa.

Arvosana matkatoimistolle:
tyytyväinen
12.01.2014 klo 15:48

Olimme Lomamatkojen matkalla Gran Canarian Playa del inglesissä nyt vuodenvaihteessa. Matka oli kaikinpuolin todella onnistunut ja voin lämmöllä suositella Lomamatkojen järjestämiä matkoja.

Eienää kyseistä
27.12.2013 klo 10:38

Helsinki Las Palmas marraskuu 2013 Lentoyhtiönä Jet Time todellakin kuten täällä on mainittu on lentoemojen käytös todella töykeää, ja TYLYÄ varokaa varsinkin Suomea puhuvaa vaaleaa Suvia hän osaa tehdä Lentomatkastanne HELVETIN.Kun uskaltaa antaa palautetta meihistön toiminnasta toimistoon saat herjat päälkesi ja sinut haukutaan lyttyyn!

Arvosana matkatoimistolle:
arwo
17.11.2013 klo 00:54

Matka lokakuussa 2013 äkkilähtö Kypros Pafos myytiin netissä 8 vrk matkana lähtö 5.10-13 23.50 paluu 13.10-13 05.30 Lomamatkan hotellivaraus kuitenkin loppui 12.10 klo 12.00 perusteluna ettemme olisi saapuessemma kohteeseen n.0530 päässeet heti huoneeseen vaan joutuneet odottamaan 14.00 saakka.Tästä johtuen jouduimme lunastamaan viimeisen yön omakustannus hintaan (hotellin nettisivuilla vrk hinta 69 euroa meiltä yritettiin vedättää 94 euroa oppaan neuvotteluista huolimatta viimeisen yön hinnaksi jäi 70 eur) ja tämä ns. YÖ loppui lentokentälle lähtöön 03.00.Reklamaatio tehty asianmukaisesti kirjallisena kuten Lomamatkat sen vaatii tehtävän vaan eipä tuo ole vastakaikua saanut.... täytynee ruveta sähköposti viestintään josko sillä sais jotain reaktiota aikaan vastapuoleen.. Tätä lukuunottamatta ko. matkanjärjestäjän hommat toiminut hyvin.

Arvosana matkatoimistolle:
suoralento fani
31.10.2013 klo 11:21

tulimme 30.10.2013 kreetalta tosi onnistunut matka, aurinkoa riitti, yöt jo vähän viileitä mutta niihin olimme varautuneet. Hotelli tosi siisti ja kohtelu erinomaista. olimme n. kahdeksatta kertaa suoralla lennolla rovaniemeltä välimeren saariin tutustumassa. Oppaille suur kiitos ystävällisestä palvelusta. Lennoilla oli myös suomenkielistä henkilökuntaa.

Arvosana matkatoimistolle:
Metu79
31.08.2013 klo 13:54

Palasin juuri Almeriasta. Varasin äkkilähdön netistä Lomamatkoilta. Lennot olivat Primeran koneella. Matkustamon henkilökunta oli suomalainen molemmilla suunnilla ja palvelu oli tosi ystävällistä. Koneessa oli tyhjiä paikkoja, joten tilaa oli todella paljon. Lennot olivat etuajassa niin mennessä kuin tullessakin ja lentoaika lyheni puolituntia molemmilla matkoilla koska oli hyvä lentokeli. Perillä lomakohteessa opas tuli mukaan bussiin ja selosti loman ohjelman ym. ja lomalaiset ohjattiin hotelliin perille asti. Hotelli oli juuri sitä mitä esitteessä luvattiinkin. Oppaat oli matkan aikana hyvin tavoitettavissa. Kaiken kaikkiaan loma oli onnistunut. Suosittelen lämpimästi Lomamatkojen lomia, etenkin Almerian kohteeseen. Se on uusi lomakohde. Jos haluat tutustua aitoon espanjalaiseen kulttuuriin niin Almeria ei vielä ole turistoitunut joten alkuperäinen kulttuuri on vielä hyvin tallella. Mukavia matkoja!

mummi
14.08.2013 klo 20:19

Disneylandin matka kesäkuun 3-6 päivinä 2013 oli todella joka suhteessa hyvin järjestetty! KIITOS omasta ja lastenlasteni puolesta !Tulemme kyllä käyttämään teidän järjestämiä matkoja! t.Mummi Turusta

Arvosana matkatoimistolle:
Minna 52
01.08.2013 klo 12:35

Hyvä Legolandin matka, suoralento Tanskaan! Opaspalveluissa parantamisen varaa, todella töykeä ja epäystävällinen nuoripoika oppaana. Opas oli matkan ainoa miinus, muuten homma toimi todella hyvin!

Arvosana matkatoimistolle:
P&J L
16.05.2013 klo 21:30

Ruoka- ja viinimatka Piemonteen, Venetoon ja Lombardiaan oli joka suhteessa onnistunut. Oppaana toiminut Satu Mäkelä oli erittäin pätevä. Hänen tietämyksensä niin viineistä, ruoasta, maan historiasta ja maasta yleensäkin oli huipputasoa, ja tapa, millä hän jakoi tietoa oli miellyttävä ja inspiroiva.

matkailija
20.03.2013 klo 16:45

Disney land matkassa on huono hinta/laatusuhde.

Arvosana matkatoimistolle:
RIPA
31.12.2012 klo 22:31

Olin Eilatissa joulun ajan,ja matka oli Erittäin onnistunut,ihmiset ystävällisiä ja kohteliaita,sai rauhassa katsella kaupoissa/baasareissa että joku olis tyrkyttänyt jotain,kun menit kysymään myyjältä kyllä palvelu alttiutta löytyi,ja liikkuminen kävellen turvallista,siellä autoilijat kunnioittaa jalankulkijoita.(meillä suomalaisilla on opittavaa paljon,esim:Viron tai Israelin autoilusta).Olin Lomamatkojen reissulla,ja täällä aina mollitaan oppaita, jos lasketaan että muutama opas ja 150-200 matkustajaa niin täytyy ymmärtää ettei ne jokaisen perässä ehdi juosta?.Lomamatkojen oppaille täydet kympit,se vähät mitä opasta tarvitsin(retket)niin sain erittäin ystävällistä palvelua.Että se siitä oppaiden Mollimisesta!

matkustaja
03.11.2012 klo 13:13

matkankohden huijausta, halpa hotelli, ei koulutettu matkaopas en suosittelen Lomamatkat kenellekään

kata
21.10.2012 klo 20:27

Minulla ei ole kokemusta matka-vekasta, mutta haluaisin kysyä että onko matka-vekan matkoilla jtn pakollista ohjelmaa..? Ja en löydä mistään matka-vekan sivuilta hintoja..

Vieras
21.07.2012 klo 14:00

Lomamatkojen toiminta on alaarvoista, jos haluat reklamoida siitä vaan mutta lomamatkoilta et saa ketään kiinni vai kirjalliset reklamoinnit kelpaa ja vastausta ei kuulu. Kasvotonta toimintaa . Olen odottanut vastausta kohta 3kk, noh olenhan vain maksava asiakas.

Arvosana matkatoimistolle:
solei
28.05.2012 klo 12:54

Palasimme viikko sitten Mallorcalta. Lomamatkat saa kiitosta ja täydet pisteet järjestelyistä. Varasin lomamatkan netistä. Varaus oli helppo tehdä ja myös asiointi puhelimitse oli mukavaa. Lennot olivat Primeran koneella, koneessa oli riittävästi tilaa pitkillekin koiville. Matkustamon henkilökunta oli supisuomalainen molemmilla suunnilla ja palvelu oli tosi ystävällistä ja joustavaa. Ateriat olivat niin runsaat ja maukkaatkin, että kylläiseksi tuli. Lennot olivat aikataulussa ja matkatavaratkin olivat mukana. Perillä lomakohteessa opas tuli mukaan bussiin ja selosti loman ohjelman ym. ja lomalaiset ohjattiin hotelliin perille asti. Tervetulotilaisuudessa kerrottiin vielä retkistä ja kaikista oheispalveluista, opas osasi asiansa tässäkin. Hotelli oli siisti - erittäin siisti - myös Suomen mittapuun mukaan. Myös hotellin aamupalat ja päivälliset olivat erittäin maukkaat. Hotellin henkilökunta oli mukavaa yhtä känkkärää miestä lukuun ottamatta. Allasalue oli myö siisti. Kaiken kaikkiaan loma oli onnistunut. Suosittelen lämpimästi Lomamatkojen lomia.

Arvosana matkatoimistolle:
Vieras
20.05.2012 klo 19:12

Olimme koneessa joka teki pakkolaskun vantaalle, lomamatkojen toiminta oli todella heikko tasoista. Tuli samalla kertaa kaksi asiaa hoidettua, ensimmäinen ja viimeinen lento Onur Airilla, todella pelottava kkokemus. Kun tulee ongelmia niin Lomamatkoilta ei saa ketään kiinni, ottavat vain kirjalliset reklamaatiot vastaa. HEIKKO ESITYS. EN KÄYTÄ ENÄÄN KOSKAAN LOMAMATKOJA!!!

varaus 11021264
11.05.2012 klo 20:07

Linnajoulu 2011 Ranskassa, 23.12 - 26.12.2011. Internet esitteessä, osanottajatodistuksessa ja matkalippujen kera tulleessa esitteessä luvattiin liikoja ja annettiin epätodenmukainen kuva matkasta. Matkalla piti olla käynti joulumarkkinoilla menopäivänä. Joulumarkinoita ei ollut, koska se oli ollut jo viikko sitten. Joten erilaisten tuotteiden ostaminen ja katsominen vaikeaa samoinkuin jouluglögin saaminen. Pariisissa piti olla juhlavalaistus mm.Chams-Elysées-bulevardilla. Saattoi siellä ollakin, mutta kun tutustuminen oli päiväaikaan, niin valot olivat pois. Ruokailut olivat aamupala ja illallinen. Tällä välillä oli vaikeaa löytää syötävää ja tai edes kahvilaa kohteiden sijainnin takia. Hotellissa illalliset todella erikoiset. Illallisella tulee olla vaihtoehtoja ruokailun suhteen. En esimerkiksi (Sirkka) syö lammasta enkä kaurista, joten illallisesta maksoin ihan turhaan. Mieheni Aulis joutui jättämään osan lampaasta syömättä, koska liha oli verisen raakaa. Myös alkupalat olivat todella erikoiset. Lähdimme Joulumatkalle juuri siksi, että näemme juolumarkkinat ja Pariisin juhlavalaistuksessa. Olemme todella pettyneitä. Ellei opas olisi ollut hyvä, koko matka olisi ollut ala-arvoinen. Palaute Matka-Vekalta saapui 11.5.2012, muutaman hätistelyn jälkeen!!! Pahoittelen että vastauksemme on viipynyt. Oppaalta saamani tiedon mukaan ryhmä vieraili joulumarkkinoilla. Senlis´n sijaan mentiin läheisessä kylässä oleville joulumarkkinoille. Matkaohjelmassa oli etukäteen mainittu, että Pariisin kiertoajelulle lähdetään aamiaisen jälkeen, joten päiväsaikaan jouluvalaistus ei valitettavasti ole niin näyttävän näköinen kuin pimeällä. Montvillargennen linnahotelli on kuuluisa hyvästä keittiöstään, pahoittelemme etteivät ateriat miellyttäneet Teitä. Ystävällisin terveisin Erkki Karjalainen myyntipäällikkö /sales manager

Arvosana matkatoimistolle:
eläkeläinen
10.05.2012 klo 18:31

En saa millään tietoon matkojen hintoja.Minulle on erittäin tärkeää tietää mitä matka tulee maksamaan.Esim.kun on kuljetus Helsingin satamaan edestakaisin matka, päivä -Tukholmassa B-hytti 3 matustajaa???? reitti Seinäj-Helsinki

Ansku
07.03.2012 klo 13:31

Olemme mieheni kanssa pari viimeistä kertaa matkanneet Lomamatkojen järjestämillä reissuilla. Olemme kokeneet erittäin positiivisena sen, että pääsee maakunnasta lentoon, eikä tarvitse ensin ajaa lentomatkaa vastaavaa aikaa autolla ja pahimmassa tapauksessa vielä yöpyä Helsingin päässä. Pari vuotta sitten olimme Kreetalla. Yllätykseksemme kone oli kreikkalainen, mutta ennakkoluuloista huolimatta siinä koneessa nousut ja laskut, palvelut ja istumatilat olivat parhaasta päästä. Viime syksynä olimme Kyproksella, jolloin koneena oli Lomamatkojen oma Primera Air - se oli tyypillinen istuimia täyteen ahdettu turistikone, mutta palvelu oli ok. Perillä kohteissa kuljetukset ja opaspalvelut ovat olleet toimivia ja oppaat todella ystävällisiä ja auttavaisia. Kreetalla kaikki oli palveluja ja hotellia myöden todella hyvää, mutta Kyproksen hotelli oli pieni pettymys.

Arvosana matkatoimistolle:
taavi
29.02.2012 klo 06:42

las palmas marraskuu 2011 helsinki-05.11.2011 klo 09.30 norjalainen lentoyhtiö virolainen miehistö,huono palvelu.Osa tuoteista loppu paluu matkalla,hidasta,myös nähtävänä haittana tv-ei toiminut oli paljon lapsia mukana.En suosittele,enkä enää matkusta finmatkoilla.

Arvosana matkatoimistolle:
EI MILLOINKAAN JET TIMELLÄ
03.02.2012 klo 08:12

PALVELU JET TIME YHTIÖN KONEISSA TÄYSIN ALA -ARVOISTA LENTO VAASASTA KREETALLE SYYSKUU 2011 EI SUOMENSANAA KOKO MATKALLA MIES STUERTTI AIVAN TÄYS K-PÄÄ MEIKÄLÄINEN JOUTUI KÄRSIMÄÄN KYSEISTÄ HERRAA! MENO/PALUU LENNOLLA MILOINKAAN EN TULE KÄYTTÄMÄÄN KYSEISEN MATKATOIMISTON/LENTOYHTIÖN PALVELUJA ARVOSANA 0-

Arvosana matkatoimistolle:
Liisukka
07.11.2011 klo 16:24

Tuskinpa enää tätä toimistoa. Turkissa lokakuussa 2011. Mikään ei toiminut. "Opas" puhui turkinsekaista suomea, hotelli täysin ala-arvoinen (Garden elysee, ei kannata kokeilla). Paljon luvattiin, mutta ehkä neljäsosa toteutui.TODELLA pettynyt.

Arvosana matkatoimistolle:
Arska
14.10.2011 klo 17:55

Lomamatkat / Matka-Vekka. Erinomainen, 25 vuoden kokemus !!!

Arvosana matkatoimistolle:
karoliina
09.10.2011 klo 11:55

Rovaniemen toimistossa aina ystävällinen ja erittäin hyvä palvelu.kaikki reissuni sieltä varaan jatkossakin.

Arvosana matkatoimistolle:
Mirkku
04.10.2011 klo 11:45

21.9 lähdimme Porista Rhodokselle. Matka muuten onnistunut mutta lentomatka oli ikävä. Me englantia osaamattomat olimme aivan hukassa. Ei kuulunut suomen sanaa, Turvaohjeet meni ohi, ei kuulunut eikä perälle näkynyt mitään. Lentokapteeni kyllä höpötti useinkin jotain englanniksi. Joko sanoi perille päästyämme, että kiva kun ei enää tarvi sammuttaa puhelinta. Onko kännykkä vielä riski koneessa. Tästä lähtien varmistan aina ennen matkaa, että koneessa on suomenkielin opas

Arvosana matkatoimistolle:
Kreikan matkaaja
24.09.2011 klo 19:32

Eka kerta Lomamatkojen asiakkaana Porista keväällä. Kaikki sujui loistavasti. Lento lähti aikataulun mukaaan ehkä hieman etuajassa. Palvelu mukavan leppoisaa koneen henkilökunnan taholta ja perille saavuimme täsmälleen luvattuna aikana. Ruoka tosi hyvää koneessa. Oppaat hyviä ja paluumatka Rodokselta Poriin lähti ajoissa samoinkuin Porissa olimme luvattuna aikana. Matkasta jäi positiivisen hyvä mieli ja lähden uudelleen saman matkatoimiston kautta.

Arvosana matkatoimistolle:
Edith
20.09.2011 klo 18:14

Yksi matkakokemus tällä järjestäjällä. Israel, Eilat. Hyvä matkanjärjestäjä, hyvät oppaat joilla hyvä paikallistuntemus. Suosittelen.

Arvosana matkatoimistolle:
Edith
17.09.2011 klo 22:34

Maaliskuussa 2011 Israelin matka kohteeseen Eilat. Päiväretki Kuolleelle merelle ja Jerusalemiin. Erittäin pätevä vanhempi opas sattui just meidän retkibussiin. Kyllä oli hyvä ja mielenkiintoinen retki. Miinuksena että Kuolleella merellä ois saanut olla edes tunti enämpi aikaa. Aika paljon matkailleena eka Lomamatkojen reissu. Matkanjärjestäjästä ei valittamista.

Arvosana matkatoimistolle:
Reissaaja
17.09.2011 klo 12:11

Ihan ok,mutta parempiakin on esim.matkapojat

Nettijannu
28.07.2011 klo 22:38

Disneylandin matka oli pettymys.

Tietämätön
23.11.2010 klo 16:54

Onko Matka-Vekalla matkan jo varanneille omat sivut josta voisi tarkastella tilaustaan?

merjuliini
15.10.2010 klo 14:25

Olemme pariskunta savosta ja palasimme eilen kreetalta.Matkan onistumisen takasi lomamatkojen oppaat Mervi ja Kati,sukunimiä en valitettavasti muista.Lentokentälläkin he jaksoivat vielä palvella ja takasivat sen että kaikki meni hyvin kotimatkaa varten.Lomamatkojen oppaat olivat hyvin tavoittavissa.KIITOS!

Arvosana matkatoimistolle:
Saarenmaan matkaaja
19.07.2010 klo 14:48

Matka Vekalla on Tallinan laivoilla hieno matkatavarasysteemi. Ei tarvitse raahata laukkuja laivaan, vaan ne kuljetetaan autolla. Kiitokset siitä!

Arvosana matkatoimistolle:
nica
23.06.2010 klo 19:46

Haluaisin edellisille kommentoida, ettei matkatoimisto voi kaikesta olla vastuussa, sillä matkatoimisto ei päätä lomakohteen säästä, eikä myöskään lennolla tapahtuvat epäkohdat matkatoimistolle kuulu. Jos lento ei mennyt niin kuin oletitte, ottakaa yhteyttä lentoyhtiöön tai paras tapa on kertoa epäkohdista jo lennon aikana henkilökunnalle, jotta he mahdollisesti voivat korjata asian saman tien. Harvemmin millekään mitään voi enää lennon jälkeen. Lisäksi hinnoittelu on aivan täysin rehellistä, sillä asiakas suostuu varaushetken ehtoihin, jotka voivat jälkeenpäin muuttua. Se on täysin laillista. Jos tuntuu aivan kauhealta, niin Finnmatkoilla on hintatakuumatkat.

Arvosana matkatoimistolle:
Anjuska
21.05.2010 klo 14:41

Neljä kertaa MatkaVekan kylpylämatkalla ja aina on ollu kaikki hyvin järjestetty! Hinta saattaa olla himpun kalliimpi, kuin jollain muulla, mutta ollaan huomattu, että hinta pitää enemmän "sisällään" palveluja. Esim. Saarenmaalla kylpylälomalla saimme illallisen mennessämme, mutta toisen matkatoimiston kautta tulleet eivät saaneet!

Arvosana matkatoimistolle:
Toivoset ja Simsiöt
01.05.2010 klo 10:53

Lämpimät kiitokset Lomamatkoille sekä Rodoksen oppaille hyvästä huolenpidosta sekä tiedottamisesta "tuhkakatastrofin" takia venähtäneestä lomasta 09.04.2010-23.04.2010.

Arvosana matkatoimistolle:
justus
30.03.2010 klo 05:47

Olen Matkavekan tyytyväinen asiakas, muutaman kerran olen heidän kauttaan valmismatkan ottanut. Palvelu on ollut ystävällistä ja asiantuntevaa. Kiitos siitä heille.

Arvosana matkatoimistolle:
justus
29.03.2010 klo 21:56

Tämän toimiston kautta joka ainoa matka onnistunut. Kiitos siitä.

Arvosana matkatoimistolle:
mato
23.02.2010 klo 10:08

Olimme vko 6 viikon matkalla Lomamatkojen kautta, kohteena Kanarian Puerto Rico ja hotellivalintamme oli Riosol. Täydellinen valinta ! Lomamatkojen järjestelyt alusta loppuun kiitettävää. Tiedotustilaisuuden ja retket jätimme väliin. Oppaalle niin bussissa kuin Las palmasin lentokentällä kiitokset hyvästä infosta ! Lentohenkilökunta suomalainen mennen tullen. Tällä kokemuksella ei voi muuta kuin antaa parhaat pisteet Lomamatkoille !

Arvosana matkatoimistolle:
ekakertaa kiertomatkalla....
11.01.2010 klo 15:00

Malesian kiertomatka= täyskymppi ! Kierto oli hyvin suunniteltu, hyvin jaksoi, ja mielenkiinto säilyi. Paikallinen ja suomalainen opas hyviä. Hinta/laatusuhde kohdallaan ! Suosittelen !

Arvosana matkatoimistolle:
pohojanmaan "samalonkarit"
18.12.2009 klo 17:55

Palasimme Eilatista 26.11 jossa olimme 2vk:a.Matkajärjestelyt, retket ja opaspalvelut olivat erittäin hyviä.Kiitoksia Raija-Liisa, Anne ja Gabor! Petran retki oli tosi hyvä, näkemisen ja kokemisen arvoinen! Asuimme Golden Tulip Privilegessä.Siisti hotelli ja ystävällinen henkilökunta johtajaa myöten.Ruoka oli hyvää ja monipuolista.Miinusta annamme uima-allasalueen musiikista joka soi välillä niin kovaa että korvat meinasi haljeta!ja kun 2vk:a kuuntelet niitä samoja kappaleita joita pyöritettiin päivästä toiseen myöhälle iltaan asti, niin alkoi jo tosiaan kyllästyttää!!!! Hotellin opastapaamiset tärkeitä ja niitä olikin mukavasti Lomamatkoilla.Voisimme lähteä uudelleenkin Eilattiin! oli ihanan aurinkoista ja lämmintä ja snorklauspaikkojakin löytyi värikkäine kaloineen ja koralleineen.

Arvosana matkatoimistolle:
Pettynyt
26.11.2009 klo 14:38

Olkaa tarkkoina Lomamatkojen tarjouksien kanssa! Odottakaa aivan viime tipassa niin saatte edullisimmat matkat. Ostimme matkat toissapäivänä (24.11.) ja lähtö on 3.12. Jo tänään 26.11. matkan hinta on pudonnut 50 eur/hlö ja matkan alkuun on vielä viikko aikaa. Olisi tuolle 100 eurolle ollut muutakin käyttöä esim. vaikka matkalla...Lomamatkojen myyntipäällikkö Kimmo Rasimus vain voivotteli...Luulisi matkatoimistojen jollain lailla pitävän vähenevistä asiakkaistaan kiinni:O

Arvosana matkatoimistolle:
Sädettäjä
10.11.2009 klo 23:46

Ruskalle - - - tosi niuhoa kirjoittaa noin. Ja mitä sillä oikeesti on väliä, onko pari roskaa lattialla etc... Voi olla että on ollut kiire. Minua henkilökohtaisesti ällöttää sinunkaltaisesi mielipiteen antajat. Olet varmasti käynyt peruskoulun? Siis mielettömän sivistynyt ja muutenkin mukava tyyppi...

Mimmi
15.10.2009 klo 14:33

Ole tähän saakka matkustanut kaksi kertaa Lomamatkojen kanssa (Samos 2006 ja Pafos 2009) ja molemmat matkat saavat 10 pistettä! (lomakohde + hotelli + sää + lomajärjestelyt, jne). Ja paras on tietysti että lento on lähtenyt kontikentältäni!

Arvosana matkatoimistolle:
ruska
07.09.2009 klo 13:42

matkavekka varkaus epäsiisti toimisto huono palvelu

Arvosana matkatoimistolle:
Toope
13.08.2009 klo 00:59

Kaksi kertaa olen käyny matka-vekassa, ekalla kerralla käytiin niin palvelutaso oli 10, jäi hyvä kuva niin päätin käydä uudestaan, taso tippui huomattavasti...ei oikeen mistään saanu mitään "tolkkua"!!! opetus: kokemus opettaa, älä vedä kerrasta mitään HIRVEITÄ johtopäätöksiä!

Arvosana matkatoimistolle:
Jarmo
04.08.2009 klo 15:38

Onko SiljaLine5 pakko laittaa niin monta viestiä? Mielipiteesi tuli selväksi. Itse en ole Vekkaa käyttänyt, mutta samoissa matkoissa näyttäisi hinnassa olevan kalliimpi kuin kilpailijansa. Taitaa Islantilaiset omistajat olla pikkasen hukassa rahojensa kanssa...

SiljaLine5
23.06.2009 klo 08:13

Suosittelen.

Arvosana matkatoimistolle:
SiljaLine5
23.06.2009 klo 08:12

Monia matkatoimistoja olen käyttänyt, mutta tämä oli yksi parhaista.

Arvosana matkatoimistolle:
SiljaLine5
23.06.2009 klo 08:12

ei ollut vaikeuksia .

Arvosana matkatoimistolle:
SiljaLine5
23.06.2009 klo 08:11

Hyvä hoito ja palvelu! :)

Arvosana matkatoimistolle:
SiljaLine5
23.06.2009 klo 07:36

Ensi kesäksi on taas suunnitteilla lomaa, ja luultavasti lomamatkojen kautta, päämäärä ei ole vielä selvillä :)

SiljaLine5
23.06.2009 klo 07:35

Olimme luokkaretkellä lomamatkojen kautta, kiitollinen olen palvelusta. :)

Arvosana matkatoimistolle:
SiljaLine5
23.06.2009 klo 07:34

juu, meilläkin oli aika-ajoittain vaikeuksia tullin ja oikean portin löytämisen kanssa. mutta siitä selvittiin.

tyytyväinen asiakas jo vuosia
28.05.2009 klo 11:38

Hyvää, asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua. Itse voi vain ottaa ja lähteä matkalle, he hoitavat kyllä kaikki järjestelyt.

Arvosana matkatoimistolle:
eee
13.05.2009 klo 19:57

Hyvä toimisto!

Arvosana matkatoimistolle:
Papiti
06.04.2009 klo 16:06

Lomamatkoilla joskus hyviä äkkilähtöjä maakuntakentiltä. Matkaliput olen jotunut hakemaan toimistosta. Järjestelyt ovat toimineet hyvin.

Arvosana matkatoimistolle:
sannabrygga
01.04.2009 klo 01:16

Lomamatkojen reissussa olimme Turkissa. Kaikki meni ok, tosin kone oli tosi surkea. Lähtö myöhästyi kun kone ei käynnistynyt (?), tuli tosi turvallinen olo :) Lentokonehenkilökunta oli huonotuulisia venäläisiä ja penkit niin ahtaita, että tälläinen minikoipikin sai olla polvet seuraavassa penkissä kiinni. Hotellilla odotti ylläri, uima-altaassa ei ollut vedestä tietoakaan. Ja nimenomaan uima-altaan takia hotelli oli varattu, koska merivesi oli siihen vuodenaikaan aivan liian kylmää uimiseen.

Arvosana matkatoimistolle:
C
03.02.2009 klo 13:23

Bulgariassa olin Lomamatkojen matkalla. Kaikki meni hyvin, mutta oppaasta ei kuulunutkaan viikon aikana. (yleensä hotellikäynnit ym.) Tosin tervetulotilaisuudessa emme olleet joten en tiedä oliko siellä jotain mainintaa asiasta. Ihan ok hinnat ja palvelu oli myöskin ihan hyvää. Ja pakko nyt sanoa tuohon edellisen kirjoittajan kommenttiin lennoista, että eihän se lomamatkojen vika ole jos lennot on myöhässä. Vain jos siitä tiedottaminen ja asioiden järjestely on takkuuntunut niin sitten.

Arvosana matkatoimistolle:
hamiako toukokuu2008 pori
25.01.2009 klo 20:17

lennot myöhässä

Arvosana matkatoimistolle:

Kokemuksia matkatoimistosta: Matkavekka (ent. Lomamatkat)


Arvosana matkatoimistolle:

Nimimerkkisi:

Vierailijoiden tulee vastata allaolevaan kysymykseen spämmin välttämiseksi.
Liity Napsuun, niin sinun ei tarvitse vastata näihin kysymyksiin enää.



Pieni hetki, sivua ladataan.